Jump to content
maridas

PASSAT B5.5 20VT ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Recommended Posts

Μετά από προσπάθεια να συμμαζέψω το αυτοκίνητο (θα ανεβάσω αναλυτικά λίστα με εργασίες που έγιναν) , μου έμειναν κάποιες υποχρεώσεις

Τρόμπα συμπλέκτη 
Κρεμαγιέρα 

Check engine light (δεν εχω δει ακόμη τι είναι)

Και... ένα πρόβλημα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια όταν μπει κόσμος πίσω φρενάρει μόνο του και ανασβοσήνει η ένδειξη του ESP 

Το αμάξι έχει 180.000 χιλιόμετρα και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να ασχολείται με VW στην περιοχή της Αθήνας 

Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να αναφέρω ότι αλλάξαμε αισθητήρα ABS σε έναν τροχό αλλά η κατάσταση δεν βελτιώθηκε

Θα ήθελα και την γνώμη σας όσον αφορά τις τιμές 

0-02-05-3d5bf56edf1487bc362dd78b72d6ac7e942fd5a16c3d3606defe5d033b51b4d1_3b557ca5ca445b74.jpg

0-02-05-5c3a07821f4eeafd1c7af0fd3591419c3a8fd71c4926df16b956e2e2f1beb521_504734d0f77cda9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βγάλε το πίσω κάθισμά. Στο κέντρο του πίσω καθίσματος υπάρχει μία βαλβίδα. Στο vcds αναγνωρίζει σαν βαλβίδα G202. Η είναι η βαλβίδα χαλασμένη η τεντωμένα τα καλώδια της! Συνήθως φτιάχνουμε ενα μεταλλικό "σκέπαστρο" και το βιδώνουμε στις βίδες που βιδώνει η βαλβίδα ετσι ωστε να είναι "σκεπασμένη" και οταν μπαίνει κόσμος να μην πιέζεται!

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/19/2022 at 9:16 AM, taximan said:

Βγάλε το πίσω κάθισμά. Στο κέντρο του πίσω καθίσματος υπάρχει μία βαλβίδα. Στο vcds αναγνωρίζει σαν βαλβίδα G202. Η είναι η βαλβίδα χαλασμένη η τεντωμένα τα καλώδια της! Συνήθως φτιάχνουμε ενα μεταλλικό "σκέπαστρο" και το βιδώνουμε στις βίδες που βιδώνει η βαλβίδα ετσι ωστε να είναι "σκεπασμένη" και οταν μπαίνει κόσμος να μην πιέζεται!

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

σε ευχαριστώ πάρα πολύ το έκανα 

φτιάξαμε και τις κολλήσεις στην μονάδα όλα τέλεια! 

τώρα έχουμε θέμα μόνο με το υδραυλικό. το τιμόνι βαραίνει ξαφνικά στο μισάωρο οδήγησης απάνω και δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι 

Αλλάξαμε αντλία και κρεμαργιερα

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω νέο θέμα παραθέτω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω παροδικά στο Passat 1,8t 2001 AWT στα 248.000 πλέον : Κάποιες φορές ανάβει ένδειξη θερμοκρασίας (παλλόμενη Κόκκινη και στην συνέχεια μένει αναμένη )με τρία μπιπ. 


πριν 2 μήνες το είχε ξαναβγάλει το ίδιο θέμα πήγα μηχανικό έκανε τεστ στο κύκλωμα ψύξης , είχα μια μικρή διαρροή από κολλάρο το έφτιαξα όλα οκ . 
πριν από 1 χρόνο άλλαξα ιμάντες , αντλία νερού , αισθητήρα θερμοκρασία ψυκτικού , δοχείο διαστολής , τάπα κλπ. 

Σημερα ξανά μάνα τα ίδια  το έβαλα στο vcds κανένα σφάλμα , είπα να δω πραγματικές τιμές ο εγκέφαλος βλέπει 94βαθμους , το καντράν διαβάζει 97 

ο δείκτης πάντα λέει 90 …. Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει !;

 

Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2023 at 3:37 ΜΜ, xristos/red tornado said:

Για να μην ανοίγω νέο θέμα παραθέτω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω παροδικά στο Passat 1,8t 2001 AWT στα 248.000 πλέον : Κάποιες φορές ανάβει ένδειξη θερμοκρασίας (παλλόμενη Κόκκινη και στην συνέχεια μένει αναμένη )με τρία μπιπ. 


πριν 2 μήνες το είχε ξαναβγάλει το ίδιο θέμα πήγα μηχανικό έκανε τεστ στο κύκλωμα ψύξης , είχα μια μικρή διαρροή από κολλάρο το έφτιαξα όλα οκ . 
πριν από 1 χρόνο άλλαξα ιμάντες , αντλία νερού , αισθητήρα θερμοκρασία ψυκτικού , δοχείο διαστολής , τάπα κλπ. 

Σημερα ξανά μάνα τα ίδια  το έβαλα στο vcds κανένα σφάλμα , είπα να δω πραγματικές τιμές ο εγκέφαλος βλέπει 94βαθμους , το καντράν διαβάζει 97 

ο δείκτης πάντα λέει 90 …. Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει !;

 

Επανέρχομαι , καθώς μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά ,καθώς άλλαξα το δοχείο διαστολής με ορίτζιναλ (4ο που αλλάζω ) αυτό που είχα ένα febi δεν έκανε καλή επαφή ο ενσωματωμένος αισθητήρας στάθμης και μπέρδευε το όλο σύστημα …

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/4/2023 at 1:48 PM, xristos/red tornado said:

Επανέρχομαι , καθώς μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά ,καθώς άλλαξα το δοχείο διαστολής με ορίτζιναλ (4ο που αλλάζω ) αυτό που είχα ένα febi δεν έκανε καλή επαφή ο ενσωματωμένος αισθητήρας στάθμης και μπέρδευε το όλο σύστημα …

 

TΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ASTRA H ΕΠΑΘΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ 

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΡΥΟ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΤΡΙΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΖΕΣΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ (ΤΡΕΜΕΙ ΛΙΓΟ) ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΦΟΥΛ ΒΕΝΖΙΝΕΣ/ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. ΖΕΣΤΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΜΥΡΩΔΙΕΣ. CHECK ENGINE LIGHT ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , maridas said:

ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΡΥΟ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΤΡΙΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΖΕΣΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ (ΤΡΕΜΕΙ ΛΙΓΟ) ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΦΟΥΛ ΒΕΝΖΙΝΕΣ/ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. ΖΕΣΤΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΜΥΡΩΔΙΕΣ. CHECK ENGINE LIGHT ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ.

Αισθητήρας θερμοκρασίας αντί ψυκτικού , ελεγξε την λειτουργία του με το vcds .(εγω έχω μια διαφορά 3’C ) εμένα μου κάνει ακριβός το ίδιο παροδικά και έχω σχετικά νέο αισθητήρα (πριν 2 χρονιά τον άλλαξα ) .Ωστοσο αμφιβάλω αν είναι ο original αυτός που φοράω τώρα .

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.