Jump to content
Chrisantz

Chrisantz - T-Roc 1.5 TSI - DPCA 2020 (150Bhp) Manual

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Είμαι στην αρχή του εγχειρήματος να πάω το T-roc σε stage 1 και να το κάνω λίγο πιο... T-rocket:p... (ελπίζω όχι Τ-ρόπιτα) γιατι έχω και οικογένεια και πρέπει να πηγαίνουμε ανθρώπινα απο το Α στο Β χωρίς υπερβολικό θόρυβο, ενόχληση κλπ.  Και φυσικά οταν θες μόνο σου να το ανοίξεις, να το ευχαριστιέσαι χωρίς να κάνεις κόντρες και καγκουριλίκια αλλά να ακούς το μοτέρ σου σε στροφές ανεβάσματα, κατεβάσματα κλπ. Πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και των άλων οδηγών. Σκοπός είναι να πιάσω ή να πάω όσο πιο κοντά με ασφάλεια στα 200 bhp γιατι δεν σκοπεύω να το αλλάξω στα 5 χρόνια το αυτοκίνητο αλλά να πιάσω ευκολα 15.

 

Μέχρι τώρα έχω κάνει τα παρακάτω:

 

1.BOV (blow off valve) FORGE Kit (no hpΟΝ

*Για την καλύτερη αποσιμπίεση του τούρμπο, τη μείωση του spool και φυσικά για το φυσιματάκι.

Τώρα εδω και ενα μήνα που την έχω βάλει, αν και δεν δίνει κάτι αξιόλογο σε απόδοση, το ευχαριστιέμαι ακόμη περισσότερο το αμάξι. Δεν είναι ενοχλητικό καθόλου ουτε για τους έξω ουτε για τους μέσα

 

IMG20230210125903.jpg.96413671a2c98203fe163c19b676c17e.jpg

 

 

2. Downpipe με racing cat HJS 200 κυψελών (~3-5hp και -1lt σε συνολική κατανάλωση καυσίμουΟΝ (Σκριβάνος exhausts)

*Μεταφέρθηκε ο καταλύτης απο την θέση που ηταν πολύ κοντά στην τουρμπίνα, στο κάτω σημείο εκει που ήταν (νομίζω το OPF φιλτρο) και αντικαταστάθηκε με HJS 200c (Γερμανικός Euro5-6) πριν τον συντονιστή (resonator-μεσαιο καζανάκι) και έγινε επέκταση (λ). Μπήκε και καινούριο πλακάκι στην επαφή με την τουρμπίνα. Δεν έχει βγάλει ουτε error ουτε τπτ ενα μήνα τώρα. Απο το turbo ξεκίνησα με 71φ σωλήνα και κατέληξα πριν τον καταλύτη με 63.5φ. Η εξατμιση ειναι αν θυμαμαι στα 56φ απο τον συντονιστή μεχρι και τα 2 καζανακια πίσω. Σαν ήχος το μοτερ δεν άλλαξε παρα 1-2db μετα τις 3k στροφές. Αλλά το μοτέρ τώρα αναπνέει πολύ καλύτερα απο πρίν μιας και αποσυμφωρήθηκε απο τον 500c καταλύτη και τα αέρια της εξάτμισης δεν μπουκώνουν τόσο την τουρμπίνα. Η συνολική κατανάλωση ενος φούλ τεπόζιτου σε πόλη μου έχει πέσει -1λίτρο στα 100 χλμ. Διαδρομή 15 χλμ πλέον την κάνω απο 7,5 σε 6,5 και αν το πιέσω εκεί που έφτανε 9,5 τώρα πάει max 9 (πάντα με κίνιση) αν δεν βρώ κίνηση την ίδια διαδρομη  την κάνω 6,5 εύκολα (Αθήνα - παραλιακη).

 

 

Παλίος σωλήνας με καταλυτη μαμα και φίλτρο

IMG20230217180857.jpg.d0bd31cc316613538f556b12e8a481b6.jpg

 

 

Σωλήνα νέα πρίν περαστεί χρώμιο

 

IMG20230217181331.jpg.3a55e5e69940bd1a3a540e5337035168.jpg

 

Τοποθέτηση για δοκιμή fitting

 

IMG20230217181839.jpg.e9b4a745f8d26dddac5851fc48a3d617.jpg

 

Κανονική τοποθέτηση 

 

IMG20230218120531.jpg.d8f0e5c08eb959024e12883e34935cca.jpg

Down pipe φεύγωντας απο την μηχανή

 

IMG20230218120713.jpg.202162bafb7cb327182d9b85ef8ffaf5.jpg

 

Καταλύτης νέος

 

 

IMG20230218120706.jpg.14967f27049db8fb40f39e2ac1217967.jpg

 

-------------------------------------

Λογικά μέχρι αυτή την Κυριακή θα έχω παραλάβει και εγκαταστήσει και το παρακάτω:

3. Ελεύθερο φίλτρο και αντάπτορας με την τουρμπίνα πρίν το turbo PRORAM Kit (6hp) ...προς παραλαβή και εγκατάσταση

*Αν και θα παίρνω λιγότερα άλογα οταν είναι φουλ ζεστό το μοτέρ σε σύγκρηση με το φιλτροκούτι μαμα, θα το προτημίσω λόγο εμφάνησης. Περισσότερα και σταθερά αλογα θα πάρω όμως απο τον προσαρμογέα στο Tubo που είναι μεγαλύτερης διαμέτρου και θα αφήνει περισσότερο αέρα να μπέι μέσα.

