Jump to content
Superb_Šk

1.8 tsi (CDAA) σφάλματα συσ. καυσίμου.

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά! 

Παίρνω το θάρρος να ανοίξω το συγκεκριμένο topic στην κατηγορία των Passat καθώς επιτέλους έφτασα στην παραλία και γνωρίζοντας ότι ο 1.8 TSI CDAA είναι από τους κινητήρες που έχουν φορεθεί αρκετά. Επίσης είναι από τους πρώτους TSI, οπότε ελπίζω να υπάρχει κάποια γνώμη πάνω στο θέμα. 

Έχω εδώ και ένα χρόνο τραβήγματα με τον CDAA, ο οποίος -εκτός των άλλων- έχει "λίγα" χιλιόμετρα (160.000) και είναι σε μια πολύ καλή κατάσταση όσον αφορά την απόκριση/απόδοσή/λειτουργία του. 

Φτάσαμε, όμως, στο σημείο να με αφήνει στο δρόμο, κάνοντας διακοπές, φορτώνοντας τον εφεδρικό χάρτη και μετά από αρκετές επισκέψεις σε μηχανικούς, πήρα μια ...γεμάτη λίστα από το διαγνωστικό, αλλά όχι διάγνωση. Πιστεύω ότι ίσως κάποιος από εσάς ίσως να έχει αντιμετωπίσει κάτι παραπλήσιο και να με διευκολύνει ως προς την επίλυση του θέματος. Έχουμε και λέμε:

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:

  • Μετά από αλλαγή πολλαπλής εισαγωγής (φθορά κλαπέ) λόγω ελλατωματικού σχεδιασμού (γνωρίζουν οι CDAA). Μπήκε το καινούριο κομμάτι πάνω. 

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: 

  • Ανάβει μερικές φορές check, αλλά μετά το clear μένει σβηστό μπορεί και για ένα μήνα. 
  • Ο κινητήρας σβήνει την ώρα του ταξιδιού (!). 
  • Μυρίζει βενζίνη στον εξωτερικό χώρο κατά την εκκίνηση.

ΤΙ ΑΛΛΑΞΑ: 

  • Με προτροπή του μηχανικού αλλαχτήκαν μπουζί και έγινε σέρβις. 

ΤΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ (κρατηθείτε): 

  • P0441: Σύστημα ελέγχου αναθυμιάσεων
  • P0267: Μπεκ ψεκασμού (αισθ. Α) κυλ. 3
  • P0301: Misfire κυλ. 1
  • P0304: Misfire κυλ. 4
  • P0171: Μίγμα πλευρά κυλίνδρων 1
  • P2545: Σήμα εντολής Α ρύθμιση ροπής στρέψης κινητήρα
  • P0190: Αισθητήρας τρόμπας υψηλής Πλευρά 1 

 

*Στο αμάξι έχει περαστεί πρόσφατα STAG 400dpi αέριο, αλλά τα θέματα είχαν ξεκινήσει (σιγά σιγά) νωρίτερα. 

 

Η λογική και το ψάξιμο λένε αλλαγή:

  1. μπεκ ψεκασμού
  2. τρόμπα υψηλής
  3. Αισθητήρας πίεσης καυσίμου

 

Έχει να προτείνει κάποιος κάτι, πλην της αλλαγής όλων των παραπάνω (η οποία σχεδόν θα έχει το κόστος ...αλλαγής κινητήρα!) 

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

 

Edited by Superb_Šk
σύνταξη
Link to comment
Share on other sites

Υψηλής δες και καλό είναι να τσεκάρεις πολλαπλή εισαγωγής, είναι παθιάρικη στα CDAA

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Υψηλής δες και καλό είναι να τσεκάρεις πολλαπλή εισαγωγής, είναι παθιάρικη στα CDAA

Η πολλαπλή ήταν μια άλλη ιστορία από μόνη της! Μετά από σπάσιμο του βραχίονα ελέγχου των κλαπέ (σύνηθες) και αφού η VW έβγαλε νέα πολλαπλή με άλλο κωδικό ανταλλακτικού για τον CDAA την άλλαξα με το νέο κομμάτι 06J198211D. Από την αντιπροσωπεία ζητήθηκαν 700€, ήρθε τελικά με 80€ από έξω και εγκαταστάθηκε χωρίς προβλήματα και διαρροές εν τέλει.

Απ' ότι έμαθα, το ίδιο ακριβώς συνέβη και με την αντλία υψηλής, οπότε μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω. 

Γνωρίζετε αν τα "συμπτώματα" ταιριάζουν με το κλατάρισμα της αντλίας;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.