Jump to content
A-nik-i

Βίος και Πολιτεία - Μεταχειρισμένο Polo 6N2 (1.4 - 75ps)

Recommended Posts

4 λεπτά πριν , doggy said:

Αν δε μπορέσουν να στο παραδόσουν από εκεί πες μου να ψάξω και σε κανένα ολλανδικό site. 

 

Δε ρίχνεις κάνα λινκ να ψάξω κι εγώ; Ψάχνω τα 6N0853306(C/A) και 6N1854341(E/A) B41

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, A-nik-i said:

Δε ρίχνεις κάνα λινκ να ψάξω κι εγώ; Ψάχνω τα 6N0853306(C/A) και 6N1854341(E/A) B41

So far τίποτε και ολλανδία. Ζόρικο φαίνεται...

 

Εκτός Ολλανδίας όμως βρήκα αυτά:

https://oemwolf.com/oem-parts/6n1854341ab41.html

 

https://www.miprixauto.com/gb/volkswagen-audi-seat-skoda-divers/3055-joint-bavette-parebrise-pare-brise-volkswagen-audi-skoda-seat-original-oem-6n0853306c.html

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα είχα δει. Το oemwolf δεν ξέρω, δεν προχωράει καθόλου σε αγορά. Το άλλο, δεν ξέρω, να το χτυπήσω να το πάρει ο διάολος; Πιθανότητα να χάσω 30 ευρώ, τείνει στο 1

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση για αλυσίδες:

Τώρα που έβαλα λάστιχα, έβαλα λίγο μεγαλυτερου προφίλ. Το αυτοκίνητο φορούσε 185/55R14 και του έβαλα 185/60R14. Ξέρετε τί παίζει με αλυσίδες σε αυτή τη διάσταση, αν μπορεί να πάρει; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, εαν μπορεις να παραγγειλεις ενα και για εμενα αλλα παραλαβη απο καταστημα για να περασω να το παρω γιατι το εχω 3 χρονια το αυτοκίνητο και δεν το βρησκω πουθενα 

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , polakis said:

Καλησπερα, εαν μπορεις να παραγγειλεις ενα και για εμενα αλλα παραλαβη απο καταστημα για να περασω να το παρω γιατι το εχω 3 χρονια το αυτοκίνητο και δεν το βρησκω πουθενα 

Άμα έβρισκα οτιδήποτε από αυτά, 10 θα σου παρέγγελνα, όχι ένα. Δυστυχώς μόνο αυτοι οι Γάλλοι φαίνεται να έχουν το ένα από τα 2 parts

Edited by A-nik-i
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , polakis said:

Οποτε  Κρίτος η  Δρόσος ? 

Θα τους καλέσω για να μάθω περισσότερα.

(edit: Κάλεσα, κανένας από τους 2 τίποτα)

Επίσης, ξέρει κανείς να μου πει τί είναι το παρακάτω, που βγαίνει από τους αεραγωγούς όταν ανοίγω τη θέρμανση;

20220124_095231.jpg

Edited by A-nik-i
Link to comment
Share on other sites



Θα τους καλέσω για να μάθω περισσότερα.

(edit: Κάλεσα, κανένας από τους 2 τίποτα)

Επίσης, ξέρει κανείς να μου πει τί είναι το παρακάτω, που βγαίνει από τους αεραγωγούς όταν ανοίγω τη θέρμανση;


Δοκίμασε και εδώ: https://shop.ahw-shop.de/

Για αυτό που σου έρχεται μέσα ή μούχλα/βρωμιά είναι (δες το φίλτρο καμπίνας) ή κομματάκια αφρολεξ (σαν σφουγγαράκια) που έχουν γύρω γύρω οι αεραγωγοί και έχουν ξεραθεί και κόβονται στα σιγά.
Αυτό στο λέω κατά προσέγγιση μιας και δεν μπορώ να πω με σιγουριά από την φωτό

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , doggy said:


 

 


