Jump to content
Niki Koutsoukou

Βελτιωση 1.4 cav

Recommended Posts

Καλησπέρα από εμένα ήθελα την βοηθεια σας σχετικά με το scirocco μου. Έχω Wosner έμβολα στα μαμά χιλιοστά ,σκληρά εκατηρια(s3) στις βαλβίδες, μπεκ μαμά εξατμιση 70 άρα dp μέχρι και σωλήνα κατάλυτη κατάλληλο έως 300 hp και λίγο ποιο μικρά καζανακια στο τέλος. φιλτοκουτι καρμον και ψαχνομαι για τύπο υβριδιου τουρμπο. Δεν θέλω μεθανόλη και κόντραδικό αμάξι. Η χρήση είναι καθημερινή αλλά 2ου αυτοκινητου. Επίσης έχω μπερδευτεί με τα υβρίδια γιατί ο καθένας τα διαφημίζει - πουλάει με διαφορετικό τρόπο και μάλλον είναι τα ίδια. Ξέρω ότι υπάρχει μόνο με φτερο διλιτρου s3 ο ένας τύπος ο άλλος τύπος είναι άξονας με φτερωτή από 1.8t και στην άλλη πλευρά φτερο από διλιτρο s3 και η τρίτη επιλογή ολόκληρος άξονας με φτερωτες από διλιτρο s3 στο φαγωμένο σώμα της μαμά τουρμπίνας. Για να πάω κοντά στα 280 άλογα χωρίς να έχω προβλήματα με 100αρα βενζίνη και να εχω χαμηλό σπουλαρισμα χωρίς lag τι να βάλω μέχρι κόφτη που έχω 7000 πλέον??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.