Jump to content
OMINUS

Τάπα Κάρτερ + Ροδέλα (Γενική Συζήτηση Για Όλα Τα Μοντέλα VW)

Recommended Posts

καλησπέρα.

 

σήμερα έγινε το service στο αμάξι.

 

και σχετικά με το όλο θέμα που έχει συζητηθεί και από άλλους εδώ μέσα.

 

είναι ότι πλέον η VW σε κάθε service αλλάζει πλέον την τάπα του Κάρτερ και την ροδέλα.

 

κάποτε αλλάζανε ΜΌΝΟ την ροδέλα και όχι την τάπα.

 

 

εδώ έχω σε φωτογραφία την τάπα που μου άλλαξαν στο περσινό service στην αντιπροσωπεία..

 

inCollage_20210414_153928502.thumb.jpg.2152750da0e90a0e723de12678fcf7c3.jpg

 

ρωτάω εγώ τώρα εσείς βλέπετε κάτι το περίεργο σε αυτή την τάπα ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ακόμα μια η δύο φορές...?

 

 

αυτή την έβαλαν πέρυσι στο σέρβις. (την οποία και ζήτησα να πάρω)

 

και σήμερα μου έβαλαν πάλι άλλη τάπα+ροδέλα καινούργια.

το έκανα κουβέντα με τον μηχανικό

και αποτι συζήτησα μαζί του μου είπε ότι είναι εντολή Kosmocar και τους έχουν πει να τα αλλάζουν σε όλα.

 

Βέβαια δεν ξέρω αν το έχει παρατηρήσει κάποιος ή αν έγινε αναφορά.

Στην τάπα που βλέπετε στην Φωτογραφία έχει μια πουστιά...

Η ροδέλα που έχει επάνω της δεν μπορεί να βγει από την τάπα:ermm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους . αυτο αναρωτιομουν και εγω σχετικα με αυτη την ταπα αλλα βιβλιο σχετικα με το μοντελο που εχω golf 1,4 122 αγορασμενο στο λονδινο αναφερει υπογραμμισμενα παρακαλω αλλαγη απαραιτητα σε καθε σερβις εκτος τουτου χτες που παραγγειλα ολα τα σχετικα για σερβις εβαλα και μια ταπα που στοιχιζει 80 λεπτα 

αρα ειναι ανευ λογου και σημασιας . ευχ για φιλοξενια

Link to comment
Share on other sites

οχι το βιβλιο αγορασα στο λονδινο , την ταπα ιντερνετικα εδω ελλαδα μαζι με ολα τα αναλωσιμα λαδια, φιλτρα  λαδιου κ καμπινας, καθαριστικο κλιματισμου  κ γενικα σπρει για λαστιχα πορτας κτλ ολα αυτα μαζι 69 ευρω . αρκει με υπομονη να ψαχνεις στο ιντερνετ.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Η ταπα ειναι μαζι με την ροδελα και δεν βγαινει με τιποτα ετσι βεβαια λεει και το βιβλιο και το τονιζει οτι αυτα τα δυο πανε μαζι 

Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , Spyros Tetien Trader said:

Η ταπα ειναι μαζι με την ροδελα και δεν βγαινει με τιποτα ετσι βεβαια λεει και το βιβλιο και το τονιζει οτι αυτα τα δυο πανε μαζι 

 

Στο πρώτο  service που έκανα στον Φιλοσιδη - 2019

που τότε δεν άλλαζε και τάπα, παρά μόνο την ροδέλα.

 

Έχω κωδικός ροδέλα 004601420 με κόστος 0,70€

 

Το 2020 πάλι στην ίδια αντιπροσωπεία  η τάπα που μπήκε, που ήταν τάπα και ροδέλα μαζί (Σύμφωνα με την νέα Οδηγία της  kosmocar).  

 

Με κωδικό N 908 13 202 κόστιζε 2,79€

 

Το 2021 πάλι στην ίδια αντιπροσωπεία το κόστος είναι 3,35€

Link to comment
Share on other sites

Έχουν την καλοσύνη κάποια μέλη του club που κάνουν τα τελευταία χρόνια service σε αντιπροσωπείες VW.

 

Να μας πουν πόσο τους έχουν κοστίσει η τάπες-ροδέλα του Κάρτερ.

Τα τελευταία χρόνια? 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ.

