Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες! Mετα από πολλά χρόνια ειπα να ξανα ασχοληθώ λίγο ποιο ολοκληρωμένα με τα club!

 

Οποτε ας ξεκινήσω με μια παρουσίαση της δικιάς μου δουλειας στο αμάξι!a09609baefdb873698c6226e41247f7b.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μοντέλο του 1985, αρχικά αγοράστηκε σαν 1050cc και σασμάν 5ταχυτο.
7ae592ba750984016c2d07da726dcb85.jpg2c9730615ca1a9e638ce294d5e41edde.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στη συνέχεια υπερκυβίστηκε στα 1300cc, φόρεσε έκκεντρα ABT παρέα με μεγαλύτερο μονό καρμπυρατέρ της Weber αυξήθηκε η συμπίεση και τοποθετήθηκε χταπόδι 4-2-1 και μια ολόσωμη εξάτμιση.
Αλλαξε γενική εμφάνιση μιας και μπήκε για αλλαγή χρώματος από καφε σε μαύρο.
εγινε Μανχάταν απο στενούς προφυλακτήρες που ηταν σε μεγάλους προφυλακτήρες και Μανχάταν πόρτες.
Ιούνιος του 2008 η φωτογραφίες
e6f8915f477abb77d30f510da219f46e.jpg929e3998a656bdccc074ef29acb55d2a.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και αυτο το σετ απ δεν έφτανε ομως και στη συνέχεια φορέθηκε ο κινητήρας του GTi ο πρώτος 1.8 8V με μηχανικό ψεκασμό K-Jetronic και τους 112 ίππους στον οποίο έγινε και πάλι μια μικρή βελτίωση με έκκεντρα απο ABT και φίλτρο αέρα ελευθέρας στο K-Jetronic οπως και αύξηση της πίεσης βενζίνης σε αυτο και τέλος χταπόδι 4-2-1 και μια ολόσωμη εξάτμιση 50αρα με ένα δυμπουκο τελικό και στη μετάδοση ενα σασμάν 9A. Πολυ ωραίο σετ απ.d5fd29491f5db22f521e8dda649dadd1.jpg833b489433eb914f4b32fee61db88c95.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Και αυτό το set-up όμως δεν  ικανοποιούσε κ έπειτα τοποθετήθηκε ο 20VΤ 1.800 κυβικών με τον κωδικό AGU που φορούσαν τα πρώτα Golf Mk4 GTi. Ο οποίος είναι γνωστό ότι αποδίδει 150PS. Οποτε βελτιώθηκε και αυτός με φίλτρο στην εισαγωγή του αέρα το γνωστό βαρελάκι  της bmc cda, tourbo k03s ,4barο ρυθμιστή πίεσης βενζίνης , εξάτμιση 70αρα dp και 63.5 cat back , intercooler , βαλβιδα εκτόνωσης(σκαστρα) απο S3 8L οπως και τρόμπα βενζίνης, ψυγείο νερού αλουμινίου 3στιλο με διπλό βεντιλαντλερ, την επιμέλεια στον προγραμματισμό την ανέλαβε ο Κρίτωνας και οι e-tuners.664aec0fe024462d5f4fa38e7a4f2e56.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το μηχανικό κομμάτι η ακαμψία και το στήσιμο του οχήματος έχει ενισχυθεί και με άλλα καλούδια οπως γέφυρες από το GTi εμπρός πίσω,φρένα από το G60 280mm με σωληνάκια υψηλής παντού και ρυθμιζόμενη ανάρτηση Raceland επίσης μπάρες θόλων εμπρός-πίσω και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα.1673b13da14a09f4cd9be8f9feeb6061.jpg2ea8244c39f8ff0882a56bcb497cbb00.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι Recaro προερχόμενα από BMW E21,ζώνες 4αρων σημείων,κονσόλα είναι της Vortex, τιμόνι της GT βαθύ τετράκτινο με κώνο αποσπώμενο ασφαλείας,όργανα που έχει αλλαξη ο φωτισμός σε κόκκινο από πράσινο απο φουλ έκδοση gti 8v με βελονες και υπολογιστή ταξιδιού, χρωματισμοί σε πλαϊνά κολώνας και ουρανό σε μαύρο χρώμα από gti, πλαφονιερα απο audi 80, τεμπέλης, και η ταπετσαρίες ειναι μαύρες με κόκκινες ραφές.f6cb450843fb5252e44c23fc74003afa.jpgc0fd2bf045444916afd4d28fff41d25e.jpgc8b01fd42a3c369ad9a7afdeb0299e75.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στης μπροστινες ταπετσαρίες εχει γίνει κατασκευή για να για να μπορούν να υποδεχτούν 2  beyma 8" και μια κόρνα αντίστοιχα και στο πίσω μέρος εχει γίνει κατασκευή στην εταζιερα για 6  beyma 8"  και 4 κόρνες.και για να ολοκληρωθεί το ηχοσυστημα τοποθετηθηκαν 2 15" woofer της  kiker στο πορπαγκαζ. Πηγή της pioneer.5fc54966f5e40643d656a1899c9fbe38.jpga6eb4e66bc4f62be111f5e4fe5edc0c9.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά έχει όλο το κουστούμι ενός golf mk2 gti. Smoke φλας , προβολης με προτσεκτορα γνήσια gti,  φλας μκ4 στα φτερα, φαναρια εμπρός σμοκ με Σταύρο και bundles μασκα χωρις σήμα και πίσω φαναρια από μκ2 gti μαυρο κόκκινο.
Την όμορφη εικόνα συμπληρώνουν οι σπάνιες διαιρούμενες 3 σημείων ζάντες της Ronal ACT SC με τις εμπρός να έχουν διαστάσεις 15x7 και et38 και τις πίσω 15x7,5 και et25. Ως πρώτο σετ. Επίσης υπάρχει και το δεύτερο και ποιο εξτριμ σετ απ με  lenso bsx 16x9 et20
0f1fe4098730abcf376e5badfd747fbf.jpgfd9c390898e43b959bfb88133f98d4ff.jpg03fa373aaedbf94d3d7e8f82472a1ebb.jpg422ecc27b49c52f9d426379142a77abc.jpg0f56a3fcb534fa42f7ec22f2d337dc00.jpg693228b15be6a91c01698115d7a0994b.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και κάποιες φωτογραφίες από της αλλαγές χρόνο με το χρόνο!
Αυτά τα λίγα είχα να πω!Ευχαριστώ!
129c103575a27867d1b279e4ae7fdb51.jpgdbae2360ebad486a12867157f67c36ff.jpg7513cadfc4015e27ce315d1ac50477e2.jpg25de57c169dbc6ab8f9471e0581be8f5.jpg

