Jump to content
Proingallos

Golf 4 - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Δεν ξέρω αν κάνω σωστά και ανοίγω καινούργιο θέμα ή αν υπάρχει άλλο παρόμοιο. Ενδιαφέρομαι για ένα golf 4 1600sr του 11ου μήνα του 2004 με 220000km full έκδοση στα 2500ευρω. Αξίζει η αγορά του? τι να προσέξω περισσότερο? Διάβασα σε ένα άλλο ποστ αλλά ήταν του 2012. Τι προβλήματα βγάζουν αν βγάζουν? Και αν έχουν κάπου αλλού θέμα με την ίδια ερώτηση αν μπορεί κάποιος να με κατευθύνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Δεν ξέρω αν κάνω σωστά και ανοίγω καινούργιο θέμα ή αν υπάρχει άλλο παρόμοιο. Ενδιαφέρομαι για ένα golf 4 1600sr του 11ου μήνα του 2004 με 220000km full έκδοση στα 2500ευρω. Αξίζει η αγορά του? τι να προσέξω περισσότερο? Διάβασα σε ένα άλλο ποστ αλλά ήταν του 2012. Τι προβλήματα βγάζουν αν βγάζουν? Και αν έχουν κάπου αλλού θέμα με την ίδια ερώτηση αν μπορεί κάποιος να με κατευθύνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Είχα το 4αρι το 1400κ. Αργό γενικά σαν αμαξι αλλά αρκετά μπροστά για την εποχή του. Με έναν καλό εξοπλισμό και μια καλή άνεση.
Από θέματα είχαν αρκετά κύριος σε ηλεκτρολογίκα αλλά σαν μοτέρ και ασφάλεια ήταν σκυλιά. Γενικά βαρύ όχημα αλλά πολύ καλό για ταξίδια και οικογένεια
Από καταναλωση μην ελπίζεις σε καλα νούμερα, στην εποχή του με λιγότερο από 1ευρω η βενζινη το τελευταίο που θα σε ένοιαζε είναι πόσο καίει αλλά για σήμερα έχει μέτρια νούμερα.
Εγώ για το χαζι ίσως επερνα το 20v gti της γενιάς του που άφησε εποχή.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Είχα το 4αρι το 1400κ. Αργό γενικά σαν αμαξι αλλά αρκετά μπροστά για την εποχή του. Με έναν καλό εξοπλισμό και μια καλή άνεση.
Από θέματα είχαν αρκετά κύριος σε ηλεκτρολογίκα αλλά σαν μοτέρ και ασφάλεια ήταν σκυλιά. Γενικά βαρύ όχημα αλλά πολύ καλό για ταξίδια και οικογένεια
Από καταναλωση μην ελπίζεις σε καλα νούμερα, στην εποχή του με λιγότερο από 1ευρω η βενζινη το τελευταίο που θα σε ένοιαζε είναι πόσο καίει αλλά για σήμερα έχει μέτρια νούμερα.
Εγώ για το χαζι ίσως επερνα το 20v gti της γενιάς του που άφησε εποχή.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Μπροστά από την εποχή του δεν ήταν όταν το focus είχε πολλαπλούς πίσω και τιμόνι πλαίσιο για σεμιναριο.
Ή όταν έπεφταν τα παράθυρα ή όταν το εσβηνες και δεν ήξερες αν θα ξαναπάρει.
Είχε μια καλή ποιότητα κατασκευής για την εποχή και μια στιβαρότητα. Μόνο αυτά.
Ούτε εξοπλισμό καλό είχε.
Σαν 1400 δεν άξιζε με τη καμιά ούτε σαν επιδόσεις ούτε σαν κατανάλωση ούτε......
Το 1600 ήταν ένα καλό μοτέρ και γενικά αξιόπιστο με αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς καλύτερο του 1400
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites






Μπροστά από την εποχή του δεν ήταν όταν το focus είχε πολλαπλούς πίσω και τιμόνι πλαίσιο για σεμιναριο.
Ή όταν έπεφταν τα παράθυρα ή όταν το εσβηνες και δεν ήξερες αν θα ξαναπάρει.
Είχε μια καλή ποιότητα κατασκευής για την εποχή και μια στιβαρότητα. Μόνο αυτά.
Ούτε εξοπλισμό καλό είχε.
Σαν 1400 δεν άξιζε με τη καμιά ούτε σαν επιδόσεις ούτε σαν κατανάλωση ούτε......
Το 1600 ήταν ένα καλό μοτέρ και γενικά αξιόπιστο με αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς καλύτερο του 1400
Λογικό αφού το 1.4 έβγαινε με μονο 75αλογα και τέτοιο βάρος.
Πάντως κανένα από τα 2 δεν ειχε καλή κατανάλωση και καλές επιδώσεις το 1.6 πέρναγε το 1.4 μόνο για 2 Δευτέρα στο 0-100 και η κατανάλωση του εντός πόλης ήταν πιο τραγική και τελική πιάνανε τα ίδια σχεδόν.

Από εξοπλισμό λες χαζομάρες το golf έβγαινε κανονικά με τιμόνι με χειριστήρια και την κόκκινη οθόνη με πληροφορίες κατανάλωση, θερμοκρασία κ.α. Μην κοιτάς που αυτά ήταν στη πιο πλούσια έκδοση που πούλαγε πιο πολύ στο εξωτερικό
Επίσης το golf έβγαινε πιο πολύ με το κλίμα ενώ το ford πιο πολύ με aircontition. Τέλος μήπως θέλεις να αναφέρουμε τα ιμιμπαγκετ καθίσματα στο golf σε όλες της εκδόσεις όταν η Ford έβαζε τα απλά?
Όσο για τις ζημιές έτρωγε κάτι χαστούκια απόω τα ηλεκτρικά που το γονατιζαν αλλά γενικά μπροστά επερνε.
Προσωπικά πλήρωσα αρκετά σε τέτοια αλλά ποτέ δε με άφησε κύριος θα υπολειτουργουσε.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, takpanos said:


 

 


Μπροστά από την εποχή του δεν ήταν όταν το focus είχε πολλαπλούς πίσω και τιμόνι πλαίσιο για σεμιναριο.
Ή όταν έπεφταν τα παράθυρα ή όταν το εσβηνες και δεν ήξερες αν θα ξαναπάρει.
Είχε μια καλή ποιότητα κατασκευής για την εποχή και μια στιβαρότητα. Μόνο αυτά.
Ούτε εξοπλισμό καλό είχε.
Σαν 1400 δεν άξιζε με τη καμιά ούτε σαν επιδόσεις ούτε σαν κατανάλωση ούτε......
Το 1600 ήταν ένα καλό μοτέρ και γενικά αξιόπιστο με αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς καλύτερο του 1400

 

έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες.

Το 2000 είχα παραγγείλει ένα κυπαρισσί με μπεζ καθίσματα και είχα δώσει προκαταβολή στην καρέντα. Χρόνος αναμονής πάνω από 6 μήνες. Πέρασαν 8 μήνες και το golfaki δεν έρχονταν. Οπότε πήρα πίσω την προκαταβολή και πήρα το focus to 1.6. Το πρώτο μου δικό μου καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα. Τιμόνι και πλαίσιο πολύ καλό. Φοβερή κατανάλωση! Το πούλησα μετά από 6 χρόνια με βαριά καρδιά.

Το golfaki που ακύρωσα το πήρε ο κολλητός μου τελικά. Εμφανισιακά μου άρεσε πιο πολύ απλά του έβγαλε τα κλασικά θέματα που ανέφερες με τα παράθυρα που έπεφταν κτλ. Σε γενικές γραμμές δεν είχε τρελά θέματα. 