 

-------------------------------------

Την ερχόμενη εβδομάδα έχω προγραμματίσει και αλλαγή εξάτμισης απο τον καταλύτη και πίσω:frantics:

 

4. Εξάτμιση cat-back (2-4 hp) ...προς εγκατάσταση (Απο Σκριβάνος exhausts)

Μετά απο ενδελεχή συζήτηση τόσο με φίλους όσο και με το μάστορα (που του τα έκανα μπλε του ανθρώπου) ψήθηκα και θα κάνω αναβάθμιση και την εξάτμιση. Έψαχνα αυτο το "γαργάλισμα" όχι τον σπαστικό πιεσμένο θόρυβο που ακούς συνήθος στο δρόμο χωρις το μεσαίο καζάνι λές και είναι βάρκες ή σα βρεγμένη ροχάλα...μπάπα μπούπα μπικ μπικ αλλά το γγρρρρρ βροούυυμ βρούμμμμ (επιστημονική τοποθέτηση επι του ήχου):lol: Έτσι λοιπόν θα αλλάξω μεσαίο και απο τα 2 τελικά καζανάκια θα πάω σε 1 που θα βγάζει σε 2 μπούκες αριστερα δεξια. Σε αυτό το σημείο χρειάστηκε να ανοιχτούν τρύπες στον μαμα διαχήτη γιατι έχει θέσεις αλλά αυτός που θα στις ανοίξει πρέπει να ξέρει να το κόψει καλά το πλαστικό γιατι αλλιώς... άστο.  Με αυτο τον τρόπο ο μάστορας μου εξήγησε οτι δεν θα έχει droning στις ψηλές οταν πάς ταξίδι πχ και στις χαμηλές θα ακούς το μοτέρ αγριεμένο χωρις να σηκώνεις τη γειτονια στο πόδι (οσο είναι δυνατόν τουλάχιστον :p) Απο καταλύτη και πίσω θα είμαστε στα 61φ έως και τις μπούκες που θα ειναι 100φ εξωτερική τελική.

 

Resonator (συντονιστής ή μεσαίο) και πίσω καζανάκια.

 

IMG20230217173136.jpg.95497bd7aa3d5e3197786f41bd923e52.jpg

 

IMG20230217173127.jpg.54dd6bfe5af91f20ed5e154c0e88059e.jpg

 

 

Τρύπες για να βγούν οι νέες μπούκες

 

IMG20230307114954.jpg.33b4ff75ce985552682ea5ad0d4326b6.jpg

 

--------------------------------------

Τον επόμενο μήνα ή στο τέλος αυτού

5. Προγραμμα (όχι παράλληλο κουτάκι με σοκολατάκια) (30~40hp + μείωση κατανάλωσης 1lt) PENDING

*Έχω τον DPCA κωδικο στον κινητήρα του 2020 και ενηνμερώθηκα οτι είναι πιο ανεκτικός στις πιέσεις οπότε μπορεί αν δώσει καλά νούμερα. Τέλος εβδομάδας θα πάω να το κάνω. Αν το μοτέρ μαμα δίνει όντως τα 148hp που λέει η VW τότε ο προγραμματιστής μου είπε οτι μπορεί να πάρει και 30~40hp χωρίς να τον φέρουμε στα άκρα (κυρίως την τουρμπίνα και τα έμβολα). Τώρα με όσους έχω μιλήσει (προγραμματιστές) μου έχουν αφήσει τη αίσθηση οτι βάζουν κονσέρβα και οτι βγεί (μπορεί να είναι και ιδέα μου) αλλά όταν τους αναφέρω οτι θέλω να κάνω και αλλα πράγματα πχ να βγάλω την ενδειξη πίεσης turbo (φου υπάρχει feed απο τον σενσορα) στο infotainment ή να αλλάξω χρώματα στο καντραν κλπ... ή να βγάλω τον κόφτη απο τα 205 και να πάει στα 220, αρχίζουν και μου τα μασάνε. Ξέρετε κανεναν που να δίνει και εγγύηση για το μοτέρ?

 

θα ανανεώνω όταν έχω νεότερα

 

Edited by Chrisantz
Compressed images
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρίν το τέλος του χρόνου θα προχωρήσω σε αλλαγή ζαντών απο 17 σε 18 9εκτος απροοπτου μιας και θα αλλάξω λαστοιχα.

