Jump to content
A-nik-i

Βίος και Πολιτεία - Μεταχειρισμένο Polo 6N2 (1.4 - 75ps)

Recommended Posts

15 λεπτά πριν , polakis said:

Πολυ καλη δουλεια, αν επιτρεπετε ποσο κοστισε ολο μαζι το πακετο ? 

Σε τί αναφέρεσαι;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , polakis said:

τιμη λοριδας και εργασια φανοποιου

Α λες για το λάστιχο στο παρμπριζ. Από τη λωρίδα πήρα περίπου 1.70m με κόστος 6-7 ευρώ και ο φανοποιός ήθελε 15 ευρώ για την εργασία του

Link to comment
Share on other sites

Τα χλμ ειναι λιγα 113.000 εκτος και εαν το ειχε ο προηγοπυμενος ιδιοκτητης για σπιτι-δουλεια και μονο,

 

πιστευω εχεις κανει μια επλογη που δεν το εψαξες απο πριν γιατι το αυτοκινητο ειναι παλιο οτι αλλαξες ειναι αναλωσιμο και δισκοπλακες αναλωσιμο, σε 30.000χλμ τις εχω φαει ,

για αργοτερα  πας για   ιμαντες εκκεντροφορου, τεντωτηρες σετ  160.000χλμ  ;) για

φτερωτη  βεντιλατερ 100ε ;)

λαστιχα πορτες νεροχυτες

αυτα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, A-nik-i said:

Α λες για το λάστιχο στο παρμπριζ. Από τη λωρίδα πήρα περίπου 1.70m με κόστος 6-7 ευρώ και ο φανοποιός ήθελε 15 ευρώ για την εργασία του

Μπορεις να μου πες σε ποιο μαγαζι στη ρετσινα και πιο φανοποιο για να παω το πολο της γυναικας μου ; αν δε θες εδω στειλτα σε πμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πήγα άφησα το αυτοκίνητο για έλεγχο του κεντρικού κλειδώματος σε εξουσιοδοτημένο. Μου είπαν πως έχει πρόβλημα το μοτέρ του κεντρικού κλειδώματος. Κόστος ανταλλακτικού, 400+ ευρώ. Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο ιμιτασιόν να κοιτάξω; Η άλλη λύση είναι μεταχειρισμένο από car gr

Link to comment
Share on other sites

Την Πέμπτη πέρασα από μαγαζί με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και πήρα ένα μοτέρ κεντρικού κλειδώματος. Plug 'n play η δουλειά και πλέον το κεντρικό κλείδωμα λειτουργεί. Μόνο που............

Πατώντας το κουμπί στην πόρτα του οδηγού, ανεβαίνουν/κατεβαίνουν όλες οι ασφάλειες με εξαιρεση του οδηγού. Το μοτεράκι δουλεύει για υπερβολικά πολλή ώρα (15-20 δευτερόλεπτα) και ακούγεται ένας ήχος σαν να χάνει αέρα από την πόρτα του οδηγού. Το ίδιο συμβαίνει και κλειδώνοντας απ'έξω (αυτή τη φορά η ασφάλεια του οδηγού κατεβαίνει/ανεβαίνει βέβαια). Το παλιό μοτεράκι είχε πολλή διάβρωση στην πλακέτα του (ίσως βάλω φωτογραφίες άλλη στιγμή) αλλά χαίρομαι που πλέον το σύστημα λειτουργεί και δεν είναι μια μυριάδα άλλων ζητημάτων να ψάξω. Τώρα προφανώς κάτι παίζει στο σωληνάκι που πάει στην πόρτα του οδηγού, ελπίζω να είναι αυτό και όχι κλειδαριά

Link to comment
Share on other sites

On 1/26/2022 at 6:34 PM, A-nik-i said:

Ερώτηση για αλυσίδες:

Τώρα που έβαλα λάστιχα, έβαλα λίγο μεγαλυτερου προφίλ. Το αυτοκίνητο φορούσε 185/55R14 και του έβαλα . Ξέρετε τί παίζει με αλυσίδες σε αυτή τη διάσταση, αν μπορεί να πάρει; 

 

τι budget θα δωσεις?

 

δεν πας στα χιονια με το Polo

εαν εχεις με τα  75Bhp ονομαστικα, (πραγματικα 82 Bhp)  πας καλυτερα σε 195/45R15. θα γαμει το Polo.;)

 

με αυτη τη διασταση (185/60R14) εισαι οφφφ, ενα.... πρακτικα..... θα λαχανιαζει το Polo, δεν βαζουμε οτι θελουμε, ο λαστιχας εχε στοκ  και ηθελε να πουλησει.