Παρεπιπτόντως…..ωραίες εποχές. Ωραία χρόνια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Λογικό αφού το 1.4 έβγαινε με μονο 75αλογα και τέτοιο βάρος.
Πάντως κανένα από τα 2 δεν ειχε καλή κατανάλωση και καλές επιδώσεις το 1.6 πέρναγε το 1.4 μόνο για 2 Δευτέρα στο 0-100 και η κατανάλωση του εντός πόλης ήταν πιο τραγική και τελική πιάνανε τα ίδια σχεδόν.

Από εξοπλισμό λες χαζομάρες το golf έβγαινε κανονικά με τιμόνι με χειριστήρια και την κόκκινη οθόνη με πληροφορίες κατανάλωση, θερμοκρασία κ.α. Μην κοιτάς που αυτά ήταν στη πιο πλούσια έκδοση που πούλαγε πιο πολύ στο εξωτερικό
Επίσης το golf έβγαινε πιο πολύ με το κλίμα ενώ το ford πιο πολύ με aircontition. Τέλος μήπως θέλεις να αναφέρουμε τα ιμιμπαγκετ καθίσματα στο golf σε όλες της εκδόσεις όταν η Ford έβαζε τα απλά?
Όσο για τις ζημιές έτρωγε κάτι χαστούκια απόω τα ηλεκτρικά που το γονατιζαν αλλά γενικά μπροστά επερνε.
Προσωπικά πλήρωσα αρκετά σε τέτοια αλλά ποτέ δε με άφησε κύριος θα υπολειτουργουσε.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Μήτσο επειδή το έζησα και γω και φίλος μου θα σου πω τα εξής τα οποία τα είδα σχεδόν παντού.
1. Οι ρεπριζ παίζουν ρόλο σε ένα αυτοκίνητο και όχι το 0-100. Οι προσπεράσεις γίνονται πάντα εν κινήσει και εκεί τα 25 άλογα παραπανω του 1600 και η ροπή του κάνουν τη διαφορά.
2. Κατανάλωση είχε καλύτερη το 1600 γιατί 3ιχ


Link to comment
Share on other sites

Ποια ημιμπακετ σε όλες τις εκδόσεις λες?
Ποιο κλίμα? Κλίμα το ονόμασε η vw αλλά απλό αιρκοντίσιον ήταν.
Το αν ήταν με υπολογιστή ταξιδιού στην ακριβή έκδοση δε λεει κάτι.
Όταν η φορντ έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω η vw περιμενε να βγάλει το golf 5 για να φορέσει και αυτή.
Όταν η φορντ έβαλε τσόχα στους θόλους το 4αρι γκολφ είχε λαμαρίνα και έβαλε τσόχα στο 5αρι.
Το τιμόνι στο φοκους είναι σημείο αναφοράς όπως και το πλαίσιο που ήταν το καλύτερο στη κατηγορία του.
Στο λέω εγώ που ημουν κάτοχος γκολφ και οδηγούντας φοκους έκλαιγα μετά.
Μετοχές δεν έχω ούτε στη μια ούτε στην άλλη αλλά την αλήθεια θα τη πω.
Ο κολλητός μου είχε σιχτιρισει με το 4αρι σε σημείο όπου όταν έβαζε βενζίνη δε το έσβηνε και τα παράθυρα όταν έβρεχε δε δοκίμαζε καν να τα ανοίξει μηπως δεν ανεβουν

Link to comment
Share on other sites

έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες.
Το 2000 είχα παραγγείλει ένα κυπαρισσί με μπεζ καθίσματα και είχα δώσει προκαταβολή στην καρέντα. Χρόνος αναμονής πάνω από 6 μήνες. Πέρασαν 8 μήνες και το golfaki δεν έρχονταν. Οπότε πήρα πίσω την προκαταβολή και πήρα το focus to 1.6. Το πρώτο μου δικό μου καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα. Τιμόνι και πλαίσιο πολύ καλό. Φοβερή κατανάλωση! Το πούλησα μετά από 6 χρόνια με βαριά καρδιά.
Το golfaki που ακύρωσα το πήρε ο κολλητός μου τελικά. Εμφανισιακά μου άρεσε πιο πολύ απλά του έβγαλε τα κλασικά θέματα που ανέφερες με τα παράθυρα που έπεφταν κτλ. Σε γενικές γραμμές δεν είχε τρελά θέματα. 
Παρεπιπτόντως…..ωραίες εποχές. Ωραία χρόνια!
Ατμοσφαιρικά χρόνια

