John Prelorentzos Posted January 22 Report Posted January 22 Καλησπερα, Ειμαι κατοχος του golf Plus 2011 μοντελο, και δεν βρισκω πουθενα σε κανενα βιντεο και πουθενα τροπο να εγκαταστησω usb θυρα για φορτιση κινητου. Βρισκω για τα παλιοτερα μοντελα και οχι για το συγκεκριμενο. Στελνω και φωτογραφιες να μου πειτε καποια γνωμη. Μια γνωμη η βοηθεια παρακαλω? Quote
OMINUS Posted January 23 Report Posted January 23 Καλημέρα Στην θέση αυτή που δείχνεις, κατά πάσα πιθανότητα δεν παίρνει εκεί USB. Αν θέλεις να βάλεις του Εμπορείου usb, μπορείς να βάλεις στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου. Quote
John Prelorentzos Posted January 23 Author Report Posted January 23 Έχεις νά δείξεις ή να μου πεις ένα παράδειγμα για νά καταλάβω???? Quote
OMINUS Posted January 23 Report Posted January 23 Να κοιτάξεις να δεις αν έχεις στον τεμπέλη σου (δεν ξέρω πως είναι στο plus ?) Αν έχεις παρόμοια υποδοχή Αλλιώς κοιτάς και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού για κάτι τέτοιο 1 Quote
John Prelorentzos Posted January 23 Author Report Posted January 23 Έχω βάλει οθόνη που έχει αναμονή usb , στο ντουλαπάκι, αλλά αυτές οι αναμονές είναι μόνο για USB sticke για νά ακούς μουσική, αν βάλεις κινητό για φόρτιση μπορεί νά την κάψεις την οθόνη. Άσε που σέ αυτή την περίπτωση πρέπει νά τό έχεις ανοιχτό τό πορτακι....... καί δεν τό θέλω Quote
John Prelorentzos Posted January 24 Author Report Posted January 24 Εστειλα και email στην VW και η απαντηση που πηρα ειναι ότι, δεν υπάρχει λύση για το συγκεκριμένο μοντέλο....!!!!!!!! Απιστευτο. Quote
nikdev Posted May 9 Report Posted May 9 @John Prelorentzos Θα πάρεις ένα usb ανταπτοράκι που παίρνει ρεύμα από τον αναπτήρα και τα το τραβήξεις έως το ντουλάπάκι με προέκταση. (aliexpress) Επίσης https://www.inbay.systems/en/product/charging-compartement-for-vw-golf-plus/ ασύρματη φόρτιση αν το υποστηρίζει το τηλέφωνό σου. Τσέκαρε και την πηγή, εμένα πχ το Alpine έχει 2 usb πίσω, μία data, μία φόρτισης Quote