Jump to content
VAGS

Δε δουλεύει το start-stop

Recommended Posts

Πρεμιέρα σε προβλήματα λοιπόν το μικρό t cross.

 

Εδώ και κάποιο διάστημα σταμάτησε να λειτουργεί το start stop στο t cross μετά το ένα έτος.

 

Αναφέροντάς το στην αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι πιθανόν να έχει πέσει λόγω λίγων χιλιομέτρων και ότι αν τους το πάω θα το φορτίσουν.

 

Επειδή έχω φορτιστή τους είπα ότι θα το φορτίσω εγώ κάτι που έκανα αλλά χωρίς αποτέλεσμα: αρχικά μέσα στη βδομάδα σταμάτησε να λειτουργεί και μετά από δεύτερη φόρτιση σταμάτησε να λειτουργεί εντός διημέρου.

 

Μάλιστα, προκειμένου να είμαι σίγουρος είχα απενεργοποιήσει το auto στο φωτισμό και η κίνηση γινόταν με απενεργοποιημένο το start stop για να είμαι βέβαιος ότι η κατανάλωση ενέργειας είναι ελάχιστη.

 

Μόλις το ενεργοποίησα εκ νέου δε δούλεψε καθόλου.

 

Τώρα το βράδυ μάλιστα λίγο πριν το σβήσω μου έβγαλε και κάποιο μήνυμα το οποίο δεν πρόλαβα να δω πριν το σβήσω το οποίο έλεγε "ο συσσωρευτής....".

 

Ραντεβού Δευτέρα λοιπόν για έλεγχο...

 

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μπαταρία, λίγο η απαγόρευση κυκλοφορίας που δεν μπορείς να πας πουθενά,  λίγο και η παγωνιες με τα χιόνια που έκανε της προηγούμενες ημέρες δεν θέλει και πολύ για να γονατίσει την μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό και παράλογο μαζί, με ζυγαριά να κλίνει προς το παράλογο.

Δε μπορεί π.χ. το golf (vii) με 3 χρόνια μπαταρία, σε ίδια και χειρότερη ακινησία για πολλές μέρες (κινούμαστε πιο πολύ με το tcross και επειδή είναι καινούργιο κοσκινάκι και επειδή είναι μικρό σε μήκος και "χώνεται " πιο εύκολα εξαιτίας αυτού) να το κυκλοφορώ στο 1/10 αναλογικά και μιας και έβγαλα φορτιστές να το μετράω και αυτό και να το βλέπω γεμάτο και φυσικά να παίρνει και να σβήνει με τη μία αδιαμαρτύρητα;

Πόσο μάλλον δε όταν το tcross το φορτίζεις Σάββατο απόγευμα και 48 ώρες μετά, με διανυθείσες αποστάσεις περί των 100 χλμ μόνο πρωινές ώρες (χωρίς μεσαία/μεγάλα φώτα δηλαδή) και με απενεργοποιημένα τα πάντα (μόνο φώτα ημέρας, ούτε ραδιόφωνο!), να το απενεργοποιείς (το start stop) για να ελέγξεις) 2-3 φανάρια πριν φτάσεις και να μη δουλεύει ! Τρελαίνεσαι!!

Πόσο μάλλον δε όταν έχεις μέτρο σύγκρισης (golf) και το βλέπεις με ίδιες αποστάσεις, 1/10 διαδρομών, οδηγώντας το με καφρίλες στη μπαταρία (ανοιχτά καλοριφέρ-a/c, φώτα μεσαία, καλοριφέρ, καθαριστήρες, ραδιόφωνα) και σε θερμοκρασίες να τείνουν στο μηδέν να το βλέπεις να μη βγάζει κιχ και ας το έβαλες και μπρος ένα φανάρι πριν!!!

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Μήπως έχεις δει τι μπαταρία φοράει το δικό σου από το εργοστάσιο?

Έχω ακούσει ότι η αγαπημένη μας VW σε κάποια μοντέλα για να κόψει το κόστος έχει βάλει κάποια μπαταρία από Κορέα. Το διάβασα κάπου αλλά δεν θυμάμαι απ' έξω  ( θα ψάξω πάλι να το βρω ).