Ο μηχανικός μου δεν πρέπει να την έχει αλλάξει ποτέ.

Επίσης διαβάζωντας το εγχειρίδιο αναφέρει ότι πρέπει να αλλάζεται και η φλάντζα η οποία δεν πρέπει να έχει αλλαχτεί.

Αυτές οι αλλαγές γίνονται με την αλλαγή λαδιών ή μπορείς να την κάνεις οποιαδήποτε στιγμή;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , juno67 said:

Σε ευχαριστώ.

Ο μηχανικός μου δεν πρέπει να την έχει αλλάξει ποτέ.

Επίσης διαβάζωντας το εγχειρίδιο αναφέρει ότι πρέπει να αλλάζεται και η φλάντζα η οποία δεν πρέπει να έχει αλλαχτεί.

Αυτές οι αλλαγές γίνονται με την αλλαγή λαδιών ή μπορείς να την κάνεις οποιαδήποτε στιγμή;

 

Φλαντζα? 

Ροδέλα εννοείς,  κοίτα να δεις ή ροδέλα μέχρι 2 service να μείνει η ίδια δεν έχεις κάποιο θέμα.

 

Εγώ τουλάχιστον την άλλαζα στο τρίτο.

 

 

Για να την αλλάξεις, από την στιγμή που θα βγει θα αδειάσει και το Κάρτερ.

Οπότε στο service  ότι είναι να κάνεις.

 

 

Αν δεις την Φωτογραφία από την αδικία μου τάπα δεν έχει κάτι...

Το βρίσκω υπερβολή να αλλάζει σε κάθε service...το όλο θέμα το βρίσκω ότι μάλλον είναι και θέμα marketing στο service για να χρεώνουν τον κόσμο.

 

Που 0,70€ λεπτά μια ροδέλα που 4,00€ για μια τάπα η όποια εχει φιξ την ροδέλα και δεν μπορείς να την αφαιρέσεις.

 

 

Αν διαβασες της τιμές που έχω γράψει,  μέσα σε ένα χρονο το ένα service από το άλλο σαν τιμή έχει ανέβει αρκετά.

 

Και η τιμές είναι και η 2 από την ιδια αντιπροσωπία VW 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

φτασαμε στο σημειο που η μαμα vw δινει εντολη σε ολους αντιπροσωπους της σε καθε λιπαντικο σερβις να αλλαζεται και η ταπα αποστραγγισης...το οτι μπορει ο αντιπροσωπος να μην σου αλλαξει καν αυτα που προβλεπει το σερβις ισως και πιο σημαντικα απο μια ταπα ή ροδελα παρολο αυτα με ξεπερναει...κατα τα αλλα η ταπα να αλλαζεται...αληθεια γιατι παλια δεν αλλαζοταν η ταπα στην τακτικη συντηρηση του αυτοκινητου;;

Παντως εγω προσωπικα αν δεν δω διαρροη λαδιου απο κατω δεν αλλαζω κατι.Φυσικα δεν ειναι θεμα κοστους αλλα μια ροδελα ή ταπα ή βιδα εφοσον την βιδωνεις σωστα και την ξεβιδωνεις σωστα τι μπορει να παθει δηλαδη;;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ροδελα με τα σφιξιματα μικραινει, οσο την ξαναβαζεις τοσο μικροτερη ειναι.
Οσο σταζει τοσο σφιγγουν.

Το υλικο της oem ροδελας εχει αλλαξει τα τελευταία χρόνια και αντέχει περισσότερο τη συμπίεση, οι παλιότερες (πολύ μαλακες χάλκινες)
μετά τη συμπιεση αν δεν «καθοταν» ακριβως στις 5-6 αλλαγες ηθελαν σφιξιμο γερό για να μην στάζουν, σχηματιζαν πατουρες με το κεφαλι της βιδας και επρεπε να μπουν με την ιδια φορα. Αντιστοιχα απτην αλλη πλευρα ηταν πιο επιπεδη η πατουρα, σε περιπτωση που εμπαινε αναποδα το λαδι μεσω της πατουρας ετρεχε, κι οσο και να εσφιγγαν η ροδελα «τερματιζε» ως υλικο αλλα δεν εφαρμοζε σωστα.

