Jump to content
panostok

Στα πόσα χλμ αλλάζεi τα πρώτα λάδια το νέο Passat?

Recommended Posts

Καλησπέρα από Κομοτηνή είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως έχω και'γω πλέον στα χερια μου ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα τις αγοράς Passat 1.6 sportline.Διάβασα πολλά στο forum που αφορουν το αυτοκίνητο αυτό και πραγματικά κατατοπιστικά πλήρως για κάποια θέματα που δεν γνώριζα.Έπαθα πλακα με το ποσο μεγάλη βοήθεια μπορεί να δώσει ένα forum για κάποια καυτά θέματα που απασχολούν τον κόσμο και είμαι πολύ ικανοποιημένος που βλέπω μέσα σαυτο το forum κόσμο ψαγμένο απίστευτα στο χωρο του αυτοκινητου και ειδικά στα VW.Το πρόβλημα μου είναι(ίσος για μερικούς να είναι αστεία η ερώτηση, η ίσως να έχει ξαναειπωθεί αλλα δεν βρήκα κάτι σχετικό) στα ποσα km πρέπει να γίνει service αλλαγής λαδιών στο Passat 1.6 Fsi.Τώρα θα μου πεις "δεν στα είπανε στην αντιπροσωπεία?" κι επειδή μου τα είπαν γιαυτο και εγω σας ρωτάω απανταχού τους γνωστες του θέματος περί αλλαγής λαδιών,γιατί ο τύπος στην εταιρία μου είπε επί λέξη "Θα έρθεις στα 7000 km να αλλάξουμε λάδια και στα 15000 km να κάνουμε service" Τώρα τι εννοούσε θα κάνουμε service στα 15000km δεν ξέρω,αλλα πιστεύω ότι τα 7000 Km είναι πολύ νωρίς για αλλαγή λαδιών και μάλλον τακτική τις αντιπροσωπείας είναι για να αρπάζει λεφτά."γιαυτο" λοιπόν ερωτώ αλλάζει η δεν αλλάζει στα 7000 km λάδια το αυτοκίνητο...???? Ευχαριστω προκαταβολικα.

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

εγω φιλε παντως με το ιδιο μοτερ αλλα σε golf αλλαγη λαδιων εκανα στα 15.000 χιλιομετρα.

0-30 ειχα αρχικα και δε μου εκαψε σταγονα στα πρωτα 15.000.

Κάτι διάβαζα για αυτοδιάγνωση λαδιών.Σου βγάζει μονο του το αυτοκίνητο στα ποσα θέλει άλλαγμα τα λάδια?

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Αν το αμάξι δεν σου βγάλει την ένδειξη service δεν πειράζεις τίποτα !!!!

Εγώ πρώτη αλαγή έκανα στα 19.500 και σήμερα είμαι στα 37 δεν εχω κάνει ακόμα 2η αλλαγή και δεν έχει κάψει ούτε σταγονίτσα και πάει κανόνι !!!!

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ... Αυτοί σου λένε το πολύ σε χρόνο ή σε τόσα χλμ για να στα πέρνουν. ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΠΕΙ !

Γερμανικο αμάξι πήρες οχι citroen !

Καλοσώρισες στον κόσμο τον πραγματικών αυτοκινήρων και στο forum ! ! !