Σε ένα που θα συμφωνήσω είναι ότι όντως το ford είχε λιγότερα θέματα. Πιο γερό σαν αξιοπιστία από άποψη περιφερειακων.
Οστωσω μέσα σε όλα αυτά άσχετα τι έζησε ο καθένας μας με αυτή τη γενιά του συγκεκριμένου μοντέλου
Θέλω να προσθέσω την κορυφαία έκδοση του μοντέλου που πάτησε κάθε παρεμφερή hantchpack που το συναγωνιστηκε
Και αυτό ήταν η έκδοση r32 πρώτης γενιάς με τον 3.5 6κυλινδρο κινητήρα με τα 32κιλα ροπής και 240αλογα.
Μέχρι σήμερα είναι ένα θαύμα της εποχής του σε μια κατηγορία που κάνεις εκείνη την εποχή πιστεύω δε θα το περίμενε.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ποια ημιμπακετ σε όλες τις εκδόσεις λες?
Ποιο κλίμα? Κλίμα το ονόμασε η vw αλλά απλό αιρκοντίσιον ήταν.
Το αν ήταν με υπολογιστή ταξιδιού στην ακριβή έκδοση δε λεει κάτι.
Όταν η φορντ έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω η vw περιμενε να βγάλει το golf 5 για να φορέσει και αυτή.
Όταν η φορντ έβαλε τσόχα στους θόλους το 4αρι γκολφ είχε λαμαρίνα και έβαλε τσόχα στο 5αρι.
Το τιμόνι στο φοκους είναι σημείο αναφοράς όπως και το πλαίσιο που ήταν το καλύτερο στη κατηγορία του.
Στο λέω εγώ που ημουν κάτοχος γκολφ και οδηγούντας φοκους έκλαιγα μετά.
Μετοχές δεν έχω ούτε στη μια ούτε στην άλλη αλλά την αλήθεια θα τη πω.
Ο κολλητός μου είχε σιχτιρισει με το 4αρι σε σημείο όπου όταν έβαζε βενζίνη δε το έσβηνε και τα παράθυρα όταν έβρεχε δε δοκίμαζε καν να τα ανοίξει μηπως δεν ανεβουν
Είχε ηλεκτρικό κομπρεσορα ήταν κλίμα. Το ξέρω γιατί μου είχε χαλάσει και αυτός και ήθελε αλλαγή. Και το βλέπες και στην κατανάλωση.
Όσο για τα καθίσματα δες του focus και δες και του golf καταλαβαίνεις την διαφορά.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Είχε ηλεκτρικό κομπρεσορα ήταν κλίμα. Το ξέρω γιατί μου είχε χαλάσει και αυτός και ήθελε αλλαγή. Και το βλέπες και στην κατανάλωση.
Όσο για τα καθίσματα δες του focus και δες και του golf καταλαβαίνεις την διαφορά.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Με ρεύμα δουλεύουν όλα Δημήτρη και η αρχή λειτουργίας είναι ίδια παντου φίλε.
Πληροφοριακά όταν είχε στο φοκους το αιρκοντίσιον στη θέση 3 δεν άντεχες πάνω από 3 4 λεπτά μέσα. Έπιανε αμέσως δροσιά και το πήγαινες στη 1 σκάλα. Είχε φοβερή απόδοση.
Ήταν αλλού εκείνο το φοκους μη το συζητάμε πολυ
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική γνώμη:

Θα αγόραζα μεταχειρισμένο που είναι προς το τέλος ενός μοντέλου... Έτσι όπως το περιγράφεις, το Golf 4 του 2004 θα είναι τα τελευταία, αφού το 2004 βγήκε το Golf 5.

