Alx16V Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Δευτέρα πρωί, αναβοσβήνει το λαμπάκι του καταλύτη, το αμάξι (9Ν 16v, 25.000χλμ, μαμά) τρέμει και σέρνεται. Το απόγευμα, αντιπροσωπεία αλλαγή πολλαπλασιαστή. 10 λεπτά δουλειά, δωρεάν αντί για €65, ευχαριστώ. Χαίρετε. Τετάρτη πρωί, πάλι τα ίδια. Αμέσως αντιπροσωπεία, αλλαγή πολλαπλασιαστή. Μου είπαν ότι είναι προβληματικοί και τί να κάνεις. Παρασκευή πρωί, το μαντέψατε. Θα πάω πάλι το απόγευμα. Αλλά είναι δυνατόν; Εκτός από 1 λίτρο λάδι στα 1500χλμ θέλει και πολλαπλασιαστές κάθε 25; Ή μήπως πρέπει να αρχίσω τις οικονομίες (είναι εδώ και 3 μήνες εκτός εγγύησης) γιατί μου ετοιμάζει κάτι "καλό"; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 ειναι τελειως τυχαιο μερικες φορες οι πολλαπλασιαστες αλλα να ξερεις οτι γενικοτερα καινε πολλαπλασιαστες πολυ συχνα ειναι αναλωσιμο μπορει να μη σου καψει ποτε αλλα οπως κ σε ενα φιλαρακι να σου καψει 2 την ιδια βδομαδα πες αν μπορουν να τσεκαρουν κ τους υπολοιπους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alx16V Posted September 9, 2005 Author Report Share Posted September 9, 2005 Προσέξτε τεχνογνωσία στη Volkswagen. Συνδέουν το VAGCOM, μηδενίζουν τη μνήμη των βλαβών, μου αλλάζουν πολλαπλασιαστή για τρίτη φορά μέσα σε μια εβδομάδα στον 1ο κύλινδρο αλλά και πάλι δεν δουλεύει... Κάτσε να σου αλλάξω το μπουζί, μήπως φταίει αυτό...το αλλάζει... μπα, δεν είναι αυτό, έχεις πρόβλημα... Τελικά μου είπαν να τους το αφήσω να το κοιτάξουν. Μπορεί, λέει, να είναι τα ηλεκτρονικά ή να έχει καεί καμμιά βαλβίδα(!!!) ή τίποτε άλλο. Θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη, εφόσον ενδιαφέρει. Υ.Γ. ¶μα είχα αγοράσει ΚΙΑ θα ήμουνα και εντός εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Παλιοκατάσταση... υπομονή. Πάντως το πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές είναι πολύ συχνό τελικά. Αν δεν λυθεί μακροπρόθεσμα, σουλούπωσέ το όπως μπορείς και πούλα το. Θα χάσεις γύρω στα 2 - 3 χιλιάρικα αλλάθα αποφύγεις ένα κάρο προβλήματα τα οποία μακροπρόθεσμα θα σου κοστίσουν πολύ πιο ακριβά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Eιναι υποχρεωμενοι αν καει ενας να τους αλλαξουν ολους.Απαιτησε την αλλαγη ολων με πιο ενισχυμενους! Μεγαλυτερο χουι απο τη Ρενω δεν νομιζω να εχουν τα VW στο θεμα πολλαπλασιαστες παντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANOS GOLF Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Εγώ πάλι είμαι της γνώμης να τους το αφήσεις το αυτοκίνητο και να το ξεσκονίσουν όσες μέρες και να χρειαστεί . Δεν μπορείς να αλλάζεις κάθε λίγο και λιγάκι πολλαπλασιαστές , κάπου αλλού είναι το πρόβλημα και είναι υπεύθυνοι να το βρουν . Δεν είναι λύση ούτε να το πουλήσεις ούτε να ασχολείσαι καθημερινά με πολλαπλασιαστές . Η γνώμη μου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marko_polo Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Δευτέρα πρωί, αναβοσβήνει το λαμπάκι του καταλύτη, το αμάξι (9Ν 16v, 25.000χλμ, μαμά) τρέμει και σέρνεται. Το απόγευμα, αντιπροσωπεία αλλαγή πολλαπλασιαστή. 10 λεπτά δουλειά, δωρεάν αντί για €65, ευχαριστώ. Χαίρετε.Τετάρτη πρωί, πάλι τα ίδια. Αμέσως αντιπροσωπεία, αλλαγή πολλαπλασιαστή. Μου είπαν ότι είναι προβληματικοί και τί να κάνεις. Παρασκευή πρωί, το μαντέψατε. Θα πάω πάλι το απόγευμα. Αλλά είναι δυνατόν; Εκτός από 1 λίτρο λάδι στα 1500χλμ θέλει και πολλαπλασιαστές κάθε 25; Ή μήπως πρέπει να αρχίσω τις οικονομίες (είναι εδώ και 3 μήνες εκτός εγγύησης) γιατί μου ετοιμάζει κάτι "καλό"; ← Εμένα μου είχε κάψει 2 πολλαπλασιαστές μέσα σε δυο βδομάδες. Τους άλλαξα και από τότε έχουν περάσει 6 μήνες. (ευτυχώς γιατί ήταν εκτός εγγύησης και τους είχα πληρώσει σε συνεργείο 70 και 70 ευρώπουλα) περαστικά σου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Eιναι υποχρεωμενοι αν καει ενας να τους αλλαξουν ολους.