Jump to content
GIANNIS_KAN

Προβληματισμός ελαστικών - κατανάλωσης Golf V Gt.

Recommended Posts

Καλησπερα. Αλλαξα τα ελαστικα μου και πηγα σε michelin primacy 4+ με δεικτη w αυτη την φορα σε σχεση με τα προηγουμενα που ηταν σε Y με σκεπτικο να ζεστενονται πιο γρηγορα λιγο. Εγινε ζυγοσταθμιση ευθηγραμμιση. Την επομενη μερα κιολας ειδα τρομερη καταναλωση προς τα επανω. Παραδειγμα στην κινηση που στην χειροτερη σταματα ξεκινα εβλεπα μαξ 8.6 τωρα βλεπω γεματα 10αρια, 10,2. Εβαλα απο 32 πιεση στα 34 παλι τιποτα μονο στην εθνικη εφτιαξε το θεμα λιγο οπου βλεπω τιμες οπως παλια και γλυκανε το τιμονι. Επισης να αναφερω οτι πρεπει να αλλαξω συνεμπλοκ βαση μηχανης βαση σασμαν στο κοντινο μελλον και το λεω γιατι με το που αλλαξα τα λαστιχα στα χαμηλα εχω ενα τρεμουλο στο τιμονι ενω στα ψηλα εθνικη οχι και οταν παταω γκαζι παλι και εκει ενα τρεμουλο, πιστευω οτι ειναι απο τα πραγματα που θελουν αλλαγη. Πιστευετε εχει να κανει με το θεμα καταναλωσης με το σκεπτικο οτι κτ ζοριζετε μπροστα και βλεπω τετοιες τιμες? Ο λαστιχας μου ειπε οτι θελουν τα λαστιχα 500 χιλιομετρα να στρωσουν γτ εχουν ενα φιλμ το οποιο οταν τα φορεσει αμαξι υπαρχει περισοτερη αντισταση οποτε μαλλον ειναι λογικο μου λεει παρολα αυτα μολις αλλαξω συνεμπλοκ κτλπ θα του το παω να ξανα δει για ζυγοσταθμιση ευθηγραμμιση. Εχετε συναντησει κτ παρομοιο? Γνωμες για το θεμα?

Link to comment
Share on other sites

Άλλο το στρώσιμο που λέει ο λαστιχας και άλλο αυτό που βλέπεις εσύ.
Κάπου ζοριζεται το αμαξι και είναι φως φανάρι.
Αλίμονο αν όλοι βάζαμε λάστιχα και βλέπαμε 2 λίτρα παραπάνω και ήταν απ' το καινούριο λάστιχο.
Πήγαινε άλλαξε τα πράματα που εχουν πρόβλημα και κάνε μια σωστή ζυγοστάθμιση ευθυγράμμιση γιατί νομίζω αναφέρεις τρέμουλο ενώ πριν δεν ειχες

Link to comment
Share on other sites

Με το φιλμ εχει λιγοτερη προσφυση μετα ανεβαινει, αρα ανεβαινει η καταναλωση. (Αναποδα δηλαδη αποτι σου λεει).

Το w εχει αλλο σκελετό, δεν ζεσταινεται νωριτερα.
Αντιθετα μαγουλιαζει ευκολοτερα. Αυξημενες τριβες ιδιαιτερα οταν το «στριβεις»

Θα εκανα μια ευθυγραμμιση σωστη, να δω που βρισκεται μηπως χανεις συγκλιση-αποκλιση. Τα προηγουμενα λαστιχα ειχαν σωστη ομοιομορφη φθορα; Θυμασαι;

Ζυγοσταθμιση αν δεν εχεις τρεμουλο δεν απαιτειται.

