Leonidast4 Posted May 29 Report Posted May 29 Καλησπέρα σε όλους, εύχομαι καλές και ασφαλείς διαδρομές! Εχω εντοπίσει ένα τροχόσπιτο t4 syncro 2,4d του ‘97 και θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την ευκολία ή δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών στην Ελλάδα. ευχαριστώ πολύ Λεωνίδας Quote
doggy Posted June 2 Report Posted June 2 On 5/29/2026 at 6:06 PM, Leonidast4 said: Καλησπέρα σε όλους, εύχομαι καλές και ασφαλείς διαδρομές! Εχω εντοπίσει ένα τροχόσπιτο t4 syncro 2,4d του ‘97 και θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την ευκολία ή δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών στην Ελλάδα. ευχαριστώ πολύ Λεωνίδας Αρκετά σπάνιο αυτοκίνητο για να υπάρχουν εύκολα ανταλλακτικά. Το θεωρώ πολύ πιο εύκολο να βρείτε ανταλλακτικά από Γερμανία / Ολλανδία αλλά και πάλι θέλει ψάξιμο και ίσως και να θέλει να προαγοράσετε μερικά πράγματα για να βρίσκονται και αχρείαστα να είναι. Quote