Εφόσον το αυτοκίνητο είναι ενός έτους και σε εγγύηση πήγαινε πίσω στην αντιπροσωπία και ζήτα να γίνει αντικατάσταση της μπαταρίας. Επίσης από την ίδια πηγή η αντικατάσταση γίνεται με την κανονική VARTA που έπρεπε να έχει το αυτοκίνητο. Σε περίπτωση άρνησης του να την αντικαταστήσουν τότε ξεκινάς με  Kosmocar και αμέσως μετά συνήγορο του καταναλωτή. 

 

Edited by saxo_29
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , saxo_29 said:

 

Μήπως έχεις δει τι μπαταρία φοράει το δικό σου από το εργοστάσιο?

 

Έχω ακούσει ότι η αγαπημένη μας VW σε κάποια μοντέλα για να κόψει το κόστος έχει βάλει κάποια μπαταρία από Κορέα.

Το διάβασα κάπου αλλά δεν θυμάμαι απ' έξω  ( θα ψάξω πάλι να το βρω ).

 

Εφόσον το αυτοκίνητο είναι ενός έτους και σε εγγύηση πήγαινε πίσω στην αντιπροσωπία και ζήτα να γίνει αντικατάσταση της μπαταρίας.

 

Επίσης από την ίδια πηγή η αντικατάσταση γίνεται με την κανονική VARTA που έπρεπε να έχει το αυτοκίνητο.

 

 

 Τι έγινε πάλι τα ίδια..??:unsure:

 

Το ιδιο θεμα ειχα εγω και άλλη ιδιοκτήτες,  το 2010 μόλις ειχε πρώτο βγει το polo 6R.

 

Τα αμαξια δεν ειχαν μπαταρίες original απο το εργοστάσιο,  ούτε και καποια επώνυμη μαρκα σαν μπαταρία.

 

Στους 3 μήνες απο την αγορά του αμαξιού,  το αμαξι έμεινε απο μπαταρία.

 

Και στην δικιά μου περίπτωση την άλλαξαν μετά με γνήσια μπαταρία VW-varta μεσα στην εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Για να μαι ειλικρινής δεν το έχω δει. Επειδή μου προκαλέσατε την περιέργεια θα το δω και θα επανέλθω.

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

 Τι έγινε πάλι τα ίδια..??:unsure:

 

Το ιδιο θεμα ειχα εγω και άλλη ιδιοκτήτες,  το 2010 μόλις ειχε πρώτο βγει το polo 6R.

 

Τα αμαξια δεν ειχαν μπαταρίες original απο το εργοστάσιο,  ούτε και καποια επώνυμη μαρκα σαν μπαταρία.

 

Στους 3 μήνες απο την αγορά του αμαξιού,  το αμαξι έμεινε απο μπαταρία.

 

Και στην δικιά μου περίπτωση την άλλαξαν μετά με γνήσια μπαταρία VW-varta μεσα στην εγγύηση.

 

https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=5437

 

Φαίνεται ότι η αγαπημένη μας VW το έχει σύστημα να μας βάζει κάτι μπαταρίες αγνώστου πατρός  ( Moll , Sebang , κλπ.. ) και σε όποιον σκάσει η βλάβη νωρίτερα και είναι σε εγγύηση τότε την αλλάζουν με κάποια της προκοπής. Σε όποιον τύχει και αντέξει μέχρι να βγεί εκτός εγγύησης ε τότε φυσικά τον χρεώνουν για VARTA ή Bosch...μιας και το αυτοκίνητο θα σου πουν..δεν δουλεύει σωστά με άλλες μπαταρίες... ( άσχετα αν στο πουλήσαμε εμείς με την μ@@@@ια την Κορεάτικη μέσα!!! ):thumbsd:

 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, στο polo 6r επειδή ήμουν παρών σε ολη την διαδικασία που αφορούσε την μπαταρία σε εκείνο το αμάξι, οταν έβγαλαν την μπαταρία εξω ήμουν απο επάνω τους.

