Jump to content
Konstantinos87

Ευθυγράμμιση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Εχω ολοκαίνουριο troc rline 1.5 dsg εδω κ κανα 2μηνο. Το πρόβλημα που παρουσιαζεται ειναι το εξης: ενω οταν το αυτοκίνητο ρολαρει ειναι ευθυγραμμισμένο, στην επιτάχυνση το αμαξι φεύγει δεξιά. Εχει γινει ευθυγράμμιση, εχω κανει δεξια αριστερα τα ελαστικα, τιποτα αυτο τα δικα του. Πριν το παω αντιπροσωπεία υπαρχει καμια ιδέα τι μπορει να συμβαίνει; 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχουν θέμα τα ίδια τα ελαστικά σου και να προέρχεται από εκεί το πρόβλημα.

 

Link to comment
Share on other sites

Φοράει τα falken azenis fk451. Είναι πολύ περίεργο διότι σε σταθερή ταχύτητα το αμάξι πάει ολόισια. Αν είχαν θέμα τα ελαστικά δεν θα το "τράβαγε" γενικά;

Επίσης να πω ότι κρατώντας σταθερό το τιμόνι το αμάξι τραβάει δεξιά στην επιτάχυνση. Σαν ο δεξιός τροχός να γυρίζει πιο γρήγορα απ' τον αριστερό όταν πατάω γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

update:

Πήγα αντιπροσωπεία, το αμάξι το έλεγξαν από κάτω για τζόγους σε ψαλίδια, σινεμπλόκ, βάσεις κλπ, τσέκαραν με OBD και όλα τα βρήκαν φυσιολογικά. Εννοείται συνεχίζει το πρόβλημα του τραβήγματος στην επιτάχυνση. Δοκιμάσαμε το t-roc (ολόιδιο με το δικό μου με ίδιες ζάντες) που έχουν για test drive και δεν το κάνει. Σήμερα θα πάω από εκεί να βάλουμε τις ρόδες του test drive στο δικό μου και να κάνουμε δοκιμή μήπως φταίνε τα λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Update v.2:

Με τα ζαντολάστιχα από το test drive το αμάξι στην επιτάχυνση πήγαινε ευθεία (παρεμπιπτόντως φορούσε brigdeston turanza ενώ εμένα φοράει falken - οι ζάντες ολόιδιες). Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να πηγαίνει δεξιά με τα λάστιχά μου με όλους τους συνδυασμούς. Βάλαμε τα δεξιά αριστερά και αντίστροφα, μπρος - πίσω μέχρι και διαγώνια. Αυτό το βιολί του. Θα δοκιμάσω να κάνω και μια ρύθμιση γωνίας τιμονιού, το λεγόμενο καλιμπράρισμα. Αν δεν αλλάξει κάτι, τι μπορώ να κάνω με τα ελαστικά; Η vw λέει ότι δεν είναι δικό τους θέμα αλλά του κατασκευαστή των ελαστικών και γενικότερα άκρη δε βγάζω. Κάθε βοήθεια- γνώμη ευπρόσδεκτη :/

Edited by Konstantinos87
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορέσεις να κάνεις και πολλά με τα λάστιχα δυστυχώς... Αλλά στείλε ένα email στην κοσμοκαρ με το πρόβλημα μπας και γίνει κάτι λόγο Καλής πίστης 

 

Αλλά να ξέρει οτι τα λάστιχα θεωρούνται αναλώσιμα, οπότε να έχεις κάποιες επιφυλάξεις..

 

θα σου πρότεινα να μην πειράξεις την γωνία τιμονιού.