εαν θες να το δυναμωσεις  στα 100bhp πρεπει να αλλαξεις συγκεκριμενα πραγματα, στειλε μου πμ να να το συζητησουμε

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2022 at 2:31 AM, DMX said:

 

τι budget θα δωσεις?

 

δεν πας στα χιονια με το Polo

εαν εχεις με τα  75Bhp ονομαστικα, (πραγματικα 82 Bhp)  πας καλυτερα σε 195/45R15. θα γαμει το Polo.;)

 

με αυτη τη διασταση (185/60R14) εισαι οφφφ, ενα.... πρακτικα..... θα λαχανιαζει το Polo, δεν βαζουμε οτι θελουμε, ο λαστιχας εχε στοκ  και ηθελε να πουλησει.

εαν θες να το δυναμωσεις  στα 100bhp πρεπει να αλλαξεις συγκεκριμενα πραγματα, στειλε μου πμ να να το συζητησουμε

 

 

 

 

φιλε μηπως τα παραλες οτι θα παει στα 100 αλογα? τι μετατροπη να σηκωσει ? εχουμε στην οικογενεια το 6n2 αν αξιζει να κανω κατι για να ανεβει ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/15/2022 at 8:25 PM, polakis said:

φιλε μηπως τα παραλες οτι θα παει στα 100 αλογα? τι μετατροπη να σηκωσει ? εχουμε στην οικογενεια το 6n2 αν αξιζει να κανω κατι για να ανεβει ?

100 άλογα χωρίς να ξοδέψεις ένα σκασμό λεφτά σε ατμόσφαιρα αμάξι είναι δύσκολο. Ένα ΦΠΕ θα σου δώσει στην καλύτερη ένα 10-12% πάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Καρμανιόλας συνέχεια στο Polάκι.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με πρόβλημα στο κεντρικό κλείδωμα. Κλειδί εξωτερικά καθώς και κουμπάκι στην πόρτα του οδηγού δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Ούτε γκουκ ούτε μουκ που λένε. Ήρθε η ώρα (και κυριότερα, μπορούσα να ασχοληθώ και οικονομικά) να αντιμετωπιστεί και αυτό:

Για αρχή, αγοράστηκε όπως έγραψα παραπάνω μοτεράκι κεντρικού κλειδώματος, πλέον το σύστημα λειτουργούσε αλλά χάνοντας αέρα στην πόρτα του οδηγού. Διάγνωση; Χαλασμένη κλειδαριά. Κατάφερα και βρήκα μεταχειρισμένη η οποία και δούλεψε και έλυσε το πρόβλημα. Μόνο που.....με το κλείσιμο που έκανε πλέον το κύκλωμα του αέρα, "έσκασε" η κλειδαριά συνοδηγού και πλέον ήταν αυτή από την οποία έχανε αέρα και δούλευε για ώρα το μοτεράκι. Βρέθηκε και αυτή σε μεταχειρισμένα, αλλάχθηκε. Πλέον όλες οι κλειδαριές ανοίγουν-κλείνουν άμεσα, εύκολα και γρήγορα. Για την ώρα problem solved ας ελπίσουμε οτι θα κρατήσει όλο αυτό.

Επόμενο task:
Με τις 1-2 φορές που χρειάστηκε να ανοιχτεί η ταπετσαρία στην πόρτα του οδηγού, έγινε ξεκάθαρο οτι η διαλυμμένη και σάπια χειρολαβή δε θα αντέξει τρίτο λύσε-δέσε (που θα χρειαστεί sooner rather than later, διότι ο γρύλλος του παραθύρου νομίζω πνέει τα λοίσθια). Το μεγάλο ερώτημα είναι πού θα βρεθεί αυτό τώρα. Όπου έχω ρωτήσει μου λένε πως είναι από εξαιρετικά δυσεύρετα έως και απολύτως εξαφανισμένα. Λέτε να κάνω καμιά μόντα τύπου 911 GT3 και να βάλω κομματάκι ιμάντα; Θα μειώσει και βάρος:p

Edited by A-nik-i
Link to comment
Share on other sites

Ο γρύλος δεν παίρνει καμία επισκευή??

 

Τι πρόβλημα έχει ακριβώς?

 

 

Να κοιτάξεις και από seat Ibiza,(ίδιας περιόδου με το δικό σου) μπορεί να έχουν και να βρεις

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

Ο γρύλος δεν παίρνει καμία επισκευή??

