Jump to content
giasara1981

Βελτίωση σε Tiguan 2.0 tdi 190ps 4MOTION

Recommended Posts

Αρχικά σας χαιρετώ όλους.

Είμαι κάτοχος ενος tiguan 2.0 190ps. Αν και γενικά ειμαι ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο συνολικά, μάλλον θέλω κατι παραπάνω σε απόδοση.

 

Έχει κάποιος κάνει κάτι σχετικά με βελτίωση, και τι?

 

Υπαρχει καμμιά πρόταση για κάποιον οίκο βελτίωσης στην Αθήνα?

 

υ.γ Με ενδιαφέρει να διατηρηθεί ενα επίπεδο αξιοπιστίας φυσικά...

 

Σας ευχαριστώ.8c8a7405b75cda95713017a380e1aac8.jpg

 

Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ σου φιλε.καλοταξιδο να ειναι!εχεις 2-3 επιλογες.θα σου πω τις 2

1.πας σε εναν οικο βελτιωσεων τυπου APR και κανεις εναν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου περιπου στα 220 αλογα και περιπου 45 ροπη

με κοστος γυρω στο 500αρικο αν δεν κανω  τεραστιο λαθος.θα το συνηθησεις σε 1-2 μηνες

2.το πουλας και περνεις παλι ιδιο αυτοκινητο αλλα με το αλλο διλιτρο μοτερ με τα 240 αλογα και bitdi,το οποιο με επαναπρογραμματισμο παει στα 300 (!) αλογα και σχεδον 60 ροπη.

αν ημουν στη θεση χωρις να ξερω τη τσεπη σου και τον τροπο σκεψης σου θα πηγαινα στην επιλογη 2.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση ...
η αλήθεια είναι οτι σκεφτόμουν τη δεύτερη επιλογή, αλλά το έβαλα για πούλημα κ δεν χτύπησε καν το τηλέφωνο... Επειδή το αμάξι το προσέχω κ έχει της Παναγίας τα μάτια από εξοπλισμό δεν θέλω να το δώσω 20000 (αγορά έκανε 45000).Τα χιλιόμετρα τα έχει ολα εθνική, ειμαι ικανοποιημένος τοσο σε απόδοση οσο σε κατανάλωση, χώρους, αισθητική και αξιοπιστία κ είπα αφού δεν θέλω να το χαρίσω μπας κ παίζει τίποτα να πάει καμμία 250αρια ίππους να διασκεδάζω λίγο πιο πολύ...

Τζίφος απ' ότι φαίνεται...



Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν πουλιουνται ευκολα αυτα τα αυτοκινητα. Δεν υπαρχουν πολλοι που θα δωσουν μετρητα τοσα λεφτα και μαλιστα για VW. Να ηταν audi, κατι γινοταν.
Σε καθε περιπτωση ή βαλε κανενα προγραμμα να παει στα 220 που σου λεει ο φιλος παραπανω και πες μου και εμενα αν εκανε δουλεια ή μην πειραζεις τιποτα. Γραψε χιλιομετρα ατελειωτα και παντρέψου το.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;

Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις remap και να πας στα 220-225ΗΡ, το να το δώσεις θα σου κοστίσει ακριβά (απώλειες πολλές σε €).

Έχω το BiTDI με 240ΗΡ και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια για το remap στα 300ΗΡ, λόγω εγγύησης.....γιατί τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά τελικά

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με stage 2,
Εισαγωγη, downpipe, dpf

Φτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.

Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



 

 

On 8/5/2021 at 3:34 ΜΜ, topmar said:
Καλησπέρα, τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;

Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις remap και να πας στα 220-225ΗΡ, το να το δώσεις θα σου κοστίσει ακριβά (απώλειες πολλές σε €).