Kalispera apo Komotini eimai stin eyxaristi thesi na anakoinoso pos exo kai go pleon sta xeria moy ena apo ta kalitera aytokinita tis agoras Passat 1.6 sportline.Diavasa polla sto forum poy afouroun to aytokinito ayto kai pragmatika katatopistika pliros gia kapoia themata poy den gnoriza.Epatha plaka me to poso megali boitheia mporei na dosei ena forum gia kapoia kayta themata poy apasxoloun ton kosmo kai eimai poli ikanopoihmenos poy vlepo mesa sayto to forum kosmo psagmeno apisteyta sto xoro toy aytokinitoy kai eidika sta VW.To problima moy einai(isos gia merikoys na einai asteia i erotisi, i isos na exei ksanaipothei alla den vrika kati sxetiko) sta posa km prepei na ginei service allagis ladiwn sto Passat 1.6 Fsi.Tora tha moy peis "den sta eipane stin antiprosopeia?" ki epeidi moy ta eipan giayto kai go sas rotao apantaxoy toys gnostes toy thematos peri allagis ladiwn,giati o tipos stin etairia moy eipe epi leksi "Tha ertheis sta 7000 km na allaksoume ladia kai sta 15000 km na kanoume service" Tora ti ennoouse tha kanoume service sta 15000km den ksero,alla pisteyo oti ta 7000 Km einai poli noris gia allagi ladiwn kai mallon taktiki tis antiprosopeias einai gia na arpazei lefta.Giayto loipon eroto allazei i den allazei sta 7000 km ladia to aytokinito...???? Eyxaristo Prokavolika.
Link to comment
Share on other sites

Ισα ίσα κι εγώ στην αρχή σκεφτόμουν να τα αλλάξω στις 7.000 ! Τα λάδια οταν βγήκαν στις 19.500 ήταν τέλεια ! Δεν είναι θέμα κόστους. Απλώς τα 030 που βάζουν είναι έτσι κατασκευασμένα ώστε να αντέχον πολύ καιρό και δεν κάνει καλό να τα αλλάζεις πάρα πολυ γρήγορα για το μοτερ. Οταν τα βάζεις άλωστε για 1-2 χιλιάδες χλμ το αμάξι το νιώθεις σφιχτό λες και το στρώνεις !

Link to comment
Share on other sites

Kati diavaza gia aytodiagnosi ladiwn.Soy vgazei mono toy to aytokinito sta posa thelei allagma ta ladia?

εφοσον εχεις το sportline ναι νομιζω οτι σου βγαζει μια ενδειξη για το ποσα χιλιομετρα σου μενουν μεχρι το servise..δε ξερω αν το κανει ομως στα 15.000 η οντως εχει αυτοδιαγνωση οπως λες οποτε μπορει να στο βγαλει κ νωριτερα π.χ..

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να μου πει τίποτα για εγγύηση ο αντιπρόσωπος ότι δεν θα ισχύει και τέτοια εάν δεν τα αλλάξω στα 7000??

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Iparxei periptosi na moy pei tipota gia eggihsh o antiprosopos oti den tha isxyei kai tetoia ean den ta allakso sta 7000??

Κανονικα κανονικα τα λαδια τα οποια εχει το αυτοκινητο που ερχεται απο την Γερμανια η οπου αλλου φτιαχνεται τελοςπαντων..... τα λαδια που φερει ειναι τα λεγομενα LONGLIFE που ανεφερε και ενας φιλος πιο πριν(0-30)....αυτα επειδη ειναι και πιο ακριβα και λογικα και πιο καλα πρεπει να αλλαζουν στα 30000 χλμ....ναι στα 30000χλμ ειναι παιδια αλλα εδω προκυπτει ενα αλλο θεμα(τα ιδια λαδια παρεπιπτοντως φορανε και τα καινουργια ΟPEL και αλλα πολλα)

Το θεμα ειναι οτι υπαρχει νορμα απο την Γερμανια που λεει οτι για την Ελλαδα τα λαδια πρεπει να αλλαζουνε στα 15000 χλμ και αυτο λογω διαφορετικων κλιματολογικων συνθηκων το ιδιο ακριβως παραμυθακι λενε και στην OPEL...εγω εχω το PASSAT το 2.0 FSI kai εχω και ενα OPEL ASTRA GTC 1.3CDTi....και τα δυο πρεπει να αλλαζουν στα 30000 αλλα οταν το παραλαμβανεις απο την αντιπροσωπεια σου λενε 15000....

Αυτο μπορει να εγινε για πολλους λογους ο ενας ειναι αυτος που προανεφερα ο αλλος ειναι οτι στην πορεια πολλα αμαξια αρχισαν να καινε λαδια οποτε το ξανασκεφτηκανε και βγαλανε καινουργια νορμα. ¨Η να ειπανε εαν ερχονται μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων ζητω που καηκαμε καλυτερα να το κλεισουμε το μαγαζι....

