Jump to content
bigjohn13

1o Service 1.0TSI 115PS

Recommended Posts

Να συμπληρώσω ότι πριν το τιγκουαν είχα για 10 χρόνια το γκολφ 1600fsi με λάδι 5 30 όπως έλεγε η vw. Κανένα πρόβλημα. Πλέον είναι στα χέρια αλλού επιπλέον 5 χρόνια και συνεχίζει ακάθεκτο

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , OMINUS said:

κάτσε γιατί βλέπω το εγκεφαλικό να έρχεται.....από το βάθος του τούνελ:crazy:

 

το βλέπω το όνειρο να πηγαίνω για service και να μου λένε από 5w-40  σε 0w-30. αυτό βγάζει το σύστημα.....:fpc:

Δεν είναι ασυνήθιστο για την VW να αυτοαναιρείται.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , takpanos said:

Όταν σου λέει η vw 20αρι η 30αρι αυτό κάνει για τις ανοχές του κινητήρα.

Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει ελληνική αντιπροσωπεία που θα έχει βάλει σε αλλαγή λιπαντικού το 0W-20

Έχει πέσει στην αντίληψή σας ;

Απλώς αναρωτιέμαι ....

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , gianniskar said:

Εμένα πάντως το gpf μετά από σχεδόν 30.000 χιλιόμετρα δεν έχει κάνει καμία αναγέννηση!bf526cfb874ceec71046188665078195.jpg

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τα στοιχεία αυτά πως τα βλέπεις με ποια εφαρμογή?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , gianniskar said:

Obdeleven

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ευχαριστώ!

Ποια έκδοση έχεις παρει?

Edited by bigjohn13
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, takpanos said:


 

 


Δεν είναι εγκληματικό γιατί οι ελληνικές συνθήκες δε διαφέρουν από ιταλικές ισπανικές.......
Χαλαρώστε λίγο. Οι κινητήρες πλέον καθορίζουν πιο λάδι κάνει για αυτούς και όχι οι εξωτερικές συνθήκες.
Ο κατασκευαστής έφτιαξε το κινητήρα και όχι εμείς που θέλουμε άλλο λάδι για Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες.
Όχι μόνο αυτό αλλά άλλο λάδι σε Αθήνα άλλο σε Κρήτη άλλο σε Θεσσαλονίκη.....
Όταν σου λέει η vw 20αρι η 30αρι αυτό κάνει για τις ανοχές του κινητήρα.
Αν έξω η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 35 η 40 δεν έχει σημασία όταν μέσα στο κινητηρα έχει 100 βαθμούς.
Δε χρειάζεται να σκεφτόμαστε σαν άνθρωποι που δεν φτιάξαμε όχι κινητήρα αλλά ούτε ποδήλατο αλλά να διαβάζουμε το μανιουαλ

 

όταν κίνησε σε γρήγορους ρυθμούς για παράδειγμα στην εθνική και η εξωτερική θερμοκρασία είναι 5 βαθμούς το λάδι σου έχει τουλάχιστον 10 βαθμούς θερμοκρασία πιο κάτω σε σχέση με μια εξωτερική θερμοκρασία 35 και 40 βαθμούς. Η δε απόδοση ειδικά των τούρμπο κινητήρων σε χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ καλύτερη. Αυτό είναι γεγονός.

Τώρα αν τα LL4 λάδια μπορούν να ανταποκριθούν και να μην καταλήξεις να έχεις tbn 3 στα 7000 χιλιόμετρα αυτό θα το δείξει ο χρόνος αλλά και οι χημικές αναλύσεις χρησιμοποιημένων λαδίων που κάνουν κάποιοι που ασχολούνται είτε επαγγελματικά είτε από χόμπυ. 

Καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι σε οτι λέμε. 
Από οτι διαβάζω σε ξένα φόρουμ αλλά και διάφορες άλλες πηγές το 0w20 ll4 vw 504 00 της castrol είναι ένα πολύ ποιοτικό λάδι. Πλήρως συνθετικό, με πολύ καλό πακέτων πρόσθετων. 
Αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο και είσαι εντός εγγύησης και στρωσίματος το κρατάς και το αλλάζεις μετά από 250 ώρες λειτουργίας. 

Μακροπρόθεσμα θα δείξει τα αποτελέσματα του.

