Jump to content
alex08088

Διαφορά στη ροπή μετά απο αλλαγή δίσκο πλατό.

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα. Χρειάζομαι την βοήθεια αν κάποιος έχει ιδέα. Έχω ένα polo 1,4 Diesel 90hp του 2014 το οποίο το είχα αγοράσει πριν 7 μήνες. Πριν λίγες μέρες του άλλαξα δίσκο πλατό σε γνωστή αντιπροσωπεία στο Βύρωνα. Απο τότε που έκανε την αλλαγή αυτή, το αμάξι, αισθάνομαι ότι έχει χάσει ροπή !!! Το πήγα Αθήνα Χαλκίδα το Σάββατο και στις μεγάλες ταχύτητες το αμάξι πάει πολύ καλά και σταθερά αλλά η απόκριση που είχε στο γκάζι έχοντας 5η στο κιβώτιο δεν ήταν όπως ήταν παλιά. Και το σημαντικότερο όλων στις μικρές ταχύτητες, μέσα στην Αθήνα αισθάνομαι εντελώς διαφορετικό το αμάξι. Π.χ. παλιά, σε μια απλή στροφή σε στενά της Αθήνας, έχωντας πρώτη ταχύτητα, έπρεπε να πατάω συμπλέκτη γιατί η ταχύτητα που είχε μόνο και μόνο έχοντας την πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο ήταν πάρα πολύ μεγάλη για να πάρω τη στροφή. Πλέον με την πρώτη ταχύτητα χωρίς να πατάω γκάζι το αμάξι δεν προχωράει βήμα!! 

Και ένα άλλο παράδειγμα, μετά την αλλαγή δίσκο πλατό, έχοντας δευτέρα στο κιβώτιο, το αμάξι πάει με 40kmh στις 2 χιλιάδες στροφές, και πατώντας γκάζι , φτάνει τα 60 kmh με αρκετό κόπο και ήχο, και οι στροφές πάνε πάνω απο 3 χιλιάδες πράγμα που δεν θυμάμαι να το έκανε παλιά 

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει ή τι μπορεί να έχει πάει λάθος ? 

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.