Άλλαξε τα λάστιχα από την στιγμή που έχεις διαπιστώσει ότι με άλλα λάστιχα το αμάξι δεν σου κάνει θέματα τότε μην πειράξεις καμία γωνία τιμονιού άλλαξε τα λάστιχα με άλλα 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@OMINUSΕυχαριστώ πολύ για την απάντηση. :)

 

@tsikis007Είτε ζεστά είτε κρύα το ίδιο κάνει. Τα bridgestone που δοκίμασα και ήταν ok ήταν κρύα για παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω πως πρέπει να μην πειράξεις γωνία τιμονιού. πας για αλλαγή ελαστικών δηλαδή? 

Link to comment
Share on other sites

Μην πειράξεις καμία γωνία τιμονιού. 

 

Άλλαξε τα λάστιχα σου να τελειώνεις, στο μέλλον πάλι θα τραβιέσε με την γωνία τιμονιού (αν την πειράξεις τώρα) όταν θα βάλεις καινούργια λάστιχα.

 

ΥΓ 

 

Αν επιτρέπεται, ποιός σου ανέφερε την περίπτωση της γωνίας του τιμονιού??

 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς αρνούμαι να ρίξω 670 ευρω για λάστιχα αν υποθέσουμε ότι είναι ελαττωματική παρτίδα, κάτι για το οποίο δεν φτάιω εγώ. Η karenta μου είπε να μιλήσω με τη falken κάτι το οποίο εμένα ως πελάτη δεν με ικανοποιεί διότι το αυτοκίνητο το πήρα από τη vw και αυτοί οφείλουν να βρουν λύση.. την οποία όμως αρνούνται να δώσουν.

Τη γωνία τιμονιού δεν θα την άλλαζα, θα έκανα ένα καλιμπράρισμα στο 0 με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και μάλιστα έχω ραντεβού αύριο γι αυτό. Γιατί ένα καλιμπράρισμα να αποτελεί πρόβλημα;

Μου το πρότεινε ο ευθυγραμμισάς μου. Το αυτοκίνητο είχε λάθος ευθυγράμμιση και στραβό τιμόνι προς τα δεξιά από τη πρώτη μέρα που το παρέλαβα και επειδή αυτός είναι από τους τοπ στην ευθυγράμμιση δεν ήθελα να το πειράξει η αντιπροσωπεία και το πήγα σε αυτόν. Και όπως είπα το αμάξι πάει ολόισια από τότε εκτός από όταν επιταχύνει.

Και θα ξαναρωτήσω.. έστω ότι έχουμε στραβά ελαστικά, πως γίνεται όταν τα σταυρώνεις να πηγαίνουν το αμάξι ΠΑΝΤΑ δεξιά; Θα αμφισβητήσουμε τoυς φυσικούς νόμους με τη vw

Edited by Konstantinos87
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πάω πάσο τότε δεν ήξερα ότι είχες θέμα από όταν το πήρες το αμάξι καινούργιο.

 

 

Θα σου πω το εξής, επειδή έχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση περίπου σαν εσένα.

 

Όταν είχα το C max (καινούργιο) πριν κλείσω 2 χρόνια και κάτι λιγότερο από 25.000 χιλιόμετρα είχα θέμα με τα ελαστικά του αυτοκινήτου σε ένα από τα 4.

Μου είχε εμφανιστεί καρούμπαλο στο ελαστικό το αμάξι από εργοστάσιο φορούσε τα Continental sport contact 3.

 

Έκανα παράπονα τότε στην ford για το θέμα αυτό με τα συγκεκριμένα ελαστικά και τότε προς τιμή τους κανόνισαν να έρθει να έρθει ο εμπειρογνώμονας της Continental για να δει το ελαστικό.