Link to comment
Share on other sites

όταν κίνησε σε γρήγορους ρυθμούς για παράδειγμα στην εθνική και η εξωτερική θερμοκρασία είναι 5 βαθμούς το λάδι σου έχει τουλάχιστον 10 βαθμούς θερμοκρασία πιο κάτω σε σχέση με μια εξωτερική θερμοκρασία 35 και 40 βαθμούς. Η δε απόδοση ειδικά των τούρμπο κινητήρων σε χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ καλύτερη. Αυτό είναι γεγονός.
Τώρα αν τα LL4 λάδια μπορούν να ανταποκριθούν και να μην καταλήξεις να έχεις tbn 3 στα 7000 χιλιόμετρα αυτό θα το δείξει ο χρόνος αλλά και οι χημικές αναλύσεις χρησιμοποιημένων λαδίων που κάνουν κάποιοι που ασχολούνται είτε επαγγελματικά είτε από χόμπυ. 
Καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι σε οτι λέμε. 
Από οτι διαβάζω σε ξένα φόρουμ αλλά και διάφορες άλλες πηγές το 0w20 ll4 vw 504 00 της castrol είναι ένα πολύ ποιοτικό λάδι. Πλήρως συνθετικό, με πολύ καλό πακέτων πρόσθετων. 
Αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο και είσαι εντός εγγύησης και στρωσίματος το κρατάς και το αλλάζεις μετά από 250 ώρες λειτουργίας. 
Μακροπρόθεσμα θα δείξει τα αποτελέσματα του.
Δεν έχει κανένα θέμα με θερμοκρασίες 35 η 40 το 0w20. Είναι ένα πολύ εξελιγμένο λάδι και θα ανταπεξέλθει άνετα με τη ποιότητα που έχει. Μιλάμε πάντα σε ένα αμάξι σωστά συντηρημένο. Αν έχεις αναλύσεις που λένε το αντίθετο βάλτες να τις στείλουμε στη vw.
Link to comment
Share on other sites

Βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα που δε μου λένε τίποτα. Τα vw καιγανε λάδι από χρόνια πριν και δε ξεκίνησαν τώρα. Ξαφνικά ξέχασαν ότι έκαιγαν με το 5 30 και καταλήγουν σε συμπεράσματα δικά τους για να πούνε κάτι. Εγώ ακολουθώ τη vw που έφτιαξε το αμάξι και όχι αυτούς που έφτιαξαν ένα φορουμ
Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , takpanos said:
3 hours ago , geopro said:

Βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα που δε μου λένε τίποτα. Τα vw καιγανε λάδι από χρόνια πριν και δε ξεκίνησαν τώρα. Ξαφνικά ξέχασαν ότι έκαιγαν με το 5 30 και καταλήγουν σε συμπεράσματα δικά τους για να πούνε κάτι. Εγώ ακολουθώ τη vw που έφτιαξε το αμάξι και όχι αυτούς που έφτιαξαν ένα φορουμ

Εκτιμώ ότι είναι αλήθεια ότι οι κάτοχοι παρατήρησαν τρελλές καταναλώσεις λαδιού .

Για την οικονομία της συζήτησης θα το θέσω και σε επίπεδο ψυχολογίας ότι είναι απογοητευτικό να έχεις καινούργιο αυτοκίνητο και να συμπληρώνεις ένα λίτρο λάδι κάθε 1500 Km.

Στην πραγματικότητα δεν κάνεις ποτέ αλλαγή λαδιών αλλά απλώς το ανανεώνεις με νέο συμπλήρωμα.

Δεν νιώθεις ότι έχεις αυτοκίνητο αλλά ότι έχεις σαράβαλο.

Και η VW προσπαθεί να σε πείσει ότι όλα βαίνουν καλώς !

Μην έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στην VW.

Αν μή τί άλλο έχετε διαφορετικά συμφέροντα.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, geopro said:

Εκτιμώ ότι είναι αλήθεια ότι οι κάτοχοι παρατήρησαν τρελλές καταναλώσεις λαδιού .

Για την οικονομία της συζήτησης θα το θέσω και σε επίπεδο ψυχολογίας ότι είναι απογοητευτικό να έχεις καινούργιο αυτοκίνητο και να συμπληρώνεις ένα λίτρο λάδι κάθε 1500 Km.

Στην πραγματικότητα δεν κάνεις ποτέ αλλαγή λαδιών αλλά απλώς το ανανεώνεις με νέο συμπλήρωμα.

Δεν νιώθεις ότι έχεις αυτοκίνητο αλλά ότι έχεις σαράβαλο.

Και η VW προσπαθεί να σε πείσει ότι όλα βαίνουν καλώς !

Μην έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στην VW.

Αν μή τί άλλο έχετε διαφορετικά συμφέροντα.

κάτσε να δούμε αν πραγματικά ισχύει αυτό....

Επιμένω όμως στην προυγούμενη παρατήρηση.

Το βιβλιαράκι του gianniskar έγραφε vw 508 00 ως πρώτη επιλογή....Το οποίο είναι και προγενέστερο του bigjohn13.

 Οπότε μου φαίνεται περίεργο να έχει vw 504 00 ως πρωτη επιλογή!  

Αν ισχύει όμως τελικά οτι η οδηγία πλέον είναι vw 504 00 τότε επιβεβαιώνεται το επιχείρημα μου που ανέπτυξα σε προυγούμενα post

 

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2021 at 5:02 ΜΜ, Derv_7 said:

κάτσε να δούμε αν πραγματικά ισχύει αυτό....

Επιμένω όμως στην προυγούμενη παρατήρηση.

Το βιβλιαράκι του gianniskar έγραφε vw 508 00 ως πρώτη επιλογή....Το οποίο είναι και προγενέστερο του bigjohn13.

 Οπότε μου φαίνεται περίεργο να έχει vw 504 00 ως πρωτη επιλογή!  