Έχω το BiTDI με 240ΗΡ και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια για το remap στα 300ΗΡ, λόγω εγγύησης.....γιατί τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά τελικά

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ειναι μοντελο 11/16, η εκδοση ADVANCE με σχεδον τα παντα απο την EXCLUSIVE.
Ευλογα θα ρωτησεις κ γιατι δεν πηρες την exclusive?
Δυο οι λογοι...
1. φοβομουν το ηλεκτρονικό κοντερ λογω καιρικων συνθηκων της χωρας (ηλιος, υγρασια κλπ)κ
2.ηθελα να βαλω δερματινα καθισματα, κ λυπομουν να πεταξω τα τυπου alcantara της πλουσιας εκδοσης(το δερματινο της vw μου ανεβαζε πολυ την τιμη με τα τελη ταξινομησης με ολα τα αλλα που ηθελα).

Ετσι πηρα την την ADVANCE κ εβαλα 18αρες,πανοραμική, 360 καμερα, gps,αυτοματο παρκαρισμα, επιπλεον αερασακους, ηλεκτρικα ρυθμιζομενη αναρτηση (αν το θυμαμαι καλα), δερματινα απο carrera, κ.α

το εχτισα στα μετρα μου με λιγα λογια...

Τωρα φτανω τα 100000 km κ το καλο ειναι οτι δεν εχω βαλει ουτε ευρω ακομη (λογικο αφου το οχημα κινειτε εθνικη, ως επι τω πλείστον)!!!

Παντως για 25-30 ps δεν μπαινω στη διαδικασια να πειραξω το αμαξι...για εμενα δεν αξίζει το ρισκο!


Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με stage 2,
Εισαγωγη, downpipe, dpf

Φτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.

Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
αρα υπαρχει επιλογη...οικονομικα γιατι πακετο μιλαμε?εχεις καποια προταση για βελτιωτικο οικο? Ξερεις καποιον που να εχει κανει τη συγκεριμενη αναβαθμιση ωστε να ρωτουσα πιο συγκεκριμένα πραγματακια τον ιδιο?

Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με stage 2,
Εισαγωγη, downpipe, dpf

Φτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.

Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το BiTDI Stage 1 300HP κάνει 5,1" το 0-100 και 17,7" το 0-180, δεν το φτάνει με τίποτα το απλό, είτε Stage 1 είτε Stage 2.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

απορια.τι διαφορες να εχουν αραγε αυτοι οι κινητηρες?τα κιβωτια?

μηπως αν εμπαινε τοοοο συστημα (εννοω πολλαπλη εξαγωγης συν τουρμπο) bitdi με αναλογο προγραμματισμο στον

υπαρχων κινητηρα να γινοταν κατι καλο?!?!?!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω, οι κινητήρες είναι ίδιοι, αλλάζει η χαρτογράφηση και υπάρχει 1 επιπλέον Turbo (έχει 2 το BiTDI).

Το κιβώτιο είναι το ίδιο DSG7 έχω την εντύπωση.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε την πλήρη ανάλυση του BiTDi κινητήρα (CUAA) από εδώ και ξεκίνα το διάβασμα.

http://users.telenet.be/veerle_haai/08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf

Το απλό TDI μοτέρ (190HP) έχει κωδικό CNHA

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/5/2021 at 9:26 ΜΜ, topmar said:

Κατέβασε την πλήρη ανάλυση του BiTDi κινητήρα (CUAA) από εδώ και ξεκίνα το διάβασμα.

http://users.telenet.be/veerle_haai/08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf

Το απλό TDI μοτέρ (190HP) έχει κωδικό CNHA

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

DFHA ειναι ο κωδικος.

 

Βελτιωτες πολλοι πια.

ABT

MTM

REVO

APR ακομα δεν βλεπω κατι στο site αλλα για να το λενε τα παιδια κατι θα υπαρχει.

Ecu-center.gr  το πιο δυνατο που κανει παραλληλα λεει και το κιβωτιο.

e-tuners

προφανως και αλλοι που δεν γνωριζω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.