 

Βέβαια τότε δεν έγινε τίποτα, γιατί ο εμπειρογνώμονας δεν ήθελε να παραδεχτεί το πρόβλημα που είχε το λάστιχο το οποίο μου είχε κάνει καρούμπαλο και όχι δεν ήταν λάθος δικό μου γιατί όπως αποδείχτηκε όταν ξεμωνταρισαν το λάστιχο για να το δούνε εσωτερικά το λάστιχο δεν είχε κανένα σημάδι από χτύπημα από το μέσα μέρος

Απλός δεν ήθελε να με  καλύψει με αντικατάσταση,

άσε δε που η continental έχει την πολιτική ότι αν τα λάστιχα κάνουν έστω και ένα χιλιόμετρο έξω στον δρόμο δεν έχουν καμία ευθύνη ως εταιρία. (Αυτά που γράφω είναι επίσημη απάντηση από την continental Ελλάδας)

 

Μετά από αυτό προχώρησα σε αντικατάσταση όλον τον ελαστικών μιας και έξω, γιατι όταν πήγα σε γνωστό κατάστημα ελαστικών για να πάρω και μια δεύτερη γνώμη τα παιδιά τότε μου είπαν ότι το ελαστικό δεν έχει σημάδια από χτυπήματα η κάτι άλλο και ότι οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα και το έχουν δει και σε άλλα ελαστικά continental το θέμα αυτό.

 

Και επίσης προς τιμή τους τότε εντόπισαν και ένα ακόμα πρόβλημα στα ελαστικά μου το οποίο ήταν η πάρα πολύ γρήγορη φθορά που είχαν τα ελαστικά τα πίσω το πέλμα είχε φαγωθεί αρκετά γρήγορα σε σχέση με τα χιλιόμετρα που είχε το αμάξι τότε. (Κάτω από 25.000 χιλιόμετρα) που δεν δικαιολογούνται να είχαν τέτοια φθορά γιατί δεν τα είχα κάνει και πότε αλλαγή τα πίσω-μπροστά...

 

Έβαλα τότε τα Bridgestone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω αύριο να τσεκάρουν στον υπολογιστή γωνία τιμονιού. Αν είναι στο 0 δεν το πειράζω καθόλου, μην το κάνουν χειρότερο. Μίλησα το μεσημέρι με falken και πήρα θετικό vibe για αντικατάσταση αλλά πρέπει να γίνει μέσω karenta. Ελπίζω να βγάλω άκρη.. κρίμα πάντως καινούριο αμάξι, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά και με ταλαιπωρούν απίστευτα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν , Konstantinos87 said:

Θα πάω αύριο να τσεκάρουν στον υπολογιστή γωνία τιμονιού. Αν είναι στο 0 δεν το πειράζω καθόλου, μην το κάνουν χειρότερο. Μίλησα το μεσημέρι με falken και πήρα θετικό vibe για αντικατάσταση αλλά πρέπει να γίνει μέσω karenta. Ελπίζω να βγάλω άκρη.. κρίμα πάντως καινούριο αμάξι, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά και με ταλαιπωρούν απίστευτα.

Εύχομαι να βγάλεις άκρη και να ξεμπερδεψεις.

 

ΥΓ 

Να σου κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω έχω καταλάβει με το τι εννοείς έχετε κάνει τα λάστιχα αριστερά δεξιά??

 

Πως έχετε κάνει αλλαγή στα λάστιχα ακριβώς?

 

Δεν έχετε βάλει τα 2 λάστιχα τα πίσω μπροστά

Και τα μπροστά πίσω.

 

Πως το έχετε κάνει? 

 

Permutare.JPG?1510042468111

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Εύχομαι να βγάλεις άκρη και να ξεμπερδεψεις.

 

ΥΓ 

Να σου κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω έχω καταλάβει με το τι εννοείς έχετε κάνει τα λάστιχα αριστερά δεξιά??

 

Πως έχετε κάνει αλλαγή στα λάστιχα ακριβώς?

 

Δεν έχετε βάλει τα 2 λάστιχα τα πίσω μπροστά

Και τα μπροστά πίσω.

 

Πως το έχετε κάνει? 

