Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

3 hours ago , nikdev said:

Δες στην αντιπροσωπεια με το vin υπαρχει οδηγια για καθε μοτερ.
Στο BMY θελει 2-3 πραγματακια ακομα.
Πχ σωληνακι παροχης λαδιου τουρμπινας
Τα ειχα γραψει παλιοτερα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστω πολυ nikdev για τα φωτα σου, το ειδα βρηκα το παλιοτερο σου σχολιο..παντως φαινεται οτι πολλα συνεργεια δεν ειναι τοσο ενημερωμενα στο θεμα καδενας, τουλαχιστον με αυτους που μιλησα....σκεφτομαι τι κριμα ειναι να εχεις κανει τετοια αλαγη και να σου ξεφυγου αυτα τα ψιλοπραγματακια. Ψαχνοντας επισης στο forum ειδα παιδια που αλαξανε μονο καδενα και παλι τα ιδια.. αν δεν ειχα διαβασει αυτο το thread ισως την παταγα και εγω ετσι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελος με την καδενα, τελικα την αλαξα σε εξειδηκευμενο με το νεο κιτ της vw μαζι με εργασια και τα παρελκωμενα (λαδια κτλ) βγηκε 760 χωρις ΦΠΑ. Γενικα παντως εφαγα πολυ ψαξιμο μεχρι να καταλήξω. Ακουσα τιμες ιδιες με την εξουσιωδοτημενα σε πολλα εξειδηκευμενα, ακουσα αλλους να λενε να αλαξεις μονο καδενα, ειδα αλλους που δεν μου εμπνεαν εμπιστοσυνη κτλ. Οσοι περναν ανταλακτικα απο καρεντα μου ελεγαν οτι δινει πλεον το σετ στα 600, σε αλλα εξουσιωδοτημενα ηταν στα 400. Δεν καταλαβα αν εχει τιποτα παραπανω το σετ της καρεντα. Τις τελευταιες μερες το κροταλισμα είχε γινει σχεδον καθημερινο. Το θετικο της ιστοριας ειναι οτι βρηκε ο μαστορας και σπασμενη την μια βαση μηχανης και σασμαν και τα αλαξαμε και αυτα. 

Edited by Epikouros
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Γράφω εδώ,  μιας και συσχετίζεται με της καδένες χρονισμου.

 

 

Έχει κανείς άποψη για αυτό το προϊόν της LIQUI MOLY.?

Που μπαίνει στην καδένα σαν λιπαντικό για προστασία και σταματά τους θορύβους?

 

K8AAAgP88uA-1920.jpg

 

969146ds-1920.jpg

 

569146ds-1920.jpg

 

https://cvwmagazine.co.uk/2546/

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας , και καλή χρονιά εύχομαι σε ολους με υγεια και χωρις προβλήματα στα αμάξια μας που τοσο μας ταλαιπωρούν ..

Εχω ενα golf 6 tsi 122ps caxa και εχω αλλαξει καδενα πριν απο περιπου 1 χρονο . 2-3 μηνες μετα την αλλαγη ξανα τα ιδια .. αλλαζω φιλτρο και λαδια και σταματαει για 2-3 μηνες και μετα ξανα ....

1)θελω την γνωμη σας για το που μπορω να παω για αλλαγη (και αντιπροσωπία απο οσο ειδα συμφέρει απο αποψη εμπιστοσύνης)

2) ποιον κωδικο να ζιτησω ; δεν μπορω να βρω καπου να λεει τον ενισχημενο κωδικο αυτην την περιοδο , εχω διαβασει και τισ 48 σελιδες στο ποστ και ειμαι αρκετα μπερδεμένος.

3)ενα κοστος +- για την αλλαγη με ολα ολα ολα τα παρελκομενα .. γραναζια κλπ.

Πληρωσα 480€ για την αλλαγη σε μαστορα ο οποιος δεν θελει να ξανα ασχοληθει με το θεμα γιατι του ειπα οτι ειναι προβληματικο το σετ κλπ..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου?

 

Έχω και εγώ τον ίδιο κινητήρα 

 

Ο μάστορας που πήγες τι μάρκα σετ καδένας χρησιμοποιεισαι? 

 

Έχεις κρατήσει κανένα κωδικό μήπως?

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επίσης κάτι ακόμα, έχει κανείς άποψη η εμπειρία από το σετ καδένας της  Schaeffler.

 

Αναφέρεται ότι η συγκεκριμένη μάρκα είναι αντίστοιχη ποιότητας με την γνήσια της vw??

 

Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος αυτού? 