 

Εκείνη η μπαταρία,  δεν ειχε ούτε ενα αυτοκόλλητο,  ουτε και κάποια στάμπα που να αποδεικνύει το τι μάρκα ειναι η μπαταρία αυτή.....

Οταν τους ρώτησα την μπαταρία ειναι αυτή ρε παιδιά,  τι μάρκα ειναι.

 

σφιριζαν αδιάφορα ουτε καν μου απάντησαν.

 

Μετα μου έφεραν την varta σφραγισμένη και με όλα τα απαραίτητα 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , OMINUS said:

Αγαπητέ μου, στο polo 6r επειδή ήμουν παρών σε ολη την διαδικασία που αφορούσε την μπαταρία σε εκείνο το αμάξι, οταν έβγαλαν την μπαταρία εξω ήμουν απο επάνω τους.

 

Εκείνη η μπαταρία,  δεν ειχε ούτε ενα αυτοκόλλητο,  ουτε και κάποια στάμπα που να αποδεικνύει το τι μάρκα ειναι η μπαταρία αυτή.....

Οταν τους ρώτησα την μπαταρία ειναι αυτή ρε παιδιά,  τι μάρκα ειναι.

 

σφιριζαν αδιάφορα ουτε καν μου απάντησαν.

 

Μετα μου έφεραν την varta σφραγισμένη και με όλα τα απαραίτητα 

 

 

 

Έτσι ακριβώς!!! πάγια τακτική.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , saxo_29 said:

 

 

Έτσι ακριβώς!!! πάγια τακτική.

Αποτι βλέπω αυτη η μπαταρία εχει ενα καλό όμως 

 

Ειναι μιας εταιρίας οπως και να το κάνουμε,  εχει καποιες πληροφορίες 

 

https://www.sebangbattery.com/

 

 

Σε σχέση με αυτη που άλλαξαν στο polo η οποια δεν έγραφε τίποτα....

 

 

Για να μην παρεξηγηθώ το οτι μια μπαταρία ειναι κορεάτικη,  δεν σημαίνει οτι ειναι και κακό.

Ισως ειναι και καποιες ενα κλικ ποιο επάνω σε σχέση μια κάποιες επώνυμες 

 

 

 

Στο passat που εχω, το αμαξι φορούσε απο το εργοστάσιο μπαταρία VW VARTA.

Το αμαξι ειναι μοντέλο τέλος του 2013, το 2015 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης  άλλαξε την μπαταρία για πρώτη φορά. 

 

Ο τύπος του ειχε βάλει μια μπαταρία κορεάτικη  μάρκας ENEUS ! 

H μπαταρία αυτή κράτησε απο το 2015 μέχρι και πριν απο μερικούς μήνες στα τέλη του 2020 που την άλλαξα πλέον εγώ, γιατι πλέον ηταν πεθαμένη 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Επειδή συζητάμε για μπαταρίες, ενα ωραιο θέμα και για της κωδικοποιησεις που εχουν

 

 

 

Στο θέμα  αυτο αν κάποιος εχει VCDS μπορει να δει μέσω αυτου τι μάρκες απο μπαταρίες εχει η VW 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , OMINUS said:

Επειδή συζητάμε για μπαταρίες, ενα ωραιο θέμα και για της κωδικοποιησεις που εχουν

 

 

 

Στο θέμα  αυτο αν κάποιος εχει VCDS μπορει να δει μέσω αυτου τι μάρκες απο μπαταρίες εχει η VW 

 

 

Το κακό είναι ότι δεν έχουμε όλοι VCDS....αλλα ουτε εχουμε και καποιον γνωστο με VCDS για να κανουμε αυτη την δουλια. Αγοραζεις VW θεωρόντας ότι παιρνεις ένα αμάξι εστω ενα κλικ ποιο ποιοτικο αλλωστε για αυτο πληρωνεις...και σου προκυπτουν μαιμου μπαταρια, δυσκολιες στο να κουμπωνουν ταχυτητες κλπ κλπ...αν ηταν ετσι καλυτερα να παρει κανεις ενα ΚΙΑ ή ενα Hyundai εξ αρχης γνωρίζοντας οτι ειναι Κορεατικο με λιγοτερα λεφτα και πιθανοτατα λιγοτερα θεματα.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , saxo_29 said:

