Jump to content
Jorhe

ΠΡΌΒΛΗΜΑ Golf 5 tsi 122 Caxa τρεμουλο

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα παιδιά. Έχω πάρει ένα golf V tsi 122 με 213.000 χλμ τώρα. Όταν το αγόρασα έκανε τρέμουλο κοψίματα στην κρύα εκκίνηση σα διακοπές. καθάρισε ένας φίλος μου την εισαγωγή και τα έκοψε αρκετά. Ωστόσο έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί τρέμει η μηχανή ενώ οι στροφές είναι σταθερές στις 640 νομίζω. Το συνδέσαμε με Vcds. Δεν βγάζει missfire ακόμα και όταν κάνει το τρέμουλο. Τι μπορεί να είναι? Το τρέμουλο δεν το κάνει πάντα. Όταν το κάνει το ακούς και στην εξατμίση. Ένα χαλαρό τακ

Posted (edited)
18 hours ago , Jorhe said:

Καλησπέρα παιδιά. Έχω πάρει ένα golf V tsi 122 με 213.000 χλμ τώρα. Όταν το αγόρασα έκανε τρέμουλο κοψίματα στην κρύα εκκίνηση σα διακοπές. καθάρισε ένας φίλος μου την εισαγωγή και τα έκοψε αρκετά. Ωστόσο έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί τρέμει η μηχανή ενώ οι στροφές είναι σταθερές στις 640 νομίζω. Το συνδέσαμε με Vcds. Δεν βγάζει missfire ακόμα και όταν κάνει το τρέμουλο. Τι μπορεί να είναι? Το τρέμουλο δεν το κάνει πάντα. Όταν το κάνει το ακούς και στην εξατμίση. Ένα χαλαρό τακ

Κοίταξε τα μπεκ. Είχα το ίδιο πρόβλημα και τελικά μετά από ταλαιπωρία και άσκοπα έξοδα ήταν τα μπεκ το πρόβλημα.

Οι πολλαπλασιαστές ειναι και αυτοί επίφοβοι αλλά δεν σου κάνει "κοψίματα" στην πορεία , σωστά ?

Επίσης να υποθέσω ότι η βάση σασμάν - μηχανής ειναι εντάξει.

Edited by geopro
Posted

Ότι ναναι κάνει. Δεν την έχω αλλάξει την βάση αυτή. Αλλά το ακούω στην εξατμίση ότι κάτι πάει λάθος. Όλα αλλαγή ? 

 

Posted (edited)
21 hours ago, Jorhe said:

Ότι ναναι κάνει. Δεν την έχω αλλάξει την βάση αυτή. Αλλά το ακούω στην εξατμίση ότι κάτι πάει λάθος. Όλα αλλαγή ? 

 

Κοίτα, αν αρχίσουμε να αλλάζουμε μήπως το ένα ή μήπως το άλλο τότε το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα.

Έτσι την είχα πάθει εγώ. Άλλαξα βάσεις μηχανής, άλλαξα μπουζί και πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα συνεχιζόταν.

Καθάρισα τά δικά μου μπέκ αλλά το ένα εξ αυτών ήταν εκτός προδιαγραφών ακόμη και μετά το καθαρισμό.

Αγοράζω τέσσερα μεταχειρισμένα (μόνο τετράδα πουλούσαν) τα καθαρίζω και αυτά και τα βάζω πάνω και το πρόβλημα λύθηκε (για όσο χρόνο λύθηκε διότι δεν παύει να είναι μεταχειρισμένα).

Αν τα ήξερα όλα αυτά θα πήγαινα απευθείας σε τέσσερα καινούργια μπέκ και η δουλειά θα είχε γίνει σωστά και πιο οικονομικά.

Χρειάζεται καλός μάστορας, εγώ πάντως δεν είχα τύχη.

Αν δεν έχεις "κοψίματα" σε πορεία μην αχοληθεις για αρχη με πολλαπλασιαστές , εγώ θα έλεγα πρώτα να δώσεις τα μπέκ για μέτρηση και καθαρισμό.

