Jump to content
jpaudio

Ενεργοποίηση Android Auto σε T-Roc Discover MY2020

Recommended Posts

Χαιρετώ όλα τα μέλη-φίλους του forum. Τον περασμένο Δεκέμβριο παρέλαβα ένα T-Roc 1.6 TDI Discover, βασικό μοντέλο. Διστυχώς, το αυτοκίνητο δεν έχει Navigation οπότε θέλω να χρησιμοποιήσω το κινητό μου για αυτό τον σκοπό. Πατώντας το APP στην οθόνη εμφανίζεται ότι η υπηρεσία δεν είναι ενεργοποιημένη και πρέπει να κοντακτάρω μια αντιπροσωπεία. Σε επικοινωνία με τις Ψηφιακές Υπηρεσίες της VW μου είπαν ότι μπορεί να ενεργοποιηθεί, με κόστος. Σε ένα ραντεβού όμως με μια αντιπροσωπεία μου είπαν ότι τελικά δεν γίνεται. Ψάχνωντάς το περισσότερο, είδα ότι οι κωδικοί για το Android Auto, Mirror Link και Vehicle Data είναι διαθέσιμοι αλλά όχι ενεργοί (φωτογραφίες). Τελικά, με την χρήση του VCDS (ή άλλου προγράμματος-module) γίνεται να ενεργοποιηθεί το Android Auto; Είναι ληπηρό εν έτη 2021, ένα αυτοκίνητο αυτής της φήμης και κόστους να είναι τόσο "φτωχό" σε ευκολίες που άλλα φτηνότερα και μικρότερα αυτοκίνητα τις δίνουν απλύτως δωρεάν!

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Φιλικά,

Γιάννης

20210211_132752.jpg

20210211_132759.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα αγαπητέ Γιάννη,
Έχω τον ίδιο προβληματισμό με το δικό σου, καθώς είμαι κάτοχος του ίδιου ακριβώς αυτοκινήτου/μοντέλου.

Από την τοπική εδώ αντιπροσωπεία μου είπαν, ότι υπαρχει μια SD CARD που μπαίνει στην αντίστοιχη θύρα και ενεργοποιεί το app-connect, με ένα κόστος κοντά στα 300 ευρώ. 
Μάλιστα σε polo , που έχουν το ίδιο ακριβώς infotainment δουλεύει κανονικά αυτή η κάρτα. Δυστυχώς όμως μετά από ψάξιμο με ενημέρωσαν ότι για το αυτοκίνητό μας δεν είναι συμβατή. 

Μετά απο σχετική επικοινωνία-παράπονα στις ψηφιακές υπηρεσίας της VW μου είπαν ότι θα είναι διαθέσιμη πλέον η υπηρεσία αυτή και στο αυτοκίνητο μας μετα το πρώτο τρίμηνο του 2021. Αυτη την ενημέρωση έχουν απο Γερμανία. Οπότε με προέτρεψαν κατά τον Απρίλιο να απευθυνθώ πάλι στον τοπικό αντιπρόσωπο για αυτό το ζήτημα. 

 

Εγω προσωπικά ψάχνω πλέον για κάποια συμβατή οθόνη στην αγορά, με android κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Πάνο σε ευχαριστώ για την απάντηση. Εγώ παιδεύτικα μια ολόκληρη μέρα σε αντιπροσωπεία και σε τηλέφωνα στις Ψηφιακές Υπηρεσίες αλλά άκρη δεν έβγαλα. Αρχικά στις Ψηφιακές Υπηρεσίες μου είχαν πει Μου είπαν ότι το μοντέλο αυτό δεν δέχεται το Android Auto αν και τους απέδειξα ότι το γράφει στην οθόνη στο hidden menu ότι είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες αυτές.  Αλλά κατάλαβα ότι μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις τους. Μην νομίζεις ότι ξέρουν σε βάθος τέτοια θέματα. Εγώ πήγα στην KARENTA. Εσύ που πήγες και σου είπαν για το 1ο τρίμηνο του 2021; Την SD την δοκίμασαν στο αυτοκίνητό σου; Τώρα έχω γράψει στην Γερμανία και περιμένω επίσημη και τεκμηριωμένη απάντηση.