Συνήθως στο τελείωμα ενός μοντέλου έχουν αντικατασταθεί οι "παιδικές αρρώστιες" σε σχέση με μοντέλο που είναι στην αρχή του, και επίσης είναι με πολλά περισσότερα καλούδια μέσα...

Τώρα όσον αφορά ένα μεταχειρισμένο, ότι και να κάνεις εγγύηση δεν έχει... Έχει μεν αρκετά χιλιόμετρα, αλλά λογικά για την ηλικία του. Σε αυτή τώρα την τιμή που το βρήκες δεν έχεις και πολλά να δεις...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Hellas4x4 said:

Προσωπική γνώμη:

Θα αγόραζα μεταχειρισμένο που είναι προς το τέλος ενός μοντέλου... Έτσι όπως το περιγράφεις, το Golf 4 του 2004 θα είναι τα τελευταία, αφού το 2004 βγήκε το Golf 5.

Συνήθως στο τελείωμα ενός μοντέλου έχουν αντικατασταθεί οι "παιδικές αρρώστιες" σε σχέση με μοντέλο που είναι στην αρχή του, και επίσης είναι με πολλά περισσότερα καλούδια μέσα...

Τώρα όσον αφορά ένα μεταχειρισμένο, ότι και να κάνεις εγγύηση δεν έχει... Έχει μεν αρκετά χιλιόμετρα, αλλά λογικά για την ηλικία του. Σε αυτή τώρα την τιμή που το βρήκες δεν έχεις και πολλά να δεις...

Φίλε μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο. 4πορτο, με ηλιοροφή, θερμαινόμενα καθίσματα, bucket recaro καθίσματα, κλίμα, αλλά τελικά έφαγα μεγάλη ήττα και δεν ξέρω αν αξίζει να ασχοληθώ. Το αμάξι το 2012 είχε περάσει ΚΤΕΟ με 223000km και το 2014 με 134000km. Οπότε κατέβασε 90000km γιατί τώρα έχει 220000km. Τι θα προτείνατε? Να το πάρω και να κατεβάσω την τιμή ή να το αφήσω και να μην ασχοληθώ καθόλου? Υπόψιν το αμάξι είναι όντως ατρακαριστο με εργοστασιακό χρώμα με φυσιολογικές φθορές και όχι κάψιμο Βερνικιου. Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Χιλιόμετρα γιατί έχει πειραγμενα???
 
 
Θέλει μυαλό? Ο πωλητής κάνει πουστιες για να το πασάρει εύκολα. Και σε αυτά τα αμάξια δεν ήταν και δύσκολο να αλλάξεις τα χλμ.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό είναι προφανές δεν υπάρχει αμφιβολία.

 

Αλλά τι του απάντησαν ήθελα να ξερά? Αφού τα χιλιόμετρα θα τα εντόπιζε αμέσως.

 

Αφού έτσι όπως μας τα λέει ο φίλος έβγαζαν μάτι.

 

Τι νόημα έχει να τα κατεβάσει??

 

Δεν μας έχει πει ο φίλος το αμάξι το έχει ιδιώτης? η μαντράς?

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , OMINUS said:

Καλά αυτό είναι προφανές δεν υπάρχει αμφιβολία.

 

Αλλά τι του απάντησαν ήθελα να ξερά? Αφού τα χιλιόμετρα θα τα εντόπιζε αμέσως.

 

Αφού έτσι όπως μας τα λέει ο φίλος έβγαζαν μάτι.

 

Τι νόημα έχει να τα κατεβάσει??

 

Δεν μας έχει πει ο φίλος το αμάξι το έχει ιδιώτης? η μαντράς?

