Jump to content
Derv_7

Εμπειρία από autodoc

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Ανοίγω αυτό το θέμα σχετικά με το διαδυκτιακό μαγαζί autodoc.

Έκανα πρόσφατα μια παραγγελία για ανταλλακτικά σχετικά μεγάλο ποσό.

Επειδή λόγω κωδικών ακυρώθηκαν κάποια parts έμεινε ένα ποσό και το βάλαν στον λογαριασμό μου στο autodoc.

Περιμένω εδω και μια εβδομάδα τα ανταλλακτικά και από οτι βλέπω τα έχει αναλάβει μια μεταφορική της πλάκας πολωνική….

Διάβασα σήμερα κριτικές και…… ανακάλυψα οτι μάλλον είναι scam οι τύποι.

Το 98% των κριτικών λέει οτι δεν έλαβε ποτέ τα ανταλλακτικά και όσοι τα έλαβαν βρήκαν ανταλλακτικά άστα να πάνε και άλλα αντί άλλων.

Δεν μπορώ να το πιστέψω οτι έπεσα θύμα …

Όσοι έχετε εμπειρίες παρακαλώ μοιραστείτε τις….

 

PS: έχω στείλε 2-3 mail και τηλέφωνα να μου επιστρέψουν το ποσό που έμεινε.Σιγή ασυρμάτου από την άλλη πλευρά…..

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

Έχω παραγγείλει περίπου 5 φορές (αρκετά μεγάλες παραγγελίες) από autodoc  σε διάστημα περίπου 4 χρόνων χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα. Ότι είχα παραγγείλει ήρθε κανονικά.
Το ότι ήταν γενικά αργή η παράδοση του πακέτου από τη στιγμή της παραγγελίας τουλάχιστον σε εμένα ήταν γνωστό.
Επίσης θα μπορούσες να επικοινωνήσεις και μέσω chat μαζί τους. Οποτεδήποτε είχα πρόβλημα ή έψαχνα τι part number πρέπει να παραγγείλω πάντα με βοηθούσανε.
Βέβαια ίσως να ήμουνα και τυχερός όσες φορές παρήγγειλα.

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, nikolakis said:

Έχω παραγγείλει περίπου 5 φορές (αρκετά μεγάλες παραγγελίες) από autodoc  σε διάστημα περίπου 4 χρόνων χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα. Ότι είχα παραγγείλει ήρθε κανονικά.
Το ότι ήταν γενικά αργή η παράδοση του πακέτου από τη στιγμή της παραγγελίας τουλάχιστον σε εμένα ήταν γνωστό.
Επίσης θα μπορούσες να επικοινωνήσεις και μέσω chat μαζί τους. Οποτεδήποτε είχα πρόβλημα ή έψαχνα τι part number πρέπει να παραγγείλω πάντα με βοηθούσανε.
Βέβαια ίσως να ήμουνα και τυχερός όσες φορές παρήγγειλα.

Μα έχω επικοινωνήσει και τηλεφωνικά. ´Αλλα αντι άλλον. Με άλλες τιμές παράγγειλα, με άλλες με χρέωσαν.

Το ποσό που έμεινε ακόμα περιμένω να το επιστρέψουν στο λογαριασμό μου


Η παραγγελία έχει γίνει πριν 10 μέρες. Δεν έχω μεγάλες προσδοκίες με αυτά που διαβάζω και με την μέχρι τώρα αντιμετώπιση τους.

 

Για μένα είναι σίγουρα scam. Προσοχή!

Link to comment
Share on other sites

τελικά έχω φάει τρελό δάγκωμα από autodoc…..

Στο τιμολόγιο που μου έχουν στείλει δεν αναφέρουν καν την μαρκα των ανταλλακτικών!

Ποιός ξέρει τι θα παραλάβω.Αν δεν παραλάβω μόνο χαρτόνια.

Μόνο αριθμό προϊόντος….Απορώ πως στην ηλικία μου την πάτησα σαν 12χρονο.

Προσοχή μην την πατήσει κάποιος άλλος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πληρώσει με paypal μπορείς να αμφισβητήσεις την συναλλαγή σου και θα πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nikolakis said:

Αν έχεις πληρώσει με paypal μπορείς να αμφισβητήσεις την συναλλαγή σου και θα πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω. 

αυτό είναι το πρόβλημα….δεν έχω πληρώσει με paypal

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Derv_7 said:

αυτό είναι το πρόβλημα….δεν έχω πληρώσει με paypal

Και με paypal να μην πλήρωσες και πάλι έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβεις τα προιόντα σου αν δεν απατώμαι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, nikolakis said:

Και με paypal να μην πλήρωσες και πάλι έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβεις τα προιόντα σου αν δεν απατώμαι.

φίλε μου αν από την άλλη πλευρά έχουν ως σκοπό ίδρυσης της εταιρείας τους να δαγκώνουν υποψήφια θύματα δεν νομίζω να με σώνει τίποτα.

Θα προσπαθήσω με όλα τα μέσα να κάνω οτι μπορώ και θα δούμε.

Ο σκοπός του ποστ είναι η ενημέρωση. Προφανώς εγώ δεν ήμουν ενημερωμένος για αυτό την πάτησα.

