Jump to content
kyriakos88tsi

Θερμομόνωση εξάτμισης

Recommended Posts

Καλησπέρα σκέφτομαι να καλύψω με ταινία θερμομόνωσης την εξάτμιση (DP) αφήνοντας τον καταλύτη χώρις  και να συνεχίσω μέχρι το κάτω μέρος. Θα έχω πρόβλημα με τον καταλύτη ( αγωνιστικός 200 κυψέλες), υπάρχει περίπτωση λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών να καταστραφεί ; 

Η ταινία αυτή είναι επιβλαβείς για τον οργανισμό.... κάποιοι λένε ότι όταν ζεσταθεί αποβάλλει καρκινογόνα στοιχεία...

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2021 at 2:01 ΠΜ, kyriakos88tsi said:

Καλησπέρα σκέφτομαι να καλύψω με ταινία θερμομόνωσης την εξάτμιση (DP) αφήνοντας τον καταλύτη χώρις  και να συνεχίσω μέχρι το κάτω μέρος. Θα έχω πρόβλημα με τον καταλύτη ( αγωνιστικός 200 κυψέλες), υπάρχει περίπτωση λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών να καταστραφεί ; 

Η ταινία αυτή είναι επιβλαβείς για τον οργανισμό.... κάποιοι λένε ότι όταν ζεσταθεί αποβάλλει καρκινογόνα στοιχεία...

Μετά από επικοινωνία σε ξένα forum, τοποθετήθηκε η ταινία θερμομόνωσης της DEI black titanium. Για όσους τους ενδιαφέρει καλό είναι να αποφύγετε σε καθημερινό αυτοκίνητο ταινία θερμομόνωσης αμιάντου και ο καταλύτης δεν επηρεάζεται εφόσον δεν τυλιχθεί.

IMG_20210507_142030.jpg

Edited by kyriakos88tsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κυριακο, είναι ωραία παιχνιδάκια αλλά στα δικά μας δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα.

είχα βάλει και την έβγαλα μετά από κανα 6μηνο σαν stage2 ή υβριδιο 265ps, αν θυμάμαι. Βεβαια, ειχα τυλιξει και καταλυτη, εως κατω και ειχε διαφορα στο spool αλλα ειχε και μειονεκτηματα και το εβγαλα ολο.

Εσενα ειναι λιγο τυλιγμενο, οποτε θα «κοψει» λιγο την καψα προς την πολλαπλη, ουσιαστικα δεν θα δεις κατι.

Το μοτέρ αυτό δεν θέλει egt, είναι ήδη ανεβασμένες και θα κάνουν την πολλαπλή της τουρμπίνας να καίγεται και το μοτερ να ρίχνει αβανς στα συνεχόμενα πατήματα. (Full downpipe dei).

Η παρουσία καταλύτη ψηλά κάνει καλή δουλειά στο ζέσταμα και στο «κρατημα» καυσαερίων (σαν να εχεις dei) οπότε δεν έχεις τα αναμενόμενα οφέλη.

Το καλυτερο, αν είσαι τουλάχιστο 230-240, είναι να ξηλώσεις τον καταλύτη και να τον πας χαμηλά, θα ρίξει αμέσως egt, θα ηρεμήσει το μηχανοστάσιο και δεν θα βράζει, θα βλέπεις άμεση πτώση μόλις αφήνεις το γκάζι στο πυρομετρο και σιγουρα σε επαναλαμβανομενο πατημα θα εισαι πιο σταθερος στις τιμες αβανς, αρα και σε δυναμη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Υγ. Να μαζέψεις το καλώδιο γιατί ο μικρός ανεμιστήρας θα φάει τη μόνωση και θα στο κόψει.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά σε όλα που έγραψες !!!

 

Εγώ προεβησα στην μόνωση του τμήματος της εξάτμισης, για να κόψω λίγο θερμοκρασία από την εισαγωγή αέρα ....στο σημείο εκεί πραγματικά έβραζε!!!

Θενκς για το καλώδιο-ανεμιστηρα ...

Edited by kyriakos88tsi
Link to comment
Share on other sites




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.