Edited by geopro
Posted
On 7/11/2024 at 7:31 ΜΜ, Jorhe said:

Καλησπέρα παιδιά. Έχω πάρει ένα golf V tsi 122 με 213.000 χλμ τώρα. Όταν το αγόρασα έκανε τρέμουλο κοψίματα στην κρύα εκκίνηση σα διακοπές. καθάρισε ένας φίλος μου την εισαγωγή και τα έκοψε αρκετά. Ωστόσο έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί τρέμει η μηχανή ενώ οι στροφές είναι σταθερές στις 640 νομίζω. Το συνδέσαμε με Vcds. Δεν βγάζει missfire ακόμα και όταν κάνει το τρέμουλο. Τι μπορεί να είναι? Το τρέμουλο δεν το κάνει πάντα. Όταν το κάνει το ακούς και στην εξατμίση. Ένα χαλαρό τακ

 

Καλησπέρα όταν λές ότι το τρέμουλο όταν το κάνει και το ακούς στην εξάτμιση ένα χαλαρό τακ? 

Τι εννοείς ακριβώς με το τακ? Σαν να χτυπάει λαμαρίνα με λαμαρίνα? Καζανάκι έχει αλλάξει το αμάξι το αμάξι?

 

Στο κομμάτι της εισαγωγείς που λες η αισθητήρες είναι καθαροί? Που είναι στο κολάρο του αέρα είναι καθαροί? 

 

Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά όπως είπε και ο geopro με της βάσης μηχανής σε τι κατάσταση είναι ? 

Και αν είναι εύκολο κάνε και κανένα καθάρισμα στους αισθητήρες που αφορούν το κομμάτι της εξάτμισης.

Posted

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Για μπεκ μου είπαν και τα δικά κ τ παιδιά. Το θέμα είναι ότι για μια τετράδα θες 600 ευρώ και δεν θέλω να δώσω τώρα τόσα. Φυσικά δεν πρόκειται να βρω πιο συγκεκριμένο είναι 

 

Posted
8 hours ago , OMINUS said:

 

Καλησπέρα όταν λές ότι το τρέμουλο όταν το κάνει και το ακούς στην εξάτμιση ένα χαλαρό τακ? 

Τι εννοείς ακριβώς με το τακ? Σαν να χτυπάει λαμαρίνα με λαμαρίνα? Καζανάκι έχει αλλάξει το αμάξι το αμάξι?

 

Στο κομμάτι της εισαγωγείς που λες η αισθητήρες είναι καθαροί? Που είναι στο κολάρο του αέρα είναι καθαροί? 

 

Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά όπως είπε και ο geopro με της βάσης μηχανής σε τι κατάσταση είναι ? 

Και αν είναι εύκολο κάνε και κανένα καθάρισμα στους αισθητήρες που αφορούν το κομμάτι της εξάτμισης.

Προέρχεται από το μοτέρ ο ήχος. Όταν ακούγεται ο ήχος απλά τον διαπιστώνεις και στην εξατμίση. Και κάνει λίγο σαν να βήχει το μοτέρ. Οι στροφές σταθερά 670 νομίζω 

  • Thanks 1
Posted (edited)
5 hours ago, Jorhe said:

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Για μπεκ μου είπαν και τα δικά κ τ παιδιά. Το θέμα είναι ότι για μια τετράδα θες 600 ευρώ και δεν θέλω να δώσω τώρα τόσα. Φυσικά δεν πρόκειται να βρω πιο συγκεκριμένο είναι 

 

Τα 600€ εγώ τα έδωσα και σωστή δουλειά δεν έκανα.

Εγώ θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις καινούργια τετράδα μπέκ κατευθείαν.

Βγάλε έξω την τετράδα που έχεις και στείλε την σε εξειδικευμένο για να μετρηθούν και να καθαριστούν.

Με λίγη τύχη θα πάει καλά και θα σου κοστίσει κανά 120€ (όλα μαζί) και θα σταματήσει εκεί.

Αν όχι και κάποιο ειναι εκτός προδιαγραφών, τότε το μαρκάρεις και το αντικαθιστάς με καινούργιο (μιας και μεταχειρισμένο συνήθως μόνο τετράδα βρίσκεις.

Αν δεν ειναι ένα μόνο αυτό που δεν έρχεται στα συγκαλά του τοτε ή θα πάρεις καινούργια τετράδα ή θα πάρεις μεταχειρισμένη τετράδα (αφού όμως ελεγθει στην μπεκιέρα)

Θέλω να πιστεύω όμως ότι μια ματιά στην βάση σασμάν / μηχανής έχει δοθεί.

Επίσης οι πολλαπλασιαστές / μπουζί να μην κάνουν τα γνωστά "κοψίματα"

Edited by geopro
Posted
10 hours ago , geopro said:

Τα 600€ εγώ τα έδωσα και σωστή δουλειά δεν έκανα.

Εγώ θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις καινούργια τετράδα μπέκ κατευθείαν.

