Yorgos P Posted December 25, 2024 Report Posted December 25, 2024 Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους! Κάτοχος TIGUAN 1,4 4motion με 150 ίππους, του 2008 και αντιμετωπίζω ΜΟΝΟ προβλήματα... Αγορά μεταχ/νο με 52500 χλμ (πρωην κάτοχος κάτοικος Ρόδου) και στα 60,000χλμ ράγισε πιστόνι στον 4ο κύλινδρο (κύλινδρος ευτυχώς χωρίς καμία φθορά). Έγινε βέβαια αλλαγή στα πιστόνια άμεσα σε έναν "γιατρό" των VAG στα βόρεια προάστια....που δεν θα περάσω πάλι ούτε έξω από το μαγαζί... Μετά από 1 εβδομάδα, πρόβλημα με πολλαπλασιαστή + μπουζί (αφού στην ανακατασκευή δεν είχε αλλάξει τα μπουζί ο "γιατρός"... Τέλος πάντων...μετά από 1 μήνα της ανακατασκευής, διαρροή λαδιών από την φλάντζα του καθρέπτη... Έγινε επισκευή (σε άλλο συνεργείο)+ καινούργια αντλία νερού. Από τότε όμως, στις χαμηλές στροφές, 1000-1500, με οποιαδήποτε ταχύτητα, κάνει κοψιμάτα ο κινητήρας...κανένα check engine λαμπάκι ούτε βλάδη στο διαγνωστικό. Έχει γίνει αλλαγή στις αντλίες βενζίνης (μπρος-πίσω + εγκέφαλο αυτής), αλλαγή στην βαλβίδα αναθυμιάσεων πρόσφατα ++ reset εγκεφάλου. Ο τελευταίος μηχανικός μου είπε ότι συμπίεση, μπουζί, πολλαπλασιαστές είναι μια χαρά....θα ήθελε να δει και την καλωδίωση + εισαγωγή.....και αν δεν είναι ούτε αυτό, τότε λέει αλλαγή μπεκ! Κάποιος άλλος μου είπε να λύσουμε μοτέρ πάλι να δούμε και ίσως θέλει μόνο πλανάρισμα πάλι το καπάκι.....τραβηγμένο ακούγεται. Μου φαίνεται υπερβολικό να αλλαχτούν τα μπεκ (1000ευρω+) μιας και στην επιτάχυνση πάει μια χαρά (μόνο μερικές φορές με 5η ταχύτητα στις 3500 στροφές σαν να κολλάει το γκάζι για λίγο...) Δεν ξέρω πόσοι έχουν αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο και μπορούν να προσφέρουν μια γνώμη-κατεύθυνση, μιας και θέλω να το πουλήσω άμεσα αλλά χωρίς κάποιο θέμα για τον επόμενο αγοραστή. Το αυτοκίνητο πλέον έχει 84,000 μόνο. Διάβασα κάπου για έλεγχο στα μπουζοκαλώδια....δεν ξέρω Ααααααα.....και πριν μια εβδομάδα, άναψε λαμπάκι ότι έχει σφάλμα στο ηλεκτρονικό χειρόφρενο...το οποίο ενεργοποιείται κανονικά!!! Με τόσα προβλήματα, στα 3,5 που το έχω, έχω ευχαριστηθεί ΜΟΝΟ ένα ταξίδι... Δεν υπάρχει περίπτωση να το κρατήσω άλλο το αυτοκίνητο...αλλά όπως είπα θέλω να το δώσω σε καλή-πολύ καλή κατάσταση στον επόμενο. ΥΓ: Δεν έχω δοκιμάσει να του κάνω εξορκισμό ακόμα. Κάθε γνώμη/άποψη δεκτή ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!! Τα αυτοκίνητα είναι μόνο λαμαρίνες !!!! Quote
tsikis007 Posted December 27, 2024 Report Posted December 27, 2024 Χρόνια πολλά. Αυτά έχει η μεταχείρο πχιότητα. Quote