saxo_29 Posted January 26, 2021 Report Share Posted January 26, 2021 (edited) Καλησπέρα σας Ας ξεκινήσω με ένα μικρό ( για εμένα ) πρόβλημα που έχω παρατηρήσει με το νέο μου T-Cross. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο το παρέλαβα στις 5/12/2020 και μέχρι στιγμής έχω διανύσει μόλις 750χμ. Το πρόβληματάκι έχει ως εξής. Όταν σταματάω σε φανάρι για παράδειγμα όπου ενεργοποιείται το start/stop, μια στο τόσο ( αλλά σε κάθε διαδρομή ) παρατηρώ ότι η 1η δεν κουμπώνει γλυκά όπως για παράδειγμα στο Passat 2.0 fsi που είχα. Για να κουμπώσει αισθάνεσαι ένα κόμπιασμα..κάτι σαν να κάνει σκαλοπατάκι. Φτάνει δηλαδή μέχρι ένα σημείο αλλά δεν μπαίνει κανονικά. Αν εκείνη την στιγμή αρχίσεις να αφήνεις λίγο τον συμπλέκτη, κουμπώνει την υπόλοιπη διαδρομή, διαφορετικά βάζοντας νεκρά ή δευτέρα και ξανά 1η μπαίνει κανονικά. Στην αντιπροσωπεία που το ανέφερα και όπου οδήγησε ο τεχνικός το αμάξι, το διαπίστωσε και ο ίδιος αλλά μου είπε να δούμε αν στρώσει με τα χιλιόμετρα διαφορετικά θα το δούμε αργότερα μιας και είναι στην εγγύηση ούτως ή άλλως ακόμη. Έχει κανείς κάποια άποψη πάνω σε αυτό, δεδομένο ότι το T-Cross φοράει τον ακριβώς ίδιο κινητήρα ( 115ps ) και 6 τάχυτο χειροκίνητο σασμάν με το T-Roc και μερικά άλλα 1000 αριάκια της VW ; Ευχαριστώ Edited January 27, 2021 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted January 27, 2021 Report Share Posted January 27, 2021 Δεν υπάρχει να στρώσει. Η δουλεύει καλά από την αρχή η όχι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2021 Report Share Posted January 27, 2021 Πριν βάλεις πρώτη, βάλε δευτέρα και χωρίς ν΄αφήσεις συμπλέκτη βάλε πρώτη, μπαίνει σωστά τώρα ? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t roc 21! Posted January 27, 2021 Report Share Posted January 27, 2021 για αρχή σαν το passat 2.0 fsi δεν υπάρχει. Αυτό είχα. Είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, σβήνει λόγω start/stop, πας να βάλεις πρώτη και κομπιάζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 28, 2021 Author Report Share Posted January 28, 2021 11 hours ago , t roc 21! said: για αρχή σαν το passat 2.0 fsi δεν υπάρχει. Αυτό είχα. Είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, σβήνει λόγω start/stop, πας να βάλεις πρώτη και κομπιάζει? Καλημέρα δεν μοιάζει απλά η πρώτη ταχύτητα κουμπώνει δύσκολα. Αν βάλω Δευτέρα και μετά πρώτη κουμπώνει κανονικά η πρώτη ταχύτητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 28, 2021 Author Report Share Posted January 28, 2021 21 hours ago , nikdev said: Πριν βάλεις πρώτη, βάλε δευτέρα και χωρίς ν΄αφήσεις συμπλέκτη βάλε πρώτη, μπαίνει σωστά τώρα ? Καλημέρα Νίκο, ναι έτσι μπαίνει σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t roc 21! Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 (edited) καλημέρα. τον ιούνιο του 20 (αν θυμάμαι καλά) είχα πάρει ένα test trive, t roc χειροκίνητο. έκανε αυτο που λες. αυτή η δυσκολία. τους το ανέφερα και μου είπαν πως πρέπει να συνηθίσω την χρήση του start/stop.οτι με το καιρό θα έβρισκα τη στίγμη που θα έβαζα ζωστά την ταχύτητα........δεν είχα συνηθίσει το start/stop..κάπως ετσι... δεν το συνέχισα γιατί ήθελα αυτόματο και αυτόματο αγόρασα. δεν συμφώνησα μαζί του βέβαια αλλά δεν το συνέχισα. εμπειρία σου περιγράφω δεν σου δίνω λύση Edited January 28, 2021 by t roc 21! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 Είναι κουσούρι πολλών εκ των κιβωτίων της VAG από το 80 κυρίως σε μικρά μοντέλα κιβωτίων, τα υψηλών επιδόσεων κιβώτια είναι εξαιρετικά. Υπάρχει θέμα στο VW CLUB, παλιότερα που υπήρχαν πολλά Polo ή Golf που το εμφάνιζαν και είχαμε μια συζήτηση τότε. Συνήθως τα συγχρονιζέ, η πίεση της άνω αντλίας συμπλέκτη, η βαλβολίνη και μερικές φορές η κατασκευή στο χτένι (δισκοπλατό) πλατό είναι παράγοντες που επηρεάζουν. Πιθανολογώ ότι υπάρχει συνδυαστικά με τα προαναφερθέντα μικρή πτώση πίεσης στο κύκλωμα του συμπλέκτη μέσω της άνω αντλίας κατά το start-stop. Κατά το Stop, η τιμή της υποπίεσης διαφοροποιείται με κλειστό μοτέρ, τα οποία μικρά του Group δουλεύουν όλα με τύμπανο και υποπίεση και όχι ξεχωριστή αντλία όπως τα μεγάλα (Gti,R32,VR6, 1.8 20VT κλπ) ή τα Diesel, σε όλες τις γενιές. Θα δεις ότι πολλές φορές εκτός από το να βάλεις δευτέρα, βοηθάει να αφήσεις πάλι συμπλέκτη και να ξαναπατήσεις και να ξαναβάλεις βάλεις πρώτη, θα την πάρει πιο εύκολα. Το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, μην κάνεις τίποτα, μπορεί με την αλλαγή βαλβολινών στις 60000 να βελτιωθεί, μπορεί στις 150000 ν΄αλλάξεις συμπλέκτη και να βελτιωθεί. Μπορεί και όχι. Δυστυχώς η VW συνεχίζει να πασάρει στο χαμηλό και μέσο τμήμα τα ίδια προβληματικά parts εδώ και χρόνια. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 Το ξέθαψα από τα παλιά, όπως θα δεις το ίδιο βιολάκι η VW στα κιβώτια της. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Λίγο πολλοί όσοι πήραμε T-cross έχουμε δει αυτό πρόβλημα με το κομπιασμα στην πρώτη. Φυσικά και δεν φταίει το Start stop γιατί προσωπικά το απενεργοποιω. Ελπίζω να στρώσει στην συνέχεια. T-CROSS style 115ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...