Το κακό είναι ότι δεν έχουμε όλοι VCDS....αλλα ουτε εχουμε και καποιον γνωστο με VCDS για να κανουμε αυτη την δουλια. Αγοραζεις VW θεωρόντας ότι παιρνεις ένα αμάξι εστω ενα κλικ ποιο ποιοτικο αλλωστε για αυτο πληρωνεις...και σου προκυπτουν μαιμου μπαταρια, δυσκολιες στο να κουμπωνουν ταχυτητες κλπ κλπ...αν ηταν ετσι καλυτερα να παρει κανεις ενα ΚΙΑ ή ενα Hyundai εξ αρχης γνωρίζοντας οτι ειναι Κορεατικο με λιγοτερα λεφτα και πιθανοτατα λιγοτερα θεματα.

 

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

 

Καταρχάς δεν γνωρίζουμε αν τετοιες μάρκες μπαταρίας υπάρχουν εδω στην Ελλάδα,  η ειναι αποκλειστικά και μόνο σε άλλες χώρες της Ευρώπης.????

 

Στην Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό ειναι VARTA και BOSCH. 

 

 

Την συγκεκριμένη μπαταρία απο το SITE που έβαλες, οπως και να το κάνουμε απο την στιγμή που εχει την φίρμα της και εχει και το σήμα της VW επάνω της ΔΕΝ μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε οτι ειναι μαϊμού.

 

Κακής ποιότητας μπαταρία ΝΑΙ μπορούμε να το πούμε. 

 

η μπαταρία ειναι πταίσμα κατα την γνώμη μου. 

 

Στην δικιά μου περίπτωση όμως που ειχα με το polo εκει ΝΑΙ μπορώ να την χαρακτηρίσω μαϊμού.

Γιατι οπως έγραψα, εκει η μπαταρία δεν ειχε ουτε μάρκα ούτε σήμα ούτε τίποτα ηταν ενα κουβάρι σκέτο 

 

 

Το VW δεν το θεωρώ οτι ειναι κακό ως ποιοτικό αμάξι... άλλες μάρκες με τα ίδια λεφτά ειναι ενδεχομένως χειρότερες.

Και εγω κάποτε ειχα FORD καινούργιο το ειχα αγοράσει αλλα είχα αρκετά θέματα ως προς της ποιότητα του και τα υλικά του.

Το αμαξι που εχω τώρα,  το αγόρασα μεταχειρισμένο και αντιπροσωπία πηγαίνω μέχρι στιγμής μόνο για servise 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Update: Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα και μου το φορτίσανε οι ίδιοι και κάνοντας δικές τους "μετρήσεις" δε βρήκαν κάτι το μεμπτό, όπως μου είπανε.
Θεώρησα προς στιγμή ότι ενδεχομένως ο δικός μου φορτιστής να μη φορτίζει μπαταρίες τέτοιου τύπου.

2 μέρες μετά, διαψεύστηκα: Το start stop σταμάτησε και πάλι να λειτουργεί οπότε αποφάσισα να παίξω το γνωστό ψυχοφθόρο παιχνίδι του φορτικού. Ακολουθεί στιχομυθία:
- Γειά σας, πάλι δε λειτουργεί το start stop.
- Να μας το φέρετε να το ξαναμετρήσουμε, αλλά να ξέρετε πολλά αυτοκίνητα που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα έχουν το ίδιο πρόβλημα.
- Δηλαδή μου λέτε ότι δεν αρκεί να το κινητό καθημερινά ακόμα και αν είναι σε ανοιχτούς δρόμους; Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω καθημερινά Πάτρα για να φορτίζει;
- Όχι προς Θεού.
- Τότε γιατί μου ζητάτε να το ξαναμετρήσετε; Δεν έχετε κρατήσει μετρήσεις από την προηγούμενη φορά;
- Ναι, αλλά την προηγούμενη φορά δε μπορούσαμε να το δικαιολογήσουμε για να το περάσουμε εγγύηση καθότι οι μετρήσεις ήταν φυσιολογικές.
- Μα και να σας το ξαναφέρω να το μετρήσετε, πάλι φυσιολογικές θα βγουν, όπως λέτε, τι μπορεί να αλλάξει σε μία εβδομάδα;
- Αυτή τη φορά θα το διαβιβάσουμε και στα κεντρικά για να μας πουν.
- Και γιατί δεν έγινε αυτό την προηγούμενη φορά;
- Γιατί οι μετρήσεις βγήκαν φυσιολογικές...