Τώρα φοράω 215/45 r17 και θέλω 225/40 r18 πολύ πιθανα σε conti premium contact 7.

 

@Βάλε αγγελία,όχι εδώ μέσα.

 

Αυτές που έχω

2134712160_RIMS-VWT-RocA11KulmbachRims.thumb.jpg.10f24861c54a776432b2481fb74bfaf2.jpg

 

Αυτές που χαλβαδιάζω...:thumbsup2:

2104614060_RIMS-XR0301PlatinumSilver00.thumb.jpg.8ef427e7dd09d509b78e856953b2044f.jpg

1983810448_RIMS-XR0301PlatinumSilver01.thumb.jpg.d0a1dfc48df73e9758d9296b3614bb29.jpg

 

1891322612_RIMS-XR0301PlatinumSilver04.jpg.3f572514194fb2fac3b475e87693b685.jpg

Edited by nikdev
Καλυμμένη Αγγελία
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιες οι προσθηκες που εχεις κανει!! Να το χαίρεσαι!! 

Μια παρατηρηση... Οταν αλλαξεις ζαντες τσεκαρε τι διασταση λαστιχα θα βαλεις γιατι αυτη που λες δεν ταιριαζει απολυτα στο βημα του αυτοκινητου. Υπαρχουν και καποιες εφαρμογες στο ιντερνετ. Αν φορας τις μαμα διαστασεις εισαι λογικα 215/55/17. Αν πας σε 225/40/18 εισαι εντελως λαθος. Εγω πχ εβαλα 235/45/18 για να ειμαι στο μαμα βημα. Ψαχτο λιγο! Εχεις χρονο μπροστα σου! Καλες βολτες!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Christt said:

Πολυ ωραιες οι προσθηκες που εχεις κανει!! Να το χαίρεσαι!! 

Μια παρατηρηση... Οταν αλλαξεις ζαντες τσεκαρε τι διασταση λαστιχα θα βαλεις γιατι αυτη που λες δεν ταιριαζει απολυτα στο βημα του αυτοκινητου. Υπαρχουν και καποιες εφαρμογες στο ιντερνετ. Αν φορας τις μαμα διαστασεις εισαι λογικα 215/55/17. Αν πας σε 225/40/18 εισαι εντελως λαθος. Εγω πχ εβαλα 235/45/18 για να ειμαι στο μαμα βημα. Ψαχτο λιγο! Εχεις χρονο μπροστα σου! Καλες βολτες!!

Οκ Super. Ευχαριστώ θα κάνω την έρευνα πριν τα φορέσω, δεν το γνωριζα αυτό. Τωρα φοράω μαμα 215/45 ρ17 τα Bridgestone Turanza 001.

Σαν keyword ειναι το "βήμα" που λες? Έτσι να το ψάξω ή έχει και κάτι άλλο που πρεπει να κοιτάξω για το σωστό fitting? δωσε κανα link να μελετήσω αν σου ειναι ευκολο.

Δεν θέλω να κάνει πολυ κοιλιά το λάστοιχο και όχι να πέσω κάτω απο το 40 πλαινό, με αυτο το σκεπτικό κοιτάω το 225/40 ρ18. Φαρδύ με χαμηλό προφιλ.

Στα 235/45 το ακούω γιατι θα αλλάξει σε κράτημα ακόμη καλύτερα αλλα επίσης με 235 θα ανέβει και η κατανάλωση ενα τσίκ παραπάνω και το φοβάμαι πως θα δειχνει το πλαινό.

 

Anyway.. αν μπορείς δωσε μου κανα λινκ να μελετήσω. Ευχαριστώ!

Edited by Chrisantz
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που με παραξενευει ειναι η διασταση που λες οτι φορας τωρα. Γιατι τα ιδια ακριβως ζαντολαστιχα ειχα κ εγω με διασταση 215/55/17 οχι 215/45/17 που γραφεις. Τεσπα. Ρολο να ξερεις παιζει κ η το φαρδος της ζαντας. Οι μαμα ειναι 7αρες. Αν βαλεις πχ 8αρα ζαντα ειναι too much να βαλεις 215. Το ξεχυλωνεις το ελαστικο. Εγω εβαλα 8αρα γιαυτο κ πηγα σε 235.  Εγω στο παρακατω λινκ εκανα τους υπολογισμους... Στο ελαστικα Α βαζεις αυτα που φορας κ στο Β αυτα που θες να βαλεις

https://www.glavopoulos.com/tires-compare/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Christt said:

