Jump to content
Stelios1

Αγορά τοποθέτηση κοτσαδόρου στην Αθήνα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και σε όλες,

 

Ενδιαφέρομαι για κοτσαδόρο σε Tiguan 2017 και θα ήθελα την βοήθεια όποιου γνωρίζει.

Το πρώτο θέμα είναι εάν χρειάζεται ειδική άδεια από το κράτος.

Το δεύτερο είναι από ποιον να τον προμηθευτώ και να αναλάβει και τη τοποθέτηση μαζί με ηλεκτρολογικά στην Αθήνα.

Η χρήση αφορά σχάρα για ποδήλατα και μετά σκέφτομαι για μικρό τρέιλερ που θα εξυπηρετεί για γενικές εργασίες.

Η αντιπροσωπεία λέει για ηλεκτρικό 1600€. Πολύ υψηλό κόστος.

Μαγαζί γνωστό για ποιοτικούς κοτσαδόρους μου ζήτησε 560€. Το λες καλά γιατί είναι αποσπώμενος κάθετος και πολύ εύκολος στη χρήση. Δεν γνωρίζω όμως το τελικό αποτέλεσμα. Κάτι θα κόψουμε στο προφυλακτήρα μου είπε αλλά δεν φαίνεται. Επειδή μου αρέσει πολύ το αμάξι μου το προσέχω όπως κάνω γενικά με τα πράγματα και θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια (15-20) μιας και μου έχει δέσει στις ανάγκες μου (χώροι, δύναμη 150, οικονομία - πετρέλαιο, άνεση - αυτόματο) ψάχνω μια λύση με σωστό αποτέλεσμα.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι θέλει κάποια άδεια. 

Και μάλιστα θα πρέπει να δηλωθεί εκ νέου και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχεις τώρα.

 

Γιατί σε περίπτωση ατυχήματος ή ασφάλεια θα σε θεωρήσει παράνομο και δεν θα σε αποζημίωση.

Και βέβαια ο κοτσαδορος θα πρέπει να είναι αποσπομενως.

 

 

Στην περίπτωση που σου είπαν ότι κάτι θα χρειαστεί να κόψουν Ναι υπάρχει μια πιθανότητα Γιατί το αμάξι που έχει εξαρχής κοτσαδο έχει σε ένα σημείο λίγο διαφορετικό κομμάτι προφυλακτήρα για να μπορεί να βγαίνει και να μπαίνει 

 

 

Εδώ είναι και το ΦΕΚ 910/1995

 

https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/mekhanemata-ergon/koine-upourgike-apophase-21867-2016.html

 

 

Να ξέρεις ότι η νομοθεσία το 2020 ξανά άλλαξε πάλι 

 

https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/upourgike-apophase-g9-46447-2397-2019.html

 

 

 

 

 

Και κάποιες πληροφορίες συγκεκριμένες 

 

Ότι όλα τα ρυμουλκούμενα θεωρούνται ξεχωριστά οχήματα που πρέπει να διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας

 

 

Σε ότι αφορά στους κοτσαδόρους, αυτοί θα πρέπει να είναι αποσπώμενοι ή αναδιπλούμενοι και δεν θα πρέπει να προεξέχουν του αμαξώματος όταν δεν έλκεται τρέιλερ ή μπαγκαζιέρα.

 

Όσοι έχουν ήδη εγκαταστημένους σταθερούς κοτσαδόρους στα αυτοκίνητα τους, θα πρέπει να τους αντικαταστήσουν με αποσπώμενους ή αναδιπλούμενους, μέχρι τις 12 Ιουνίου 2020.

 

Σημειώνεται ότι κατά τον περιοδικό έλεγχο σε ΚΤΕΟ, η μη συμμόρφωση με τα ανωτέρω προβλεπόμενα, θα καταγράφεται ως έλλειψη, με υποχρεωτικό επανέλεγχο μετά από ένα μήνα, για να διαπιστωθεί η αντικατάσταση σταθερών κοτσαδόρων, με αποσπώμενους ή αναδιπλούμενους.

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στελιο φαινεται οτι ακολουθουμε παραλληλη πορεια. Αν θυμασαι πριν 2 χρονια ειχαμε συζητησει σε pm για ραγες οροφης και βασεις ποδηλατων. Τωρα ψαχνεις για κοτσαδορο, παλι για βαση ποδηλατων. Εβαλα τον εργοστασιακο (κατοπιν εορτης και οχι κατα την αγορα του αυτοκινητου) στην αντιπροσωπεια. Το ξερω οτι ειναι ακριβος, αλλα ειναι κατι που το ηθελα απο τοτε που αγορασα το αυτοκινητο.