ο τυπος που σου ειπε για τα 7500 μπορει παντως να μη σου το ειπε και για κακο....σου λεει ασ πουμε το αμαξι ειναι στη περιοδο ρονταρισματος αρα οι τριβες μεταξυ των μεταλλικων μερων ειναι μεγαλυτερες οποτε εχουμε και περισσοτερη φθορα λιπαντικου ας ερθει καλου κακου στα 7500 να αλλαξουμε τα πρωτα λαδια και μετα(εδω θα φανει.....) ας ερχεται ανα 15000 που ειναι κανονικα

Συγγνωμη για την εκθεση αλλα καμμια φορα ο εγκεφαλος βγαινει εκτος SAFE MODE new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

εφοσον εχεις το sportline ναι νομιζω οτι σου βγαζει μια ενδειξη για το ποσα χιλιομετρα σου μενουν μεχρι το servise..δε ξερω αν το κανει ομως στα 15.000 η οντως εχει αυτοδιαγνωση οπως λες οποτε μπορει να στο βγαλει κ νωριτερα π.χ..

Οτι και να έχεις ακόμη και το πιό απλό σου βγάζει ένδειξη !!!!

Iparxei periptosi na moy pei tipota gia eggihsh o antiprosopos oti den tha isxyei kai tetoia ean den ta allakso sta 7000??

ΟΧΙ ! Και αν σου πεί κάτι τότε θα πάμε παρέα και θα του τραβίξουμε και μια αναφορά στην Γερμανία. Εγω ετοιμάζω ζεστά μια τώρα για Μπουρμά ... Και τους είχα για καλό συνεργείο ...

Αν τα αλάξεις τόσο νωρίς θα κάνεις ΚΑΚΟ και όχι καλό !!!

Κανονικα κανονικα τα λαδια τα οποια εχει το αυτοκινητο που ερχεται απο την Γερμανια η οπου αλλου φτιαχνεται τελοςπαντων..... τα λαδια που φερει ειναι τα λεγομενα LONGLIFE που ανεφερε και ενας φιλος πιο πριν(0-30)....αυτα επειδη ειναι και πιο ακριβα και λογικα και πιο καλα πρεπει να αλλαζουν στα 30000 χλμ....ναι στα 30000χλμ ειναι παιδια αλλα εδω προκυπτει ενα αλλο θεμα(τα ιδια λαδια παρεπιπτοντως φορανε και τα καινουργια ΟPEL και αλλα πολλα)

Το θεμα ειναι οτι υπαρχει νορμα απο την Γερμανια που λεει οτι για την Ελλαδα τα λαδια πρεπει να αλλαζουνε στα 15000 χλμ και αυτο λογω διαφορετικων κλιματολογικων συνθηκων το ιδιο ακριβως παραμυθακι λενε και στην OPEL...εγω εχω το PASSAT το 2.0 FSI kai εχω και ενα OPEL ASTRA GTC 1.3CDTi....και τα δυο πρεπει να αλλαζουν στα 30000 αλλα οταν το παραλαμβανεις απο την αντιπροσωπεια σου λενε 15000....

Αυτο μπορει να εγινε για πολλους λογους ο ενας ειναι αυτος που προανεφερα ο αλλος ειναι οτι στην πορεια πολλα αμαξια αρχισαν να καινε λαδια οποτε το ξανασκεφτηκανε και βγαλανε καινουργια νορμα. ¨Η να ειπανε εαν ερχονται μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων ζητω που καηκαμε καλυτερα να το κλεισουμε το μαγαζι....