Αυτο που με παραξενευει ειναι η διασταση που λες οτι φορας τωρα. Γιατι τα ιδια ακριβως ζαντολαστιχα ειχα κ εγω με διασταση 215/55/17 οχι 215/45/17 που γραφεις. Τεσπα. Ρολο να ξερεις παιζει κ η το φαρδος της ζαντας. Οι μαμα ειναι 7αρες. Αν βαλεις πχ 8αρα ζαντα ειναι too much να βαλεις 215. Το ξεχυλωνεις το ελαστικο. Εγω εβαλα 8αρα γιαυτο κ πηγα σε 235.  Εγω στο παρακατω λινκ εκανα τους υπολογισμους... Στο ελαστικα Α βαζεις αυτα που φορας κ στο Β αυτα που θες να βαλεις

https://www.glavopoulos.com/tires-compare/

Έχεις απόλυτο δίκιο 215/55 r17 φοράω. Οπότε με 235/45 r18 Θα είμαι στο ίδιο βήμα όπως λές. και κοιτάω 8άρα ζάντα σωστο. 

Αν είσαι παραπάνω απο το μαμα βήμα είναι θετικό ή αρνητικό? δλδ με 55.

Edited by Chrisantz
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε και το φίλτρο μου με την αγελάδα και τον αντάπτορα έως το Turbo.

Έβγαλα παπά και μαμά σωλήνα για να δώ οτι τα 2 βιδάκια που δενουν τον αντάπτορα της εισαγωγής με την τουρμπίνα ειναι χωμένα μέχρι εκει που δεν πάει και θα χρειαστώ μεγαλύτερες επεκτάσεις στην καστάνια μου... Προσπαθησα και τσάκ έπεσε η μύτη πίσω απο το μοτέρ και ευτυχώς στην ποδιά σε σημείο δυσκολα μεν αλλα προσβάσημο..

Τα ξανακούμπωσα πήγα praktiker πήρα μια επέκταση και ενα 360 ανταπτοράκι και πήγα να ξαναπροσπαθήσω.. 

Πώς μου κόβει :lol: και λέω αντε και εβγαλα την μπροστα, αμα κάνω μισή την πίσω που δεν εχω οπτικη και πέσει σε κανα σημειο μετα που δεν το βρίσκω... δεν θα μπορώ να την κουμπώσω για να λειτουργήσει μετα και θα μεινω με το κλειδί στο χέρι! 

Αυριο πάω να φορέσω catback εξατμιση οπότε θα το σηκώσει ο μαστορας και θα το κάνω επιτόπου να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αύριο βραδάκι θα ανεβάσω φωτό με το αποτέλεσμα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Chrisantz said:

Έχεις απόλυτο δίκιο 215/55 r17 φοράω. Οπότε με 235/45 r18 Θα είμαι στο ίδιο βήμα όπως λές. και κοιτάω 8άρα ζάντα σωστο. 

Αν είσαι παραπάνω απο το μαμα βήμα είναι θετικό ή αρνητικό? δλδ με 55.

 

Γενικα θες να ειναι κοντα στο μαμα βημα για να μην εχεις λανθασμενες ενδειξεις κ στο κοντερ. Παιξε λιγο με τις διαστασεις να καταλαβεις στην εφαρμογη τι γινεται.... Σου εχει πχ απο κατω τι ενδειξεις θα εχεις στο κοντερ σου με τις διαστασεις που βαζεις στα ελαστικα

Link to comment
Share on other sites

Οκ, μπήκε και η catback εξάτμιση. Αλλαγή μεσαίου και απο 2 τελικά σε 1 καινούριο καζανακι με 2 μπούκες. Η αλήθεια ειναι την περίμενα λίγο πιο δυνατή αλλά λόγω οικογένειας δε με χαλάει. Έχει ενα πιο γλυκό μπάσο απο τη μαμα και γινετε λίγο πιο βαθυ μέχρι τις 3k στροφές. Μετά ακούς το μοτέρ όπως πρίν, αμελητέα διαφορά. θεωρητικά πρέπει να γράψει λίγο χιλιομετρα μέχρι να "κάτσει" ο ήχος.

 

Σαν κατασκευή ..πένα

Σαν εμφάνιση μου αρέσει πολύ, περισσότερο και απο τις akrapovich που χαλβαδιαζα στην αρχή.

Σαν ήχος σαν να ηταν μοτέρ 1.8 με μαμα καζανακια, αλλά νομίζω πιο δυνατός θα ενοχλούσε αρκετά ταξίδι.

 

Η λύση του κλαπέτου θα την έκανε πιο δυνατή αλλά θα έχανα το μπάσο νομίζω και θα έμοιαζε περισσότερο με τρακτερ..Θεωρητικά θα πάρω και απο το remap ανεβασμα στον ηχο μετα τις 2.5Κ στροφές. θα δείξει.

 

Το φίλτρο δεν προλάβαμε να βάλουμε αλλά θα προσπαθήσω να το βάλω το αλλο ΣΚ.