Αυτος ειναι κι ο λογος που δεν αποσπαται πλεον απο τη βιδα η ροδελα, ωστε να εχει επαναληψοτητα στο πατημα και συγχρονως πιο σκληρο υλικο γι αντοχη.

Στο τέλος για μια βίδα, πληρώνουν καπάκι καρτερ, ορισμένοι. ( ή/και μοτέρ, κι αυτό το είδα).

Αλλάξτε κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών και τέλος η oem αντεχει.
Το κόστος, είναι όντως ανεβασμένο αλλά όλες οι oem βίδες είναι και ήταν ακριβες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Η ροδελα με τα σφιξιματα μικραινει, οσο την ξαναβαζεις τοσο μικροτερη ειναι.
Οσο σταζει τοσο σφιγγουν.

Το υλικο της oem ροδελας εχει αλλαξει τα τελευταία χρόνια και αντέχει περισσότερο τη συμπίεση, οι παλιότερες (πολύ μαλακες χάλκινες)
μετά τη συμπιεση αν δεν «καθοταν» ακριβως στις 5-6 αλλαγες ηθελαν σφιξιμο γερό για να μην στάζουν, σχηματιζαν πατουρες με το κεφαλι της βιδας και επρεπε να μπουν με την ιδια φορα. Αντιστοιχα απτην αλλη πλευρα ηταν πιο επιπεδη η πατουρα, σε περιπτωση που εμπαινε αναποδα το λαδι μεσω της πατουρας ετρεχε, κι οσο και να εσφιγγαν η ροδελα «τερματιζε» ως υλικο αλλα δεν εφαρμοζε σωστα.

Αυτος ειναι κι ο λογος που δεν αποσπαται πλεον απο τη βιδα η ροδελα, ωστε να εχει επαναληψοτητα στο πατημα και συγχρονως πιο σκληρο υλικο γι αντοχη.

Στο τέλος για μια βίδα, πληρώνουν καπάκι καρτερ, ορισμένοι. ( ή/και μοτέρ, κι αυτό το είδα).

Αλλάξτε κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών και τέλος η oem αντεχει.
Το κόστος, είναι όντως ανεβασμένο αλλά όλες οι oem βίδες είναι και ήταν ακριβες


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Άρα δηλαδή, η ιδια τάπα-ροδέλα,  μπορεί να ξανά χρησιμοποιηθεί για μερικές ακομα αλλαγές.

 

Θα μπορούσαν δηλαδή,  αν κατάλαβα σωστά από τα λεγόμενα σου ( διόρθωσε με αν το λέω λάθος) την ιδια τάπα που έχω βγάλει Φωτογραφία να την ξανά τοποθετούσαν για μια ακόμα φορά.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανετα, η νεα ταπα μπαινει 3-4 φορες το γραφω.

Αλλα, επειδη δεν ξερουν ποτε και ποιος τη βιδωσε για σιγουρια πιστευω την αλλαζουν.
Αν εισαι τακτικος πελατης και αλλαζεις συχνα λαδια ανα 7.500 ή ετος μπορεις να το υπενθυμιζεις, στην ιδια αντιπροσωπεια- εξειδικευμενο και τελος.

Δεν συντηρουν ολοι το ιδιο τα οχηματα, πολλες φορες απο ενα τοπικό συνεργειο ερχονται σε εξουσιοδοτημενα η αντιπροσωπειες οποτε για σιγουρια τ’ αλλαζουν.

Βεβαια με κοστος 3-4Ε, πλεον ειναι υπολογισιμη και η ταπα.

Αυτα..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , nikdev said:

Ανετα, η νεα ταπα μπαινει 3-4 φορες το γραφω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ααα μαλιστα τώρα με κάλυψες πλήρως,:yahoo::hi:.

 

Και μια Τελευταία ερώτηση,  μιας και απο τι καταλαβαίνω το κατέχεις.

 

Η παλιά τάπα που είχε το αμάξι (πχ στο δικό μου) σαν σχέδιο τάπας ήταν ίδια με αυτή που μου έβαλαν τώρα (σαν της φωτογραφίας) η ήταν διαφορετικού σχεδιασμού???

 

Γιατί στην παλιά ταπα η ροδέλα έβγαινε.

 

 

Ήταν δηλαδή μήπως έτσι σαν αυτή εδώ??

https://www.drive2.com/l/465370496553189964/

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.