Jump to content
giannis_tsi

Golf mk7 1.4tsi 150 act DSG7 ιμαντας χρονισμου

Recommended Posts

Γεια σας παιδια! Εχω το Golf 7 1.4tsi 150act DSG7 του 2014 μοντελο...τελευταια αρχισα να εχω εναν προβληματισμο σχετικα με τον ιμαντα χρονισμου ο οποιος μου δημιουργηθηκε μετα απο συζητηση με ενα φιλο για το alfa romeo giulietta του το οποιο ηθελε αλλαγη ιμαντα καθε 3 χρονια η καθε 60.000 χλμ νομιζω...το δικο μου το golf εχει αυτη την στιγμη 108.000 χλμ. και το ειχα παρει καινουργιο απο καρεντα τον Οκτωβριο του 2014!

Τα πρωτα χρονια του εκανα κανονικα τα σερβις του στην καρεντα ειτε στο Μαρουσι ειτε στη Βουλιαγμενης απ οπου το ειχα παρει και απο το 2016 και μετα το πηγαινα σε αλλο συνεργειο οπου ειχα ξεκινησει και την πρωτη του βελτιωση με προγραμμα 1ου σταδιου! Τα σερβις που συνηθιζω να του κανω (παντα με συζητηση με τον μηχανικο μου) ειναι καθε 7.000 χλμ περιπου αλλαγη λαδια-φιλτρο λαδιου και σε καθε μεγαλο σερβις και τα μπουζι! Συν σε καθε σερβις ελεγχος του a/c και αλλαγη φιλτρου καμπινας αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Στα 70.000 χλμ περιπου μου εβγαλε διαρροη η αντλια νερου και χρειαστηκε αλλαγη η οποια και εγινε! Προσπαθω να θυμηθω εαν ειχαμε αλλαξει και τον ιμαντα χρονισμου γιατι βλεπω στο βιβλιο σερβις οτι δεν μου το εχουν γραψει μεσα...και γενικα βλεπω οτι μεχρι τωρα δεν μου εχουν αλλαξει ποτε τον ιμαντα και σε καποιες ερευνες που εχω κανει προσφατα στο ιντερνετ βλεπω οτι λενε για τους ιμαντες χρονισμου πως θελουν αλλαγη καθε 3 με 4 χρονια ή καθε 60.000 χλμ προληπτικα για λογους ασφαλειας!! Εχω ψαξει οτι βιβλια εχω της VW για το αμαξι μου αλλα δεν βρισκω κατι σχετικο που να λεει ποτε χρειαζεται αλλαγη στο συγκεκριμενο αμαξι...με την αντιπροσωπεια δεν εχω μιλησει ακομα να τους ρωτησω και εχω σκοπο αυτες τις μερες να τους παρω ενα τηλ...εσας ποια ειναι η γνωμη σας (εαν υπαρχει καποιος ειδικος/πιο εμπειρος πανω στο συγκεκριμενο θεμα να μου λυσει την απορια) 

Ευχαριστω προκαταβολικα!!  

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα με το vin στην αντιπροσωπεια.
Δες και το βιβλιο του αυτοκινητου αναλογα τον κωδικο στο πατωμα θα λεει εστω τις επιθεωρησεις του ιμαντα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω στον συγκεκριμένο κινητήρα θέλει πολύ αργότερα γύρω στις 200.000km , αλλά δε θυμάμαι ανά πόσα χρόνια...στην Ελλάδα με τις συνθήκες που επικρατούν καλό είναι να τον αλλάξεις νωρίτερα 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια! Τελικα απ οτι βλεπω γενικοτερα και σε αντιστοιχα φορουμ της vw του εξωτερικου υπαρχει οντως μια μεγαλη συγχυση πανω στο θεμα του ιμαντα χρονισμου...και ενω ειναι κατι αρκετα σημαντικο πανω στη συντηρηση του κινητηρα ουτε η ιδια η vw δεν μπορει να σου πει με σιγουρια τι ισχυει και τι οχι! 

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα τη πρώτα

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πίνακες, ανάλογα με το μοτέρ και τη χώρα (Groups A-C) που λέει, πότε, αν βγάλει άκρη θα σε ενημερώσει η vw, αν τη ρωτήσεις.

Η απάντηση σε αντίστοιχο μοτέρ, με email από το εργοστάσιο είναι ότι δεν υπάρχει διάστημα χιλιομέτρων, αλλά ανά 5χρόνια αλλαγή.

 

Ανά 60Κ πρέπει να γίνεται έλεγχος του ιμάντα και του τεντωτήρα, μετά τις 120,000 (εντός 5ετίας).

Έχοντας ήδη 108,000 αλλά έχεις 8+ χρόνια, εφόσον το αυτοκίνητο είναι του 14, έπρεπε να το έχεις αλλάξει.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.