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δυνατό!!!
Να το χαίρεσαι!

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δυνατό!!!
Να το χαίρεσαι!

Sent from my KB2003 using Tapatalk


Ευχαριστώ πολύ φίλε μού

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες!
Μιας και το έκανα και ίσως θέλει να κάνει και κάποιος ακόμα κάτι παρόμοιο ανεβάζω αυτό το ποστ να υπάρχει μια πεπατημένη...
Η ζάντες που τοποθέτησα εγώ είναι 16χ9 et20 με λάστιχα 195/45/r16!και χρησιμοποίησα μπροστά αποστάτες 1 πόντους εμπρός λόγο ακομπηματος στα g60 (280mm) φρένα.
Μπροστά χρειάστηκε να κοπή το φτερό σαν την εικόνα που έχω βάλει κάτω και να φαγωθεί το flare (πλαστικό φτερό τριμ) εσωτερικά (να φύγει ο πόντος που είχε για να βιδώνει στο πάνω σημείο...
Στον γενικά στο πίσω άξονα δεν χρειάστηκε να πάρω αποστάτες γιατί δεν βρίσκει πάρα μόνο για οπτικούς λόγους...το μόνο που χρειάστηκε ήταν να γίνει γύρισμα στα "χειλάκια" εσωτερικά στα φτερά και έτσι χρειάστηκε το fender roller (το εργαλείο της φωτογραφίας) και το αποτέλεσμα είναι αυτο που βλέπετε...
Έχω ανεβάσει και ένα σχετικό βίντεο με την λειτουργία του fender roller.
Αυτά τα λίγα είχα να πω για ότι απορία υπάρχει να το κουβεντιασουμε



Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


Καλησπέρα παίδες! Mετα από πολλά χρόνια ειπα να ξανα ασχοληθώ λίγο ποιο ολοκληρωμένα με τα club!
 
Οποτε ας ξεκινήσω με μια παρουσίαση της δικιάς μου δουλειας στο αμάξι!a09609baefdb873698c6226e41247f7b.jpg
 
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 

Παλιό ψευδώνυμο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Παλιό ψευδώνυμο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχα το mail μου...γιατί δεν ηξερα από φόρουμ. Το έχω αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Μόνο διάβαζα τόσα χρόνια Εδώ έχω λίγα ποστ.και σε συνάντηση έχω έρθει μια φορά πριν πολλά χρόνια...που είχε γίνει στον αταλο στο Καματερο.

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.