Jump to content
Helias B

Golf 4 1.4 75hp Λαμπάκι πίεσης λαδιού

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα στο forum  και χάρηκα που σας βρήκα 

 

Η ανάγκη με έφερε εδώ διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το οικογενειακό μας όχημα 

Όποτε  η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή και το αυτοκίνητο είναι εκτεθειμένο στο ήλιο ( διακοπές πχ καλοκαίρι ) , όταν εκκινω την μηχανή από παρκαρισμένο ,  μου ανάβει το λαμπάκι πίεσης λαδιού σε κόκκινο χρώμα και μαζί ανάβει και το λαμπάκι του συστήματος φρένων με το χαρακτηριστικό μπιπ μπιπ

Εννοειται σταματώ , τσεκάρω λάδια , είναι κομπλέ Ταεκαρω υγρό ψυκτικό , καμμία φορά είναι χαμηλά και συμπληρώνω το γνήσιο της VW .Αυτό εκεί επιμένει πάλι Το τσουλάω στη δροσιά λίγο παρακάτω αν μπορώ και έχω παρατηρήσει ότι αν περιμένω κάνα δεκάλεπτο στον ίσκιο, αυτό σταματάει και συνεχίζω τον δρόμο μου.

Επειδή έχω ήδη καψει ένα μοτέρ στο παρελθόν , επειδή είχα αγνοήσει τις ενδείξεις ( από άγνοια , από ανάγκη να ταξιδέψω κλπ ) ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος αν του έχει συμβεί το ίδιο τι πρέπει να κανω 

Ο μηχανικός μου μου ανέφερε ότι μπορεί να είναι κάποια βαλβίδα πίεσης λαδιού , την έβγαλε , την φυσηξε , την ξανά κούμπωσε και μ λέει «αν στο ξανακάνει φέρτο μου . 5€ κάνει να την αλλάξουμε »

Έχετε εσείς  καμμία ιδέα τι μπορεί να είναι;

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά 

Ηλίας 


ΥΓ

Να σημειώσω ότι ακόμα και τους ζεστούς μήνες , όπως τώρα Μάιος πχ το αμάξι όταν ξεκινάει περιμένω να ζεσταθεί στις  τις στροφές του ρελαντί και μετά ξεκινάω , δηλαδή κάνα δυο λεπτά μέχρι να πέσει στις 900 στροφές σταθερά και μετά ξεκινάω 

Edited by Helias B
Posted

Επανέρχομαι , το αμάξι το ξανάκανε καθώς κατέβαινα τη γέφυρα του Περιστεριού στον Κηφισσό , άρχισαν τα μπιπ μπιπ και ανάψανε ταυτόχρονα λαμπάκια πίεσης λαδιού-ABS - χειρόφρενο (stop) . Έκατσα δεξιά σχεδόν αμέσως (με 3 παιδιά μέσα ) περίμενα 3 λεπτά και τα λαμπάκια σβήσανε.Εχουν κάποια σχέση το ABS με την πίεση λαδιού ;;Είναι λάθος να  σκέφτομαι ότι η ζέστη βραχυκυκλώνει ίσως κάποιους αισθητήρες; Η διαδρομή που είχα κάνει ήταν Περιστέρι- Αιγάλεω-Ρέντης Περιστέρι 

 

Μήπως το η κλίση του οδοστρώματος  στην γέφυρα προκαλεί αδυναμία στο αυτοκίνητο να κυκλοφορεί τα υγρά ;;

Θα το βρουν αυτό στο συνεργείο ή θα πρέπει να τα αλλάξω όλα ένα ένα για να βρω τι φταίει;

 

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη 

ευχαριστώ 

 

Posted (edited)

Ξεκίνα με τη διαρροή g12, δες κολλάρα, αντλία νερού, ψυγείο. 

Δεν έχει νόημα να περιγράφεις, ήδη ξερεις κάποια προβλήματα και δεν τα φτιάχνεις

 

Μπορεί να είναι χίλια δύο αυτά που σου βγάζουν σφάλματα. εφόσον σου είπε για 5€ την βαλβίδα λαδιού και δεν την αλλάζεις τι συζητάμε. Άλλαξε τη και τσέκαρέ ξανά

 

Το αυτοκίνητο είναι παλιό, μπορεί να θέλει από κουζινέτα μοτέρ, μια αντλία λαδιού ίσως και κάτι άλλο αν είναι puzzle τα χεράκια των μηχανικών τόσα χρόνια

 

Edited by nikdev

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.