Με λίγα λόγια έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα;

Σήμερα λοιπόν πήγα και το άφησα, ξανά διαμαρτυρόμενος, για να περάσω το μήνυμα: "ο παράξενος"...

Με πήραν τηλέφωνο προ ολίγου να μου πουν ότι θα το κρατήσουν σήμερα μέσα για να μετρήσουν επιπλέον και απώλειες...

Είδωμεν....

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2021 at 3:53 ΜΜ, VAGS said:

Update: Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα και μου το φορτίσανε οι ίδιοι και κάνοντας δικές τους "μετρήσεις" δε βρήκαν κάτι το μεμπτό, όπως μου είπανε.
Θεώρησα προς στιγμή ότι ενδεχομένως ο δικός μου φορτιστής να μη φορτίζει μπαταρίες τέτοιου τύπου.

2 μέρες μετά, διαψεύστηκα: Το start stop σταμάτησε και πάλι να λειτουργεί οπότε αποφάσισα να παίξω το γνωστό ψυχοφθόρο παιχνίδι του φορτικού. Ακολουθεί στιχομυθία:
- Γειά σας, πάλι δε λειτουργεί το start stop.
- Να μας το φέρετε να το ξαναμετρήσουμε, αλλά να ξέρετε πολλά αυτοκίνητα που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα έχουν το ίδιο πρόβλημα.
- Δηλαδή μου λέτε ότι δεν αρκεί να το κινητό καθημερινά ακόμα και αν είναι σε ανοιχτούς δρόμους; Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω καθημερινά Πάτρα για να φορτίζει;
- Όχι προς Θεού.
- Τότε γιατί μου ζητάτε να το ξαναμετρήσετε; Δεν έχετε κρατήσει μετρήσεις από την προηγούμενη φορά;
- Ναι, αλλά την προηγούμενη φορά δε μπορούσαμε να το δικαιολογήσουμε για να το περάσουμε εγγύηση καθότι οι μετρήσεις ήταν φυσιολογικές.
- Μα και να σας το ξαναφέρω να το μετρήσετε, πάλι φυσιολογικές θα βγουν, όπως λέτε, τι μπορεί να αλλάξει σε μία εβδομάδα;
- Αυτή τη φορά θα το διαβιβάσουμε και στα κεντρικά για να μας πουν.
- Και γιατί δεν έγινε αυτό την προηγούμενη φορά;
- Γιατί οι μετρήσεις βγήκαν φυσιολογικές...

Με λίγα λόγια έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα;

Σήμερα λοιπόν πήγα και το άφησα, ξανά διαμαρτυρόμενος, για να περάσω το μήνυμα: "ο παράξενος"...

Με πήραν τηλέφωνο προ ολίγου να μου πουν ότι θα το κρατήσουν σήμερα μέσα για να μετρήσουν επιπλέον και απώλειες...

Είδωμεν....

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

@VAGS Καλημέρα

 