Φιλικά,

Γιάννης

Edited by jpaudio
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω στη θεσης σας θα εκανα το εξης θα μιλουσα με την delectronis που ειναι top στα ηλεκτρονικα του Vag group κανουν retrofit τα παντα γνωριζουν πολυ καλα απο τα ηλεκτρονικα να δω αν μπορουν να κανουν κατι οικονομικα... Και το δευτερο θα εψαχνα να δω αν ταιριαζει και ειναι συμβατο το Discovery Pro 9.2 θα εδινα ενα χιλιαρικο και θα εβαζα, ενα μελος στη ομαδα του tiguan στο fcb εφερε 3 Discovery pro 9.2 απο ολλανδια μεταχειρισμενα αψογες γυρω στα 900ευρω εγω στη θεση σας θα εκανα αυτο και τελος και ειναι πολυ ανωτερο απο το Discovery media που εχω στο T-roc experience που ειναι αρκετα καλο και οι χαρτες και το Android AUTO.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , Geox7 said:

Παιδια εγω στη θεσης σας θα εκανα το εξης θα μιλουσα με την delectronis που ειναι top στα ηλεκτρονικα του Vag group κανουν retrofit τα παντα γνωριζουν πολυ καλα απο τα ηλεκτρονικα να δω αν μπορουν να κανουν κατι οικονομικα... Και το δευτερο θα εψαχνα να δω αν ταιριαζει και ειναι συμβατο το Discovery Pro 9.2 θα εδινα ενα χιλιαρικο και θα εβαζα, ενα μελος στη ομαδα του tiguan στο fcb εφερε 3 Discovery pro 9.2 απο ολλανδια μεταχειρισμενα αψογες γυρω στα 900ευρω εγω στη θεση σας θα εκανα αυτο και τελος και ειναι πολυ ανωτερο απο το Discovery media που εχω στο T-roc experience που ειναι αρκετα καλο και οι χαρτες και το Android AUTO.

αυτο το ανεβασαν προσφατα στη σελιδα τους

147345668_241371184317597_921997928299563271_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Geox7 said:

Παιδια εγω στη θεσης σας θα εκανα το εξης θα μιλουσα με την delectronis που ειναι top στα ηλεκτρονικα του Vag group κανουν retrofit τα παντα γνωριζουν πολυ καλα απο τα ηλεκτρονικα να δω αν μπορουν να κανουν κατι οικονομικα... Και το δευτερο θα εψαχνα να δω αν ταιριαζει και ειναι συμβατο το Discovery Pro 9.2 θα εδινα ενα χιλιαρικο και θα εβαζα, ενα μελος στη ομαδα του tiguan στο fcb εφερε 3 Discovery pro 9.2 απο ολλανδια μεταχειρισμενα αψογες γυρω στα 900ευρω εγω στη θεση σας θα εκανα αυτο και τελος και ειναι πολυ ανωτερο απο το Discovery media που εχω στο T-roc experience που ειναι αρκετα καλο και οι χαρτες και το Android AUTO.

Καλημέρα. Το discovery pro δεν είναι τόσο απλό... Αν τα πράγματα είναι ίδια με την Audi (και είμαι χωμένος πολύ βαθιά σε αυτήν...) τότε χρειάζονται αρκετά παραπάνω που μάλλον το αυτοκίνητό μας δεν έχει. Εννοώ περιφεριακά, κενρική μονάδα στο ντουλαπάκι, αρκετά πλαστικά γύρω γύρω και φυσικά κωδικοποίηση. Αυτή δεν με φοβίζει γιατί έχω το γνήσιο VCDS. Τα υπόλοιπα όμως είναι ακριβά.

Αν καταφέρουμε την ενεργοποίηση του Android Auto νομίζω θα είμαστε εντάξει.

Φιλικά,

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

  ΣΙγουρα στην Delectronics θα ξερουν ολες τις λυσεις του προβληματος και σιγουρα θα εχουν πολλες προτασεις...  Στην Audi εχουν κανει πραγματα σε πολυ βαθος και σε καποιο σημειο ειχαν πρωτοπορησει. Σιγουρα οτι πουν ειναι αυτο οποτε ξερεις οτι δν θα χασεις τα λεφτα σου με κατι που μπορει να δουλεψει  μπορει και οχι, ολες οι λυσεις και προτασεις τους ειναι εγγυηση.  Εγω θα τους ελεγα  για το Discovery pro αν μπορουν να το βαλουν  , το Discovery media ειναι πολυ καλο  με τους χαρτες αλλα δν αξιξει να πας απο το απλο media στο Disovery media εκτος αν το βρεις μεταχειρισμενο σε καλη τιμη

 

Edited by Geox7
Link to comment
Share on other sites

Τους έχω στείλει message στο FB. Θα ενημερώσω τι θα απαντήσουν. Επίσης μου απάντησαν απο την VW Γερμανίας ότι προώθησαν το αίτημά μου στους ειδικούς τους και θα επανέλθουν με την λύση του. Είδομεν...