 

Τι πρόβλημα έχει ακριβώς?

 

 

Να κοιτάξεις και από seat Ibiza,(ίδιας περιόδου με το δικό σου) μπορεί να έχουν και να βρεις

Α δεν ξέρω τί επισκευή επιδέχεται ο γρύλος (το πρόβλημα είναι θόρυβος και κίνηση του παραθύρου με τραχύτητα και σκαλοπάτια) το θέμα είναι ότι την επόμενη φορά που θα ανοιχτεί η λαβή, θα σπάσει σε 30 κομματια. Είναι σάπια 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε έχω το κενουριο pollo 1.0 95 και μου βγάζει πρόβλημα στα ηλεκτρικά και στην ο θονη μου εκλησε και μου ξανά ανειξε για ένα δευτερόλεπτο και κολησε και το έχω στο σηνεργειο 2 μηνών αυτοκινιτο

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , Pantzias giannis said:

Καλησπερα φιλε έχω το κενουριο pollo 1.0 95 και μου βγάζει πρόβλημα στα ηλεκτρικά και στην ο θονη μου εκλησε και μου ξανά ανειξε για ένα δευτερόλεπτο και κολησε και το έχω στο σηνεργειο 2 μηνών αυτοκινιτο

Καλημέρα φίλε Γιάννη, δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς. Άλλωστε εδώ το θέμα είναι για να καταγράψω (για όποιον ενδιαφέρεται αλλά και σαν γνωσιακή βάση) την εμπειρία μου με το μοντέλο που αγόρασα.

Link to comment
Share on other sites

On 7/4/2022 at 11:06 ΜΜ, A-nik-i said:

Α δεν ξέρω τί επισκευή επιδέχεται ο γρύλος (το πρόβλημα είναι θόρυβος και κίνηση του παραθύρου με τραχύτητα και σκαλοπάτια) το θέμα είναι ότι την επόμενη φορά που θα ανοιχτεί η λαβή, θα σπάσει σε 30 κομματια. Είναι σάπια 

Τι να πω εγώ δεν το έχω πάθεις αυτό δεν το ξέρω εχουνε πρόβλημα και τα παραθηρα δηλαδή τι είναι αυτό το πραγμα που πειγα και πειρα τι να κάνουμε θα δούμε 

Link to comment
Share on other sites

On 20/2/2022 at 6:28 ΜΜ, A-nik-i said:

Ορίστε κι ένα βίντεο από το θέμα, που το κατάφερα να το πετύχω:

 

  Reveal hidden contents

 

Καλησπέρα.

Με καιρό παρατήρησης, έχω να σημειώσω το εξής για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν προκύπτει ούτε οταν είναι το αμάξι κρύο, ούτε αν είναι ζεστό. Προκύπτει αν το έχω αφήσει μισή ωρίτσα-40 λεπτά και μόλις γυρίσω το κλειδί μου δείξει γύρω στους 70 βαθμους θερμοκρασία στο κοντέρ.

Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2022 at 11:06 AM, Pantzias giannis said:

Τι να πω εγώ δεν το έχω πάθεις αυτό δεν το ξέρω εχουνε πρόβλημα και τα παραθηρα δηλαδή τι είναι αυτό το πραγμα που πειγα και πειρα τι να κάνουμε θα δούμε 

20 ετών αυτοκίνητα είναι, δε θα είναι αθάνατα. :)

 

On 5/3/2022 at 7:47 PM, A-nik-i said:

Καλησπέρα.

Με καιρό παρατήρησης, έχω να σημειώσω το εξής για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν προκύπτει ούτε οταν είναι το αμάξι κρύο, ούτε αν είναι ζεστό. Προκύπτει αν το έχω αφήσει μισή ωρίτσα-40 λεπτά και μόλις γυρίσω το κλειδί μου δείξει γύρω στους 70 βαθμους θερμοκρασία στο κοντέρ.

