gianis200 Posted May 14 Report Posted May 14 Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι και έχω φτάσει σε σημείο να μην ξέρω τι άλλο να ψάξω. Το αυτοκίνητο στην πορεία, κυρίως σε σταμάτα-ξεκίνα και σε πιο μεγάλη διαδρομή, αρχίζει και κόβει γκάζι, ανάβει check engine και EPC, και κάποιες φορές βγάζει και αντισπίν. Όταν αφήσω το πόδι από το γκάζι, συνήθως σβήνει το αντισπίν αλλά μένουν αναμμένα check engine και EPC. Σε αρκετές περιπτώσεις, αν συνεχίσω να το πιέζω, μου κόβει τελείως το γκάζι και δεν ανεβάζει ταχύτητα, σαν να μπαίνει σε προστασία. Έχουν αλλαχτεί ήδη τα εξής: --εγκέφαλος. --N75. --εκκεντροφόρος. --βαλβίδα stop. --MAF. --πεταλούδα. --βαλβίδα EGR. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω. Έχει μείνει τίποτα άλλο που να μπορεί να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα ή να του βάλω φωτιά; Quote
nikdev Posted May 16 Report Posted May 16 (edited) Μοτέρ έτος setup Πως ξεκίνησαν όλα αυτά? Αναλυτικά Τι σφάλματα σου βγάζει ακριβώς με vagcom? Με ηρεμία γιατί έτσι όπως τα έγραψες δεν βγαίνει άκρη Edited May 16 by nikdev Quote