Jump to content
geezer

Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος

Recommended Posts

Καλησπέρα τσακάλια. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο οπότε το γράφω εδώ  μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.

Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.

Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά  από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40.

 

Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

On 8/18/2022 at 9:19 AM, geezer said:

Καλησπέρα τσακάλια. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο οπότε το γράφω εδώ  μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο.

 

Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp.

 

Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά  από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40.

 

 

 

Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

 

Από έμπειρα με το 6N μου θα έλεγα στο πράγματα, πολλαπλασιαστές ή μπαταρία. 

Στα κοίταξαν αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.