Αν ισχύει όμως τελικά οτι η οδηγία πλέον είναι vw 504 00 τότε επιβεβαιώνεται το επιχείρημα μου που ανέπτυξα σε προυγούμενα post

 

Παιδιά έχω ψάξει όλο το service book δεν αναφέρεται πουθενά άλλου πέρα από τη σελίδα που επισύναψα οι προδιαγραφές του λαδιού.

Ο gianniskar αν έχει κάτι διαφορετικό το βιβλίο του σε κάποια άλλη σελίδα αν μπορεί να μου πει.

Ευχαριστώ!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν , bigjohn13 said:

Παιδιά έχω ψάξει όλο το service book δεν αναφέρεται πουθενά άλλου πέρα από τη σελίδα που επισύναψα οι προδιαγραφές του λαδιού.

 

Ο gianniskar αν έχει κάτι διαφορετικό το βιβλίο του σε κάποια άλλη σελίδα αν μπορεί να μου πει.

 

Ευχαριστώ!

 

Είναι παράξενο το να έχει εγκαταληφθεί (και) επίσημα η οδηγία VW 508 .

Για κοίτα το βιβλίο ακόμη μια φορά.

 

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , geopro said:

Είναι παράξενο το να έχει εγκαταληφθεί (και) επίσημα η οδηγία VW 508 .

Για κοίτα το βιβλίο ακόμη μια φορά.

 

 

Οι προδιαγραφές των λαδιών αναφέρονται μόνο στη σελίδα που σας επισύναψα γι αυτό λέω αν κάποιος άλλος έχει το ίδιο να μου πει να ανατρέξω στο βιβλίο να το βρω, το έχω κοιτάξει σελίδα σελίδα και δεν βρίσκω κάτι..

Link to comment
Share on other sites

Ναι εμένα γράφει 508 ως πρώτη επιλογή θα παραθέσω φωτό σε λιγο. Χαχχα α ρε vw σοφή η επιλογη μάλλον με 504

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι ενδεικτικό το μέγεθος της ασάφειας της VW. 

Αν διαβάσετε πως ακριβώς το διατυπώνει περί συνιστώμενου λιπαντικού αυτό που λέει είναι : "ρωτήστε τον αντιπρόσωπο" !!!

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , gianniskar said:

Ιδού7748a22a707542365b62e51c7563b3d7.jpgc97499ed8bc97082aacbe593c9c7516d.jpg2708d758634ca339b9ccaa9c0c8108d8.jpg

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Οπότε παιδιά η VW άλλαξε με την προδιαγραφή VW 508 στο δικό μου βιβλιαράκι που είναι νεότερη έκδοση 1 χρόνο μετά δεν την αναφέρει πουθενά..

20210313_143152.jpg

20210313_143657.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bigjohn13 said:

 

Οπότε παιδιά η VW άλλαξε με την προδιαγραφή VW 508 στο δικό μου βιβλιαράκι που είναι νεότερη έκδοση 1 χρόνο μετά δεν την αναφέρει πουθενά..

20210313_143152.jpg

20210313_143657.jpg

ευχαριστούμε και το δύο μέλη του φόρουμ για τις πληροφορίες!

Στην ουσία τώρα η VW ρίχνει το μπαλάκι στις αντιπροσωπίες. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά αν κάτσω να ακούσω τον αντιπρόσωπο μέχρι στιγμής που είπε βάσει οδηγιών 4 λάδια, σε κάθε σέρβις και άλλο. 504 5w30 και ότι γίνει...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έχουν δαπανηθεί άπειρες ώρες πάνω στην διερεύνηση “τι λάδια προτείνει για τα διάφορα μοντέλα η VW”  
Γιατί όμως άπειρες ώρες και όχι πέντε δευτερόλεπτα ;
Γιατί πολύ απλά η ίδια η VW το αφήνει στην ασάφεια , αν όχι απόκρυψη.


Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα.
Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος:
“Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20)
“Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)”
“Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι”
Από που προκύπτουν όλα αυτά ;
Δεν το έχω καταλάβει !


Οι διάφορες οδηγίες VW502 , VW504 , VW508 δεν είναι σύσταση ιξώδους.
Τρανταχτό παράδειγμα το VW502 το οποίο βγαίνει σε ότι σχεδόν ιξώδες θέλετε.
Ακόμη και VW504 που έβγαινε μέχρι πρόσφατα μόνον σε 5W-30 εσχάτως το είδαμε και σε 0W-30.


Και πάμε τώρα σε αυτό που (κατ΄ευφημισμό) λέγεται βιβλίο κατασκευαστή.
Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος κάτοχος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι:
Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !!!  (από το βιβλίο του gianniskar).


Οι οδηγίες VW504 & VW508 προτείνονται όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων για να εξυπηρετηθεί (τάχα μου- τάχα μου) το φίλτρο και όχι ο κινητήρας.
Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας, των δήθεν “μικρών ανοχών”, που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20), σε ένα κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 , (ακόμη και σε 5W-30) και άλλα.


Οπότε ναι , υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.