Jump to content
LouisChristos

Polo GTI 10++

Recommended Posts

Καλημερα,

Αρχικά ενδιαφέρομαι για ένα πολακι gti πχ. (https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/29005761-volkswagen-polo)

αν υπάρχει κάποια πρόταση θα χαρώ να την δούμε. :) 

δευτερον τι γνώμη έχετε για την μετατροπή του σε υγραέριο σε αυτόν τον κινητήρα; 
 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , LouisChristos said:

Τόσο χαλια; 

 

6 hours ago , LouisChristos said:

Τόσο χαλια; 

1. Στα πόσα χλμ το έκανε γκαζιέρα. 

2.Πόσα χλμ έκανε ως γκαζιέρα.

3.Τι μάρκα είναι σύστημα γκαζιεροκίνησης.

4.Γιατί πουλάει ένα αυτοκίνητο 11 ετών αφού το έκανε γκαζιέρα. 

5.To DSG  σε τι κατάσταση είναι;

6.Τα χλμ που έχει γράψει είναι νορμάλ 13Κ το χρόνο.

7.Επισημο βιβλίο συντήρησης ενημερωμένο υπάρχει.

8. Από όσο ξέρω ΤSI και LPG δεν τα πάνε καλά.

9.Τα πιο πάνω είναι προσωπικές απόψεις.

Ξέχασα να αναφέρω τις εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες.

Edited by tsikis007
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Με την μικρή μου εμπειρία θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...

Δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο με τοποθετημένο σετ αερίου στο αμάξι...

Χίλιες φορές να το πάρεις χωρίς και να το βάλεις εσύ...

Αυτός που βάζει αέριο στο αμάξι το κάνει για να μπορεί να μπορεί να διανύσει πιο οικονομικά (τις περισσότερες φορές) χιλιόμετρα...

Γενικά όταν αγοράζεις ένα αμάξι φορτωμένο με πολλά χιλιόμετρα έχει αρκετές φθορές λόγω χιλιομέτρων και φυσικά ότι επακόλουθο έχουν τα χιλιόμετρα αυτά...

Αν μιλήσουμε και για το αέριο εκεί τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο...

Μπορεί να γράφουν στις αγγελίες ότι έχουν τοποθετήσει αέριο και να το προωθούν ως πλεονέκτημα, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το πλεονέκτημα ήταν μόνο για αυτόν που έχει κάνει τα χιλιόμετρα και όχι γι αυτόν που θα τα κάνει... Άρα θα σε βάλουν να πληρώσεις παραπάνω για μια αμφίβολη για το αμάξι τοποθέτηση που στο κάτω κάτω μπορείς να το βάλεις και μόνος σου με κόστος λογικό...

Άρα γιατί να πληρώσεις την "πατέντα" του άλλου στο αμάξι και να βάλει πιο ψηλά την τιμή μεταπώλησης;;; Είναι σαν να θέλει να βγάλει ο άλλος τα λεφτά της εγκατάστασής του... Είναι σαν να το πληρώνεις δύο φορές!!!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Hellas4x4 said:

Με την μικρή μου εμπειρία θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...

Δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο με τοποθετημένο σετ αερίου στο αμάξι...

Χίλιες φορές να το πάρεις χωρίς και να το βάλεις εσύ...

Αυτός που βάζει αέριο στο αμάξι το κάνει για να μπορεί να μπορεί να διανύσει πιο οικονομικά (τις περισσότερες φορές) χιλιόμετρα...

Γενικά όταν αγοράζεις ένα αμάξι φορτωμένο με πολλά χιλιόμετρα έχει αρκετές φθορές λόγω χιλιομέτρων και φυσικά ότι επακόλουθο έχουν τα χιλιόμετρα αυτά...

Αν μιλήσουμε και για το αέριο εκεί τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο...

Μπορεί να γράφουν στις αγγελίες ότι έχουν τοποθετήσει αέριο και να το προωθούν ως πλεονέκτημα, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το πλεονέκτημα ήταν μόνο για αυτόν που έχει κάνει τα χιλιόμετρα και όχι γι αυτόν που θα τα κάνει... Άρα θα σε βάλουν να πληρώσεις παραπάνω για μια αμφίβολη για το αμάξι τοποθέτηση που στο κάτω κάτω μπορείς να το βάλεις και μόνος σου με κόστος λογικό...

Άρα γιατί να πληρώσεις την "πατέντα" του άλλου στο αμάξι και να βάλει πιο ψηλά την τιμή μεταπώλησης;;; Είναι σαν να θέλει να βγάλει ο άλλος τα λεφτά της εγκατάστασής του... Είναι σαν να το πληρώνεις δύο φορές!!!

Καλημερα μάλλον εγώ κάτι δεν έγραψα σωστά το αμάξι θα αγοραστεί χωρίς υγραέριο! Την μετατροπή θα πάω να την κάνουν στο αμάξι στον μπουλεκο η στον τσοπελογιαννη! Η ερώτηση μου είναι αν το αέριο συνεργάζεται σωστά με αυτόν τον κινητήρα! Ελπίζω να το έγραψα καλύτερα τώρα χαχα

Link to comment
Share on other sites

Χεχε... Όντως το κατάλαβα λάθος...

