jstam Posted April 3, 2024 Report Posted April 3, 2024 (edited) Καλησπέρα, Σε Tiguan 1.5 Evo 150hp είναι λογικό ο θερμοστάτης νερού να ξεπερνάει το 90 και να φτάνει στο 100 , 105 ; Και ποιο συγκεκριμένα όταν πέσεις σε πολύ κίνηση και το μοτέρ σταματάει λόγω του start-stop τότε ανέβει στους 100/105 και η θερμοκρασία να επανέρχεται άμεσα μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά; Άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοτέρ έχουν ανάλογη συμπεριφορά; Τα δοχείο νερού είναι στην σωστή στάθμη. Ευχαριστώ Edited April 3, 2024 by jstam Quote
nikdev Posted April 4, 2024 Report Posted April 4, 2024 Το κλασικό όργανο δείχνει πάντα 90oC. Ηλεκτρονικά αν το δεις η θερμοκρασία έχει διακυμάνσεις ανάλογα τα όρια των θερμοστατών. πχ ένας υψηλός 105oC θα φτάσει το νερό στα νούμερα που λες. Ανάλογα σε ποιο σημείο μετράει βλέπει και διαφορετική θερμοκρασία στο κύκλωμα. (πχ είσοδο - έξοδο ψυγείου/μπλοκ) Σε κίνηση ή ανηφόρα το καλοκαίρι συνήθως αυξάνεται με μεγαλύτερο ρυθμό η θερμοκρασία νερού αλλά εφόσον πέφτει δεν θα πρέπει να ανησυχεί, διότι δουλεύει σωστά στους 105οC όπως λες. Μπορείς βέβαια, χωρίς να είναι απαραίτητο, να βάλεις έναν ίδιο 95/97οC και να μένει χαμηλότερα η θερμοκρασία στο μοτέρ. Quote
TASOS M, Posted April 4, 2024 Report Posted April 4, 2024 On 3/4/2024 at 4:15 ΜΜ, jstam said: Καλησπέρα, Σε Tiguan 1.5 Evo 150hp είναι λογικό ο θερμοστάτης νερού να ξεπερνάει το 90 και να φτάνει στο 100 , 105 ; Και ποιο συγκεκριμένα όταν πέσεις σε πολύ κίνηση και το μοτέρ σταματάει λόγω του start-stop τότε ανέβει στους 100/105 και η θερμοκρασία να επανέρχεται άμεσα μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά; Άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοτέρ έχουν ανάλογη συμπεριφορά; Τα δοχείο νερού είναι στην σωστή στάθμη. Ευχαριστώ Πρώτο σου αυτοκίνητο; Φυσιολογικότατο από καταβολής αυτοκινήτου. Quote
jstam Posted April 4, 2024 Author Report Posted April 4, 2024 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έχουν περάσει από τα χέρια μου 4 vag με μοτέρ 2.0 FSI, 1.4 tsi 125hp, 1.6 TDI σε όλα αυτά πάντα η θερμοκρασία ήταν πάντα στο 90. Δεν θυμάμαι πότε να έχει ξεπεράσει τους 90. Μπορεί να είναι θέμα του δείκτη και μόνο. Στο manual λέει ότι η συνήθης θερμοκρασία πρέπει να είναι από 70-120. Οπότε μάλλον είμαστε οκ. Quote