 

IMG20230313184354.jpg.98b2d3d9ff76cdcbd99c6fe38257f96e.jpg

 

IMG20230313184343.jpg.38535e1eaf94075d29911a5fe7c48ed9.jpg

 

IMG20230313184331.jpg.16b2aadca29d6c1d54c69f438dac66e2.jpg

 

IMG20230313184232.jpg.9edfc713bab1f5fab4dde2ee830dbed2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Chrisantz
Compressed images
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θηριάκι το T-Rocket!! Πολύ όμορφες αλλαγές!!

Link to comment
Share on other sites

Κώστα Ευχαριστώ!

Το Σάββατο θα κατσω να ασχοληθώ μπας και καταφέρω να βγάλω αυτες τις 2 βίδες που έχει το μαμα intake ανταπτοράκι που κουμπώνει στην τουρμπίνα και να βάλω επιτέλους το intake kit. Η χαζομαρα είναι οτι και οι 2 ειναι τυφλές και πρεπει να κανω παπατζα με επεκτάσεις και ταινία στο καρυδάκι της καστάνιας για να μην μου ξαναπέσει η μυτη πάλι στην ποδιά και κανω ζογκλερικά να την πιάσω. Ειναι το τελευταιο upgrade πριν το Remap.

 

Btw... σήμερα μιλησα με Καρέντα και ρώτησα περι εγγυησης και μου είπαν οτι ισχύει ακόμη. Την σπάω μονο αν πειράξω ECU. οπότε σκέφτομαι να κάνω και το 4ο και τελευταιο free service στην αντιπροσωπεια και μετα Remap.

 

Anyway αν τα καταφέρω το Σάββατο θα ανεβάσω και το φίλτρο και κανα βίντεο με την εξάτμιση.

Edited by Chrisantz
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Chrisantz said:

Κώστα Ευχαριστώ!

Το Σάββατο θα κατσω να ασχοληθώ μπας και καταφέρω να βγάλω αυτες τις 2 βίδες που έχει το μαμα intake ανταπτοράκι που κουμπώνει στην τουρμπίνα και να βάλω επιτέλους το intake kit. Η χαζομαρα είναι οτι και οι 2 ειναι τυφλές και πρεπει να κανω παπατζα με επεκτάσεις και ταινία στο καρυδάκι της καστάνιας για να μην μου ξαναπέσει η μυτη πάλι στην ποδιά και κανω ζογκλερικά να την πιάσω. Ειναι το τελευταιο upgrade πριν το Remap.

 

Btw... σήμερα μιλησα με Καρέντα και ρώτησα περι εγγυησης και μου είπαν οτι ισχύει ακόμη. Την σπάω μονο αν πειράξω ECU. οπότε σκέφτομαι να κάνω και το 4ο και τελευταιο free service στην αντιπροσωπεια και μετα Remap.

 

Anyway αν τα καταφέρω το Σάββατο θα ανεβάσω και το φίλτρο και κανα βίντεο με την εξάτμιση.

Άντε με το καλό!!! :)

 

Θα κατεβάσω το δικό μου από Ολλανδία το καλοκαίρι, να κανονίσουμε συνάντηση ;-) 

 

(θα έρθεις σήμερα στο meeting?)

Link to comment
Share on other sites

Τις βραδυνές εξόδους τις έχω ξεχάσει προ πολού λογω οικογένειας... 10 εχω κλεισει ρολά:lol:

Τα Σκ είμαι σχετικά ελευθερος. Στην επόμενη αν το κανετε πρωινά ΣΚ θα προσπαθήσω να ερθω.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/15/2023 at 11:22 PM, Chrisantz said:

Κώστα Ευχαριστώ!

Το Σάββατο θα κατσω να ασχοληθώ μπας και καταφέρω να βγάλω αυτες τις 2 βίδες που έχει το μαμα intake ανταπτοράκι που κουμπώνει στην τουρμπίνα και να βάλω επιτέλους το intake kit. Η χαζομαρα είναι οτι και οι 2 ειναι τυφλές και πρεπει να κανω παπατζα με επεκτάσεις και ταινία στο καρυδάκι της καστάνιας για να μην μου ξαναπέσει η μυτη πάλι στην ποδιά και κανω ζογκλερικά να την πιάσω. Ειναι το τελευταιο upgrade πριν το Remap.

 

Btw... σήμερα μιλησα με Καρέντα και ρώτησα περι εγγυησης και μου είπαν οτι ισχύει ακόμη. Την σπάω μονο αν πειράξω ECU. οπότε σκέφτομαι να κάνω και το 4ο και τελευταιο free service στην αντιπροσωπεια και μετα Remap.

 

Anyway αν τα καταφέρω το Σάββατο θα ανεβάσω και το φίλτρο και κανα βίντεο με την εξάτμιση.

Ναι, επιτέλους τα κατάφερα να βάλω το φιλτρο!!! Καστάνια απο τα Lidl και επεκτάσεις απο praktiker με βγάλαν ασπρο-προσωπο :lol:

Έβγαλα παπα + παλιά αγελάδα και φόρεσα τα νέα. Τώρα και ρουφάει και ξεφυσάει σωστά χαχαχα.

