Γιωργος Τσοχας Posted June 14, 2021 Report Share Posted June 14, 2021 Καλησπέρα σας , πριν από λίγο καιρο αγόρασα ένα tiguan 1.4 4 motion . η αδεια του είναι το Νοέμβριο του 14 με 69000χιλ. ξέρει καείς να μου πει πιθανά προβλήματα που θα συναντήσω και πως να τα αποφύγω ? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted June 14, 2021 Report Share Posted June 14, 2021 Καδένα υποψήφιο πρόβλημα και στο 2.0 μοντέλο που είχαμε αλλάζετε μόνο στον αντιπρόσωπο πουθενά αλλού. Κόστος 2.000 ευρώ περίπου. Πρόβλημα στην ηλιοροφή με φραγμένα τα λούκια. Αυτά από εμάς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιωργος Τσοχας Posted June 16, 2021 Author Report Share Posted June 16, 2021 ευχαριστω φιλε !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted June 16, 2021 Report Share Posted June 16, 2021 (edited) 2 hours ago , Γιωργος Τσοχας said: ευχαριστω φιλε !!! Συγγνώμη για το ότι σου έκανα την καρδιά περιβολή. Εγώ αν το είχα το αμάξι αν και το πουλήσαμε θα πήγαινα σε κάποιον που κάνει YouTube έλληνα που έλυσε τα προβλήματα και την μακροζωία του 1.4 αλλά είναι Αθήνα το κάνει βίδες τον κινητήρα και βρήκε τον τρόπο να μην τρώει λάδι ο κινητήρας. Edited June 16, 2021 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιωργος Τσοχας Posted June 16, 2021 Author Report Share Posted June 16, 2021 μου έχουν πει για τα προβλήματα , αλλά για μοντέλα 2008-2010 . το δικο μου αποτι είδα είχε τον καινούριο κινητήρα 5Ν2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted June 16, 2021 Report Share Posted June 16, 2021 (edited) 13 λεπτά πριν , Γιωργος Τσοχας said: μου έχουν πει για τα προβλήματα , αλλά για μοντέλα 2008-2010 . το δικο μου αποτι είδα είχε τον καινούριο κινητήρα 5Ν2 Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση και να σου πω ποιον να δεις. Αυτός μέχρι στιγμής έχει λύσει 4-5 μοτέρ vw. Ενημερώνει και τον πελάτη αν θα βάλει oversized κυλίνδρους Τα επιλέγει με βάση τις γνώσεις του. Αυτό το κρατάς στο πίσω πίσω μέρος του μυαλού σου. Αυτό που θα σου πρότεινα εγώ και έλεγα και τον πατέρα μου που δε μ’ άκουγε όταν το είχε μην το σκίζεις το μοτέρ και συχνές αλλαγές λαδιών τίποτα άλλο. Να το αφήνεις να ζεσταθεί καλά να το κινείς χωρίς να το ξεσκίζεις Όταν πιάσει θερμοκρασία λαδιού πάνω από 80 βαθμούς τότε μπορείς να το ανοίγεις περισσότερο και επίσης πριν κλείσεις τη μηχανή να το αφήνεις δυο 3 λεπτά να ηρεμήσει να κατέβει η θερμοκρασία του. Αυτά από μένα επίσης συμβουλή μου μην παρκάρεις ποτέ κάτω από δέντρα εάν έχεις ηλιοροφή Edited June 16, 2021 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιωργος Τσοχας Posted June 16, 2021 Author Report Share Posted June 16, 2021 Ευχαριστώ και παλι !!! να είσαι καλα !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 17, 2021 Report Share Posted June 17, 2021 23 hours ago , vastil said: Συγγνώμη για το ότι σου έκανα την καρδιά περιβολή. Εγώ αν το είχα το αμάξι αν και το πουλήσαμε θα πήγαινα σε κάποιον που κάνει YouTube έλληνα που έλυσε τα προβλήματα και την μακροζωία του 1.4 αλλά είναι Αθήνα το κάνει βίδες τον κινητήρα και βρήκε τον τρόπο να μην τρώει λάδι ο κινητήρας. O Μανώλης Τατούρης επισκεύασε Α1. Είχε πρόβλημα μεγάλης κατανάλωσης λαδιού και νομίζω φθορά στον 1ο κύλινδρο. Πριν το παραδώσει στον πελάτη το έβαλε στο δυναμόμετρο. Η μόνη σχέση που έχω το συγκεκριμένο μηχανικό είναι ότι έχω κάνει