Γνώμη για αέριο στον κινητήρα αυτόν θα σου πούνε όσοι το έχουν δουλέψει μάλλον... :wink:

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Hellas4x4 said:

Χεχε... Όντως το κατάλαβα λάθος...

Γνώμη για αέριο στον κινητήρα αυτόν θα σου πούνε όσοι το έχουν δουλέψει μάλλον... :wink:

ας μου πει ένας γνώστης!! Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Το υγραέριο δεν δίνει μακροβιότητα στον εν λόγω κινητήρα. Είχα ρωτήσει παντού. Η πιο αξιόπιστη λύση το σύστημα που κάνει μετατροπή σε υγρό από αέριο. Το σύστημα είναι ολλανδικό και το βάζει η αντιπροσωπεία. Κόστος 2.500 αν θυμάμαι σωστά. Ή θα δείτε πιο οικονομικό αυτοκίνητο με μικρότερη κατανάλωση ή θα δείτε ατμοσφαιρικό αμάξι για να βάλετε αέριο ή θα βάλετε σε turbo αυτό με το σύστημα που το κάνει υγρό ή θα το βάλετε έτσι και πολύ πιθανόν σε 1 έτος να το πάρετε στο χέρι το μοτερ. Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

@vastil

Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ.

Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι).

 

Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι ο κύριος που θέλει αυτοκίνητο ή θα δει τα γκάζια ή την οικονομία ή θα δει ένα νέο που μπορεί και τα συνδυάζει κάπως και τα δύο. Όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Πολύ προσοχή μην πετάξετε τα χρήματα σας άδικα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχω polo gti του 2011. 

Εχω 120.000 χλμ και πριν 20.000 περιπου τοποθετησα συστημα υγραεριοκινησης Lovato. Μου στοιχισε 1300 ευρω. 

Λειτουργει καλα. Δε καταλαβαινεις διαφορα τουλαχιστον εγω που δε το σπαω και το παω νορμαλ. 

Αν θελω ποτε να πατησω λιγο παραπάνω γκαζι το κανω με βενζινη. 

Να ξερεις οτι καιει μονιμα και βενζινη. Π.χ αν καίει 8 τα 100 τα 1, 5 - 2 λιτρα θα είναι βενζινη και τα 6 υγραεριο. 

Επίσης κατω απο τις 1200 στροφες δουλευει μονιμα με βενζινη. 

Δεν εχω εντοπίσει καποιο προβλημα μεχρι στιγμης. 

Το μονο που θελει ειναι πιο νωρις αλλαγη στα μπουζι (αντι 60.000 θα τα αλλαζω στις 30.000). 

Κατα τα αλλα οσον αφορα το θεμα με τα gti ειναι γνωστο. Καινε λαδι. 

Οταν το αγόρασα καινουριο εκαιγε 1 λιτρο καθε 1.300χλμ.

Μου αλλαξαν κινητηρα στην εγγυηση και εκ τοτε καει γυρο στο λιτρο καθε 4000-5000χλμ.

Επισης στην εγγυηση αλλαξα κομπρεσορα aircondition και εχω αλλαξει και 2 γρυλλους. 

Θεμα με το κιβωτιο δεν ειχα ποτε. 

Παρατηρησεις δικες μου:

Α) το κιβωτιο στο D δουλεύει πολυ χαμηλα σε στροφες. Δε γινεται να πηγαινεις με 1600 στροφες 80 χλμ. Τι ειναι ντιζελ? Αυτο μου κανει πιστευω μπουκωματα και ακουω πειρακια. Αν το ανοιξω λιγο σταματανε να ακούγονται γι αυτο και πιστευω οτι προκειται για μπουκωμα. Επισης δε γινεται με 5 χλμ να κραταει τη 2α σα σχεση στο κιβωτιο .Δηλαδη φρεναρεις σε διασταυρωση και δε ριχνει σε 1η. Με αποτελεσμα αν πατησεις αποτομα γκαζι ζοριζεται αδικα το αμαξι. 

Β) στο S δουλευει αχαρα. Δηλαδη εμενα δε με καλύπτει ουτε το D ουτε το S σε στυλ οδηγησης. 

Γ) οτι λαδι και να βαλεις διαφορα δε θα δεις. Εχω δοκιμασει Aral fuchs mobil castrol. Το ιδιο τα καιει ολα. 

Δε μου ερχεται κατι αλλο. 

Το εχω ακριβως 10.5 χρονια. 

Δεν εχω πληρωσει καμια ακριβη ζημια εκτος απο τα σερβις του. 

Φετος μου επεσε ο ουρανος αν αυτο θεωρείται ζημια. 

-Το παω τοσο σιγα μου τωρα αλλαξα τα μαμα τακακια στα 120.000χλμ αν και τα πισω ειχαν ψωμι ακομα.

- Μαμα μπαταρια αλλαξα φετος προληπτικά γιατι το φοβηθηκα να την κρατησω κι αλλο μη με αφησει καπου. 

Γενικα καλα τα εχει παει εως τωρα αλλα πλεον επειδη αυξανομαστε σαν οικογένεια δε θα βολευει και σκεφτομαι σοβαρα να το δωσω. Η γυναίκα δε θελει αλλα οταν δει οτι δε χωραει καρότσι μωρού στο πορτ παγκαζ θα αλλαξει γνώμη. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.