themelis Posted September 10, 2021 Report Share Posted September 10, 2021 Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για αγορά mk7 gti perfomanche θα ήθελα να ξερω τη πρέπει να προσέξω και αν βγάζουν κάποια προβλήματα μοτέρ σασμάν. Πριν κάτοχος Μκ5 Gti dsg 2007 και Leon Cupra 2007. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 10, 2021 Report Share Posted September 10, 2021 Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες,Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702NΣτα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722Τα mk7.5 φορανε το νεοτεροΠολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη.Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπΚαι κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη.Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη.Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομοςΗ ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξειςΑισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιροΣτο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημαSent from my iPhone using Tapatalk 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted September 10, 2021 Report Share Posted September 10, 2021 Ψιλοπραγματα δηλαδή.... Όλοι Hyundai θα πάρουμε μου φαίνεται...Sent from my A80Pro using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 10, 2021 Report Share Posted September 10, 2021 3 hours ago, nikdev said: Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικου. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, οποτε το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk εντάξει απλά ρεσπέκτ, ούτε και η ίδια η VW δεν έχει τόσο σφαιρική γνώση όπως εσύ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyrmin Posted September 11, 2021 Report Share Posted September 11, 2021 Ψιλοπραγματα δηλαδή.... Όλοι Hyundai θα πάρουμε μου φαίνεται...Sent from my A80Pro using TapatalkΡε φίλε...... εντάξει τι να πω..... έγραψες..... πραγματικά κλαίω!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 Ωραίος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 Ψιλοπραγματα δηλαδή.... Όλοι Hyundai θα πάρουμε μου φαίνεται...Sent from my A80Pro using TapatalkΗ premium ποιότητα της vw-audi άρχισε να κοστίζει μια περιουσία σε συντήρηση, γιατι οχι λοιπόν;Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...