 

https://www.schaeffler.gr/content.schaeffler.gr/el/index.jsp

 

 

 

https://aftermarket.schaeffler.com/en/news-ina-timing-chain-kit

 

 

 

Αν και είναι από Skoda με κινητήρα TSI.

 

Ρίξτε μια ματιά εδώ για να υπάρχει μια εικόνα.

 

https://www.drive2.ru/b/535301635102998797/

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 29/12/2021 at 4:32 ΜΜ, OMINUS said:

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου?

 

Έχω και εγώ τον ίδιο κινητήρα 

 

Ο μάστορας που πήγες τι μάρκα σετ καδένας χρησιμοποιεισαι? 

 

Έχεις κρατήσει κανένα κωδικό μήπως?

Καλήμερα , δεν εχω ιδεα τι σετ μου εβαλε . με εστειλαν κατι φιλοι και καλα ειναι εμπιστος και μου ειπαν οτι ειναι η γνησια καδενα απο αντιπροσωπια .. δεν πιστευω να εγινε αλλαγη με γνησια , απο οσο φαντάζομαι το πιθανότερο ειναι οτι και να αλλάχτηκε η καδενα δεν μπήκε γρανάζι μεταβλητού οποτε λογικα δεν δουλευει σωστα . ποτε δεν ειχα τσεκ και το μονο που με προβληματιζει ειναι γιατι με την αλλαγη λαδιου σταματαει για 2-3-4 χιλιαδες .. εχω 178.00 το θεμα το εχει απο τισ 140.000 που το πηρα.  οποτε η μονη λυση που βλεπω ειναι να την αλλαξω ξανα και μετα να παω στον μαστορα και να του γαμ ..

επεισης βλεπω παιζει και Febi σετ καδενας και ειναι γνωστη εταιρια .

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το μπερδεύεις με το cold start που είναι αρκετά τραχύ στον συγκεκριμένο κινητήρα? Σε κάθε περίπτωση το γνήσιο σετ καδένας, με το μεταβλητό κλπ με τα εργατικά κοστίζει πάνω από 700€, αλλά από ότι μου είπαν όταν άλλαξα στο δικό μου μετά δεν πρόκειται να ξαναδημιουργηθεί πρόβλημα στο μέλλον

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , slav said:

Καλήμερα , δεν εχω ιδεα τι σετ μου εβαλε . με εστειλαν κατι φιλοι και καλα ειναι εμπιστος και μου ειπαν οτι ειναι η γνησια καδενα απο αντιπροσωπια .. δεν πιστευω να εγινε αλλαγη με γνησια , απο οσο φαντάζομαι το πιθανότερο ειναι οτι και να αλλάχτηκε η καδενα δεν μπήκε γρανάζι μεταβλητού οποτε λογικα δεν δουλευει σωστα . ποτε δεν ειχα τσεκ και το μονο που με προβληματιζει ειναι γιατι με την αλλαγη λαδιου σταματαει για 2-3-4 χιλιαδες .. εχω 178.00 το θεμα το εχει απο τισ 140.000 που το πηρα.  οποτε η μονη λυση που βλεπω ειναι να την αλλαξω ξανα και μετα να παω στον μαστορα και να του γαμ ..

επεισης βλεπω παιζει και Febi σετ καδενας και ειναι γνωστη εταιρια .

 

Κοίτα το όλο θέμα γενικά με την καδένα και όλα τα παρελκόμενα είναι γενικά κάπως περίεργο??

 

Έχει αρκετούς κωδικούς θα έλεγα (παλιούς και νέους) και δεν ξέρεις τι κωδικό μπορεί να έχει βάλει??

 

Η κάθε μάρκα έξω στο εμπόριο δεν μπορείς να είσαι σίγουρος κάποιες φορές για το κάθε πότε ενημερώνεται η βάση δεδομένων της....

 

Θα συμφωνήσω ως προς αυτου που λέει ο φίλος μας ποιο κάτω.

 

Μήπως είναι ο θόρυβος που κάνει στα κρύα??

 

 

Επειδή όπως σου είπα και εγώ τον ίδιο κινητήρα έχω.

 

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι αν το έχω το αμάξι για αρκετό διάστημα σε ακινησία εκεί πράγματι κάνει ένα θόρυβο για κάποια δευτερόλεπτα αλλά μετά σταματά.

 

 

Το δικό μου είναι του μοντέλο 2013.

 

 

Θα σου πω και το άλλο φίλος μου έχει από καινούργιο τον ίδιο κινητήρα σε Skoda Octavia του 2010.