Δοκίμασε και εδώ: https://shop.ahw-shop.de/

Για αυτό που σου έρχεται μέσα ή μούχλα/βρωμιά είναι (δες το φίλτρο καμπίνας) ή κομματάκια αφρολεξ (σαν σφουγγαράκια) που έχουν γύρω γύρω οι αεραγωγοί και έχουν ξεραθεί και κόβονται στα σιγά.
Αυτό στο λέω κατά προσέγγιση μιας και δεν μπορώ να πω με σιγουριά από την φωτό

Sent from my KB2003 using Tapatalk
 

 

Πέρασα από ένα συνεργείο εδώ κοντά, που ασχολείται και με ηλεκτρικά και με ψύξη/θέρμανση. Μου είπαν πως είναι το μονωτικό υλικό από τις εβαπορέτες (το γράφω σωστά; ) του συστήματος. Αυτό μπορεί να έχει αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και στην ψύξη και στη θέρμανση (να μην απομονώνει σωστά το ένα από το άλλο). Πράγματι, έχω γυρισμένη στο φουλ τη θέρμανση και η απόδοση είναι απλά μέτρια. Κουστουμάκι; Πάνω από 300 ευρώ, με έναν αστερίσκο επιπλέον κόστους αν καθώς θα βγει όλη η κονσόλα αρχίζουν να σπάνε κομμάτια και βιδάκια και μλκιες. Βέβαια αν γίνει μια τέτοια δουλειά, αλλάζουν και ψυγείο a/c και μιλάμε πλέον για καινούριο σύστημα. Αλλά το 350άρι είναι tough pill to swallow

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, A-nik-i said:

Πέρασα από ένα συνεργείο εδώ κοντά, που ασχολείται και με ηλεκτρικά και με ψύξη/θέρμανση. Μου είπαν πως είναι το μονωτικό υλικό από τις εβαπορέτες (το γράφω σωστά; ) του συστήματος. Αυτό μπορεί να έχει αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και στην ψύξη και στη θέρμανση (να μην απομονώνει σωστά το ένα από το άλλο). Πράγματι, έχω γυρισμένη στο φουλ τη θέρμανση και η απόδοση είναι απλά μέτρια. Κουστουμάκι; Πάνω από 300 ευρώ, με έναν αστερίσκο επιπλέον κόστους αν καθώς θα βγει όλη η κονσόλα αρχίζουν να σπάνε κομμάτια και βιδάκια και μλκιες. Βέβαια αν γίνει μια τέτοια δουλειά, αλλάζουν και ψυγείο a/c και μιλάμε πλέον για καινούριο σύστημα. Αλλά το 350άρι είναι tough pill to swallow

 

Ouch! Θα σου έλεγα να το προγραμματίσεις όμως, γιατί όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο δύσκολα τα ανταλλακτικά για τα δικά μας (έχω 6Ν οπότε είναι ακόμη πιο παλιό).

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , doggy said:

 

Ouch! Θα σου έλεγα να το προγραμματίσεις όμως, γιατί όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο δύσκολα τα ανταλλακτικά για τα δικά μας (έχω 6Ν οπότε είναι ακόμη πιο παλιό).

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου κάνω reaction οπότε ιδού: :(

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 28/1/2022 at 7:41 ΜΜ, Hellas4x4 said:

Ακόμα μία σελίδα που μπορείς να βρεις κωδικούς είναι το https://partsouq.com ;)

Σ'ευχαριστώ. Έψαξα λίγο αλλά δε βρήκα τίποτα. Πάντως μου είπαν από ένα εξουσιοδοτημένο στο Ρέθυμνο, ένας πολύ εξυπηρετικός τύπος, για κάποιον στην οδό Ρετσίνα στον Πειραιά, που φτάχνει custom τέτοια λάστιχα κλπ. Τον κάλεσα και κατάλαβα οτι κάτι μπορεί να βρεθεί σαν λύση, αλλά θέλω να πάω από εκεί να δω. 