ο τυπος που σου ειπε για τα 7500 μπορει παντως να μη σου το ειπε και για κακο....σου λεει ασ πουμε το αμαξι ειναι στη περιοδο ρονταρισματος αρα οι τριβες μεταξυ των μεταλλικων μερων ειναι μεγαλυτερες οποτε εχουμε και περισσοτερη φθορα λιπαντικου ας ερθει καλου κακου στα 7500 να αλλαξουμε τα πρωτα λαδια και μετα(εδω θα φανει.....) ας ερχεται ανα 15000 που ειναι κανονικα

Συγγνωμη για την εκθεση αλλα καμμια φορα ο εγκεφαλος βγαινει εκτος SAFE MODE new_lol.gif

Ο κινητήρας κάνει διάγνωση με συγκεκριμένα κριτήρια και ξέρει πότε θες αλαγή. Τα longlife ακριβώς επειδή είναι τόσο ψιλά με τόσο μεγάλη ρευστότητα και πλήρως συνθετικά είτε τα φοράς Ελλάδα είτε Γερμανία μια απο τα ίδια είναι. Η διαφορά είναι ελάχιστη.

Ξέρετε γιατί στις αντιπροσωπείες λένε στα 15.000 ? ΚΑΘΑΡΑ για εισπρακτικούς λόγους. Και δεν κάνεις και καλό στο αμάξι γιατί αυτό το λάδι για να στρώσει και να αποδώσει ΠΛΗΡΩΣ θέλει πολλές χιλιάδες. Οσοι εχουν αλάξει ξέρουν οτι για 1-2 χιλιάδες μετά την αλλαγή το μοτέρ το νιώθεις σφιχτό όπως στο στρώσιμο ! Και θέλουν χαλαρά 8 χιλιάδες για να αποδώσουν 100 %.

Μόνο οταν το αμάξι σας σας πεί θα πάτε για αλλαγή. Μην ακούτε τι λένε. Τα λέει και το manual μέσα !!!

*************ΑΑΑΑΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙς ΕΙΔΙΚΕς ΣΥΝΘΗΚΕς ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ 15.000 ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΗΒΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΧΑΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΡΩΤΗΣΑ ! ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 15. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ! Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΝΟΡΜΑΛ !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να έχεις ακόμη και το πιό απλό σου βγάζει ένδειξη !!!!

ποιος το λεει αυτο?golf 5 εχω και δε το αναφερει πουθενα..μονο αν εχεις υπολογιστη ταξιδιου σου βγαζει μια τετοια ενδειξη..

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια αυτό που κάνω είναι κάθε 6 μηνες όσα χιλιόμετρα και να κανω

τα λάδια τα αλλάζω.

Κανονικά η( ζωη) του λαδιού είτε συνθετικό 100% η απλό είναι εκει κοντα

στους 6 μηνες. Και στην τελική καλο του κάνεις κακό όχι.

Και μην βιασθεί να πει κανεις ότι βαζω της πλάκας λαδια.Τα λαδια που βάζω κανουν 18€

Το λίτρο. :(:(:D

Edited by serraios
Link to comment
Share on other sites

OK παιδιά sorry για τα greeklish θα συνεχίσουμε με ελληνικούς χαρακτήρες.Βλέπω οτι το θέμα με τα λάδια έχει διάφορες διαστάσεις άλλες χρονικές και άλλες χιλιομετρικές,για μία ποιο πλήρη εικόνα έστειλα για αρχή και ένα mail στην COSMOCAR A.E. που τους ρωτάω για την αλλαγή λαδιών.Τώρα βέβαια μπορει και να έδωσα στεγνα τον αντιπρόσωπο rocket.gif αλλα δεν με κόβει κιόλας μου είπαν οτι θα με ενημερώσουν σύντομα κ απο οτι βλέπω μάλλον άυριο μόλις μου στείλουν θα πέσει άμεση ενημέρωση στο forum.Τώρα αν και απο κει δεν εχουμε καμμια ξεκάθαρη εικόνα θα πάμε σε ποιο δραστικές λύσεις όπως η άμεση τηλεφωνική εποικινωνία..

Link to comment
Share on other sites

ποιος το λεει αυτο?golf 5 εχω και δε το αναφερει πουθενα..μονο αν εχεις υπολογιστη ταξιδιου σου βγαζει μια τετοια ενδειξη..

