Panos93gr Posted January 30, 2021 Report Share Posted January 30, 2021 (edited) Λοιπον παιδιά αγόρασα ενα golf 7 dsg 2013 μοντελο και εχω το εξής προβλημα οταν παω χαλαρά μεσα στην πολη με 50 χιλιομετρα σταθερο γκαζι το αμαξι και εχει μεσα 4 η 5 ταχύτητα και ειναι κατεβασμενες πολυ η στροφές νιώθω ενα τρεμουλο ζόρισμα θα το εξηγούσα σαν να εχεις χειροκίνητο σασμαν και πρεπει να κατεβάσεις ταχύτητα γιατι τρεμη ζορίζεται καπως ετσι αλλα ειναι λογικό αυτο να το κανει σε αυτοματο ? Edited January 30, 2021 by Panos93gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted January 30, 2021 Report Share Posted January 30, 2021 Πριν το αγοράσεις το ελεγξες το αμάξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos93gr Posted January 31, 2021 Author Report Share Posted January 31, 2021 8 hours ago , takpanos said: Πριν το αγοράσεις το ελεγξες το αμάξι? Το πηγα σε συνεργείο το πηραν βολτσ δεν μου ειχαν βρει κατι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted February 5, 2021 Report Share Posted February 5, 2021 Με 4-5η και 50 χλμ/ω περιμένεις να δουλεύει στρωτά ο κινητήρας; Αυτά τα χλμ είναι για 2-3η, οπότε λογικό να σκορτσάρει ο κινητήρας. Επίσης αν δουλεύεις με τέτοιο τρόπο diesel κιντητήρα, σε λίγες μέρες θα ανοίξεις θέμα για πρόβλημα στο DPF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted February 5, 2021 Report Share Posted February 5, 2021 Με 4-5η και 50 χλμ/ω περιμένεις να δουλεύει στρωτά ο κινητήρας; Αυτά τα χλμ είναι για 2-3η, οπότε λογικό να σκορτσάρει ο κινητήρας. Επίσης αν δουλεύεις με τέτοιο τρόπο diesel κιντητήρα, σε λίγες μέρες θα ανοίξεις θέμα για πρόβλημα στο DPF.To dsg κρατάει χαμηλά τις στροφές. Το έχω δει τόσο σε tdi όσο και σε tsi. Κουμπώνει 6 γύρω στα 60kmh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted February 6, 2021 Report Share Posted February 6, 2021 22 hours ago , forza said: To dsg κρατάει χαμηλά τις στροφές. Το έχω δει τόσο σε tdi όσο και σε tsi. Κουμπώνει 6 γύρω στα 60kmh Ακριβώς, οπότε όταν είμαστε αναγκασμένοι να οδηγήσουμε σε τέτοιες συνθήκες, είναι καλύτερα να βάζουμε το Μ ή S ώστε να μη φτάνουμε να έχουμε μεγάλες σχέσεις σε τόσα λίγα χλμ και επίσης να μην αναγκάζουμε το DSG να ανεβάζει και κατεβάζει τόσες πολλές σχέσεις από φανάρι σε φανάρι πχ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted February 6, 2021 Report Share Posted February 6, 2021 Η Vw το έχει ρυθμίσει το dsg να δουλεύει έτσι επομένως δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted February 13, 2021 Report Share Posted February 13, 2021 Η VW ρύθμισε κινητήρα και κιβώτιο με κύριο μέλημα τη οικονομία, δεν μπορεί να ρυθμίσει τον τρόπο οδήγησης του καθενός. Έτσι, όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο με έντονη επιτάχυνση, το σασμάν θα αλλάξει ταχύτητες γρήγορα για να κρατήσει τις στροφές χαμηλά, αν η επιτάχυνση δεν έχει διάρκεια αλλά είναι μόνο κάποια δλ και μετά πέφτουμε στα φρένα, τότε απλά καταπονούμε όλα τα μηχανικά μέρη χωρίς λόγο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 13, 2021 Report Share Posted February 13, 2021 Δεν δουλεύει σωστά εάν τρέμει, δεν είναι φυσιολογικό, κι εγώ DSG7 έχω και έχει 5η στα 50 χωρίς πρόβλημα. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted February 27, 2021 Report Share Posted February 27, 2021 On 30/1/2021 at 11:17 ΜΜ, Panos93gr said: Λοιπον παιδιά αγόρασα ενα golf 7 dsg 2013 μοντελο και εχω το εξής προβλημα οταν παω χαλαρά μεσα στην πολη με 50 χιλιομετρα σταθερο γκαζι το αμαξι και εχει μεσα 4 η 5 ταχύτητα και ειναι κατεβασμενες πολυ η στροφές νιώθω ενα τρεμουλο ζόρισμα θα το εξηγούσα σαν να εχεις χειροκίνητο σασμαν και πρεπει να κατεβάσεις ταχύτητα γιατι τρεμη ζορίζεται καπως ετσι αλλα ειναι λογικό αυτο να το κανει σε αυτοματο ? Πήγαινε και τοποθέτησε πρόγραμμα για το κιβώτιο να κάνει καλύτερη διαχείριση των σχέσεων του κιβωτίου αναλόγως ταχύτητας. Ασχέτως εάν «βελτιώσεις» κινητήρα με πρόγραμμα, ασχέτως εάν δεν ανεβάσεις άλογα ποτέ... Ακριβώς επειδή η VW έχει ρυθμίσει το κιβώτιο με γνώμονα τη μέγιστη οικονομία-ρύπους κλπ κάνει αυτά τα τρέμουλα τα οποία φθείρουν τον πολύδισκο και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να τον αλλάξεις με κόστος 700 φεύγα. Το πρόβλημα δεν είναι στο hardware του κιβωτίου (δίσκος) αλλά στο μαμά software. Μετά θα το χαρείς όσο δεν πάει... η καλύτερη επένδυση στο αμάξι ήταν κατά τη γνώμη μου το πρόγραμμα στο κιβώτιο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted February 27, 2021 Report Share Posted February 27, 2021 On 13/2/2021 at 8:25 ΜΜ, koge said: Η VW ρύθμισε κινητήρα και κιβώτιο με κύριο μέλημα τη οικονομία, δεν μπορεί να ρυθμίσει τον τρόπο οδήγησης του καθενός. Έτσι, όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο με έντονη επιτάχυνση, το σασμάν θα αλλάξει ταχύτητες γρήγορα για να κρατήσει τις στροφές χαμηλά, αν η επιτάχυνση δεν έχει διάρκεια αλλά είναι μόνο κάποια δλ και μετά πέφτουμε στα φρένα, τότε απλά καταπονούμε όλα τα μηχανικά μέρη χωρίς λόγο. Και μένα τα ίδια έκανε , είχε μέσα 7η και πήγαινα με 60χλμ και όταν ήθελες να δώσεις λίγο γκάζι παραπάνω γιατί είχε πχ ανηφορίτσα έτριζε το σύμπαν... με το πρόγραμμα στο κιβώτιο λύθηκαν αυτά τα «χαζά».. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 27, 2021 Report Share Posted February 27, 2021 11 hours ago, BTH said: Και μένα τα ίδια έκανε , είχε μέσα 7η και πήγαινα με 60χλμ και όταν ήθελες να δώσεις λίγο γκάζι παραπάνω γιατί είχε πχ ανηφορίτσα έτριζε το σύμπαν... με το πρόγραμμα στο κιβώτιο λύθηκαν αυτά τα «χαζά».. και γιατί δεν το εβαζες απλά στο s mode? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...