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2021 at 7:48 PM, jpaudio said:

Φίλε Πάνο σε ευχαριστώ για την απάντηση. Εγώ παιδεύτικα μια ολόκληρη μέρα σε αντιπροσωπεία και σε τηλέφωνα στις Ψηφιακές Υπηρεσίες αλλά άκρη δεν έβγαλα. Αρχικά στις Ψηφιακές Υπηρεσίες μου είχαν πει Μου είπαν ότι το μοντέλο αυτό δεν δέχεται το Android Auto αν και τους απέδειξα ότι το γράφει στην οθόνη στο hidden menu ότι είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες αυτές.  Αλλά κατάλαβα ότι μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις τους. Μην νομίζεις ότι ξέρουν σε βάθος τέτοια θέματα. Εγώ πήγα στην KARENTA. Εσύ που πήγες και σου είπαν για το 1ο τρίμηνο του 2021; Την SD την δοκίμασαν στο αυτοκίνητό σου; Τώρα έχω γράψει στην Γερμανία και περιμένω επίσημη και τεκμηριωμένη απάντηση.

Φιλικά,

Γιάννης

Καλημέρα !

 

Για το πρωτο τρίμηνο του 2021 μου το είπαν από τις ψηφιακές υπηρεσίες που τους το είπαν από Γερμανία.

Για την SD Card μου το έιπαν από την AutoClub. Δεν την δοκίμασαν στο αυτοκίνητο μου γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμη, έπρεπε να την παραγγείλουν. Αλλά τους  είπαν από την Kosmocar ότι δεν είμαι συμβατή με το T-Roc, παρόλο που στο Polo δουλεύει μια χαρα..

Ότι δέχεται το android auto έιναι βεβαιο !! Είχα πετύχει στο γνωστό site αγγελία από αντιπρόσωπο στη Στερεά Ελλάδα που έφερνε το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο με ενεργοποιημένο το android auto !! Και τους προώθησα και τις σχετικές φωτογραφίες που το αποδείκνυαν. 

 

Και η απάντηση που έλαβα ήταν η παρακάτω :

 

" Σας ευχαριστούμε πολύ για την απάντηση σας και τις παρατηρήσεις σας.

Αντιλαμβανόμαστε την απογοήτευση σας ως πελάτη σχετικά με τα θέματα που θίξατε.

Καταρχήν, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε οτι η υπηρεσία App-Connect (καθώς και η We Connect) δεν συμπεριλαμβάνονται στα στανταρντ χαρακτηριστικά του κάθε οχήματος.

Οι πολύ εξειδικευμένες επιπρόσθετες αυτές λειτουργίες έρχονται εγκατεστημένες και ενεργοποιημένες στο κάθε όχημα, αφού ο πελάτης το ζητήσει κατά την παραγγελία του οχήματος από την αντιπροσωπεία, καθώς δεν διατίθενται δωρεάν.

Σε αντίθετη περίπτωση, το κόστος της εκάστοτε τεχνολογίας που υποστηρίζει τις ψηφιακές υπηρεσίες (όπως το App-Connect), θα επιβάρυνε τον πελάτη ούτως η άλλως, αφού θα έπρεπε να συμπεριληφθεί στην συνολική τιμή του οχήματος, έστω και αν ο πελάτης εντέλει δεν επιθυμούσε να τις χρησιμοποιήσει.

Μετά από σχόλια πελατών στο παρελθόν, η Volkswagen αποφάσισε να εγκαταστήσει σε μεταγενέστερα μοντέλα την απαιτούμενη τεχνολογία που υποστηρίζει το App-Connect, έχοντας την υπηρεσία ανενεργή, έστω και αν ο πελάτης δεν είχε προβεί στην ανάλογη παραγγελία.

Αυτή η πολιτική εφαρμόστηκε, ώστε να δίνεται στον πελάτη η επιλογή να αποφασίσει μελλοντικά για το αν χρειάζεται τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να καλύψει το ανάλογο κόστος ενεργοποίησης μετά την αγορά.