Λάθος ! Ούτε εγώ εχω υπολογιστή ταξιδίου. Οταν δεν έχεις στο δείχνει στον ηλεκτρονικό χιλιομετρητή !!! ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην στο βγάλει.

Εγω παιδια αυτό που κάνω είναι κάθε 6 μηνες όσα χιλιόμετρα και να κανω

τα λάδια τα αλλάζω.

Κανονικά η( ζωη) του λαδιού είτε συνθετικό 100% η απλό είναι εκει κοντα

στους 6 μηνες. Και στην τελική καλο του κάνεις κακό όχι.

Και μην βιασθεί να πει κανεις ότι βαζω της πλάκας λαδια.Τα λαδια που βάζω κανουν 18¤

Το λίτρο. :D:D:D

Τι λάδια βάζεις φιλε Ηλία και περίπου πόσα χλμ κάνεις σε αυτό το διάστημα ... ?

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν εβγαλε. Αμα έκανες στα 15.000 στο συνεργείο μηδένισαν τον εγκέφαλο ! χεχεχε. Εγω πρώτο έκανα στα 19 με βάση την ένδειξη που έβγαλε το αμάξι και τώρα είμαι στα 37.000 και ακόμα δεν έχει βγάλει ένδειξη.

Οταν θα ερθει η ώρα το αμάξι θα σε ενημερώσει. Αν φοράς 030 longlife τότε θα τα ξαναλάξεις μόλις σου πεί το αμάξι. Μπορεί αυτό να στο πεί και στα 45.000 μπορεί και στα 36.000. Το αμάξι ξέρει !

Link to comment
Share on other sites

Όταν τα αυτοκίνητο είναι του κουτιού, τα λαδια ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ να αλλαχθούν μετά από 1000 -1500km.

Ο λόγος προφανής...κατά τη δημιουργία του μπλόκ του κινητήρα, τα μέταλλα έχουν ένα ποσοστό σφάλματος κατά την συναρμογή τους.

Το στρώσιμο λοιπόν γίνεται για να έρθουν στην κατάλληλη επαφή τα μέταλλα μεταξύ τους αλλά και για αφαιρεθούν οποιαδήποτε γρέζια (scraps) έχουν δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια της χύτευσης του κινητήρα. Μέσω της αλλάγής των λαδιών στα πρώτα χιλιόμετρα απαλλάσουμε το κινητήρα από αυτά τα "σκουπιδακια".

Όσο για αργότερα, η αλλαγή λαδιών υπεισέρχεται στον παράγοντα άνθρωπο. Εγώ π.χ που κάνω πολλά ταξίδια σε εθνική τα αλλάζω στο τέλος της ζωής τους δηλαδή κάθε 7.500 (κινητήρας APT του 2000). ¶λλος που κάνει km στην πόλη θέλει πολύ νωρίτερα αλλαγή.

Τέλος τα 40άρια και 43άρια που χτυπάει η Αθήνα δεν είναι και οι εύκρατες συνθήκες για τον κινητήρα...Θεωρητικά, οι αντιπροσωπείες (αν πας χειμώνα ή καλοκαίρι) σου επιλέγουν το κατάλληλο λάδι για την εποχή. π.χ 0-30 χειμώνα, 10-40 καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος τα 40άρια και 43άρια που χτυπάει η Αθήνα δεν είναι και οι εύκρατες συνθήκες για τον κινητήρα...Θεωρητικά, οι αντιπροσωπείες (αν πας χειμώνα ή καλοκαίρι) σου επιλέγουν το κατάλληλο λάδι για την εποχή. π.χ 0-30 χειμώνα, 10-40 καλοκαίρι.

Θεωρητικά πάντα γιατί στην πράξη δεν γίνεται. Μακάρι αλλά που

Link to comment
Share on other sites

Όταν τα αυτοκίνητο είναι του κουτιού, τα λαδια ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ να αλλαχθούν μετά από 1000 -1500km.

Ο λόγος προφανής...κατά τη δημιουργία του μπλόκ του κινητήρα, τα μέταλλα έχουν ένα ποσοστό σφάλματος κατά την συναρμογή τους.

