FSI Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Καλημέρα!. Έχω ένα Golf 5 1.6 Fsi Sportline του 2004 με κινητήρα BAG. Τον τελευταίο μήνα αρχικά σποραδικά και πλέον σχεδόν κάθε φορά, τα πρωινά ή μετά από πολύωρη στάση του όχηματος, δεν παίρνει μπροστά. Παίρνει μετά από 7-8 προσπάθειες. Μετά δουλεύει ρολόι ενώ αν ξανά βάλω μπρος χωρίς να περάσει πολύ ώρα από όταν έσβησε παίρνει τσακμακι. Το αμάξι χτυπάει μίζα και ακούω την αντλία να δουλεύει. Η μπαταρία είναι μια χαρά. Η αντλία ακούγεται και η μίζα είναι καλή. Μέσω διαγνωστικού που διαθέτω δεν υπάρχει κανένα σφάλμα εκτός από σποραδικό 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation- intermittent, το οποίο οφείλεται στην καδένα . Ωστόσο το σφάλμα εμφανίζεται όταν κάνει τον κλασσικό θόρυβο γκρρρρρ στην εκκίνηση και όχι όταν κάθε πρωί δεν παίρνει μπρος. Έχω σπασει το κεφάλι μου και ολα στο διαγνωστικό μου φαίνονται ρολόι. Παρακαλώ πολύ έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει κάποιος κάτι που μπορεί να μου διαφεύγει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Καλημέρα!. Έχω ένα Golf 5 1.6 Fsi Sportline του 2004 με κινητήρα BAG. Τον τελευταίο μήνα αρχικά σποραδικά και πλέον σχεδόν κάθε φορά, τα πρωινά ή μετά από πολύωρη στάση του όχηματος, δεν παίρνει μπροστά. Παίρνει μετά από 7-8 προσπάθειες. Μετά δουλεύει ρολόι ενώ αν ξανά βάλω μπρος χωρίς να περάσει πολύ ώρα από όταν έσβησε παίρνει τσακμακι. Το αμάξι χτυπάει μίζα και ακούω την αντλία να δουλεύει. Η μπαταρία είναι μια χαρά. Η αντλία ακούγεται και η μίζα είναι καλή. Μέσω διαγνωστικού που διαθέτω δεν υπάρχει κανένα σφάλμα εκτός από σποραδικό 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation- intermittent, το οποίο οφείλεται στην καδένα . Ωστόσο το σφάλμα εμφανίζεται όταν κάνει τον κλασσικό θόρυβο γκρρρρρ στην εκκίνηση και όχι όταν κάθε πρωί δεν παίρνει μπρος. Έχω σπασει το κεφάλι μου και ολα στο διαγνωστικό μου φαίνονται ρολόι. Παρακαλώ πολύ έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει κάποιος κάτι που μπορεί να μου διαφεύγει? Camsaft potition sensor αν δε κάνω λάθος είναι αισθητήρας στροφάλου.. Και αυτό δε σε παραξενεύει? Πολύ πιθανο το αμάξι να δυσκολεύεται να ξεκινησει από τέτοια σφάλματα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 7, 2021 Author Report Share Posted March 7, 2021 1 λεπτό πριν , Dj mitsos said: Camsaft potition sensor αν δε κάνω λάθος είναι αισθητήρας στροφάλου.. Και αυτό δε σε παραξενεύει? Πολύ πιθανο το αμάξι να δυσκολεύεται να ξεκινησει από τέτοια σφάλματα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όχι γιατί το σφάλμα αυτό είναι από το ότι η καδένα θέλει κάποια στιγμή αλλαγή. Το σφάλμα όμως αυτό εμφανίζονταν ανέκαθεν εδώ και καιρό και δεν είχα το σύμπτωμα του τελευταίου μήνα. Το αμάξι όμως δεν παίρνει μπροστά τα πρωινά και δεν είναι συνθήκη ότι θα βγάλει αυτό το σφάλμα. Άρα το ότι δεν παίρνει μπροστά δεν οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο συγκεκριμένο σφάλμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Όχι γιατί το σφάλμα αυτό είναι από το ότι η καδένα θέλει κάποια στιγμή αλλαγή. Το σφάλμα όμως αυτό εμφανίζονταν ανέκαθεν εδώ και καιρό και δεν είχα το σύμπτωμα του τελευταίου μήνα. Το αμάξι όμως δεν παίρνει μπροστά τα πρωινά και δεν είναι συνθήκη ότι θα βγάλει αυτό το σφάλμα. Άρα το ότι δεν παίρνει μπροστά δεν οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο συγκεκριμένο σφάλμαΤότε μπορώ να σκευτω είναι ότι η ή μιζα η ή αντλία είναι στα τελευταία της. Η κάτι στα ρεύματα δε κάνει καλή επαφή.. Είχα μια αντίστοιχη περίπτωση και το πρόβλημα ήταν στην γείωση της μπαταρίας. Ένα παξιμάδι είχε σκουριάσει και δεν έκανε καλή επαφή. Αλλάχτηκε με κόστος 0Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 7, 2021 Author Report Share Posted March 7, 2021 (edited) 9 λεπτά πριν , Dj mitsos said: Τότε μπορώ να σκευτω είναι ότι η ή μιζα η ή αντλία είναι στα τελευταία της. Η κάτι στα ρεύματα δε κάνει καλή επαφή.. Είχα μια αντίστοιχη περίπτωση και το πρόβλημα ήταν στην γείωση της μπαταρίας. Ένα παξιμάδι είχε σκουριάσει και δεν έκανε καλή επαφή. Αλλάχτηκε με κόστος 0 Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited March 7, 2021 by FSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 7, 2021 Author Report Share Posted March 7, 2021 Θα μπορούσε πιστεύεις μια επαφή ή μια γείωση να δημιουργεί θέμα μετά από ώρα ακινησίας μόνο και όχι σε χρόνο λειτουργίας? Το πρόβλημα που ανέφερες ότι αντιμετώπισες είχε παρόμοια συμπτώματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Είχα πολλά σύμπτωματα και εν κίνηση και εν στάση. Δυσκολιες να πάρει μπροστά (ειδικά στα κρύα), ακινητοποιηση του αυτοκινήτου εν στάση. Παύση του γκαζιού με ανοιχτό κινητήρα σκαμπανεβασματε του ρελαντί και τρεμούλα.