Περίεργο, μπερδεύομαι ακόμη περισσότερο. :)

Σε διαγνωστικό δεν σου βγάζει κάτι ε; 

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2022 at 11:48 ΠΜ, A-nik-i said:

Επιστρέφω στο θέμα του "λάστιχου τροπέτου". Μίλησα σε όποιον μιλάει ελληνικά (με τις δικές σας προτάσεις μίλησα και σε όποιον μιλάει γερμανικά) αλλά τζίφος. Το ανταλλακτικό αυτό δεν υπάρχει πουθενά. Εντούτοις, ένας στο εξουσιοδοτημένο VW από το όμορφο Ρέθυμνο μου λέει "Ξέρεις τί, καταλαβαίνω τί θες, λοιπόν. Πάρε τηλέφωνο τον ΤΑΔΕ (αν επιτρέπεται κάνω edit και γράφω όνομα) στον Πειραιά, έχει αυτός μεγάλη γκάμα σε τέτοια λάστιχα κλπ, μήπως βρεθεί κάτι". 

Πράγματι, επισκέφθηκα το κατάστημα στην οδό Ρετσίνα στον Πειραιά και προμηθεύτηκα ένα κομμάτι λάστιχο 70mm φάρδος, 2-3mm πάχος και περίπου 1.70m μήκος. Και πήγα με αυτό σ ένα παμπριζάδικο στην Λ. Ηρακλειου (που μου το σύστησε και άλλος, από γκρουπ στο FB). Ο παμπριζάς αφαίρεσε το ξεραμένο λάστιχο, μαζί με το πολύ φθαρμένο και ξεραμένο "κούμπωμα" (που νόμιζα είναι μεταλλικό αλλά είναι σκληρό πλαστικό) [δείτε φωτογραφία] 

  Reveal hidden contents

Inked20220116_132049_LI.thumb.jpg.627147449cb301ddf8f0a33a7ed49cad.jpg


Έπειτα, με χρήση "primer" και παμπριζόκολλας, και με πολλή επιμέλεια, κόλλησε σιγά σιγά το νέο κομμάτι λάστιχο πάνω στο παμπριζ απευθείας. Το μισό λοιπόν κόλλησε πάνω στο παρμπριζ και το άλλο μισό πέφτει και σκεπάζει την αρχή του νεροχύτη-τροπέτου. Το αποτέλεσμα οπτικά φαίνεται σαν εργοστασιακό και επίσης οπτικά φαίνεται οτι θα κάνει καλή δουλειά παρόλο που πρόκειται για "πατέντα". Στην πράξη, απλά θα το δούμε.

Και μερικές φωτογραφίες:
 

  Reveal hidden contents

20220212_110547.thumb.jpg.ffd6fdc53dc00d814c22f83483432d7f.jpg20220212_110727.thumb.jpg.b04f116c122ad6c9bdba3e524d6172a0.jpg20220212_110552.thumb.jpg.ebefa614052de26613158e0b6d0ebcb7.jpg

 

Καλησπερα, μπορεις να μου δωσεις τα στοιχεια του Λαστιχα στον Πειραια και του Παρμπριζερα γιατι εχω και εγω το ιδιο προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και πάλι, με νέα από το Polo. Έχοντας συμπληρώσει 15.000km σ' ένα 9μηνο, έγινε και ένα γενικό σέρβις. Σαν έκτακτο έξοδο είχαμε την αλλαγή ντίζας συμπλέκτη με αυτόματη της ΑΤΕ (η προηγούμενη, Sachs είχε γίνει κου-τσου-ρο).

Έκτακτο θεματάκι στο οποίο θα ήθελα και τη συμβουλή σας είναι το εξής: 
Μια μέρα, βάζοντας 2 άτομα πίσω (μετρίου αναστήματος κιόλας) αντιλαμβάνομαι οτι έβρισκε η ρόδα στον θόλο κάποιες φορές έτσι σε ταλαντώσεις του αυτοκινήτου (κάποια λακούβα, κάτι ανισόπεδο κλπ). Αυτό μας λέει αλλαγή ελατηρίων, σωστά; Αν το πάμε σετάκι με αμορτισέρ, τί επιλογές έχουμε στις εξής 2 κατευθύνσεις:

α) Ανταλλακτικά που θα επαναφέρουν την εργοστασιακή συμπεριφορά 
β) Ανταλλακικά που θα βελτιώνουν κάπως την οδηγική συμπεριφορά και θα είναι για πιο......."γούστα". χωρίς βέβαια να πάμε σε exotic λύσεις ακόμα.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, A-nik-i said:

Αν το πάμε σετάκι με αμορτισέρ, τί επιλογές έχουμε στις εξής 2 κατευθύνσεις:

α) Ανταλλακτικά που θα επαναφέρουν την εργοστασιακή συμπεριφορά 
β) Ανταλλακικά που θα βελτιώνουν κάπως την οδηγική συμπεριφορά και θα είναι για πιο......."γούστα". χωρίς βέβαια να πάμε σε exotic λύσεις ακόμα.