Σχετικα με το θεμα της νομοθεσιας τωρα και της ασφαλειας. Μιλησα με τον ασφαλιστη και μου τα εξηγησε ολα αναλυτικα.

 

Καθολα νομιμες βασεις ποδηλατων κυκλοφορουν ελαχιστες στην ελλαδα και αυτες ειναι καποια θηρια με φωτα και φλας (σαν τρειλερ). Αυτες (ή καποιες απο αυτες) εχουν παρει αδεια τυπου (νομιζω ετσι λεγεται το εγγραφο) και με καποια διαδικασια στο υπουργειο βγαινει αδεια για χρηση τους. Τα πραγματα ειναι λιγο παραξενα και πιθανως να εχουν ξανα αλλαξει, διοτι με νεα οδηγια, ολα τα ρυμουλκουμενα οχηματα πρεπει να εχουν δικη τους αδεια κυκλοφοριας. Τοτε μονο τις δηλωνεις στην ασφαλιστικη εταιρεια και με μια μικρη προσαυξηση εισαι απολυτα νομιμος και καλυμμενος. Οι βασεις ποδηλατων κοτσαδορου μπαινουν μεν πανω στον κοτσαδορο αλλα δεν ειναι ρυμουλκουμενα οχηματα.

 

Παντως μονο οι συγκεκριμενες βασεις (που κοστιζουν 500+ ευρω) μπορουν να ειναι νομιμες. Το προβλημα ομως ειναι οτι ακομα και αν πας να παρεις μια τετοια, δεν τελειωσες εκει, δεν ειναι δηλαδη οτι τις συνοδευει καποιο εγγραφο το οποιο το εχεις μαζι σου και τελος. Καπου εκει αποφασισα οτι εν γνωσει μου θα παρανομησω. Ετσι και αλλιως δεν μεταφερω τα ποδηλατα μεγαλες αποστασεις, οποτε πηρα μια thule 972 και προσπαθω να προσεχω παρα πολυ. Ο μονος ευκολος και νομιμος τροπος να μεταφερεις ποδηλατα ειναι στις ραγες οροφης, αλλα αντε (στην δικη μου περπτωση) να ανεβαζω 3-4 ποδηλατα στην οροφη ενος SUV. Μεχρι τα 2 παλευεται η κατασταση.

 

Σχετικα με τους κοτσαδορους ειναι οπως τα ειπε ο OMINUS, αλλα απο τη στιγμη που βλεπεις για αποσπωμενο δεν σε ενδιαφερει. Απλα οταν δεν μεταφερεις την βαση ποδηλατων, θα φροντιζεις να εχεις βγαλει τον κοτσαδορο. Το ιδιο προφανως και οταν περασεις ΚΤΕΟ. Οσον αφορα τα χαρτια του ιδιου του αυτοκινητου, δεν υπαρχει αδεια ρυμουλκησης που (νομιζω οτι) υπηρχε παλαιοτερα. Αν θυμαμαι καλα παλια το ρυμουλκουμενο οχημα σημειωνοταν πανω στην αδεια κυκλοφοριας του ΙΧ.

 

Ελπιζω να σε βοηθησα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελος να προσθεσω οτι οι αποσπωμενοι ειναι πολυ καλοι και ευκολοι στην χρηση! Ειχα (εργοστασιακο) αποσπωμενο στο προηγουμενο μου αυτοκινητο και με μια περιστροφη μια βαλβιδας που ειχε εβγαινε, απλα αλλη η μαγεια του ηλεκτρικου που πατας ενα κουμπακι και εμφανιζεται, ξαναπατας, ξεκλειδωνει και τον σπρωχνεις στην θηκη του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι θέλει κάποια άδεια. 
Και μάλιστα θα πρέπει να δηλωθεί εκ νέου και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχεις τώρα.
 
Γιατί σε περίπτωση ατυχήματος ή ασφάλεια θα σε θεωρήσει παράνομο και δεν θα σε αποζημίωση.
Και βέβαια ο κοτσαδορος θα πρέπει να είναι αποσπομενως.
 