Μηπως υπαρχει περιπτωση τα προηγουμενα να ειχαν μικρο βαθος πελματος (μικροτερη προσφυση) και με τα νεα να ηρθες στα «ισια»; Εξου και η καταναλωση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οποτε μου τα ειπε λαθος? Τι να πω.. Απ'οσο μιλησα με αρκετους "λαστιχαδες" 3 στους 5 δλδ μου ειπαν οτι εχει να κανει με τον σκελετο και οχι με το ποσο γρηγορα ζεστενεται, στην michelin τηλεφωνικα μου ειπαν οτι οσο πεφτει δεικτης τοσο ζεστενεται πιο γρηγορα τωρα τι να πω δεν εβγαλα ακρη, με αυτο το σκεπτικο πηγα καθαρα σε μικροτερο δεικτη. Οταν μπηκε το λαστιχο εγινε ευθηγραμμιση ζυγοσταθμιση και μαλιστα την ιδια μερα περασα και κτεο και μου το βρηκαν πολυ οκ υποτιθετε. Μιλησα με τον μηχανικο για το θεμα και μου ειπε δεν εχει να κανει με αυτα που ειναι να αλλαχτουν και πιθανον να μην εχει γινει καλα ζυγοσταθμιση παρολαυτα μου ειπε μολις αλλαχτουν τα πραματα που πρεπει τοτε να το ξανα παω να το κοιταξουν. Τρεμουλο υπαρχει ναι, στα παλια λαστιχα οταν βγηκαν παρατηρησα οτι το πελμα ειχε φαγωθει στο κεντρο περισοτερο στα μπροστινα. Στα πισω σχεδον καθολου. Παντως οταν τελειωσε η ευθηγραμμιση ενας κυριος του καταστηματος εξω απο το μαγαζι επεσε κατω στις ροδες με ενα γαλλικο? δεν ξερω και κτ ρυθμιζε και απο τις δυο μεριες, να εγινε κτ λαθος εκει? Τεσπα παντως εθνικη στο θεμα καταναλωσης το βλεπω ψιλο οκ αν και υπαρχουν τρεμουλα, στην κινηση βλεπω 9αρια 10αρια ακομα απο εκει που εβλεπα μαξ 8,5 ας πουμε.

Link to comment
Share on other sites

Έστρωσε η καταναλωση;

Link to comment
Share on other sites

On 18/4/2022 at 4:22 ΜΜ, nikdev said:

Έστρωσε η καταναλωση;

Καλησπέρα βγήκα θετικός.. οπότε με έχει πάει πίσω το θέμα λόγω καραντίνας κτλπ, μόλις αναρρώσω με το καλό γτ εχω κτ θεματάκια θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

On 21/4/2022 at 10:21 ΜΜ, GIANNIS_KAN said:

Καλησπέρα βγήκα θετικός.. οπότε με έχει πάει πίσω το θέμα λόγω καραντίνας κτλπ, μόλις αναρρώσω με το καλό γτ εχω κτ θεματάκια θα ενημερώσω.

Για ρίξε ένα Feedback με τα λάστιχα έστρωσαν ? @GIANNIS_KAN

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, χρονια πολλα κιολας. Το λαστιχο με τον καιρο εστρωσε ναι, γενικα τα ενιωθα λιγο καπως σαν να μην ειχαν παρει τοτε την φορμα τους ας πουμε λογω οτι ηταν φρεσκα. Με το καιρο η καταναλωση αλλαξε σε ρυθμους που ειχα συνηθησει παλιοτερα. Δλδ εθνικη για να παω δουλεια χαλαρα ας πουμε βλεπω 5,.4 λιτρα η 6 κατι, απο εκει και περα στην κινηση σταματα ξεκινα νιωθω οτι η καταναλωση του ειναι λιγο τσιμπημενη σε σχεση με παλιοτερα αλλα οχι σε σημειο που να με ενοχλει. Σιγουρα ειναι περισοτερο σε σχεση με τα παλια μου λαστιχα. Με τα παλια μου με φουλαρισμα ντεποζιτο εβγαζα περιπου 700 χιλιομετρα απ'οσο θυμαμαι με τα τωρινα 620-630 χιλιομετρα παντα. Επισης τα παλια μου λαστιχα δεν ζεστενονταν ευκολα μονο σε ταξιδι τα ενιωθα καλα και μετα απο αρκετη ωρα, στα michellin μεσα σε ενα τεταρτακι γραπωνουν παρα πολυ καλα και αν σταματησω τα αγγιζεις και ειναι ζεστα. Να παιζει ο δεικτης που λεγαμε τοτε? Δεν ξερω. Να ειναι απλα αλλη γομα και να ειναι ιδιο σε ολους τους δεικτες? Ουτε αυτο το ξερω. Παντως ειναι ωραιο λαστιχο αυτο που ηθελα να μην αργει να ζεσταθει στο δρομο το κανει μια χαρα και ας εχει διαφορα σε καταναλωση, ευτηχως οχι 10αρια και πανω οπως στις αρχες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πώς το βλέπεις τo λάστιχο μετά από τόσο καιρό (πόσα χλμ έχεις διανύσει) ?