Ευχαριστώ

Για εργοστασιακή εμπειρία θα πας σε Bilstein μαύρο ή Sachs.

Τώρα αν θες χαμήλωμα κοίταξε για Bilstein κίτρινα με H&R ελατήρια ή όπως έκανα στο Polo μου βάλε Cobra coilovers. Ολλανδική εταιρεία σχετικά νέα στο χώρο αλλά μετράνε. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με αυτά και σαν χρήματα ήταν περίπου στα 700 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , A-nik-i said:

Γεια σας και πάλι, με νέα από το Polo. Έχοντας συμπληρώσει 15.000km σ' ένα 9μηνο, έγινε και ένα γενικό σέρβις. Σαν έκτακτο έξοδο είχαμε την αλλαγή ντίζας συμπλέκτη με αυτόματη της ΑΤΕ (η προηγούμενη, Sachs είχε γίνει κου-τσου-ρο).

Έκτακτο θεματάκι στο οποίο θα ήθελα και τη συμβουλή σας είναι το εξής: 
Μια μέρα, βάζοντας 2 άτομα πίσω (μετρίου αναστήματος κιόλας) αντιλαμβάνομαι οτι έβρισκε η ρόδα στον θόλο κάποιες φορές έτσι σε ταλαντώσεις του αυτοκινήτου (κάποια λακούβα, κάτι ανισόπεδο κλπ). Αυτό μας λέει αλλαγή ελατηρίων, σωστά; Αν το πάμε σετάκι με αμορτισέρ, τί επιλογές έχουμε στις εξής 2 κατευθύνσεις:

α) Ανταλλακτικά που θα επαναφέρουν την εργοστασιακή συμπεριφορά 
β) Ανταλλακικά που θα βελτιώνουν κάπως την οδηγική συμπεριφορά και θα είναι για πιο......."γούστα". χωρίς βέβαια να πάμε σε exotic λύσεις ακόμα.

Ευχαριστώ

Τροχός στο θόλο..... αλλού είναι το θέμα. Τερματικοί αποσβεστήρες, ζάντες με ofset άσχετο.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και πάλι, με νέα από το Polo. Έχοντας συμπληρώσει 15.000km σ' ένα 9μηνο, έγινε και ένα γενικό σέρβις. Σαν έκτακτο έξοδο είχαμε την αλλαγή ντίζας συμπλέκτη με αυτόματη της ΑΤΕ (η προηγούμενη, Sachs είχε γίνει κου-τσου-ρο).

Έκτακτο θεματάκι στο οποίο θα ήθελα και τη συμβουλή σας είναι το εξής: 
Μια μέρα, βάζοντας 2 άτομα πίσω (μετρίου αναστήματος κιόλας) αντιλαμβάνομαι οτι έβρισκε η ρόδα στον θόλο κάποιες φορές έτσι σε ταλαντώσεις του αυτοκινήτου (κάποια λακούβα, κάτι ανισόπεδο κλπ). Αυτό μας λέει αλλαγή ελατηρίων, σωστά; Αν το πάμε σετάκι με αμορτισέρ, τί επιλογές έχουμε στις εξής 2 κατευθύνσεις:

α) Ανταλλακτικά που θα επαναφέρουν την εργοστασιακή συμπεριφορά 
β) Ανταλλακικά που θα βελτιώνουν κάπως την οδηγική συμπεριφορά και θα είναι για πιο......."γούστα". χωρίς βέβαια να πάμε σε exotic λύσεις ακόμα.

Ευχαριστώ
Γιάννα βρει λάστιχο στο θόλο εργοστασιακά δε γίνεται. Κάτι παίζει με τις ζάντες η τα λάστιχα σου και δε πρέπει να είναι εντός προδιαγραφών. Το να βάλεις σκληρότερα ελατήρια η αμορτισέρ δεν είναι λύση.
Πότε κανένα αμάξι μου δε βρήκε το λάστιχο στο θόλο με οποιοδήποτε φόρτωμα
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως το λάστιχο που φοράει είναι 185/60R14 αντί για 185/55R14 που είναι η εργοστασιακή διάσταση. Λέτε εκεί να γίνεται η μπινιά ε;


Συμπληρωματική ερώτηση: Πόσο εύκολη/κοστοβόρα υπόθεση είναι να αλλάξουν όλα τα λάστιχα περιμετρικά στις πόρτες και στα παράθυρα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.