 
Στην περίπτωση που σου είπαν ότι κάτι θα χρειαστεί να κόψουν Ναι υπάρχει μια πιθανότητα Γιατί το αμάξι που έχει εξαρχής κοτσαδο έχει σε ένα σημείο λίγο διαφορετικό κομμάτι προφυλακτήρα για να μπορεί να βγαίνει και να μπαίνει 
 
 
Εδώ είναι και το ΦΕΚ 910/1995
 
https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/mekhanemata-ergon/koine-upourgike-apophase-21867-2016.html
 
 
Να ξέρεις ότι η νομοθεσία το 2020 ξανά άλλαξε πάλι 
 
https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/upourgike-apophase-g9-46447-2397-2019.html
 
 
 
 
 
Και κάποιες πληροφορίες συγκεκριμένες 
 
Ότι όλα τα ρυμουλκούμενα θεωρούνται ξεχωριστά οχήματα που πρέπει να διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας
 
 
Σε ότι αφορά στους κοτσαδόρους, αυτοί θα πρέπει να είναι αποσπώμενοι ή αναδιπλούμενοι και δεν θα πρέπει να προεξέχουν του αμαξώματος όταν δεν έλκεται τρέιλερ ή μπαγκαζιέρα.
 
Όσοι έχουν ήδη εγκαταστημένους σταθερούς κοτσαδόρους στα αυτοκίνητα τους, θα πρέπει να τους αντικαταστήσουν με αποσπώμενους ή αναδιπλούμενους, μέχρι τις 12 Ιουνίου 2020.
 
Σημειώνεται ότι κατά τον περιοδικό έλεγχο σε ΚΤΕΟ, η μη συμμόρφωση με τα ανωτέρω προβλεπόμενα, θα καταγράφεται ως έλλειψη, με υποχρεωτικό επανέλεγχο μετά από ένα μήνα, για να διαπιστωθεί η αντικατάσταση σταθερών κοτσαδόρων, με αποσπώμενους ή αναδιπλούμενους.
 

Ευχαριστώ !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Τελος να προσθεσω οτι οι αποσπωμενοι ειναι πολυ καλοι και ευκολοι στην χρηση! Ειχα (εργοστασιακο) αποσπωμενο στο προηγουμενο μου αυτοκινητο και με μια περιστροφη μια βαλβιδας που ειχε εβγαινε, απλα αλλη η μαγεια του ηλεκτρικου που πατας ενα κουμπακι και εμφανιζεται, ξαναπατας, ξεκλειδωνει και τον σπρωχνεις στην θηκη του.

Τι λες τώρα βοήθησες πολύ και σε ευχαριστώ. Ναι πραγματικά τα ίδια κάνουμε. Και εγώ συνολικά τέσσερα ποδήλατα είναι να μεταφέρω αλλά τα δυο είναι ηλεκτρικά βουνού σύνολο 35 κιλά συν τα παιδικά.
Σίγουρα ο ηλεκτρικός αξίζει περισσότερο αλλά 1600€ είναι πολλά. Ο άλλος όπως τον είχες στο παλιό σου είναι έτσι όπως λες και που τον είδα φαίνεται πολύ ποιοτικός στιβαρός και με ένα κλικ βγαίνει. Ούτως ή άλλως η χρήση δεν τόσο συχνή.
Έχω δίλλημα γιατί σκέφτομαι αυτήν https://www.thule.com/en-gr/bike-rack/trunk-bike-racks/thule-outway-hanging-3-_-995001 που έχει βγει καινούργια και είναι εύχρηστη και φορτώνει 3 έως 45 κιλά. Το ένα παιδικό μέσα ή επάνω.
Άρα ή 400€ η βάση που μπαίνει και στο μικρό αμάξι και «καθάρισα» ή 560€ ο κοτσαδορος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καμία μπαγκαζιέρα στο μέλλον συν τη βάση για τα ποδήλατα.
Είσαι ευχαριστημένος από την 972; Έχει και καλή τιμή 170€ γιατί οι άλλες που λες με τα φανάρια Thule για τρία ποδήλατα στη καλύτερη έχουν 700€! Και αυτές βέβαια φαίνονται ωραία αξεσουάρ αλλά είναι και λίγο έτσι γκουμούτσες για να τις βάζεις ελέγχεις αποθηκέψεις.
Ε ρε προβλήματα την σημερον ημέρα
Link to comment
Share on other sites

Από την 972 είμαι ευχαριστημένος αλλά προς το παρόν βάζω πάνω δυο ποδήλατα. Του μικρού χωράει στο πορτ μπαγαζ ακόμα και εγώ δεν έχω αγοράσει δικό μου. Ξέρω ότι τα 4 θα είναι στριμωγμένα.
Δεν έχω πουλήσει τις μπάρες οροφής, διότι φοβάμαι μήπως χρειαστούν και αυτές τελικά :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νεα νομοθεσία για τρέιλερ, τροχόσπιτα και μπαγκαζιέρες.

 

Πηγή εδώ.

 

https://www.newsauto.gr/news/ti-allazi-ke-pote-se-treiler-trochospita-ke-bagkazieres/

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.