eleos Posted March 27, 2021 Report Share Posted March 27, 2021 Πριν χρόνια σκεφτομουν για αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ,αλλά τελικά κράτησα το κορεατικό κουβαδάκι μου που εχει φτάσει στις 370.000χμ και ειναι στα τελευταία του. Τωρα όμως με τις τιμές να εχουν πεσει αρκετά η απόφαση ειναι ειλημμένη. Εχω βρει ενα passat 1.6 fsi του 2005 και ενα mondeo 1.6 του 2007 και τα 2 στα 4500ε και στα 165.000χμ. Θα το παω στην καρέντα για έλεγχο και εχω κάποιες απορίες. Τα πραγματικά χμ μπορει να τα βρει το συνεργείο; Καποιος μου ειπε οτι και να τα εχει γυρίσει στο κοντερ τα χμ μπορεί να φανουν στην μονάδα του abs, esp. Επισης αν θέλει αλλαγή nox, πολλαπλασιαστές ,καδένα κ.τ.λ, μπορει να φανουν στον έλεγχο; Για τον συγκεκριμένο κινητήρα διαβάζω διάφορα. Αλλοι λένε οτι θέλει 100αρα, άλλοι λένε οτι δεν χρειάζεται και οτι απλά με την 95αρα θα εχει λιγότερα άλογα. Καποιοι λένε οτι δεν αντεχει ο κινητήρας πανω απο 200.000χμ και υπαρχουν καποιοι στο forum που εχουν κανει 350.000χμ χωρις ιδιαίτερα προβλήματα. Γενικά στα 4500ε δεν υπαρχουν πολλά οικογενειακά. Ίσως το volvo s40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted March 28, 2021 Report Share Posted March 28, 2021 Αν έχει περάσει ΚΤΕΟ πρόσφατα φαίνονται τα χλμ στα τελευταία 3 ΚΤΕΟ που έχει περάσει σαν ιστορικό.Θέλει 100αρα για να μη βαραει πυρακια.Εγώ το γκολφ στα 8 από τα 10 χρόνια που το είχα το δούλευα με 95 και δεν έβγαλε πρόβλημα.Να κοιτάξεις αν είναι ελληνικό και όχι εισαγωμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...