Προφανώς, αυτό έχει γίνει και στην περίπτωση του δικού σας οχήματος, που παρόλα αυτά χρειάζεται ένα update το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην καινούρια χρονιά, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενη μας επικοινωνία.

Αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα και η συμβατότητα των υπηρεσιών στο εκάστοτε infotainment σύστημα τόσο σε σχέση με την παρούσα όσο και με την μελλοντική τεχνολογία που λειτουργεί στο ενδιάμεσο.

Αναφορικά με τον επιπρόσθετο εξοπλισμό του infotainment system, όπως cd player κτλ, που δεν αποτελούν μέρος των ψηφιακών υπηρεσιών, δεν μπορούμε να σας δώσουμε σαφή εξήγηση, γιατί δεν αποτελούν προϊόντα που το τμήμα των Ψηφιακών Υπηρεσιών στηρίζει.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα σας παραπέμπαμε στην εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπία, που ασχολείται με αντίστοιχα θέματα.

Ολα αυτά αναφέρθηκαν προκειμένου να σας δοθεί μια γενική εικόνα αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες και την εγκατάσταση τους.

Θα θέλαμε να τονίσουμε οτι λόγω της πολυπλοκότητας των τεχνολογιών που εμπλέκονται (πχ. Τηλεματική τεχνολογία κτλ), οι ψηφιακές υπηρεσίες δεν μπορούν να εγκατασταθούν μετά την πώληση του οχήματος, διότι το όλο σύστημα ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου πρέπει να τροποποιηθεί.

Αυτη η διαδικασία είναι παρόμοια με το να κατασκευαστεί ένα όχημα από την αρχή πράγμα το οποίο δεν θα συνέφερε ούτε τον πελάτη ούτε την Volkswagen λόγω κόστους. "

 

30930894_8_b.jpg

30930894_9_b.jpg

30930894_e_b.jpg

Edited by Panos77
Link to comment
Share on other sites

Τώρα όλα τα παραπάνω είναι καλά ή κακά νέα; Οι φωτογραφίες φαντάζομαι είναι από αυτοκίνητο σαν το δικό μας που έχει ενεργοποιημένο το Android Auto. Δεν τους καταλαβαίνω, τόσο δύσκολο είναι να μπει σε ένα τερματικό τους και να το ενεργοποιήσουν; Και μάλιστα επί πληρωμή! Αφού υπάρχουν διαθέσιμοι οι κωδικοί...ΔΕΝ έκαναν κάτι παραπάνω κατά την κατασκευή του αυτοκινήτου, ΔΕΝ εγκατέστησαν κάτι παραπάνω που τώρα δεν μπορεί να μπει, μην μας δουλεύουν! Ένα flag on είναι κατά τον γενικό προγραμματισμό του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο, το έχω δει ζωντανά και το λέω. Δείτε ξανά τους διαθέσιμους κωδικούς FΕC/SWaP που έβαλα παραπάνω από το δικό μου αυτοκίνητο. Τους έχω στείλει αυτές τις φωτογραφίες και περιμένω.

Γιάννης 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ...
Οι φωτογραφίες είναι από το δικό μας αυτοκίνητο , από αγγελία αντιπροσώπου στη Στερεά Ελλάδα , τις οποίες και προώθησα στις Ψηφιακές Υπηρεσίες πριν κανά 3μηνο. Και πήρα την παραπάνω απάντηση. 

 

Τέλος πάντων, το συμπέρασμα γιατί να βάζουν ένα τόσο φτωχό infotainment εν έτει 2020... ?? Ούτε cd δεν παίρνει....

Απαράδεκτοι. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί βγάζουν ξύγκι από την μύγα!!! Γιατί οι dealers που τα πουλάνε προσφέρουν την χαμηλώτερη δυνατή τιμή για να ανταγωνιστούν την αντίστοιχη αγορά, με το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος για αυτούς. Και μην μου πεις ότι με τα ίδια λεφτά δεν πέρναμε καλύτερο αυτοκίνητο...

Τώρα ότι έγινε, έγινε. Το στοίχημα είναι να πείσουμε την VW να το ενεργοποιήσουν, έστω και με εφάπαξ κόστος. Γιατί πλανάται στον αέρα ότι η ενεργοποίηση είναι αδύνατη κατόπιν εορτής (αρχικού εργοστασιακού προγραμματισμού), πράγμα παράλογο, αφού υπάρχουν οι κωδικοί FEC/SWaP και φυσικά απαράδεκτο!