Βγάλε έξω την τετράδα που έχεις και στείλε την σε εξειδικευμένο για να μετρηθούν και να καθαριστούν.

Με λίγη τύχη θα πάει καλά και θα σου κοστίσει κανά 120€ (όλα μαζί) και θα σταματήσει εκεί.

Αν όχι και κάποιο ειναι εκτός προδιαγραφών, τότε το μαρκάρεις και το αντικαθιστάς με καινούργιο (μιας και μεταχειρισμένο συνήθως μόνο τετράδα βρίσκεις.

Αν δεν ειναι ένα μόνο αυτό που δεν έρχεται στα συγκαλά του τοτε ή θα πάρεις καινούργια τετράδα ή θα πάρεις μεταχειρισμένη τετράδα (αφού όμως ελεγθει στην μπεκιέρα)

Θέλω να πιστεύω όμως ότι μια ματιά στην βάση σασμάν / μηχανής έχει δοθεί.

Επίσης οι πολλαπλασιαστές / μπουζί να μην κάνουν τα γνωστά "κοψίματα"

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση. Η βάση σασμάν είναι για αλλαγή. Αλλα δεν είναι σίγουρα εξαιτίας αυτού. Ας πούμε στο cold start ενώ οι στροφές είναι σταθερές κάνει ένα στιγμιαίο βηξιμο 

Posted
2 hours ago, Jorhe said:

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση. Η βάση σασμάν είναι για αλλαγή. Αλλα δεν είναι σίγουρα εξαιτίας αυτού. Ας πούμε στο cold start ενώ οι στροφές είναι σταθερές κάνει ένα στιγμιαίο βηξιμο 

Η βάση σασμάν θα έχει φθορά αλλά πιθανόν δεν χρήζει άμεσης αντικατάστασης και ούτε πρόκειται να δώσει την λύση.

Τα συμπτώματα του "βήχα" τα γνωρίζω, το ίδιο είχα και εγώ 

Για μένα 90% είναι μπέκ.

Λαμπάκι check engine ανάβει;

Posted
9 hours ago , geopro said:

Η βάση σασμάν θα έχει φθορά αλλά πιθανόν δεν χρήζει άμεσης αντικατάστασης και ούτε πρόκειται να δώσει την λύση.

Τα συμπτώματα του "βήχα" τα γνωρίζω, το ίδιο είχα και εγώ 

Για μένα 90% είναι μπέκ.

Λαμπάκι check engine ανάβει;

Δεν ανάβει τίποτα. Θα δοκιμάσω έναν καθαρισμό και να βρω πιο είναι αυτό που φταίει και βλέπουμε 

  • Like 1
Posted

Δεν καθαρίζονται αυτά τα μπεκ φίλε μου, δες που έχει βροχή Missfire και σαυτόν τον κύλινδρο αλλαγή

Posted (edited)
On 15/11/2024 at 12:54 ΠΜ, nikdev said:

Δεν καθαρίζονται αυτά τα μπεκ φίλε μου, δες που έχει βροχή Missfire και σαυτόν τον κύλινδρο αλλαγή

Την έχω ακούσει και εγώ αυτή την άποψη ότι τα μπέκ αυτά είναι ειδικού τύπου και ότι δεν καθαρίζονται. Επίσης έχω ακούσει ότι αυτό δεν ισχύει και ότι καθαρίζονται κανονικά.

Στο συνεργείο VAG που πήγα ήταν κατηγορηματικοί ότι τα μπέκ αυτά και μετριούνται και καθαρίζονται.

Edited by geopro
Posted (edited)

Το πρόβλημα του τρεμούλου στον κινητήρα του Golf V TSI μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως φθαρμένα μπεκ, διαρροές κενού, ή φθαρμένα ρουλεμάν και βάσεις κινητήρα. Επίσης, το carbon build-up στις βαλβίδες, ο βρώμικος αισθητήρας MAF ή η δυσλειτουργία των πολλαπλασιαστών μπορεί να συμβάλλουν στο πρόβλημα. Φυσικά, είναι επίσης πολύ σημαντικό να κατανοήσετε την κατάσταση των ρουλεμάν Αν θέλετε να μάθετε για τα ρουλεμάν, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://en.tradebearings.com/list_33.html. Για την αποφυγή της επανάληψης του προβλήματος, προτείνεται ο έλεγχος και η αντικατάσταση φθαρμένων εξαρτημάτων, καθώς και ο καθαρισμός του συστήματος εισαγωγής και των βαλβίδων.

Edited by lauratf

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.