Τελικά βρέθηκε τι έφταιγε? Το πρόβλημα λύθηκε?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από άλλες 3 επισκέψεις όπου τη μία διαπιστώσανε ότι πιθανόν να φταίει ένα εγκεφαλάκι το οποίο μετράει την τάση το οποίο θεωρούσανε ότι πιθανόν να δυσλειτουργεί, άρα θα το αντικαθιστούσανε, αλλά δεν ήταν διαθέσιμο - παραγγελία από Γερμανία - άρα περίμενε 15 μέρες.
Στη δεύτερη επίσκεψη μπήκε το εγκεφαλάκι όπου με πήραν να μου πουν όλα έτοιμα, έλα να το πάρεις. Το πήρα την προηγούμενη Παρασκευή. Φυσικά το start stop δε δούλεψε ούτε ένα λεπτό, παρ' όλα αυτά είπα να του δώσω μία ευκαιρία μπας και.... Μάταια όμως...
Την Τρίτη λοιπόν προγραμματίστηκε νέο ραντεβού για Τετάρτη.
Μετά από χίλιες συγγνώμες από μέρους τους και μετά από ξεκάθαρη δήλωση πρόθεσης από μέρους μου (θα πηγαινοέρχομαι μέχρι να σας σπάσω τα @@ και να το φτιάξετε), εν τέλει αλλάχτηκε η μπαταρία και έμεινε 2 μέρες μέσα βέβαια για ελέγχους και μετρήσεις.
Παρελήφθη προχθές και είναι "υπό παρακολούθηση".
Τολμώντας να πω ότι το αμάξι "το ακούς και το νιώθεις", άρα μπορείς να καταλάβεις και κάποια πράγματα παραπάνω ως προς τη μέλλουσα συμπεριφορά του, δείχνει ως τώρα ότι επιτέλους λύθηκε....



Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, VAGS said:

Μετά από άλλες 3 επισκέψεις όπου τη μία διαπιστώσανε ότι πιθανόν να φταίει ένα εγκεφαλάκι το οποίο μετράει την τάση το οποίο θεωρούσανε ότι πιθανόν να δυσλειτουργεί, άρα θα το αντικαθιστούσανε, αλλά δεν ήταν διαθέσιμο - παραγγελία από Γερμανία - άρα περίμενε 15 μέρες.
Στη δεύτερη επίσκεψη μπήκε το εγκεφαλάκι όπου με πήραν να μου πουν όλα έτοιμα, έλα να το πάρεις. Το πήρα την προηγούμενη Παρασκευή. Φυσικά το start stop δε δούλεψε ούτε ένα λεπτό, παρ' όλα αυτά είπα να του δώσω μία ευκαιρία μπας και.... Μάταια όμως...
Την Τρίτη λοιπόν προγραμματίστηκε νέο ραντεβού για Τετάρτη.
Μετά από χίλιες συγγνώμες από μέρους τους και μετά από ξεκάθαρη δήλωση πρόθεσης από μέρους μου (θα πηγαινοέρχομαι μέχρι να σας σπάσω τα @@ και να το φτιάξετε), εν τέλει αλλάχτηκε η μπαταρία και έμεινε 2 μέρες μέσα βέβαια για ελέγχους και μετρήσεις.
Παρελήφθη προχθές και είναι "υπό παρακολούθηση".
Τολμώντας να πω ότι το αμάξι "το ακούς και το νιώθεις", άρα μπορείς να καταλάβεις και κάποια πράγματα παραπάνω ως προς τη μέλλουσα συμπεριφορά του, δείχνει ως τώρα ότι επιτέλους λύθηκε....



Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

συνολικά πόσες επισκέψεις για το συγκεκριμένο πρόβλημα? Έτσι για τα στατιστικά.....

Επειδή έχω αυτοκίνητο start stop απο το 2007. Πάντα και όποτε δεν λειτουργούσε έφταιγε η μπαταρία. 

 

Link to comment
Share on other sites

Συνολικά 5....

Το ξέρω ότι έφταιγε η μπαταρία, τους τα λεγα κι εγώ, εξάλλου και στο golf που έχουμε το ίδιο έγινε και λύθηκε με αλλαγή μπαταρίας. Αλλά η αλλαγή έγινε στα 4 χρόνια, όχι στον ένα χρόνο!
Παρ' όλα αυτά, σε εγγύηση δεν το περνούσαν με τίποτα...

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κατοχος vw polo 6r 2011. Πρωτη μπαταρία αλλαξα το 2021 κι ηταν varta η μαμα και εβαλα παλι την ιδια απο τον εδω εισαγωγεα. 

Κατα τα αλλα αν γυρναγα το χρονο πισω στο 2011, δεν θα αγόραζα vw. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.