MadChemist Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 Καλησπέρα στη παρέα, Γράφω μετά απο αρκετό καιρό... Έχω ενα golf 7, και σε καποια φάση το 2016 παρατήρησα ότι δεν έχω καθόλου ζεστό αέρα, είτε με το air condition είτε με τον αέρα του αυτοκινήτου. Αλλάζω ψυγείο καλοριφέρ, το πρόβλημα βελτιωνεται καπως, ωστόσο ποτε δεν εχω καυτό αέρα, σε καμία περίπτωση (εχω διζωνικό κλιματισμό και sync button). 2016-2021 δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα, σε κάποια φαση εχω διαρροή, οπότε αλλαζω αντλία νερού πριν μερικούς μήνες και η διαρροή στο ψυκτικό διορθώνεται. Καλώς ή κακώς θερμό αέρα δεν εχω και λογικά την επομενη εβδομάδα θα το παω στη αντιπροσωπεία... Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να είναι? δυστυχώς, δεν θελω να πληρώσω αλλαγή ψυγειου καλοριφέρ ξανά (+350ευρω) και το προβλημα να εξακολουθεί. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted November 10, 2021 Report Share Posted November 10, 2021 (edited) όταν άλλαξες ψυγείο καλοριφέρ έβαλες αυθεντικό ή ιμιτασιόν;;; επίσης έχει ελέγξει κανένας αν οι εσωτερικές αεροθυρίδες κατεύθυνσης λειτουργούν ή πχ είναι μόνιμα κλειστές;;; Edited November 10, 2021 by Hellas4x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadChemist Posted November 14, 2021 Author Report Share Posted November 14, 2021 Ευχαριστω για την απαντηση. Το ψυγείο καλοριφέρ ειναι αυθεντικό, για τις εσωτερικές θυρίδες δεν νομίζω - θα το τσεκάρω. Είδα σε κάποια αλλο νημα γραφουν για EGR, παιζει κάτι τετοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 Τα περισσότερα νέας γενιάς αυτοκίνητα, για την θέρμανση χρησιμοποιούν και αντιστάσεις για να ζεσταίνουν αέρα... Μήπως δεν δουλεύουν οι αντιστάσεις αυτές, ή δεν τις συνδέσανε όταν άλλαξες το εσωτερικό ψυγείο;;; Πριν ρώτησα για το ψυγείο, γιατί συνήθως τα ιμιτασιόν έχουν λιγότερες κυψέλες και δεν αρκούν για σωστή θέρμανση καμπίνας. Επίσης αν είναι η σχεδίαση του κυκλώματος ψύξης "οριακή" μπορεί να προκαλέσουν και ψηλές θερμοκρασίες στον κινητήρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...