nickgn Posted November 16, 2022 Report Share Posted November 16, 2022 Καλημέρα σας, σκέφτομαι να πουλήσω το γκολφακι μου και να προβω σε αγορά σιρόκο γιατί μου έχουν λέιψει τα γκάζια. Λόγω όμως του ότι καλόμαθα με την πρωτίστως οικονομία στο καύσιμο που πρόσφερε το πετρέλαιο, ήθελα να μάθω το κατα πόσο η τοποθέτηση αερίου σε κινητήρες TSI 1.4 είναι σοφή επιλόγη στον αν προκαλούν προβλήματα σε αυτούς τους κινητήρες. Σας ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted November 16, 2022 Report Share Posted November 16, 2022 Καλησπέρα, έχω τον ίδιο κινητήρα 1.4tsi cavd (160ps) σε γκολφ εδώ και 214k (μαμά, πρώτο χέρι, μοναδικός οδηγός). Δεν έχω ακούσει πουθενά να βάλαν αέριο σε αυτό τον κινητήρα ακόμα και μαμά και να δούλεψε σωστά. Αν το έχει εγκαταστήσει κάποιος και το έχει δουλέψει για αρκετά km χωρίς προβλήματα ας μας ενημερώσει. Επειδή είναι σπορ ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει σε όλες τις στροφές για να μην έχει προβλήματα. Δεν είναι κινητήρας που δεν τον τρέχεις ή τον τρέχεις αραιά. Εμένα μου καίει σε αυτοκινητόδρομο 7,2-7,4lt/100km με 16ρες ζάντες και έως 110km/h, γύρω στα 8lt/100km με ταχύτητες έως 160km/h, 11-12lt/100km με 180-200km/h. Μέσα στην πόλη στο σταμάτα ξεκίνα 10-10,5lt/100km άνετα. Μέτρηση γέμισμα με γέμισμα υπερχειλισμένο με αποκλειστικά 100ρα βενζίνη. Δεν τον λές και φουλ οικονομικό τον κινητήρα, αλλά άλογα και κάποια ροπή θέλει κάποιος αγοράζοντας τον, δε γίνεται να έχει και χαμηλή κατανάλωση. Τον tdi από ο,τι είδα έχεις με 105ps, με ένα πρόγραμμα θα το φτάσεις κοντά στα 150ps. Καλύτερα κάνε μια τέτοια αναβάθμιση για να έχεις την οικονομία που θές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgn Posted November 16, 2022 Author Report Share Posted November 16, 2022 σε ευχαριστω για την απαντηση, η αλήθεια είναι οτι φοραω στο γκολφακι παραλληλο εγκεφαλο με καλουτσικες αποδόσεις, θέλω όμως παραπανω, αρα δεν θα βολευτω με τα 160 μανισια άλογα του σιρόκο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted November 16, 2022 Report Share Posted November 16, 2022 (edited) Ωραίος. Οπότε σε προγραμματισμένο ξεχνάς και τις καταναλώσεις που σου γράφω πιο πάνω που είναι με 16ρα σε μένα και μαμά. Αυτά που διαβάζεις τα τύπου "βάλε πρόγραμμα στο ρόκο και θα πέσει η κατανάλωση" είναι δίκοπο μαχαίρι για μένα και μούφα: ναι πέφτει η κατανάλωση αν το πρόγραμμα δίνει φουλ στεγνό μείγμα στα χαμηλά, αλλά δουλεύεις στα χαμηλά ένα κινητήρα που είναι φτιαγμένος για να δουλεύει στα ψηλά. Καλή επιλογή σε ό,τι πάρεις. Edited November 16, 2022 by Gmis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgn Posted November 22, 2022 Author Report Share Posted November 22, 2022 Καλημέρα σας, επανέρχομαι με το εξής ερώτημα, στους δίλιτρους κινητήρες ισχύει οτι μπαίνει πιο άφοβα αέριο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted November 23, 2022 Report Share Posted November 23, 2022 Παλιά έβαζαν ένα σύστημα ολλανδικό. Είχα ρωτήσει για του πατέρα μου το Tiguan 5N 2.0 tsi και έβαζαν το σύστημα της vialle που μετατρέπει το αέριο από αέριο σε υγρό. Δεν κάνει κάνει εναλλαγή ανά 5-6 ψεκασμούς σε 1 βενζίνης. Από ότι είχα ψάξει το μετέτρεπε σε υγρή μορφή. Η τιμή ήταν ιδιαίτερα αλμυρή. Πάνω από 2.800 όταν είχα ρωτήσει. Εν κατακλείδι το αμάξι πουλήθηκε λόγω άπειρων προβλημάτων καδένας, βεντιλαντερ κτλ(όλα αλλάχθηκαν αντιπροσωπεία) και εν τέλη πήρε ένα 1.6 Tdi Troc και σώθηκε ο άνθρωπος. Κατά την ταπεινή μου άποψη, ούτε θα έμπαινα στη διαδικασία να βάλω αέριο σε τουρμπατο κινητήρα. Εάν θέλετε να δείτε εξοικονόμηση καυσίμου θα πρέπει να δείτε ένα δεύτερο για μέσα στην πόλη δεν υπάρχει άλλη λύση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 23, 2022 Report Share Posted November 23, 2022 (edited) On 22/11/2022 at 10:10 ΠΜ, nickgn said: Καλημέρα σας, επανέρχομαι με το εξής ερώτημα, στους δίλιτρους κινητήρες ισχύει οτι μπαίνει πιο άφοβα αέριο? Στους διλιτρους TSI και TFSI αναφέρεσαι? Η ήταν γενική η ερώτηση σου για τους διλιτρους κινητήρες? Αν ήταν γενική η ερώτηση σου για τα 2000cc δεν είναι απόλυτα βέβαιο και σίγουρο ότι αν θα αντέξει ένας κινητήρας 2000cc Edited November 23, 2022 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 23, 2022 Report Share Posted November 23, 2022 Συμφωνω με τον vastil, παιρνεις 1-2 μικρα και γλιτωνεις καυσιμο και φθορες.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgn Posted November 24, 2022 Author Report Share Posted November 24, 2022 13 hours ago , OMINUS said: Στους διλιτρους TSI και TFSI αναφέρεσαι? Η ήταν γενική η ερώτηση σου για τους διλιτρους κινητήρες? Αν ήταν γενική η ερώτηση σου για τα 2000cc δεν είναι απόλυτα βέβαιο και σίγουρο ότι αν θα αντέξει ένας κινητήρας 2000cc Ναι συγνώμη δεν ηταν σωστή η ερώτηση μου, στους TSI & TFSI εννοουσα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 24, 2022 Report Share Posted November 24, 2022 21 λεπτά πριν , nickgn said: Ναι συγνώμη δεν ηταν σωστή η ερώτηση μου, στους TSI & TFSI εννοουσα Κοίτα για όχημα που να είναι ΜΕ αέριο από το εργοστάσιο και όχι μετέπειτα... Αυτές η μετατροπές σε αυτά του είδους τα μοτέρ δεν τα έχω και σε απόλυτα εμπιστοσύνη ότι παίρνουν αέριο και το πόσο θα αντέξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...