Gmis Posted June 15, 2022 Report Share Posted June 15, 2022 (edited) Καλησπέρα σε όλους, Από τέλη 2009 ο κινητήρας έχει 205k πλέον, εγω τα εχω κανει όλα, δουλεύει 90% των χλμ αττικη οδό και ταξίδια, με 100ρα αποκλειστικά. Μαμά κινητήρας, όλα έχουν αλλαχθει προληπτικα μέσα στα τελευταία 20k εκτός από άνοιγμα κινητήρα. Με τρίτες που τερματίζω και τετάρτες που ανοίγω όλα αυτά τα χρονια σχεδόν καθημερινά, παρατηρώ τα χλμ κοντέρ και δεν καταλαβαινω να έχει μειωθει μεχρι τωρα η απόδοση. Ακούγεται όπως ακουγόταν και ανεβάζει σωστα στροφές. Ομως σε άνοιγμα πρώτης οταν το κανω μια φορα στο οσο δεν έχω αυτό το μπαμ που είχα. Ο κινητήρας μέχρι τώρα έκαιγε 200ml ανά 10-12k, στα τελευταία 12k 500ml. Τι πιστεύετε? Λέω να του κάνω μια δυναμομετρηση σε κάποιο Maha (πετ,τουντ δεν ξερω θα δω) να δω πόσα βγάζει πλέον. Ειχα όμως ακούσει πριν απο πολλα χρονια ότι επειδή είναι τελείως μαμα την ίδια δουλειά μπορώ να κάνω με ακρίβεια αν το φισωσω σε ένα laptop με vagcom. Τι λέτε? Και στην περίπτωση της σύνδεσης με λαπτοπ και vagcom (δεν έχω τπτ από τα 2, το πρώτο μάλλον θα το βρω) τι πρεπει να κανω? Edited June 15, 2022 by Gmis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 16, 2022 Report Share Posted June 16, 2022 Μπορεί να φταίει η βαλβίδα PCV για την αύξηση της κατανάλωσης λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 22, 2022 Author Report Share Posted June 22, 2022 Update: Χάνω παραφλού, θα δω αν είναι η τρόμπα νερού ή κάποιο τσιμουχάκι. Αν είναι η τρόμπα, είναι μάρκας HEPU, είμαι εντός της διετούς εγγύησης του ανταλλακτικού, έχω κάνει μετά την αλλαγή της παλιάς 26k. Θα αντικατασταθεί χωρίς κόστος δικό μου κατά δήλωση του μηχανικού μου (ισχύει δηλ η διετής εγγύηση aftermarket ανταλλακτικού για όποιον πιστεύει ότι μόνο η αντιπροσωπία δίνει εγγύηση...), θα κοιτάξω να βάλω την εργοστασιακή μετά από συνεννόηση με το μηχανικό μου αν μπορούμε να τα βρούμε. Η εργοστασιακή μου είχε βγάλει 140k μέσα σε 10 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά. Με αυτά τα δεδομένα λογικά η μη σωστή λειτουργία της τρόμπας επηρεάζει την απόδοση από χαμηλά, αν ήταν πρόβλημα ελατηρίων εμβόλων ή κάτι άλλο λόγω πολλών χλμ θα αισθανόμουν μειωμένη απόδοση γενικά σε όλες τις στροφές, κάτι που δε συμβαίνει τώρα. Το λάδι του έριξα μια ματιά δεν έχω χάσει γραμμάριο εδώ και 3k. Έτσι και αλλιώς με 500ml να χάνει από αλλαγή σε αλλαγή ακόμα και ένας καινούριος τούρμπο κινητήρας τόσο χάνει τουλάχιστον. Θα ρωτήσω πάντως για τη βαλβίδα PCV που λές tsikis007. Μίλησα με το μηχανικό, θα το πάω την επόμενη εβδομάδα. Σχετικά με το vagcom γνωρίζει κάποιος από τους παλιούς να μου δώσει τα φώτα του; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 22, 2022 Report Share Posted June 22, 2022 Δεν εχει μην ψαχνεις αδικαSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 22, 2022 Author Report Share Posted June 22, 2022 OK ευχαριστώ για την απάντηση, όταν ξεμπερδέψω με το μηχανικό θα το βάλω σε maha και θα ποστάρω τα αποτελέσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 23, 2022 Report Share Posted June 23, 2022 Μετρα ενα 0-160 περιπου 20s κανει στοκ θα φανει αμεσωςSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 23, 2022 Author Report Share Posted June 23, 2022 Ναι δίκιο έχεις τόσο είναι ακριβώς από zeperfs. Θα δώ τι παίζει με την τρόμπα και θα κάνω το 0-160(δύσκολο βέβαια να γίνει το συγκεκριμένο εντός Αττικής, ευθεία χωρίς κίνηση, χωρίς κλίση και εκκίνηση από 0χλμ) αν και στόχος είναι να δώ ακριβώς πόσα άλογα έχω (παραπάνω από τα στοκ 160 ήμουν παλιότερα πιστεύω). Τελικά με το vagcom γίνεται η μέτρηση; Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει; Μην δώσω χρήματα για στοκ αμάξι σε δυναμομέτρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 30, 2022 Author Report Share Posted June 30, 2022 Update 2: Δεν υπάρχει καμμιά εμφανής διαρροή στο κύκλωμα. Ο μηχανικός έλεγξε το τούρμπο στις σωληνώσεις, τον διακλαδωτή, το καλοριφέρ και έβαλε καθρεπτη στην τρόμπα για να δει αν χάνει κάπου. Δεν βρήκε από πού χάνει (έστω και αυτό το λίγο που χάνει). Θα το ελέγξουμε ξανά τον επόμενο καιρό, έτσι και αλλιώς μέχρι αρχές του επομένου χρόνου έχω εγγύηση για την τρόμπα (αν ευθύνεται). Του έκανε και ένα άνοιγμα όπως του είπα, δεν βρήκε τίποτα, ούτε κόμπιασμα ούτε κανένα σφάλμα όταν το φίσωσε. Νίκο αντί για 0-160, σε κάποια φάση πιο δροσερή, θα κάνω το 80-180 με gps κινητού και παρέα να κρατάει μέτρηση. 20,3 δευτερόλεπτα το δίνει το zeperfs, λογικά κάπου εκεί θα έπρεπε να είμαι γιατί είμαι με τις 16ρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...