Jump to content
xristopoulosk

Δεν παίρνει μπροστά vw passat b5

Recommended Posts

Καλησπέρα κάτοχος passat b5 mod 2001 και 1.6lit . κάποιες φορές δεν περνάει εμπρός και ακούω συνεχώς το κλικ του ρελέ να ανοιγοκλείνει.σκεφτομαι ότι φταίει

Το ρελέ και αν ναι ποιο.

Αισθητήρας στρόφαλου.

Τρόμπα βενζίνης.

Εγκέφαλος.

Πολύ ποιο σπάνια μου έχει σβήσει και σε πορεία.

Κάποιες ιδέες απόψεις .

Μπαταρία δυναμό μίζα είναι οκ.

Ευχαριστω

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τι έκανες τελικά φίλε μου; Είχα το ίδιο πρόβλημα σε Passat B5 1.6. Δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά.Στην αρχή, αφού ελέγχθηκε η αντλία βενζίνης,καθαρίστηκε η πεταλούδα, άλλαξα μπαταρία με υπόδειξη ενός μάστορα που το πάω για σερβις.Το αμάξι πήγε στον παλιό μάστορα που είχε προ διετίας και αυτός μετά από τρεις μέρες ανακάλυψε ότι φταίει η πεταλούδα και πιθανόν και τα μπεκ. Για μεταχειρισμένη πεταλούδα,καθαρισμό μπεκ,αλλαγή τοποθέτηση μπουζί και εργασία μου πήρε 280 ευρώ.Αρκετά ακριβά νομίζω, θα ήθελα και τη γνώμη σας.

Η συμβουλή ήταν να έχω πατημένο το γκάζι σανίδα όταν βάζω μπροστά.Το αμάξι από τον Αύγουστο καίει λάδια είναι στα 240.000 με 10.000 από αυτά με υγραέριο.Η γνώμη του να κάνω γενική επισκευή γιατί το πρόβλημα θα ξαναπαρουσιαστεί.Ο ίδιος δεν ξέρει αν είναι από ελατήρια πιστονιών ή λαστιχάκια βαλβίδων αλλά δεν συμφωνεί με αγορα μεταχειρισμένου ιδιου κινητηρα και δεν αναλαμβάνει πχ μετατροπή σε 1.8 Τ

Η πλάκα είναι όταν το πήρα από το συνεργείο και το δοκίμασα πάλι στο σπίτι έπαιρνε μπροστά με την πρώτη άντε δεύτερη αλλά όχι "τσακμάκι" που λένε.

Ρε που έχω μπλέξει.

 

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Link to comment
Share on other sites

Είναι παλιό το αυτοκίνητο. Πολλά τα υποψήφια γι ΄αλλαγή, θέλει υπομονή. 

Καλό ήταν ν΄αλλάξει το φίλτρο καυσίμου κι ελπίζω να έκανε βασική ρύθμιση πεταλούδας.

Αντλία καυσίμου έχεις αλλάξει ποτέ?

 

Σβήσε όλα τα σφάλματα (αν δεν το έκανε) κι όταν σκανάρει ας δει αν σου βγάζει κάποιο σφάλμα.

Κι άλλαξε ένα φίλτρο, 5Ε έχει τόσα έδωσες

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση

 