Έχωντας πλέον και το Performance monitor επάνω χοντρικά και χωρίς δυναμομέτρηση, βλέπω ότι είμαι στα 115Kw  δλδ περι ta 158hp με όλα τα περιφεριακά. θα το κοιτάω τις επόμενες μέρες γτ τώρα ίσα που το πρόλαβα στα τελειώματα μιας τετάρτης στις 4k.

 

Μίλησα με αντιπροσωπεία και μου είπε οτι μπορείς να το κάνεις κροκόδειλο αρκει να μην πειράξεις ECU. Μόνο τότε σπάς εγγυηση. Οπότε κάνω υπομονή μέχρι τέλος έτους να κάνω και το τελευταίο service των 4χρόνων και μετά του φοράω πρόγραμμα για να πάω 200hp.

 

Το μοτέρ ήδη έχει ανασάνει.. κατανάλωση εντός πόλης είναι (τεπόζιτο απο full, στο λαμπάκι) 6,5lt/100χλμ (σα συνταξιούχος) και αν το γονατίζω πάει μαξ 9.5 lt στο τεπόζιτο.

Το μοτέρι αν και μικρό ειναι άπεχτο.

 

*Δε με αφήνει να ανεβάσω φωτό direct...Άλλαξε στο forum κάτι? (Edit... τα έκανα resize. OK)

 

 

IMG20230318091643.jpg.7acff7ed5ee34d15ac45e980b69c3834.jpg

Ο αντάπτορας για την αγελάδα.

 

IMG20230318101500.jpg.ccfdce1ca115a958ca3f42c03890266a.jpg

 

Η φιλτροχωάνη

 

IMG20230318103135.jpg.23d0135a6400bcc659a2e492fb2bb1be.jpg

 

Final fit με αγελάδα και φίλτρο.

 

IMG20230318112359.jpg.d982cd40fd6bd3647959b3fa12e0a660.jpg

 

Αποτέλεσμα με όλα τα περιφεριακά έτοιμα. Δεν μπορούσα να το ανοίξω περισσότερο στα στενά... μη πατήσουμε και καμια γιαγια :roadrage::lol:

 

Edited by Chrisantz
image uploads
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!

 

Small update:

-1. Oι ζάντες / αναρτήσεις θα πάνε λίγο πίσω γιατι σκέφτομαι να τελειώσω (λέμε τώρα...) με τα μηχανικά πρώτα... 

-2. Δεκέμβρη του 2023 έχω το τελευταιο service εντός εγγυησης οπότε remap μετα γιατι αλλιως τη χάνω. Μου είπαν οτι μόνο αν πειράξω εγκέφαλο τη χάνω. Τώρα μάλλον του αυτοκινήτου εννοούσαν γιατι ο δικός μου είχε Κεφαλλονίτη προγραμματιστή :lol:

 

Οπότε σκέφτομαι τώρα τι μπορώ να αλλάξω μετα το τελευταιο service και πριν το remap.

 

-1. Μπουζίά με τα NGK Iridium

-2. Πολλαπλασιαστές (Ignition Coils) NGK R8

-3. Τουρμπίνα (?) Θέλω τα φώτα σας... Ποια μπορώ να φορέσω? Αξίζει το Hybrid που σου αλλάζουν τη φτερωτή? 

-4. Συστημα συμπλέκτη. (Clutch kit) Και εδώ θέλω μια βοήθεια... Δεν μπορώ να βρώ πουθενα ενα Upgrade kit, πώς θα να το ψάξω? Βρήκα κάποιο της Sachs αλλά δεν μπορώ να το συγκρίνω με κάτι για να πώ οτι ειναι αυτό που πρέπει να πάρω... help! Θα αφήσω τον μαμά όσο αντέξει αλλά νομίζω μετά τα 200hp θα φύγει μόνος του...

-5. Μπιέλες... πόσο αντέχουν οι μαμα? Επίσης δεν μπορώ να βρώ πληροφορίες. Ξέρει κανείς?

-6. Intercooler... μετά τα πόσα Hp θα το χρειαστώ? Τώρα με αυτά που έχω (~155-160hp) τα λάδια max τα έχω δει 95c και το ψυγείο στους 100c αλλά πέφτουν μέσα στο 3-5λεπτο με χαλαρή οδηγηση στους 80/90 αντιστοιχα.

-ΧΧ Τι άλλο προτείνεται να αλλάξω πρίν το remap και με ποια σειρά? Πείτε γνώμες.

 

Δεν έχω βρεί κάποιον "οδηγό" για αυτά και πάω με τη λογική βλέποντας και κάνοντας και όσο αντέχει η τσέπι... Αλλά όσο πιο safe γιατι ειναι και το main αυτοκίνητο οπότε πάντα κοιτάω να ειναι κάτι δοκιμασμένο.