Το στρώσιμο λοιπόν γίνεται για να έρθουν στην κατάλληλη επαφή τα μέταλλα μεταξύ τους αλλά και για αφαιρεθούν οποιαδήποτε γρέζια (scraps) έχουν δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια της χύτευσης του κινητήρα. Μέσω της αλλάγής των λαδιών στα πρώτα χιλιόμετρα απαλλάσουμε το κινητήρα από αυτά τα "σκουπιδακια".

Όσο για αργότερα, η αλλαγή λαδιών υπεισέρχεται στον παράγοντα άνθρωπο. Εγώ π.χ που κάνω πολλά ταξίδια σε εθνική τα αλλάζω στο τέλος της ζωής τους δηλαδή κάθε 7.500 (κινητήρας APT του 2000). ¶λλος που κάνει km στην πόλη θέλει πολύ νωρίτερα αλλαγή.

Τέλος τα 40άρια και 43άρια που χτυπάει η Αθήνα δεν είναι και οι εύκρατες συνθήκες για τον κινητήρα...Θεωρητικά, οι αντιπροσωπείες (αν πας χειμώνα ή καλοκαίρι) σου επιλέγουν το κατάλληλο λάδι για την εποχή. π.χ 0-30 χειμώνα, 10-40 καλοκαίρι.

Φίλτατε passat τι λάδι βάζεις στο μοτέρ σου ? Τα loglife πάνε στις 30.000 ... Γιατί να τα αλάξεις στα 7.500 ? Είναι και ακριβά... Εδώ μόλις τα αλάξεις για χαλαρά 1000 χλμ το αμάξι το νιώθεις σφιχτό λες και το στρώνεις πάλι.

Αν βάζεις φυσικά απλό λάδι λογικά τα αλάζεις στις 7.500. 0-30 βάζω εγώ που προτείνει και το εργοστάσιο. Τωρα και να πάει λίγο παραπάνω η θερμοκρασία είναι οκ. Αλωστε πόσες μέρες το καλοκαίρι βαράει 40 ? Συνήθως είναι γύρω στους 30-33 άντε 36. 40 είναι 4-5 μέρες το μήνα το καλοκαίρι συνήθως. Για τόσο μικρή διαφορά δεν έχει και τόσο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το νιώθεις σφιχτό, επειδή το προηγούμενο λάδι σου έχει γίνει νερό από την χρήση και το φιλμ του έχει καταστραφεί.

30.000km και κόφτες κάθε λίγο και λιγάκι; Ζήτω που καήκαμε.

Για τις ειδικές συνθήκες που λένε στην Ελλάδα πιστεύω ότι αναφέρονται στην υγρασία και την σκόνη. Αυτά είναι που κατά βάσει καταστρέφουν τις ιδιότητες του λαδιού.

Για μένα όσο συχνότερα τόσο το καλύτερο. Αλλάζω κάθε 9000Km με πλήρως συνθετικό castrol.

υ.γ. το ροντάρισμα των ελατηρίων γίνεται πλέον στο εργοστάσιο

Link to comment
Share on other sites

Το νιώθεις σφιχτό, επειδή το προηγούμενο λάδι σου έχει γίνει νερό από την χρήση και το φιλμ του έχει καταστραφεί.

30.000km και κόφτες κάθε λίγο και λιγάκι; Ζήτω που καήκαμε.

Για τις ειδικές συνθήκες που λένε στην Ελλάδα πιστεύω ότι αναφέρονται στην υγρασία και την σκόνη. Αυτά είναι που κατά βάσει καταστρέφουν τις ιδιότητες του λαδιού.

Για μένα όσο συχνότερα τόσο το καλύτερο. Αλλάζω κάθε 9000Km με πλήρως συνθετικό castrol.