Φίλτρο καυσίμου έχει αλλαχτεί πριν ένα χρόνο μαζί με όλα τα υγρα,φρενων , τιμονιου,βαλβολίνες κλπ. Το αμάξι είναι παλιό αλλά είναι του πατέρα μου που έφτασε τα 90 κι έτσι το κυκλοφορώ σαν δευτεροτριτο εγώ.Μέχρι προσφατα ολα τα σερβις ηταν στην Καρέντα, το γνωρίζω το ιστορικό.Το αμάξι δεν είχε ταλαιπωρηθεί σε αστικό ιστό παρά μόνο σε ταξίδια επαρχία.Το λάθος πρεπει να έγινε τον Αυγουστο σε ενα μακρινό ταξίδι δεν πρέπει να είχε αρκετό λάδι γιατί είχε σπάσει ο δείκτης και δεν ειχε αντικατασταθεί.Λαμπάκι βεβαια δεν ειχε ανάψει αλλά στην αλαγή λαδιων πρεπει να εβγαλε κανα δυο λίτρα και κάτι από τα 3,5 που χωράει μαζι με το φιλτρο. Από τότε άρχισε και η (μεγάλη) κατανάλωση λαδιού και η κάπνα από πίσω περιστασιακά για λίγα δευτερόλεπτα και μόνο σε ταξίδι κάτω από 4000 στροφές.Σήμερα που επιχείρησα να το ξαναβάλω μπροστά 5 φορές δεν μπήρε .Μετά απο κανα τρίωρο πήρε αλλά με έναν περίεργο ήχο και ξεψυχισμένα.Δευτέρα θα ξαναπάω σ αυτόν που τσέπωσε τα φράγκα αλλά δεν ξέρω για ποιο να τον πρωτοβρίσω.

Κάθε γνώμη και πρόταση για συνεργείο αξιόπιστο που να ασχολείται με προβλήματα δεκτή σε μνμ αν απαγορεύεται εδώ.Το πήγαινα και σε έναν στην καλλιθεα με καλό όνομα που εξειδικεύεται σε VW αλλά όλο δεν προλαβαινουν λες και θα δουλέψουν τσάμπα. Τους βολεύει λαδάκια,κανα τακάκι κανα δίσκο κλπ να πέφτουν τα φραγκα άκοπα και απροβλημάτιστα.Αυτά τα αλλάζουμε και μόνοι μας με βιντεάκια.Τα συνεργεία τα θέλουμε για τα δύσκολα.Αμ ο άλλος ο εγκαταστάτης του υγραερίου μου, απο τους γνωστούς μέσω Διαδικτύου στην Πελοπόννησο, όταν απευθύνθηκα πρόσφατα μου δήλωσε ότι δεν προλαβαίνει έχει συνεχώς εγκαταστάσεις υγραερίου.

Πίκρα μεγάλη με τα μαστόρια.

Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω για συναισθηματικούς λόγους.Η αξία του στο καρ.γρ δεν ξεπερναει τα 1.500 ευρώ.Εχω επενδύσει πάνω του όχι μόνο στο υγραέριο αλλά και σε σαλόνι δερμάτινο,ζάντες αλουμινίου μαμά,κονσόλες από Β5.5 ξύλινες επενδύσεις κονσόλας θυρών κλπ τα οποία περιμένω να φτιαχτεί για να τοποθετήσω.

 

Περιμένω προτάσεις,γνώμες :)

 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκανα ανακατασκευή της μηχανής.Δεν είχα ούτε κολλημένα ελατήρια πιστονιών ούτε τσιμουχάκια βαλβίδων.Απλά :unknw: οι κύλινδροι είχαν γίνει οβάλ :aggressive: από υψηλή θερμοκρασία όπως είπε ο μηχανικός. Αυτός τα έριχνε στο υγραέριο που έχω βάλει έναν χρόνο τώρα και έκανα περίπου 10.000 χλμ. Βέβαια πολλοί έχουν βάλει υγραέριο χωρίς τέτοια προβλήματα.Εδω κυκλοφορούν χιλιάδες ταξί με αμέτρητα χλμ.

Πήγα για ρεκτιφιε κυλίνδρων αλλαγή με oversized πιστόνια, αλλαγή με ειδικές έδρες βαλβίδων για LPG, τσιμουχάκαι,φλάντζες,κολάρα,ιμάντες,δίσκο πλατώ,πολλαπλασιαστή και κατι άλλα ψιλολόγια συν νερά,λάδια,φίλτρα κλπ πέρασα το τριχίλιαρο για ένα αυτοκίνητο που πουλιέται στο car.gr  1,5 χιλιάρικο :cry:

Link to comment
Share on other sites

δεν παιρνεις κατι καλυτερο...και εγω τοσα εριξα τι να κανουμε. Θα βγαλουν μερικα χρονια ακομα 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.