Δεν λέω ότι είναι αυτό απαραίτητα αλλά θα μπορούσε Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 7, 2021 Author Report Share Posted March 7, 2021 4 λεπτά πριν , Dj mitsos said: Είχα πολλά σύμπτωματα και εν κίνηση και εν στάση. Δυσκολιες να πάρει μπροστά (ειδικά στα κρύα), ακινητοποιηση του αυτοκινήτου εν στάση. Παύση του γκαζιού με ανοιχτό κινητήρα σκαμπανεβασματε του ρελαντί και τρεμούλα. Δεν λέω ότι είναι αυτό απαραίτητα αλλά θα μπορούσε Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μα είναι αξιοπερίεργο ότι όταν πάρει το αμάξι μπρος δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μόνο μετά από πολύωρη ακινησία. Μήπως χάνω κάπου πίεση καυσίμου μετά από ώρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Μα είναι αξιοπερίεργο ότι όταν πάρει το αμάξι μπρος δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μόνο μετά από πολύωρη ακινησία. Μήπως χάνω κάπου πίεση καυσίμου μετά από ώρα? Άμα είναι έτσι η αντλία φτάνει στο τέλος της. Γιατί ειδικά στην κρύα εκκίνηση ασκεί πίεση περισσότερη για να καταφέρει ο κινητήρας να ξεκινήσει.Υπάρχει και άλλο θέμα που είχε ανοίξει στο φόρουμ από μπουκομενο καταλύτηΑλλά εκεί είχε check engine αναμμένο. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Τσεκαρε τα σωληνάκια μπορεί να δακρύζει και να χάνει τη πίεση..Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 7, 2021 Author Report Share Posted March 7, 2021 2 hours ago , gianniskar said: Τσεκαρε τα σωληνάκια μπορεί να δακρύζει και να χάνει τη πίεση.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα σωληνάκια που? Πίσω στην αντλία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Τα σωληνάκια που? Πίσω στην αντλία? Κοίτα πρώτα στο χώρο της μηχανής και μετά πίσω... Μου έκανε τα ίδια golf iv και μετά είδα δακρύζει μπροστά.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 8, 2021 Author Report Share Posted March 8, 2021 Κοίτα έκανα καλό οπτικό έλεγχο και δεν βρήκα κάτι αντιληπτό τουλάχιστον Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που δεν βλέπω. Θα πάω συνεργείο και ελπίζω να μην αρχίσουν ας αλλάξουμε το ένα και το άλλο και βλέπουμε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 8, 2021 Report Share Posted March 8, 2021 Κοίτα έκανα καλό οπτικό έλεγχο και δεν βρήκα κάτι αντιληπτό τουλάχιστον Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που δεν βλέπω. Θα πάω συνεργείο και ελπίζω να μην αρχίσουν ας αλλάξουμε το ένα και το άλλο και βλέπουμε.... Αν κάποιο σωλινακι δακρύζει συνήθως μυρίζει έντονα βενζίνη τα πιο πιθανά σημεία είναι μπροστά αριστερά πίσω όπως βλέπεις από μπροστά τον κινητήρα και το άλλο πίσω κάτω από τα καθίσματα. Βγάλε τα πίσω καθίσματα ξεβιδώσε το μεταλλικό καπάκι και από κάτω του θα δεις τα σωληνάκια που καταλήγουν στην αντλία.Επίσης κοίτα από κάτω και το φίλτρο καυσίμου και από κει καμία φορά υπάρχει διαρροη είναι λίγο πιο μπροστά από το τεποζιτο φαίνεται. Αν τα δεις όλα στεγνά μπορεί η αντλία να τα φτύνει. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 8, 2021 Author Report Share Posted March 8, 2021 45 λεπτά πριν , Dj mitsos said: Αν κάποιο σωλινακι δακρύζει συνήθως μυρίζει έντονα βενζίνη τα πιο πιθανά σημεία είναι μπροστά αριστερά πίσω όπως βλέπεις από μπροστά τον κινητήρα και το άλλο πίσω κάτω από τα καθίσματα. Βγάλε τα πίσω καθίσματα ξεβιδώσε το μεταλλικό καπάκι και από κάτω του θα δεις τα σωληνάκια που καταλήγουν στην αντλία. Επίσης κοίτα από κάτω και το φίλτρο καυσίμου και από κει καμία φορά υπάρχει διαρροη είναι λίγο πιο μπροστά από το τεποζιτο φαίνεται. Αν τα δεις όλα στεγνά μπορεί η αντλία να τα φτύνει. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όλα αυτά τα έχω ελέγξει και είναι οκ Δε μυρίζει βενζίνη μέσα ή γύρω από το αμάξι. Η αντλία Βενζίνης μπορεί να τα φτύνει καθώς είναι 15 ετών. Αλλά θα έκανε νούμερα μόνο στ ην εκκίνηση? Δεν βγάζει και κάποιο σφάλμα να πιαστώ σε κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...