 

Permutare.JPG?1510042468111

 

Λοιπον. Αρχικα τα μπροστινα τα αλλαξαμε μεταξυ τους. Μετα τα πισω οπως ηταν πηγαν μπροστα κ τα μπροστα (οπως ηταν σταυρωμενα) πηγαν πισω. Κ τελος αλλαξαμε το μπροστα αριστερό με το πισω δεξι. Με ολες τις αλλαγες το αμαξι παει δεξια στην επιταχυνση. Τα bridgeston μπηκαν οπως ακριβως ηταν στο troc του test drive και το αμαξι πηγαινε ισια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Update

Τελικά η falken θα προβει σε αλλαγη ελαστικων μεσω κοσμοκαρ. Μολις τα βαλω θα σας πω εντυπωσεις, πραγματικά πολυ περιεργο αυτο που συμβαινει.

Κατι ασχετο που μπορει να ναι κ σχετικο.. οταν ανεβαινω μια μικρη ραμπα, σαν αυτες που βαζουν σε πεζοδρομια, κ εχω στριμενο το τιμόνι ακουω εναν τριγμο απο μπροστα δεξια, ενα κρουκ. Στην αρχη νομιζα οτι καπου βρηκα αλλα αμα κανω οπισθεν κ ξανανεβω δεν ακουγεται. Θελω να πω οτι δεν το κανει παντα. Δεν εδωσα σημασια αλλα χθες το ξανακανε. Τι φαση? Μηπως ειναι η αιτια που με τραβαει το αμάξι?

Τοπ μαουντ? Ζαμφορ? 

Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2023 at 10:44 AM, Konstantinos87 said:

Update

Τελικά η falken θα προβει σε αλλαγη ελαστικων μεσω κοσμοκαρ. Μολις τα βαλω θα σας πω εντυπωσεις, πραγματικά πολυ περιεργο αυτο που συμβαινει.

Κατι ασχετο που μπορει να ναι κ σχετικο.. οταν ανεβαινω μια μικρη ραμπα, σαν αυτες που βαζουν σε πεζοδρομια, κ εχω στριμενο το τιμόνι ακουω εναν τριγμο απο μπροστα δεξια, ενα κρουκ. Στην αρχη νομιζα οτι καπου βρηκα αλλα αμα κανω οπισθεν κ ξανανεβω δεν ακουγεται. Θελω να πω οτι δεν το κανει παντα. Δεν εδωσα σημασια αλλα χθες το ξανακανε. Τι φαση? Μηπως ειναι η αιτια που με τραβαει το αμάξι?

Τοπ μαουντ? Ζαμφορ? 

 όταν κόβεις το τιμόνι δεξιά; 

Στο κάνει μήπως και όταν απλά κόβεις το τιμόνι δεξιά και όχι μόνο όταν ανεβαίνεις κάπου;

 

Κάπως έτσι ξεκίνησε εμένα όταν το πρωτοπήρα, έκανε μόνο όταν ανέβαινα καμιά ραμπίτσα και πλέον το κάνει πολύ συχνά, ακόμη και σε ίσιωμα, αρκεί να κόψω το τιμόνι δεξιά.

Θέλω να πάω να το δω και δεν έχω αξιωθεί. Εν τω μεταξύ, έχω αλλάξει ζάντες, έβαλα coilover και χαμήλωσα το T-Roc και δεν είδαν τίποτε αλλά θα πρέπει να πάω μάλλον στο συνεργείο.

Αν στο μεταξύ το βρεις, για πες μου και εμένα! :-) 

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι έστρωσε με την αλλαγή ελαστικών. Περίεργο φυσικά, απ' τη στιγμή που είχα κάνει όλους τους συνδυασμούς δεξιά, αριστερά κλπ.. και αυτό τραβούσε μόνο δεξιά.

@doggy στο συνεργείο μου είπαν ότι έκαναν κάποιου είδους λίπανση στα ψαλίδια και έκτοτε δεν ξανακανε τον θόρυβο. Αν αλλάξει κάτι θα ενημερώσω.

Ευχαριστώ τα παιδιά για τη βοήθεια :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.