υ.γ. το ροντάρισμα των ελατηρίων γίνεται πλέον στο εργοστάσιο

Οντως τους κάνουν ενα στρώσιμο αλλα και πάλι για 1-2-3 χιλιάδες το αμάξι είναι πολύ σφιχτό όταν είναι καινούριο. Δεν είναι για σκίσιμο. Αλωστε και στην αντιπροσωπεία σου λένε πως το αμάξι λέει το εργοστάσιο πως είναι στρωμένο αλλά για 1.000 χιλιόμετρα εστω μέχρι 3.500 στροφές. Εγώ το αμάξι το έστρωνα μέχρι τις 5.000 χλμ και μέχρι σήμερα στα 38 σχεδόν που του πίνω το αίμα το αμάξι ποτέ δεν παραπονέθηκε μηχανικά. Ούτε συμπλήρωμα λαδιού ούτε τίποτα. Πρώτα λάδια άλαξα στα 19.500 σε 14 μήνες απο την αγορά του. Τώρα είμαι στα 38 κοντά και ακόμη δέν μου έχει ζητήσει. Πιστεύω πραγματικά σε αυτά που λέει ο κατασκευαστής γι αυτό και δεν τα αλάζω πιο γρήγορα τα λάδια. Στην αρχή ημουν έτοιμος να τα αλάξω στις 7 χιλιάδες εως που διάβασα τα έντυπα του κατασκευαστή και μίλησα και με αντιπροσωπείες και κατέληξα πως αλάγμα κάνεις μόνο οταν σου πεί το αμάξι. Τουλάχιστον στα longlife προγράμματα. Για κινητήρες πιο παλιούς εκεί το πράγμα αλάζει.

Ολα όμως απο το 2003 και μετά είναι longlife.

Πάντως όταν άλαξα τα πρώτα λάδια δεν είχαν γίνει νερό. Ηταν σε πολύ καλή κατάσταση και τα άλαξα 1.200 χιλιόμετρα πρίν απο τα χιλιόμετρα που έδειχνε το αμάξι για σιγουρία.

Στην αντιπροσωπεία σου σκίζουν τον πάτο λίγο με τα λάδια αλλά κάνουν πολλές ρυθμίσεις στο αμάξι οπότε αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω. Απο τους πλυντήρες των παραθύρων και τα φώτα μέχρι και των εγκέφαλο και φισικά αν είσαι στην εγγύηση βλέπουν και τι έχει χαλάσει επι τόπου καθώς κάνουν πλήρες τεχνικό έλεγχο και στα αλάζουν. Οπότε πιστεύω τουλάχιστον μέχρι να βγείς απο εγγύηση αξίζει να το κάνεις στην αντιπροσωπεία το service.

Για τις ειδικές συνθήκες που γράφει ο κατασκευαστής και που μίλησα με κάποιους που μου είπαν με ειλικρίνια απο αντιπροσωπεία μέσα τι παίζει ο κατασκευαστής αναφέρετε σε κλίματα όπως της σαχάρας. Η Ελλάδα δεν κατανομείτε στις ειδικές συνθήκες...

Κάντε ότι λέει το manual για τα service και μην ακούτε τι λένε οι άλλοι. Κάτι ξέρουν αυτοί που τα έφτιαξαν !

Link to comment
Share on other sites

για το ροντάρισμα είπα μόνο, όχι στρώσιμο γενικά. Αν δεν είχαν ροντάρει θα έπρεπε να στρώνεις όχι για 2000 αλλά για 10000.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε passat τι λάδι βάζεις στο μοτέρ σου ? Τα loglife πάνε στις 30.000 ... Γιατί να τα αλάξεις στα 7.500 ? Είναι και ακριβά... Εδώ μόλις τα αλάξεις για χαλαρά 1000 χλμ το αμάξι το νιώθεις σφιχτό λες και το στρώνεις πάλι.

Αν βάζεις φυσικά απλό λάδι λογικά τα αλάζεις στις 7.500. 0-30 βάζω εγώ που προτείνει και το εργοστάσιο. Τωρα και να πάει λίγο παραπάνω η θερμοκρασία είναι οκ. Αλωστε πόσες μέρες το καλοκαίρι βαράει 40 ? Συνήθως είναι γύρω στους 30-33 άντε 36. 40 είναι 4-5 μέρες το μήνα το καλοκαίρι συνήθως. Για τόσο μικρή διαφορά δεν έχει και τόσο πρόβλημα.