 

Έβαλα μια τετράδα Primacy 4+ σε άλλο αυτοκίνητό μου (225/45/17), περίπου τέλος 22. Δεν χρειάστηκα 2η ζυγοστάθμιση, έστρωσαν αμέσως και χωρίς πρόβλημα.

Γενικά Michelin σπάνια θέλει 2η ζυγοστάθμιση.

Να σου πω τώρα τις δικές μου εντυπώσεις, καλό συνολικά λάστιχο όπως λες, με γρήγορο ζέσταμα, ιδιαίτερα καλή απόδοση στη βροχή (φρένο και πορεία).

Σίγουρα πιο άνετο - ταξιδιάρικο, αλλά όχι τόσο σαφές όμως όταν αμέσως αυξήσεις τον ρυθμό ιδιαίτερα σε γρήγορες καμπές. Καλό στον αυτοκινητόδρομο σε μεγάλες ταχύτητες, καλή πληροφόρηση στις αλλαγές πορείας με πολλά. Φυσικά πιο ήσυχο ένα κλικ και ακόμα ένα + η απορρόφηση στις λακούβες. Τo Sport 4 ήδη ήταν εξαιρετικό σ΄ αυτό τον τομέα.

Σε εμένα παρατήρησα περίπου 0,4-0,8+ κατανάλωση με τα Primacy 4+ σε σχέση με Sport 4. Θα τα σύγκρινα άμεσα με τα νέα Sport 5, που δείχνουν έναν πιο soft χαρακτήρα από το Sport 4.

 

Θα έλεγα ένα καλό λάστιχο για αυτοκίνητα τύπου sedan/limo και υψηλές ταχύτητες με ποιότητα και ησυχία, όχι όμως για hot hatch ή γρήγορο ρυθμό δεν επαρκεί...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, γενικα το λαστιχο για την δικια μου οδηγηση ειναι οκ. Στα θετικα του απ'οσο βλεπω ειναι οτι ακομα και σημερα γραπωνει καλα κατω. Στα αρνητικα που παρατηρησα ειναι οτι στις βροχες δεν μου δινει το αισθημα της ασφαλειας οπως τα Dunlop παλιοτερα. Καποια κοματια στο πλαι εχουν αρχισει να φευγουν βεβαια, λιγα πραματα βεβαια, πρεπει να εισαι ψειρας να τα δεις. Η καταναλωση που μιλαγαμε απο τοτε δεν εχει αλλαξει συνεχιζει και ειναι αυξημενη, δηλαδη στο συνολο των χιλιομετρων ανα φουλαρισμα βλεπω διαφορα προς τα κατω. Οταν ερθει ο καιρος για αλλαγη ισως κοιταξω και τπτ αλλο αλλα σε γενικες γραμμες ευχαρηστημενος ειμαι. Βεβαια δεν ανεβαινω ποτε σε λακουβες και τις περισοτερες φορες δεν το τρεχω οπως παλια απλα παω γρηγορα οταν μου ερθει. Ειναι ενα λαστιχο που ακομα και σημερα θα ζεσταθει σχετικα ευκολα, αυτο το ζηταγα και το κανει αρκετα καλα και στο σημερα. Χιλιομετρα που με ρωτας δεν θυμαμαι πρεπει να το ψαξω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.