Ας μην την πατήσει και κάποιος άλλος στο μέλλον λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω παραγγείλει κι εγώ 2-3 φορές από autodoc και τα ξαδερφάκια του (antallaktika κλπ).

Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (1-2 βδομάδες) ήταν γνωστός από την στιγμή που τα παράγγειλα αυτά που ήθελα...

Το πιο σύνηθες πρόβλημα που έχουν είναι όταν πάω να παραγγείλω επικοινωνώ μαζί τους και τους δίνω πλαίσιο, και επειδή το ένα αμάξι που έχω είναι λίγο "περίεργο" δεν μπορούν να μου εγγυηθούν την εφαρμογή... Οπότε αναλόγως ή θα ακυρώσω (δεν έχει τύχει να το κάνω) ή θα το ρισκάρω. Στην περίπτωση που δεν ταιριάζει απλά τους το στέλνω πίσω!!!

Είναι αρκετά χρόνια πάντως (ηλεκτρονικά) μαγαζιά, δεν νομίζω ότι τώρα ξαφνικά θα κάνουν ένα μάζεμα και θα εξαφανιστούν...

Όπως και να 'χει, αν αυτά που σου έρθουν δεν είναι αυτά που θα ήθελες, έχεις δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης, οπότε δεν είναι αναγκαίο να σου κρατήσουν πιστωτικό, αλλά κάνουν και επιστροφή χρημάτων!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+1 στην εμπειρία που είχε και ο @Hellas4x4.

Έχω παραγγείλει 3-4 φορές από autodoc (με παράδοση στην Ολλανδία) και μου ήρθαν κανονικά όλες τις φορές.

Η καθυστέρηση ήταν κάτι που με ανησύχησε και εμένα την 1η φορά αλλά μετά δεν με άγχωσε.

 

Υπομονή και συνέχισε να τους ζαλίζεις για την αποστολή / παράδοση. :)

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

 

Το δέμα μου ήρθε τελικά εχθές. 

Επίσης μου επέστρεψαν και το ποσό που περίσσευε.

Σημειωτέον οτι πλήρωνα και συνδρομή expert για γρήγορη και ασφαλής αποστολή.

Όταν άνοιξα το δέμα τα μπουζί ήταν έξω από τα κουτιά τους και είχαν διασκορπιστεί στο κουτί, τα βρήκα κάτω από τα τακάκια.

Τα τακάκια ήταν ανοιγμένα και είχαν χαραγματιές σαν να είχαν επιχειρήσει να τα βάλει κάποιος άλλος πριν.

Ευτυχώς μου στείλανε οτι παράγγειλα και όχι μαρκα με έκαψες.

Την Τετάρτη θα πάω στο μάστορα να τα βάλει και να τα ελέγξει και αυτός.

Αν είναι σπασμένα ή χαλασμένα θα πρέπει να τα επιστρέψω.

Γενικά η συσκευασία ήταν άστα να πάνε.

Τα συναισθήματα μου ανάμεικτα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλα καλά παιδιά. Τα ανταλλακτικά ήταν εντάξει. Αυτά που είχα παραγγείλει (και δεν ήταν λίγα) ήταν αυτά που έπρεπε και ταίριαξαν όλα!

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Είχα πάθει ένα μικρό σοκ από τις πάρα πολλές αρνητικές αξιολογήσεις που διάβαζα και θεώρησα βέβαιο οτι είχα εξαπατηθεί. 

 

Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι στο θέμα autodoc. Παράγγειλα πριν ένα μήνα 2 φανάρια για ένα αμάξι στην οικογένεια να τα αλλάξω μόνος μου γιατί τα υπάρχοντα ήταν σε κακά χάλια. Μου ήρθε το ένα σπασμένο. Το στέλνω πίσω και μετά από 20 μέρες και αφου εγώ τους έστειλα μαιλ για να τους ρωτήσω την εξέλιξη μου λένε οτι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα σε 2-3 μέρες. Εγώ είχα ζητήσει εγγράφως να γίνει αντικατάσταση του σπασμένου φαναριού και όχι να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Αυτοί μου λένε όχι θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα (δεν έχω δει κάτι στον λογαριασμό μου ακόμα) και αν θέλεις εσύ ξανά παράγγειλε το φανάρι σε άλλη τιμή φυσικά.  

Πραγματικά μετά από αυτό δεν πρόκειται να ξαναπάρω κάτι από το συγκεκριμένο μαγαζί. Οι άνθρωποι είναι το λιγότερο απατεώνες.

Link to comment
Share on other sites

έχει να κάνει με το εμπορικό τους μοντέλο. Έχω δει το ίδιο και το έχω βιώσει, εδώ στην Ολλανδία από μαγαζιά με είδη σπιτιού και με αυτοκινήτου. Όπου δεν μπορούν να μην κάνουν επιστροφή χρημάτων. 

Καλό κουράγιο και ελπίζω να στα επιστρέψουν σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

τελικά μου τα επιστρέψανε. Η αλήθεια είναι οτι είχα σκιαχτεί γιατί κάθε φορά που μίλαγα στο τηλέφωνο μαζί τους άκουγα την ίδια φωνή με βαριά Ρώσικη προφορά να μου συστήνεται με διαφορετικά επώνυμα πελλοπονησιακής καταγωγής π.χ Αποστολόπουλος, Νικολόπουλος και άλλα.

Καταλαβαίνεις τι εννοώ :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.