Φίλε μου το μοτέρ μου είναι,δυστυχώς,παλιάς τεχνολογίας (κινήτηρας APT μοντέλο 2000, μπλόκ- κεφαλή (νομίζω) χυτοσίδηρος) και δεν μπορώ να βάλω τα Longlife λάδια. Για το λόγο αυτό βάζω το απλό λάδι και το αλλάζω τακτικά.

Αυτό που θέλω να εξηγήσω είναι ότι, δεν έχει σχέση πόσο κρατάει το λάδι αλλά που και κάτω από ποιές συνθήκες λειτουργεί το αυτοκίνητο.Όταν είσαι στην πόλη με την κίνηση το λάδι φυσιολογικά λαμβάνει περισσότερες "φθορές", οπότε θα ήταν καλύτερο να αλλάζονται κάθε περίπου 15 με 20.000km.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε bit το προηγούμενο post μου απο το δικό σου λέει στην αρχή

(Οντως τους κάνουν ενα στρώσιμο αλλα και πάλι για 1-2-3 χιλιάδες το αμάξι είναι πολύ σφιχτό όταν είναι καινούριο. Δεν είναι για σκίσιμο. Αλωστε και στην αντιπροσωπεία σου λένε πως το αμάξι λέει το εργοστάσιο πως είναι στρωμένο αλλά για 1.000 χιλιόμετρα εστω μέχρι 3.500 στροφές.)

Οπότε συμφωνούμε και λέμε το ίδιο πράγμα !

Αγαπητέ passat κρίμα που δεν μπορείς να βάλεις το longlife.

Τι βάζεις 10-40? Μάρκα ?

Οντως μέσα στην κίνηση της Αθήνας καταπονείτε και το λιπαντικό αλλα και πάλι ο εγκέφαλος υπολογίζει και ώρες και χιλιόμετρα και βγάζει και κάπιους μέσους όρους οδήγησης κλπ Οπότε οταν σου λέει οτι θέλει service έχει έρθει η ώρα.

Για παράδειγμα στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν οταν ψαχνόμουνα για το πρώτο οτι μπορεί να στο βγάλει στις 23.000 μπορεί και στις 14.000. Ειναι αναλόγως πώς το οδηγείς και όντως το έβγαλε στις 20.000κάτι αλλα εγώ το άλαξα στις 19. Ξέρεις ... Σου βγάζει με 3.000 χλμ περιθώριο να πάς για service οπότε και η κίνηση ακόμα δεν σε πρέπει να σε ανυσηχεί.

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟ MAIL ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ COSMOCAR A.EKAI ΤΕΛΙΚΑ Ο ΦΙΛΟΣ PACIFIC ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ 7,500km..

Όλα τα νέα μοντέλα έρχονται με ενεργοποιημένο το σύστημα 'Μεταβλητών Διαστημάτων Service' ή αλλιώς Longlife. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ειδικούς αισθητήρες, οι οποίοι όταν ανιχνεύσουν ότι χρειάζεται να γίνει service με αλλαγή λαδιών, ανάβει η σχετική λυχνία στο καντράν. Αυτό γίνεται πάντα μεταξύ 15.000 έως 30.000χλμ και 1 έως 2 έτη. Εάν επιθυμείτε εσείς, το πρόγραμμα αυτό μπορεί να μην ακολουθηθεί. Τότε εφαρμόζουμε τα 'Σταθερά Διαστήματα Service', όπου γίνεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ ή 1 έτος. Τα χρησιμοποιούμενα λάδια σε αυτή την περίπτωση είναι απλούστερα (και πιο φθηνά). Σε καμία περίπτωση όμως το Εργοστάσιο Κατασκευής δεν συνιστά αλλαγή λαδιών στις 7500χλμ.

Με εκτίμηση,

24ωρη γραμμη επικοινωνίας kosmocar

VW 2109945554AUDI 2109960007

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.