Παρεπιπτόντως, χρησιμοποιείται εσείς κάποιον αναγνώστη OBD; Έχετε κάτι να προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites



Παρεπιπτόντως, χρησιμοποιείται εσείς κάποιον αναγνώστη OBD; Έχετε κάτι να προτείνετε;


Το obdeleven έχω και είμαι τέρμα ικανοποιημένος

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω στο θέμα του "λάστιχου τροπέτου". Μίλησα σε όποιον μιλάει ελληνικά (με τις δικές σας προτάσεις μίλησα και σε όποιον μιλάει γερμανικά) αλλά τζίφος. Το ανταλλακτικό αυτό δεν υπάρχει πουθενά. Εντούτοις, ένας στο εξουσιοδοτημένο VW από το όμορφο Ρέθυμνο μου λέει "Ξέρεις τί, καταλαβαίνω τί θες, λοιπόν. Πάρε τηλέφωνο τον ΤΑΔΕ (αν επιτρέπεται κάνω edit και γράφω όνομα) στον Πειραιά, έχει αυτός μεγάλη γκάμα σε τέτοια λάστιχα κλπ, μήπως βρεθεί κάτι". 

Πράγματι, επισκέφθηκα το κατάστημα στην οδό Ρετσίνα στον Πειραιά και προμηθεύτηκα ένα κομμάτι λάστιχο 70mm φάρδος, 2-3mm πάχος και περίπου 1.70m μήκος. Και πήγα με αυτό σ ένα παμπριζάδικο στην Λ. Ηρακλειου (που μου το σύστησε και άλλος, από γκρουπ στο FB). Ο παμπριζάς αφαίρεσε το ξεραμένο λάστιχο, μαζί με το πολύ φθαρμένο και ξεραμένο "κούμπωμα" (που νόμιζα είναι μεταλλικό αλλά είναι σκληρό πλαστικό) [δείτε φωτογραφία] 

Spoiler

Inked20220116_132049_LI.thumb.jpg.627147449cb301ddf8f0a33a7ed49cad.jpg


Έπειτα, με χρήση "primer" και παμπριζόκολλας, και με πολλή επιμέλεια, κόλλησε σιγά σιγά το νέο κομμάτι λάστιχο πάνω στο παμπριζ απευθείας. Το μισό λοιπόν κόλλησε πάνω στο παρμπριζ και το άλλο μισό πέφτει και σκεπάζει την αρχή του νεροχύτη-τροπέτου. Το αποτέλεσμα οπτικά φαίνεται σαν εργοστασιακό και επίσης οπτικά φαίνεται οτι θα κάνει καλή δουλειά παρόλο που πρόκειται για "πατέντα". Στην πράξη, απλά θα το δούμε.

Και μερικές φωτογραφίες:
 

Spoiler

20220212_110547.thumb.jpg.ffd6fdc53dc00d814c22f83483432d7f.jpg20220212_110727.thumb.jpg.b04f116c122ad6c9bdba3e524d6172a0.jpg20220212_110552.thumb.jpg.ebefa614052de26613158e0b6d0ebcb7.jpg

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, κι εμένα μου άρεσε και η δουλειά του, και το αποτέλεσμα αλλά κυριότερα και το αίσθημα ανακούφισης μ'αυτή τη βλακεία. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω προβλήματα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά δείχνει! Μπράβο! Πολύ ωραίο!!

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε νέα επισκευή σε αυτή την καταβόθρα που λέγεται "μεταχειρισμένο 20ετίας από ψιλοάσχετο ιδιοκτήτη" (χιούμορ κάνω, ως τώρα είμαι εντός του αρχικού μπατζετ που είχα για αγορά, απλά το έχω δώσει σε επισκευές και όχι στην αρχική αγορά -αλλά τώρα ελέγχω εγώ απόλυτα το τί έχει γίνει. Συν το ότι, το μοντέλο αυτό μ αρέσει και θα ήθελα να το χτίσω σιγά σιγά).

Έγινε αλλαγή:
- Σετ συμπλέκτη Sachs, Δίχαλο+Χωνάκι Hans
- Μπίλια λεβιέ, τσιμούχα ταχυτήτων, βαλβολίνες.