Γιάννης 

Υ.Γ. Τα παραπάνω που σου απάντησαν είναι σχεδόν μπούρδες! Δικολαβίστικη απάντηση, καθόλου συγκεκριμένη, σαν την Πυθεία...

Edited by jpaudio
Link to comment
Share on other sites

Χεραιτώ. Την ίδια απάντηση και σε εμένα, στα Αγγλικά:


The reply we just received from the appropriate department is that an update for the Composition Radio System (PR 181) with device part number 5G0-054-830-B is expected to be available at your local Volkswagen dealership during the first quarter of 2021.

In this case, we would recommend you to bear with your Volkswagen service partner for further information, as their department receives the updates and handles such cases in order to perform the installation of the service.

We apologise for this inconvenience, however the update is expected to be available soon.

We would like to wish you safety during these challenging times and a safe drive with your Volkswagen T-Roc.


Yours faithfully,
Your Digital Service Team.

 

Η πίεση προς τον τοπικό αντιπρόσωπο τώρα. Ελπίζω η αναβάθμιση να είναι και δωρεάν.

Φιλικά,

Γιάνης  

 
Edited by jpaudio
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδία και εγω δεν έχω καταφέρει να βρω άκρη με αυτό το πράγμα και σκεφτομαι πολύ σοβαρά να πάω σε λύση android οθόνη !! Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν έχω καταφέρει να βρω android οθόνη όπου να μπορεί να έχει και τις επιλογές του αμαξίου (asp off κλπ )

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να συνδέσεις (κινητό με το ηχοσύστημα με καλώδιο USB)  πας -->στις ρυθμίσεις του κινητού-->google.-->συνδέσεις συσκευής -->Android Auto-->σύνδεση με καλώδιο USB.

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω το αυτοκίνητο του φάδερ μου. Έχει το tdi έκδοση discover με την μικρή οθόνη. Το app connect λέει να απευθυνθούμε στην vw. Η vw λέει δεν γίνεται. Εάν απευθυνθούμε στην delectronics γίνεται να πληρώσουμε δηλαδή και να το ενεργοποιήσουμε ; Σκέφτομαι αν γίνεται να το κατεβάσω Αθήνα να το φτιάξω. Επίσης μπαίνει σαν ρετροφιτ το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά από τη delectronics μου είπαν για το εν λόγω σύστημα δεν γίνεται ενεργοποίηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η λύση ίσως είναι η αλλαγή του MIB με άλλο και ανάλογα ή πας επίσημα στην αντιπροσωπεία και το πληρώνεις αδρά ή παίζεις με 3rd party που στο κάνουν hack και κωδικοποίηση remotely. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 15/10/2021 at 10:11 ΜΜ, doggy said:

Η λύση ίσως είναι η αλλαγή του MIB με άλλο και ανάλογα ή πας επίσημα στην αντιπροσωπεία και το πληρώνεις αδρά ή παίζεις με 3rd party που στο κάνουν hack και κωδικοποίηση remotely. 

 

Και κόστος;

Link to comment
Share on other sites

On 10/17/2021 at 5:18 PM, vastil said:

Και κόστος;

Για ποιο από τα δύο; 

Το επίσημο έχω ακούσει κάτι για 1000+ ευρώ και τα 3rd party ανάλογα από που θα το πάρεις και για remote programming (αν δεν έχεις να πας κάπου να στο φτιάξουν) κοιτάς για κανά 200-άρι πάνω κάτω.

Για το 1ο δεν γνωρίζω ακριβώς τιμές, σου λέω το τι έχω ακούσει. Για το 2ο, μιλάω με κάτι τύπους για να μου ξεκλειδώσουν remotely κάτι features στο T-Roc και τους έσκασα 150 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό update, με την βοήθεια από εκείνους τους τυπάδες το αμάξι αναβαθμίστηκε και μπήκαν τα FEC που χρειάζονταν για να ανοίξει το Performance Monitor.

Δεν θα σας πω ψέματα, έκλασα λίγο μέντες όταν το αμάξι έγινε χριστουγεννιάτικο δέντρο για καμιά ώρα, όσο έκαναν ότι έκαναν. Μου κάνανε αναβάθμιση και σε 2-3 firmware στα διάφορα modules επί της ευκαιρίας. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.