 

Τώρα έχουμε 2021 το αμάξι έχει αυτή την στιγμή πάνω από 220.000 χιλιόμετρα. 

 

Η καδένα είναι ακόμα η εργοστασιακή από την μάνα του.

 

Δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΈ ΚΑΔΈΝΑ.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 31/12/2021 at 11:34 ΜΜ, OMINUS said:

 

Κοίτα το όλο θέμα γενικά με την καδένα και όλα τα παρελκόμενα είναι γενικά κάπως περίεργο??

 

Έχει αρκετούς κωδικούς θα έλεγα (παλιούς και νέους) και δεν ξέρεις τι κωδικό μπορεί να έχει βάλει??

 

Η κάθε μάρκα έξω στο εμπόριο δεν μπορείς να είσαι σίγουρος κάποιες φορές για το κάθε πότε ενημερώνεται η βάση δεδομένων της....

 

Θα συμφωνήσω ως προς αυτου που λέει ο φίλος μας ποιο κάτω.

 

Μήπως είναι ο θόρυβος που κάνει στα κρύα??

 

 

Επειδή όπως σου είπα και εγώ τον ίδιο κινητήρα έχω.

 

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι αν το έχω το αμάξι για αρκετό διάστημα σε ακινησία εκεί πράγματι κάνει ένα θόρυβο για κάποια δευτερόλεπτα αλλά μετά σταματά.

 

 

Το δικό μου είναι του μοντέλο 2013.

 

 

Θα σου πω και το άλλο φίλος μου έχει από καινούργιο τον ίδιο κινητήρα σε Skoda Octavia του 2010.

 

Τώρα έχουμε 2021 το αμάξι έχει αυτή την στιγμή πάνω από 220.000 χιλιόμετρα. 

 

Η καδένα είναι ακόμα η εργοστασιακή από την μάνα του.

 

Δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΈ ΚΑΔΈΝΑ.

 

 

 

καλημερα . οχι δεν ειναι μονο στο cold start . το κανει μετα απο 3-4-5  χιλ. χιλιόμετρα και εντονα σιγουρα θεμα της καδενας . λογικα δεν εγινε σωστη δουλεια η ηταν λαθος το σετ η δεν μπικε γραναζι η η η η ... οποτε παμε ταμειο μεχρι να βρουμε τα λεφτα για καινουρια εργοστασιακη και μετα αγιος ο θεος .. πολυ κακο το θεμα παντος να πληρωνεις και να μην εχει κανενα αποτελεσμα .. δεν πειραζει υγεια να εχουμε και ολα καλα θα παμε . καλη χρονια λεβεντες !!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω θα βοηθούσε πολλούς περιληπτικά με 2 κουβέντες, αν λέγαμε στα πόσα χιλιόμετρα αλλάξαμε καδένα ή σετ και πιο βάλαμε και σε τι κινητήρα επειδή ακούω και διαβάζω ότι κάποιοι έχουν 190/220 χλ και 250 και δεν έχουν αλλάξει ακόμα καδένα.

Εγω σε FSI 1600 με 150.000χλ δεν έχω αλλάξει και αρχίζω να το σκέφτομαι, ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε VW GOLF 5 GTI  αγορά 4/2006 άλλαξα σετ ιμάντα-αντλία νερού-αντιψυκτικό στα 12 χρόνια και συμπληρωμένα 100.000 χιλιόμετρα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μάγκες εχω ενα golf 5 1.4 tsi και το πήγα για αλλαγή καδένας και μετα την αλλαγή διαπίστωσα ότι ρεταρει στα χαμηλά(μεταξύ 1000-1500 στροφές) καίει πολύ βενζίνη και το μοτέρ κουνιέται αισθητά στο ρελαντί μέχρι και μέσα στην καμπίνα το νιώθω αλλιώς( το αμάξι έχει πρόγραμμα αλλά μου είπαν δεν φταίει αυτό) ο μάστορας είδε 3 φορές τα σημάδια και δεν έχει πηδήξει δόντι επίσης στο διαγνωστικό δεν βγάζει κάτι τι θα μπορούσε να είναι είχε κάποιος κάτι παρόμοιο;

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , thodoris91 said:

Μήπως δεν το έχει χρονίσει σωστά?

Δεν θα έκανε κι άλλα χαζα όμως ;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TASOS M, said:

Κάποιο μπουζί θα λείπει.

