kyriakos88tsi Posted April 9, 2021 Report Share Posted April 9, 2021 Καλησπέρα σκέφτομαι να καλύψω με ταινία θερμομόνωσης την εξάτμιση (DP) αφήνοντας τον καταλύτη χώρις και να συνεχίσω μέχρι το κάτω μέρος. Θα έχω πρόβλημα με τον καταλύτη ( αγωνιστικός 200 κυψέλες), υπάρχει περίπτωση λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών να καταστραφεί ; Η ταινία αυτή είναι επιβλαβείς για τον οργανισμό.... κάποιοι λένε ότι όταν ζεσταθεί αποβάλλει καρκινογόνα στοιχεία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos88tsi Posted May 9, 2021 Author Report Share Posted May 9, 2021 (edited) On 10/4/2021 at 2:01 ΠΜ, kyriakos88tsi said: Καλησπέρα σκέφτομαι να καλύψω με ταινία θερμομόνωσης την εξάτμιση (DP) αφήνοντας τον καταλύτη χώρις και να συνεχίσω μέχρι το κάτω μέρος. Θα έχω πρόβλημα με τον καταλύτη ( αγωνιστικός 200 κυψέλες), υπάρχει περίπτωση λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών να καταστραφεί ; Η ταινία αυτή είναι επιβλαβείς για τον οργανισμό.... κάποιοι λένε ότι όταν ζεσταθεί αποβάλλει καρκινογόνα στοιχεία... Μετά από επικοινωνία σε ξένα forum, τοποθετήθηκε η ταινία θερμομόνωσης της DEI black titanium. Για όσους τους ενδιαφέρει καλό είναι να αποφύγετε σε καθημερινό αυτοκίνητο ταινία θερμομόνωσης αμιάντου και ο καταλύτης δεν επηρεάζεται εφόσον δεν τυλιχθεί. Edited May 9, 2021 by kyriakos88tsi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 Κυριακο, είναι ωραία παιχνιδάκια αλλά στα δικά μας δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα.είχα βάλει και την έβγαλα μετά από κανα 6μηνο σαν stage2 ή υβριδιο 265ps, αν θυμάμαι. Βεβαια, ειχα τυλιξει και καταλυτη, εως κατω και ειχε διαφορα στο spool αλλα ειχε και μειονεκτηματα και το εβγαλα ολο. Εσενα ειναι λιγο τυλιγμενο, οποτε θα «κοψει» λιγο την καψα προς την πολλαπλη, ουσιαστικα δεν θα δεις κατι.Το μοτέρ αυτό δεν θέλει egt, είναι ήδη ανεβασμένες και θα κάνουν την πολλαπλή της τουρμπίνας να καίγεται και το μοτερ να ρίχνει αβανς στα συνεχόμενα πατήματα. (Full downpipe dei).Η παρουσία καταλύτη ψηλά κάνει καλή δουλειά στο ζέσταμα και στο «κρατημα» καυσαερίων (σαν να εχεις dei) οπότε δεν έχεις τα αναμενόμενα οφέλη.Το καλυτερο, αν είσαι τουλάχιστο 230-240, είναι να ξηλώσεις τον καταλύτη και να τον πας χαμηλά, θα ρίξει αμέσως egt, θα ηρεμήσει το μηχανοστάσιο και δεν θα βράζει, θα βλέπεις άμεση πτώση μόλις αφήνεις το γκάζι στο πυρομετρο και σιγουρα σε επαναλαμβανομενο πατημα θα εισαι πιο σταθερος στις τιμες αβανς, αρα και σε δυναμη.Sent from my iPhone using TapatalkΥγ. Να μαζέψεις το καλώδιο γιατί ο μικρός ανεμιστήρας θα φάει τη μόνωση και θα στο κόψει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos88tsi Posted May 11, 2021 Author Report Share Posted May 11, 2021 (edited) Πολύ σωστά σε όλα που έγραψες !!! Εγώ προεβησα στην μόνωση του τμήματος της εξάτμισης, για να κόψω λίγο θερμοκρασία από την εισαγωγή αέρα ....στο σημείο εκεί πραγματικά έβραζε!!! Θενκς για το καλώδιο-ανεμιστηρα ... Edited May 11, 2021 by kyriakos88tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...