 

 

Το αμάξι το είχε ιδιώτης ο οποίος ήθελε να αλλάξει κατηγορία και το πήγε στον μαντρά όπου το έχει τώρα. Όσο για τα χιλιόμετρα είπα ότι έχουν κατέβει το 2012 μέχρι το 2014. Άρα δεν το έχει κάνει ο μαντράς φέτος. Εκτός και αν είχε δύο ιδιοκτήτες πριν και ο πρώτος τα κατέβασε. Δεν μου απάντησε κανείς, να ασχοληθώ η να τα παρατήσω για το συγκεκριμένο?

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν αξίζει.

 

Γιατί αν το πάρεις και μετά από κάποια χρόνια πεις ότι το πουλάω είναι δύσκολο να στο πάρει κάποιος 

 

Γιατί θα έχεις ένα αμάξι με κατεβασμένα χιλιόμετρα στο ιστορικό του.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι το είχε ιδιώτης ο οποίος ήθελε να αλλάξει κατηγορία και το πήγε στον μαντρά όπου το έχει τώρα. Όσο για τα χιλιόμετρα είπα ότι έχουν κατέβει το 2012 μέχρι το 2014. Άρα δεν το έχει κάνει ο μαντράς φέτος. Εκτός και αν είχε δύο ιδιοκτήτες πριν και ο πρώτος τα κατέβασε. Δεν μου απάντησε κανείς, να ασχοληθώ η να τα παρατήσω για το συγκεκριμένο?
Όχι φύγε! η απάτη βαραει σύννεφο.
Ακομα και αν δε τα εχει κατεβάσει ο μανδρας, πείρε το αμάξι με το ιστορικό του οπότε γνώριζε και το αγνόησε για την τσέπη του.
Αυτό δίχνει ότι δεν είναι επαγγελματίας και Θεός ξέρει τι άλλο κρύβει το όχημα και δε φαίνεται ακόμα.

Κανονικά τύποι σαν αυτόν θέλουν καταγγελία και διαπόμπευση ώστε κανείς μας να μην αγοράζει από αυτούς.

Εχω αγοράσει 2 οχήματα από μάντραδες που αποδέχτηκα σωστοί και τίμιοι αλλά τους τσέκαρα πρώτα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν το αμαξι μηχανικα είναι οκ (που δε μπορείς να ξέρεις αν καίει λάδια) και εξωτερικά λες είναι ατρακαριστο πάρτο στα 2.000 ευρώ. Τα παπιά είναι πιο ακριβά.
Η μεταπώληση δε σε νοιάζει αφού έστω 1000 ευρώ μετά από 5 χρόνια θα το δώσεις. Δε πρόκειται να πέσει αλλο.
Μπορείς όμως να επιβεβαιώσεις ότι δεν είναι σάπιο από κάτω και ξαναβαμενο όπως τη πάτησε φίλος?

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , takpanos said:

Αν το αμαξι μηχανικα είναι οκ (που δε μπορείς να ξέρεις αν καίει λάδια) και εξωτερικά λες είναι ατρακαριστο πάρτο στα 2.000 ευρώ. Τα παπιά είναι πιο ακριβά.
Η μεταπώληση δε σε νοιάζει αφού έστω 1000 ευρώ μετά από 5 χρόνια θα το δώσεις. Δε πρόκειται να πέσει αλλο.
Μπορείς όμως να επιβεβαιώσεις ότι δεν είναι σάπιο από κάτω και ξαναβαμενο όπως τη πάτησε φίλος?

Μπορώ να το δω. Εγώ είπα να τον προτείνω 1700 ευρώ αν θέλει και αν χρειαστεί κάτι μηχανικά να διαθέσω άλλα 800 ευρώ για επισκευή κινητήρα ή ότι άλλο βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να το δω. Εγώ είπα να τον προτείνω 1700 ευρώ αν θέλει και αν χρειαστεί κάτι μηχανικά να διαθέσω άλλα 800 ευρώ για επισκευή κινητήρα ή ότι άλλο βγάλει.
Σωστό το σκεπτικό σου.
Παίξε με τη δικαιολογία γυρισμένα χλμ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.