MK4life Posted August 10, 2021 Report Share Posted August 10, 2021 Καλησπέρα σας. Έχω ένα Golf Iv 1.6 με κωδικό BCB και μιας που ελευθέρωσα λίγο την εξαγωγή( με ένα cat-back) θέλω να ασχοληθώ με την εισαγωγή βάζοντας σκούπα και έπειτα να πάει για πρόγραμμα το αυτοκίνητο. Η ερώτηση μου είναι ποια σκούπα να προτιμήσω μιας και που υπάρχουν διάφορες simota στην αγορά για Golf Iv, όπως επίσης έχω διαβάσει πως ταιριάζει και του 206, απλά υπάρχει η μεγάλη της simota για αυτό όπως και επίσης αρκετές απομιμήσεις της γνήσιας σκούπας look carbon κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted August 12, 2021 Report Share Posted August 12, 2021 Μην ασχολείσαι με σκούπες και φαράσια, εκτός αν είσαι παντρεμένος και έχεις ρητές εντολές συζύγου. Βάλε ένα φίλτρο που πλένεται στο φίλτροκουτι για να μην πληρώνεις συνέχεια το χαρτινο στα service και δε χρειάζεσαι κάτι άλλο. Μόνο να το λιπαίνεις καλά με λάδι 10αρακι μετά το πλύσιμο και στέγνωμα για να μη έχεις πρόσθετη φθορά στις έδρες από τις βαλβίδες. Αν θες παραπάνω δύναμη στο μοτέρ σου δώσε ανταλλαγή το αμάξι σου με ένα 1.8Τ 20VT σε κάποιο έμπορο. Επίσης έλεος πια με το cat back, για να πάρεις 3 άλογα θα ακούς συνέχεια όλη αυτή τη βαβούρα που τρυπάει τα αφτιάSent from my A80Pro using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 12, 2021 Report Share Posted August 12, 2021 Υπαρχει ειδικο λαδι kn ή pipercross Ανάλογα τι θα παρει για το πανελSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK4life Posted August 13, 2021 Author Report Share Posted August 13, 2021 Καταρχάς σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το γνωρίζω πως μόνο με κάνα 20νΤ το αμάξι θα ήταν άλλο πράγμα αλλά δυστυχώς λόγω ότι είμαι φοιτητής και συντηρώ μόνος το αυτοκίνητο, δεν έχω ακόμα την οικονομική δυνατότητα να πάω σε κάτι τουρμπάτο. Δεν ζητάω κάτι τρελό απλά το αμάξι να ζοϊρέψει λίγο ήθελα και μιας που έχω διαβάσει διάφορα θέματα και εδώ και σε άλλα φόρουμ κατέληξα στην επιλογή της σκούπας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 13, 2021 Report Share Posted August 13, 2021 δεν θα δεις διαφορα απο οτι με σκουπα ή αλλο φιλτρο στο φιλτροκουτι τσαμπα τα λεφτα θα δωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK4life Posted August 13, 2021 Author Report Share Posted August 13, 2021 Από τι στιγμή που θα προγραμματιστεί το αμάξι και έχει ελευθερωθεί λίγο η εξάτμιση (μόνο τον προκαταλητη δεν έχω βγάλει ακόμα) θέλω να το βοηθήσω με την εισαγωγή. Το γνωρίζω και ο ίδιος ότι στα ατμοσφαιρικά είναι πεταμένα λεφτά οι μετατροπές γι'αυτα που παίρνεις αλλά από την στιγμή που θα το κρατήσω για αρκετό καιρό ακόμα θέλω να το γαργαλίσω λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted August 14, 2021 Report Share Posted August 14, 2021 Ούτε το πρόγραμμα αξίζει. Να τανε κάνα 16βαλβιδο κάτι θα άξιζε να κάνεις με καμία μεταχειρισμένη πολλαπλήβεισαγωγης από polo 1.6 GTI και πρόγραμμα, τώρα άστο όπως είναι, πουλάνε και πιο φτηνά σβέλτα αμάξια στα ίδια λεφτά να το ανταλλάξεις. Θα δώσεις 500+ ευρώ για να πάρεις το πολύ 10 άλογα που δε θα φαίνονται, μόνο η βαβούρα θα σου μείνει. Sent from my A80Pro using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK4life Posted August 14, 2021 Author Report Share Posted August 14, 2021 16βάλβιδος είναι ο BCB και μάλιστα λίγο παραπάνω από τα 105 άλογα που δήλωνε η VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted August 14, 2021 Report Share Posted August 14, 2021 Ωχ σου βάλα ιδέες....Sent from my A80Pro using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...