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Με το remap θα είσαι καλά. Δεν θα χρειαστείς κάτι παραπάνω. 

1. & 2. ναι σίγουρα.

3. Θα έλεγα βάλε μια IS20 (από το 2λιτρο μοτέρ) με έναν αντάπτορα.

4. & 5. Μπιέλες κλπ, για τα άλογα που πας να βγάλεις, δεν νομίζω να χρειάζεται. Συμπλέκτη επίσης, ανάλογα στις ροπές που θα πας να βγάλεις. Μπορείς και να το αφήσεις και να δεις πως θα πάει. Ή να ρωτήσεις στον βελτιωτή.

6. IC θα έλεγα να βάλεις καθαρά για να είναι λίγο πιο ξεκούραστο το μοτέρ από θερμοκρασίες και ειδικά με το Ελληνικό κλίμα.

 

Αυτά :-) 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, doggy said:

Με το remap θα είσαι καλά. Δεν θα χρειαστείς κάτι παραπάνω. 

1. & 2. ναι σίγουρα.

3. Θα έλεγα βάλε μια IS20 (από το 2λιτρο μοτέρ) με έναν αντάπτορα.

4. & 5. Μπιέλες κλπ, για τα άλογα που πας να βγάλεις, δεν νομίζω να χρειάζεται. Συμπλέκτη επίσης, ανάλογα στις ροπές που θα πας να βγάλεις. Μπορείς και να το αφήσεις και να δεις πως θα πάει. Ή να ρωτήσεις στον βελτιωτή.

6. IC θα έλεγα να βάλεις καθαρά για να είναι λίγο πιο ξεκούραστο το μοτέρ από θερμοκρασίες και ειδικά με το Ελληνικό κλίμα.

 

Αυτά :-) 

Ευχαριστώ πολύ! 

 

Μιλησα με ενα εναν οικο tunne εδω Eλλάδα με αφορμή ενα Seat Leon που καναν remap στα 185hp με ακιβώς ίδιο setup και μηχανικά μέρη με το δικό μου και μου είπαν με IC kai 100ron κοιτάω εύκολα τα 190-200hp και να μην ανησυχώ για τα εσωτερικά του μοτέρ ΑΝ χρησιμοποιήσω το μαμα turbo, γιατι απλά θα σου δώσει ότι έχει μέχρι εκει που μπορεί, μετά απλά δεν θα τραβάει παραπάνω. 

 

Για παραπάνω μπορείς να αλλάξεις turbo, βαλβίδες, μπιέλες, συμπλέκτη, αντλίες καυσίμου κλπ αλλά ΔΕΝ ξέρω αν το ίδιο το Engine block σαν κατασκευή μπορεί να υποστηρίξει πάνω απο 240-260hp λόγω οτι τα καναλια λαδιού / ψύξης του λογικά θα είναι μικρότερα απο του 2.0lt. Αν γνωρίζει κάποιος ας ρήξει κανα φώς. Δεν έχω βρεί και κανενα ανώμαλο σαν και μένα με το 1.5 θέλει να το κάνει κροκόδειλο χαχαχα.

 

Τώρα κοιτάω όταν όταν θα κάνω αλλαγή στα λάστοιχα (μετά το καλοκαίρι) μήπως και του βάλω αναρτήσεις BC Raicing Coilovers να γίνει λίγο πιο κούτσουρο γτ τώρα στα ζόρια πάει λίγο βάρκα -γυαλό. Το σκεφτόμαι μιας και δεν θα πάω σε 18άρες με πιο φαρδυά λάστοιχα, να φτιάξω ανάρτηση να πάρω κράτημα απο κει περισσότερο. Γιατι σε αυτές μπορείς να χαμηλώσεις , να πειράξεις το camber και τη σκληρώτητα ταυτόχρονα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

Έψαχνα για turbo upgrade και βρήκα οτι η το κομμάτι της τουρμπίνας που ενωνει με τις εξόδους καυσαερίων απο το μοτέρ είναι διαφορετικό στις IS20-IS38-IS45. Δηλαδή σε μένα είναι οριζόντιο όπως στην παρακάτω φωτό που έβγαλα και στα άλλα κάθετο. Παραθέτω φωτό και απο μια IS38.

 

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει αντάπτορας η γίνεται μετατροπή?

image.thumb.jpeg.5e80251c563e747ebf4a0b5d096102e8.jpeg

image.jpeg.bf46ee8a7281003e44042f2d2e362856.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Μείνε όπως είσαι, βάλε μόνο ένα IC.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikdev said:

Μείνε όπως είσαι, βάλε μόνο ένα IC.

Αν μείνω όπως είμαι, τι να το κάνω το IC? Έχασα κάτι?