Δεν νομίζω ρε φίλε αυτό που λες είναι πολύ χοντρό..στα ψιλά μια χαρά τραβάει

 

Link to comment
Share on other sites

οπως λες σου καει πολυ βενζινη για τσεκαρε αντλια υψηλής και μπεκ και δες εαν τα λαδια σου εχουν μυρωδια βενζινης

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε να στο δει αυτος που σου αλλαξε καδενα.
1. Χρονισμό εχει κιτ για tsi?
2. Δες τα δυο ματια εκκ/στροφ αν ειναι στη θεση τους φυσωμενα και οχι σπασμενα.
3. Και να γινει ελεγχος στα μπουζι οπτικος και σωστο σφιξιμο.
4. Ελεγχος στην υψηλης μηπως κουνηθηκε η παροχη ή η φυσα.

Με διαγνωστικο να δει στο ρελαντι αν καποιος κυλινδρος κανει missfires συνεχομενα.

Επισης οταν το αυτοκινητο εχει τετοια προβληματα, δεν πατας υψηλες στροφες γιατί απλά μπορει να σπασει και μετα θα παει στη μαντρα για τεμαχισμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Nikos7paok said:

Δεν νομίζω ρε φίλε αυτό που λες είναι πολύ χοντρό..στα ψιλά μια χαρά τραβάει

 

Αφού έχει όλα τα μπουζί, να κοιτάξεις εάν τα έχει βάλει όλα και δεν λείπει κάποιο: έμβολα, πιστόνια, μπιέλες, διωστήρες, κουζινέτα, αντιτριβικά μέταλλα, κάποιος κνώδακας, κάποιο έκκεντρο . Κάτι θα λείπει.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , nikdev said:

Πηγαινε να στο δει αυτος που σου αλλαξε καδενα.
1. Χρονισμό εχει κιτ για tsi?
2. Δες τα δυο ματια εκκ/στροφ αν ειναι στη θεση τους φυσωμενα και οχι σπασμενα.
3. Και να γινει ελεγχος στα μπουζι οπτικος και σωστο σφιξιμο.
4. Ελεγχος στην υψηλης μηπως κουνηθηκε η παροχη ή η φυσα.

Με διαγνωστικο να δει στο ρελαντι αν καποιος κυλινδρος κανει missfires συνεχομενα.

Επισης οταν το αυτοκινητο εχει τετοια προβληματα, δεν πατας υψηλες στροφες γιατί απλά μπορει να σπασει και μετα θα παει στη μαντρα για τεμαχισμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλησπέρα φίλε σήμερα ξανά πήγα συνεργείο και βάλαμε το διαγνωστικό όταν δούλευε το αμάξι και έβγαλε σφάλμα ανάφλεξης και στους 4 κυλίνδρους και ο μηχανικός μου με είπε θα σου αλλάξω μπουζί μπας και ήταν ελαττωματικά καί εγώ απόρησα λέω και τα 4 τόση σύμπτωση 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα,ήθελα να εκφράσω την απορία μου στους γνωστές εδώ μιας και έχω το golf το 5αρι fsiκαι επειδή έχω 240.000 Χμ είπα να αλλάξω καδένα γιατί Ακουγόταν τραχύς ήχος κάθε πρωί ανελλιπώς.εφόσον την άλλαξα το πρωί ακούγεται ακόμα για 1 δευτερόλεπτο πολύ πιο σιγά και μια φορά μόνο ακούστηκε όπως πριν αλλά τα πρωινά αυτός ο ήχος του ενός δευτερολέπτου είναι φυσιολογικό ενώ έχω αλλάξει σετ καδένα πριν 10000 Χμ και τεντώτηρα; Ευχαριστώ εκ των πρωτερων 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα,ήθελα να εκφράσω την απορία μου στους γνωστές εδώ μιας και έχω το golf το 5αρι fsiκαι επειδή έχω 240.000 Χμ είπα να αλλάξω καδένα γιατί Ακουγόταν τραχύς ήχος κάθε πρωί ανελλιπώς.εφόσον την άλλαξα το πρωί ακούγεται ακόμα για 1 δευτερόλεπτο πολύ πιο σιγά και μια φορά μόνο ακούστηκε όπως πριν αλλά τα πρωινά αυτός ο ήχος του ενός δευτερολέπτου είναι φυσιολογικό ενώ έχω αλλάξει σετ καδένα πριν 10000 Χμ και τεντώτηρα; Ευχαριστώ εκ των πρωτερων 
Πρώτη φορά σε φόρουμ?
Εδώ που το άνοιξες το θέμα δε θα σου απαντήσει κανενας γιατί είναι άσχετο με τη κατηγορια
Link to comment
Share on other sites

Θα το μεταφέρω στην ενότητα των Golf. :-) 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.