Jump to content
jstam

Θερμοστάτης νερού και θερμοκρασια

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα,

Σε Tiguan 1.5 Evo 150hp είναι λογικό ο θερμοστάτης νερού να ξεπερνάει το 90  και να φτάνει στο 100  , 105 ; Και ποιο συγκεκριμένα όταν πέσεις σε πολύ κίνηση και το μοτέρ σταματάει λόγω του start-stop τότε ανέβει στους 100/105 και η θερμοκρασία να επανέρχεται άμεσα μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά; 

Άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοτέρ έχουν ανάλογη συμπεριφορά; Τα δοχείο νερού είναι στην σωστή στάθμη.

 

Ευχαριστώ 

Edited by jstam
Posted

Το κλασικό όργανο δείχνει πάντα 90oC.

Ηλεκτρονικά αν το δεις η θερμοκρασία έχει διακυμάνσεις ανάλογα τα όρια των θερμοστατών. πχ ένας υψηλός 105oC θα φτάσει το νερό στα νούμερα που λες.

Ανάλογα σε ποιο σημείο μετράει βλέπει και διαφορετική θερμοκρασία στο κύκλωμα. (πχ είσοδο - έξοδο ψυγείου/μπλοκ)

 

Σε κίνηση ή ανηφόρα το καλοκαίρι συνήθως αυξάνεται με μεγαλύτερο ρυθμό η θερμοκρασία νερού αλλά εφόσον πέφτει δεν θα πρέπει να ανησυχεί, διότι δουλεύει σωστά στους 105οC όπως λες.

Μπορείς βέβαια, χωρίς να είναι απαραίτητο, να βάλεις έναν ίδιο 95/97οC και να μένει χαμηλότερα η θερμοκρασία στο μοτέρ.

Posted
On 3/4/2024 at 4:15 ΜΜ, jstam said:

Καλησπέρα,

Σε Tiguan 1.5 Evo 150hp είναι λογικό ο θερμοστάτης νερού να ξεπερνάει το 90  και να φτάνει στο 100  , 105 ; Και ποιο συγκεκριμένα όταν πέσεις σε πολύ κίνηση και το μοτέρ σταματάει λόγω του start-stop τότε ανέβει στους 100/105 και η θερμοκρασία να επανέρχεται άμεσα μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά; 

Άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοτέρ έχουν ανάλογη συμπεριφορά; Τα δοχείο νερού είναι στην σωστή στάθμη.

 

Ευχαριστώ 

Πρώτο σου αυτοκίνητο;

Φυσιολογικότατο από καταβολής αυτοκινήτου.

Posted

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχουν περάσει από τα χέρια μου 4 vag με μοτέρ 2.0 FSI, 1.4 tsi 125hp, 1.6 TDI σε όλα αυτά πάντα η θερμοκρασία ήταν πάντα στο 90. Δεν θυμάμαι πότε να έχει ξεπεράσει τους 90. Μπορεί να είναι θέμα του δείκτη και μόνο. Στο manual λέει ότι η συνήθης θερμοκρασία πρέπει να είναι από 70-120. Οπότε μάλλον είμαστε οκ.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.