εγγραφεί στο κανάλι του στο youtube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted June 17, 2021 Report Share Posted June 17, 2021 (edited) 2 hours ago , tsikis007 said: O Μανώλης Τατούρης επισκεύασε Α1. Είχε πρόβλημα μεγάλης κατανάλωσης λαδιού και νομίζω φθορά στον 1ο κύλινδρο. Πριν το παραδώσει στον πελάτη το έβαλε στο δυναμόμετρο. Η μόνη σχέση που έχω το συγκεκριμένο μηχανικό είναι ότι έχω κάνει εγγραφεί στο κανάλι του στο youtube. Πρέπει να είναι εξαιρετικός! Μακάρι να είχαμε τον κάτοχο του Α1 και να μας έλεγε πως πάει. Πάντως και αυτόματο κιβώτιο dsg είδα ότι φτιάχνει και σταματάνε τα προβλήματα. Λογικά θα είναι ακριβός αλλά αν είναι καλός και υπάρχει προοπτική το αμάξι να κρατηθεί χρόνια πρέπει να αξίζει απόλυτα κάθε ευρώ. Edited June 17, 2021 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 17, 2021 Report Share Posted June 17, 2021 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Ψαχνόμουν για αλλαγή καδένας (+ γρανάζι μεταβλητού) στο δικό μου (1,4tsi cavd) και πήγα να ρωτήσω στο Φιλοσίδη κοντά στο Νοέμβριο. Καδένα + τρόμπα νερού + εργατικά μου ζητούσε 1350€ μαζί με την έκπτωση που μου εφάρμοζε. Μαζί με το σέρβις (αναγκαστικά) κάπου 1500. Την καδένα μαζί με το γρανάζι του μεταβλητού μου την έδινε αν θυμάμαι καλά κοντά στα 800€. Τελικά πήγα σε μηχανικό εκτός αντιπροσωπίας εξειδικευμένο σε group vag που έχει αλλάξει εκατοντάδες καδένες και ανοίξει αντίστοιχα πολλούς ίδιους με τον δικό μου κινητήρες. Μου έβαλε σετ καδένας ίδιας μάρκας με της αντιπροσωπίας μαζί με τρόμπα νερού (hepu αυτή), σινεμπλοκ s3 μπροστά, σέρβις και cartridge turbo (bonus...) και κόστισε 1550€. Συμπερασματικά να υπολογίζετε για cavd κάπου 350€ (μπορεί και λίγο παραπάνω) για σετ καδένας - ίδιο με αυτό που βάζει η αντιπροσωπία - σε εξειδικευμένο μηχανικό εκτός αντιπροσωπίας + εργατικά. Όσον αφορά το μηχανικό που προαναφέρετε έχω δει αρκετά βίντεο του και ειδικά αυτά στα οποία ανοίγει τον 1,4 tsi (είτε του Α1 είτε τον δικό μου cavd). Μου άρεσε που προσπαθεί να είναι ακριβής στη δουλειά που κάνει, και εγώ μηχανικός είμαι (όχι μηχανολόγος) και εκτιμώ τις κουβέντες τύπου "τόσο είναι" και όχι "τόσο πάνω κάτω". ΑΛΛΑ οι προβληματισμοί μου είναι οι εξής: Τοποθετεί έξτρα μπεκ λαδιού. Αυτό μήπως, λέω σαν άσχετος, καταναλώνει τελικά περισσότερο λάδι; Αυτό που με πονήρεψε είναι ότι έδωσε οδηγία στο τέλος του βίντεο του να βάζουμε λίγο περισσότερο λάδι κατά την αλλαγή. Αυτος ο κινητήρας που άνοιξε είχε τα παλιά πιστόνια και όχι τα νέα. Από ό,τι είχα παρατηρήσει και με τα λίγα που έχω καταλάβει, η διαφορά νέου και παλιού είναι στη φούστα του πιστονιού και στην εκροή λαδιού διαμέσου του πιστονιού (τα παλιά έχουν μόνο μια έξοδο, τα καινούρια 2 αντιδιαμετρικά μεταξύ τους). Όποιος σχετικός και ειδικότερος να βοηθήσει περισσότερο και να διορθώσει. Οπότε γιατί να χρειάζονται τα καινούρια πιστόνια επί πλέον λίπανση; Γιατί δεν το έχει δοκιμάσει κανένας άλλος στον κόσμο μέχρι τώρα; Η ίδια η εταιρία γιατί δεν έκανε κάποια διορθωτική κίνηση; Το κόστος κατασκευής των συγκεκριμένων μπεκ λαδιού είναι σχετικά χαμηλό. Μήπως πρέπει να δοκιμαστεί περισσότερο αυτή η διάταξη που έχει επιννοήσει και να ξαναδούμε μετά από κάποια χρόνια τα αποτελέσματα για να δούμε αν αξίζει μια τέτοια παρέμβαση στον κινητήρα εσωτερικά; Edited June 17, 2021 by Gmis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...