Η διαφορά με πριν μέρα με τη νύχτα. Πεντάλ αμπραγιάζ πούπουλο, οι ταχύτητες μπαίνουν χωρίς ίχνος δυσκολίας καθώς επίσης αισθάνομαι και λίγο καλύτερη επιτάχυνση (αλλά με ερωτηματικό αυτό, ίσως αυθυποβάλλομαι)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ερωτήσεις-παρατηρήσεις:

1) Οι πόρτες σε ένα Polo 9N που υπάρχει στην οικογένεια, κλείνουν πολύ πιο στιβαρά (με ένα κλασικό γερμανικό "γδούπο") και με πολύ λιγότερη ώθηση απ'ότι στο δικό μου. Αυτό οφείλεται κάπου που μπορώ να επέμβω ή απλά είναι πιο παλιατζούρα το αυτοκίνητο από τη μάνα του;

2) Αρκετές φορές όταν βάζω μπροστά (ακόμα δεν το έχω εξακριβώσει σε τί συνθήκες το κάνει) έχω ένα περίεργο βύθισμα στροφών. Αφού μιζάρω και σκάσει και δείξει 1300-1500 rpm και προτού έρθει να κάτσει στο ρελαντί (περίπου 800-900 rpm) κάνει ένα απότομο βύθισμα περίπου στις 500rpm. Έτσι στιγμιαίο. Κάποιες φορές το βύθισμα αυτό είναι τέτοιο όμως που το αυτοκίνητο θα σβήσει κιόλας. Μετά ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά. Γνώμες;

Link to comment
Share on other sites

On 18/2/2022 at 2:58 ΜΜ, A-nik-i said:

[..........]

2) Αρκετές φορές όταν βάζω μπροστά (ακόμα δεν το έχω εξακριβώσει σε τί συνθήκες το κάνει) έχω ένα περίεργο βύθισμα στροφών. Αφού μιζάρω και σκάσει και δείξει 1300-1500 rpm και προτού έρθει να κάτσει στο ρελαντί (περίπου 800-900 rpm) κάνει ένα απότομο βύθισμα περίπου στις 500rpm. Έτσι στιγμιαίο. Κάποιες φορές το βύθισμα αυτό είναι τέτοιο όμως που το αυτοκίνητο θα σβήσει κιόλας. Μετά ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά. Γνώμες;

Ορίστε κι ένα βίντεο από το θέμα, που το κατάφερα να το πετύχω:

 

Spoiler

 

Edited by A-nik-i
Link to comment
Share on other sites

2 ερωτήσεις-παρατηρήσεις:

1) Οι πόρτες σε ένα Polo 9N που υπάρχει στην οικογένεια, κλείνουν πολύ πιο στιβαρά (με ένα κλασικό γερμανικό "γδούπο") και με πολύ λιγότερη ώθηση απ'ότι στο δικό μου. Αυτό οφείλεται κάπου που μπορώ να επέμβω ή απλά είναι πιο παλιατζούρα το αυτοκίνητο από τη μάνα του;

2) Αρκετές φορές όταν βάζω μπροστά (ακόμα δεν το έχω εξακριβώσει σε τί συνθήκες το κάνει) έχω ένα περίεργο βύθισμα στροφών. Αφού μιζάρω και σκάσει και δείξει 1300-1500 rpm και προτού έρθει να κάτσει στο ρελαντί (περίπου 800-900 rpm) κάνει ένα απότομο βύθισμα περίπου στις 500rpm. Έτσι στιγμιαίο. Κάποιες φορές το βύθισμα αυτό είναι τέτοιο όμως που το αυτοκίνητο θα σβήσει κιόλας. Μετά ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά. Γνώμες;
1. Τα λάστιχα στις πόρτες ευθύνονται.
2. Δες τα ρεύματα μπουζοκαλωδια
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , takpanos said:

1. Τα λάστιχα στις πόρτες ευθύνονται.
2. Δες τα ρεύματα μπουζοκαλωδια

1) Λες να θέλουν αλλαγή; Και πώς στο καλό μπορεί να ευθύνονται αυτά;

2) Μου είπαν και για πεταλούδα γκαζιού ή και βηματικό μοτέρ. Είδες το βίντεο παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.