Θες να πείς remap +IC?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Βρήκα τα Μπουζί τα NGK 7άρια (ένα βαθμό ψυχρότερα), θεωρώ για μένα 2 βαθμοι είναι too much οπότε θα πάω με τα 7άρια.

https://www.skroutz.gr/s/28211044/NGK-Μπουζί-Ιριδίου-για-Porsche-Volvo-4τμχ-BKR7EIX.html

 

Βρήκα και πολλάπλάσιαστές NGK η τετράδα ~100

https://www.skroutz.gr/s/27705764/NGK-U5014-Σετ-Πολλαπλασιαστές-R8-4τμχ-48728.html

 

και APR 65 ο ένας. 

https://top-mods.gr/shop/apr-ignition-coils-red/

 

Με τους πολλαπλασιαστές ξέρει κανεις διαφορές? Ειναι καλύτεροι οι APR? οι μεν ειναι με μεταλλική βάση οι APR με πλαστικό... παίζει ρόλο? Επίσης πρέπει να συνδιαστούν με ίδιας μαρκας μπουζί ή δεν παίζει ρόλο? Οι μαμά είναι με βάση ίδια με τους APR...

 

Επίσης σε δυνατές εκκινήσεις (πατήματα) αντιμετοπίζω το θέμα του Wheelhop (χωροπηδάει η βάση της μηχανής - σασμαν) και είδα οτι το εξαφανίζει εντελώς αυτή η βάση απο powerflex. οπότε μπήκε και αυτή στη λίστα.

https://www.avcweber.gr/Product/1464/PFF85-831/Page/74/Engine--gearbox-mounts/Model/0/0/el/ 

Edited by Chrisantz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Chrisantz said:

Καλησπέρα σε όλους.

 

Βρήκα τα Μπουζί τα NGK 7άρια (ένα βαθμό ψυχρότερα), θεωρώ για μένα 2 βαθμοι είναι too much οπότε θα πάω με τα 7άρια.

https://www.skroutz.gr/s/28211044/NGK-Μπουζί-Ιριδίου-για-Porsche-Volvo-4τμχ-BKR7EIX.html

 

Βρήκα και πολλάπλάσιαστές NGK η τετράδα ~100

https://www.skroutz.gr/s/27705764/NGK-U5014-Σετ-Πολλαπλασιαστές-R8-4τμχ-48728.html

 

και APR 65 ο ένας. 

https://top-mods.gr/shop/apr-ignition-coils-red/

 

Με τους πολλαπλασιαστές ξέρει κανεις διαφορές? Ειναι καλύτεροι οι APR? οι μεν ειναι με μεταλλική βάση οι APR με πλαστικό... παίζει ρόλο? Επίσης πρέπει να συνδιαστούν με ίδιας μαρκας μπουζί ή δεν παίζει ρόλο? Οι μαμά είναι με βάση ίδια με τους APR...

 

Επίσης σε δυνατές εκκινήσεις (πατήματα) αντιμετοπίζω το θέμα του Wheelhop (χωροπηδάει η βάση της μηχανής - σασμαν) και είδα οτι το εξαφανίζει εντελώς αυτή η βάση απο powerflex. οπότε μπήκε και αυτή στη λίστα.

https://www.avcweber.gr/Product/1464/PFF85-831/Page/74/Engine--gearbox-mounts/Model/0/0/el/ 

 

Καλή η λύση της άλλης βάσης μηχανής! 

Για του πολλαπλασιαστές, δεν χρειάζεται να είναι ίδια μάρκα με τα μπουζί σου. Ό,τι σου κάθετε καλύτερα βάζεις. Τους APR τους ξέρω χρόνια, για την NKG ήξερα πως βγάζει δυνατά μπουζί, τους πολλαπλασιαστές της 1η φορά τους ακούω.

 

On 5/27/2023 at 1:46 PM, Chrisantz said:

Αν μείνω όπως είμαι, τι να το κάνω το IC? Έχασα κάτι?

Θες να πείς remap +IC?

remap + IC πιστεύω εννοεί. :-) 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Μικρό update, Οκτώβρη θα ξεκινήσω με τα παρακάτω.

1. 4ο Service και αλλαγή λαδιών σε 5w/30 (Castrol Edge titanium) απο 0w/20 (kolben).

2. Intercooler (custom)

3. RTMG Turbo 260 η 290.

4. Remap Stage 2 κατευθειαν για 200hp safe... ή 250+ με λίγο ρίσκο.

 

Με ενημερωσαν απο RTMG οτι πολλαπλασσιαστές και μπουζί δεν χρειάζονται αλλαγή μιας και αυτά που φοράει (μαμα) είναι top για το μοτερ. Παρόλα αυτά τέλος του μήνα μου είπαν οτι η APR θα βγάλει πολλαπλασιαστές για τα 1.5tsi οπότε μπορεί να τα φορέσω. Αυτά που υπάρχουν της APR αφορούν τα 2.0 .

 

Bonus video με κατανάλωση (χωρίς ακόμη πρόγραμμα) στα 4.9lt / 100km σε διασρομή 15km στα νότια Αθηνών.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.