StratosK23 Posted July 7, 2021 Report Posted July 7, 2021 Καλησπέρα , έχω ένα Touareg με μετατροπή mtm και αφού έκανα επισκευές ( αλλαγή μπουζί , πολλαπλασιαστές , Pvc αισθητήρας , φλάντζα γιατί είχε νερο μέσα στα λάδια και είχαν βάλει λάθος μπουζί κ πολλαπλασιαστή ) ξαφνικά άρχισε να βγάζει άσπρο καπνό υπερβολικά από την εξάτμιση ! Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια συμβουλή ; Quote
StratosK23 Posted July 7, 2021 Author Report Posted July 7, 2021 Καπνός και μάλιστα πολύ ! Τα έχω αλλάξει σχεδω όλα Quote
nikdev Posted July 8, 2021 Report Posted July 8, 2021 Μηπως ειναι ατμός όντως;Νερο μπορει να εμεινε στα καζανιαSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote