MTB_1995 Posted September 17, 2022 Report Share Posted September 17, 2022 Καλημέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος Polo 6N2 1000cc και αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο τις τελευταίες ημέρες. Πριν 1 μήνα που άναψε το EPC και το αμάξι μπήκε σε safe mode. Όσο κινούνταν δεν έσβηνε. Μόλις σβήνω δεν ξαναπήρε μπροστά. Το πάω συνεργείο, αλλάζουν αισθητήρα στροφάλου με γνήσιο και όλα καλά. Όσο περνούσαν οι ημέρες ένιωθα ένα τρέμουλο στο ρελαντί, το οποίο μεταφέρονταν και σε όλες τις ταχύτητες (80-100-120 χλμ). Πριν από 5 ημέρες και ενώ ήμουνα με 3500 στροφές περίπου, ξαφνικά κόβει το αμάξι, μπαίνει σε safe mode (έως 3000 στροφές/ρελαντί 1000) και ξανά συνεργειο. Μου λένε πρόκειται για συνθέτη βλάβη και το πηγαίνουν το αμάξι σε εξειδικευμένο συνεργείο για VW group. Περιοχή Αθήνα και το αμαξι συντηρημένο ευλαβικά. Κάνανε έλεγχο ηλεκτρολογικό σε όλο το αμάξι, ψάξανε τα πάντα, δοκίμασαν άλλο εγκέφαλο και τελικά μου λένε είναι το "πλακάκι" ανάμεσα στο σασμάν και το κινητήρα. Για να αλλαχθεί πρέπει να κατέβει το σασμαν και μου λένε πως αυτό το "πλακακι" σε εμένα έλλειπε πριν (???). Έχει κάποιο "μάτι" πάνω αυτό το πλακάκι και διαβάζει το βολαν; Δεν μπορώ να το καταλάβω.... Το αλλάζουν + δίσκο πλατο γιατί ήταν λιώμα και μου λένε έτοιμο. Πάω, παίρνω το αμάξι και μόλις πάω 500μ. ανάβει πάλι EPC και check engine αυτή τη φορά, safe mode ξανά, κτλ. Γυρίζω πίσω, το βλέπουν και έβγαζε σαν βλάβη όλα αυτά που είχαν αλλάξει. Δοκιμή ξανά άλλο εγκέφαλο, αλλά τίποτα. Ούτε μπροστά έπαιρνε. Ξανά σασμαν κάτω και είχε κάψει μου είπαν αυτό το πλακάκι που είχαν αλλάξει. Μάλλον κάπου βραχυκύκλωσε μου λένε. Ξανά αλλαγή και πηγαίνουν το αμάξι σε ηλεκτρολογείο για να βρει το βραχυκύκλωμα. Δυστυχώς αποτέλεσμα κανένα μέχρι στιγμής και το αμάξι είναι 8 ημέρες συνεργειο χωρίς να μπορεί να βρεθεί η βλάβη. Κανείς με παρόμοιο περιστατικό ή να έχει ακούσει κάτι; Ευχαριστώ και με συγχωρείτε για το μεγάλο post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 18, 2022 Report Share Posted September 18, 2022 Δες αν μπορεις να ποσταρεις τα σφαλματα του διαγνωστικουSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTB_1995 Posted October 15, 2022 Author Report Share Posted October 15, 2022 Καλημέρα σε όλους. Η βλάβη που έβγαζε το διαγνωστικό ήταν Camshaft Position Sensor (G40). Αλλάχτηκε τρείς φορές ο αισθητήρας (!!!) και λόγω βραχυκυκλώματος που υπήρχε τον έκαιγε. Τα βραχυκυκλώματα βρέθηκαν και φτιάχτηκαν, πήρα το αμάξι αλλά... τα προβλήματα συνεχίζονται. Τις πρώτες ημέρες όλα καλά, μετά την 3η ημέρα μου άναψε Check Engine. Είπα να μην δώσω σημασία, αλλά πλέον το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο να δυσκολεύεσαι να το οδηγήσεις. Γενικά δεν τραβάει, τις αλλαγές ταχυτήτων τις κάνω μεταξύ 3500-4000 σαλ. για να "τραβήξει" λίγο, η αίσθηση του σασμάν είναι σαν να είναι στεγνό από λάδι μέσα, κατέβασμα από 4η σε 3η δύσκολο πολύ, κομπιάσματα μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και όλα αυτά με καινούριο δισκο-πλατό και αλλαγμενο σασμάν πριν 50.000 χλμ με AMSOIL βαλβολίνη. Επίσης νιώθεις ένα τρέμουλο από το ρελαντί και σε όποια ταχύτητα και αν είσαι μετά. Θα δω μήπως έχει χάσει βαλβολίνη και θέλει συμπλήρωμα, αλλά μετά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω... Απόγνωση πραγματικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 Να πας επιτέλους στην αντιπροσωπεία. Δεν σου φταίει κανένας που ενώ υπάρχει ο επίσημος και ξέρει τι πρέπει να κάνει, εσυ επιλέγεις να πηγαίνεις στον κάθε άσχετο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει ιμάντα ή καδένα χρονισμού? Τα συμπτώματα ταιριάζουν με καδένα που έχει πηδήξει δόντι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted October 22, 2022 Report Share Posted October 22, 2022 On 19/10/2022 at 9:56 ΜΜ, thodoris91 said: Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει ιμάντα ή καδένα χρονισμού? Τα συμπτώματα ταιριάζουν με καδένα που έχει πηδήξει δόντι Νομίζω με ιμάντα χρονισμού. Έχουν σταματήσει οι καδένες γιατί είχανε θέματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted October 22, 2022 Report Share Posted October 22, 2022 Μιλάμε για polo 6n2 όχι για το τελευταίο το χιλιαρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolaras Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Καλησπέρα παιδιά τις προάλες ειχα ενα παρόμοιο περιστατικο σε polo gti 6R . Ημουν ρολαριστος στον δρομο και ,πατησα το γκάζι λιγο αποτομα με 3η νομίζω μεσα και μου αναψε το ΕPC Και μπηκε σε Safe mode λογικα γιατι δεν πήγαινε βημα το αμαξι. Μετα απο λιγα μέτρα σταμάτησα δεξιά και το έσβησα, το ξαναέβαλα μπροστα και ηταν σαν να μην εγινε τπτ, ξαφνικα έστρωσε. Εχει κανενας ιδέα τι μπορεί να ειναι ? Πρώτη φορα μου το κάνει ,το αμάξι ειναι μαμά εκτος απο ενα φιλτρο που φοράω ελευθερο και εχω αφαιρέσει προκαταλύτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimis1984 Posted January 30, 2023 Report Share Posted January 30, 2023 On 22/10/2022 at 9:13 ΜΜ, thodoris91 said: Μιλάμε για polo 6n2 όχι για το τελευταίο το χιλιαρι Εχω polo 2003 μοντέλο.1400 κυβικά αλλά με τα λίγα άλογα.Μπαινει σε safe mode.ολοι μου λένε πεταλούδα την αλλάζω πάλι τα ίδια.δυο χρόνια ταλαιπωρούνται.ηβαντιπροσωπια στη Καλαμάτα το είχε 2 μήνες και το έψαχνε.αλλα πάλι τα ίδια.ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimis1984 Posted January 30, 2023 Report Share Posted January 30, 2023 Να το πετάξω κρίμα είναι τα έχω αλλάξει όλα πάνω του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...