Jump to content
PERIS1964

ΑΦΡΟΣ ΣΑΝ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΣΤΗΝ ΤΑΠΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα.

Χθες πήγα να ελέγξω και συμπληρώσω  λάδια στο golf 5 gti και παρατήρησα στη τάπα που συμπληρώνουμε λάδια να έχει επικαθίσεις ενός πράγματος σαν αφρό του φραπέ.

Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν περνάνε νερά στα λάδια.

Ωστόσο σήμερα μίλησα με το συνεργείο και με δεδομένο ότι δεν παρατήρησα μίωση στη στάθμη του παραφλού στο δοχείο διαστολής ο μάστορας μου είπε ότι αυτό συμβαίνει :

1. Τώρα το Χειμώνα με την υγρασία όταν το αυτοκίνητο κάνει μικρές διαδρομές.

2. ή αν έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης του στροφαλοθαλάμου. (η βαλβίδα του)

 

Επίσης μου είπε ότι σε πολλά αυτοκίνητα αυτό εμφανίζεται το Χειμώνα και εξαφανίζεται στη συνέχεια το Καλοκαίρι.

 

Έχει κάποιος από σας αντίστοιχη εμπειρία και πως το έλυσε το θέμα;

 

ΤΑΠΑ GOLF.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σωστά στα είπε ο μηχανικός, είναι υγρασία από μικρές διαδρομές... Εφόσον δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικού υγρού στο δοχείο ελέγχου - συμπλήρωσης.

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



Link to comment
Share on other sites

Πάρε μια συμπίεση

 

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα τότε είναι από που μπαίνει η υγρασία μέσα τον κινητήρα;
Από πουθενά δεν μπαίνει, είναι μέρος του αέρα στον χώρο του κινητήρα που περιέχει υγρασία και λόγω μικρών διαδρομών και διαφοράς θερμοκρασίας με το μέταλλο από έξω, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο.

Όλα αυτά προϋποθέτουν μη απώλεια ψυκτικού υγρού, έτσι;

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Link to comment
Share on other sites

Το έχω δει άλλες δύο φορές σε αυτοκίνητα μου... Στις παρακάτω φώτο, από Opel Astra H 1.4, μήνα Μάρτιο 2017, με αρκετά κρύα, λόγω διαρκούς κίνησης σε πολύ μικρές διαδρομές που δεν προλάβαινε να ζεσταθεί καν το λάδι.... Φυσικά κανένα πρόβλημα στο μοτέρ, μετά από μία σχετικά μεγάλη διαδρομή, εξαφανίστηκε αυτή η "πάστα".... 9b480376141d3e589263ce4a42dc9562.jpg233d17047a31281e6150c1f5187c3370.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

ειναι μεγαλη η ποσοτητα του "αφρου" για να λεμε οτι ειναι λογο του καιρου και των διαδρομων...

 παρολα αυτα καθαρισε την ταπα και οσο μπορεις το στομιο..αν ειναι απο το νερο θα εμφανιστει παλι

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

On 29/1/2022 at 11:55 ΜΜ, topmar said:

Το έχω δει άλλες δύο φορές σε αυτοκίνητα μου... Στις παρακάτω φώτο, από Opel Astra H 1.4, μήνα Μάρτιο 2017, με αρκετά κρύα, λόγω διαρκούς κίνησης σε πολύ μικρές διαδρομές που δεν προλάβαινε να ζεσταθεί καν το λάδι.... Φυσικά κανένα πρόβλημα στο μοτέρ, μετά από μία σχετικά μεγάλη διαδρομή, εξαφανίστηκε αυτή η "πάστα".... 9b480376141d3e589263ce4a42dc9562.jpg233d17047a31281e6150c1f5187c3370.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

Για να είμαι ειλικρινής ποτέ άλλοτε δεν το παρατήρησα αλλά είναι ο πρώτος Χειμώνας που γίνονται καθημερινά μικρές διαδρομές.

Ήδη καθάρισα τους αφρούς και το παρακολουθώ αν θα εμφανιστεί πάλι.

 

Αγαπητέ topmar, μετά  το 2017 στο παρουσίασε πάλι τα επόμενα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, όχι, δεν το έχει εμφανίσει ξανά και κάνω λίγο μεγαλύτερες διαδρομές.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Και το Renault Clio mk3 1.2 tce που έχουμε είχε εμφανίσει το ίδιο θέμα κατά τη διάρκεια της καραντίνας που έκανε μικρές διαδρομές και μετά εξαφανίστηκε 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να το δει ο μηχανικός και από κοντά. Του είπα μήπως είναι καλό να αλλάξουμε και τα λάδια.

Ο μηχανικός αφού το είδε και είδε και τα λάδια επέμενε στην αρχική θέση ότι είναι από τις μικρές διαδρομές και να μην πετάω τα λεφτά μου.

Απλά να κάνω και κάποιες μεγαλύτερες διαδρομές για να ζεσταίνει καλά ο κινητήρας.

Είδομεν.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ότι σου είπα κι εγώ λοιπόν, κι άλλος ένας ακόμη, πιο πάνω.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Επανέρχομαι σχετικά με το θέμα. Τελικά το πρόβλημα ήταν η βαλβίδα PCV.

Παρουσίασε και αστάθεια στο ρελαντί, οπότε αλλάχτηκε με καινούρια.

Προφανώς από κει έπαιρνε και υδρατμούς από το περιβάλλον και τους έβγαζε στο καπάκι πλήρωσης λαδιού με τη μορφή αφρού. Φέτος το Χειμώνα δεν παρουσίασε αφρούς.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.