Απαιτησε την αλλαγη ολων με πιο ενισχυμενους!Μεγαλυτερο χουι απο τη Ρενω δεν νομιζω να εχουν τα VW στο θεμα πολλαπλασιαστες παντως... ← Yποχρεωμενοι ειναι να στους αλλαξουν, οταν το αυτοκινητο ειναι ακομα εντος εγγυησης. Και βασικα δεν ειναι υποχρεωμενοι, απλα τους συμφερει γιατι περνουν τα λεφτα της εγγυησης. Για τα Renault εχεις δικιο. Απο πολλαπλασιαστες και γρυλους παραθυρων, αλλο τιποτα. Καλα ειμαστε συγκριτικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Yποχρεωμενοι ειναι να στους αλλαξουν, οταν το αυτοκινητο ειναι ακομα εντος εγγυησης. Και βασικα δεν ειναι υποχρεωμενοι, απλα τους συμφερει γιατι περνουν τα λεφτα της εγγυησης.Για τα Renault εχεις δικιο. Απο πολλαπλασιαστες και γρυλους παραθυρων, αλλο τιποτα. Καλα ειμαστε συγκριτικα. ← Εχουμε στην οικογενεια ενα Renault Clio του 2000 , το οποιο πριν το Α3 το οδηγουσα εγω για 4 χρονια...ε οπως καταλαβαινεις και μελος στο Greekrenaultclub ειμαι και τους πολλαπλασιαστες (4 στο συνολο) εχω πληρωσει μετα την ληξη της εγγυησης...Καλα εισαστε στο Group Vag μην παραπονιεστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 (edited) Εχουμε στην οικογενεια ενα Renault Clio του 2000 , το οποιο πριν το Α3 το οδηγουσα εγω για 4 χρονια...ε οπως καταλαβαινεις και μελος στο Greekrenaultclub ειμαι και τους πολλαπλασιαστες (4 στο συνολο) εχω πληρωσει μετα την ληξη της εγγυησης...Καλα εισαστε στο Group Vag μην παραπονιεστε... ← Αστα! Καθε μερα στην μαπα τα τρωω τα κρουασανακια και τρεχω και δεν φτανω να συμπληρωνω εγγυησεις με πολλαπλασιαστες. Και ξερεις ε? Υπαρχουν πολλαπλασιαστες και υπαρχουν και ΚΑΛΟΙ πολλαπλασιαστες για τα Renault. OΙ καλοι ειναι Γερμανικοι. Edited September 14, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 Για τους denso λες...και οι "κοινοι" ειναι οι Sagem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo-man Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 molis epatha to idio kai frikara to amaksi retari kai anavosvini to lampaki tou kinitira ap'oti katalava pao gia 70 europoula!!!! eimai ektos eghishs tora. (sorry gia ta greekenglish giati ektos apo to polo ta epekse kai to pc!!!!!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alx16V Posted September 19, 2005 Author Report Share Posted September 19, 2005 Δευτέρα πρωί, αναβοσβήνει το λαμπάκι του καταλύτη, το αμάξι (9Ν 16v, 25.000χλμ, μαμά) τρέμει και σέρνεται. Το απόγευμα, αντιπροσωπεία αλλαγή πολλαπλασιαστή. 10 λεπτά δουλειά, δωρεάν αντί για €65, ευχαριστώ. Χαίρετε.Τετάρτη πρωί, πάλι τα ίδια. Αμέσως αντιπροσωπεία, αλλαγή πολλαπλασιαστή. Μου είπαν ότι είναι προβληματικοί και τί να κάνεις. Παρασκευή πρωί, το μαντέψατε. Θα πάω πάλι το απόγευμα. Αλλά είναι δυνατόν; Εκτός από 1 λίτρο λάδι στα 1500χλμ θέλει και πολλαπλασιαστές κάθε 25; Ή μήπως πρέπει να αρχίσω τις οικονομίες (είναι εδώ και 3 μήνες εκτός εγγύησης) γιατί μου ετοιμάζει κάτι "καλό"; ← Ε το λοιπόν προσέξτε! Ύστερα από μια εβδομάδα που το έψαχναν, κατέληξαν ότι πρώτα κάηκε ο πολλαπλασιαστής, μετά το πήγα με τρείς κυλίνδρους στην Εθνική ή την Αττική Οδό (συγκεκριμένα) και το έσκισα με συνέπεια να καεί μια βαλβίδα την οποία και μου επισκευάζουν στο ρεκτιφιέ. Του απάντησα ότι μόλις άναψε το λαμπάκι, απλά τους το πήγα όμορφα και ωραία. Και τι μου λέει!! Έ, τι να σας πω. Δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο!! Τι κάνω τώρα αγαπητά μέλη; Θα είχε νόημα να τηλφν στην Kosmocar; Να ζητήσω γραπτή εγγύηση, έλεγχο; Να τους βρίσω; Να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία; Κάθε ιδέα δεκτή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agismar Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 Τσέκαρε τα μπουζοκαλώδια.Το ίδιο πρόβλημα ειχα και εγώ πρίν 1 χρόνο. έτρεχα στο συνεργείο κάθε λιγο και λιγάκι.Αφου μου αλλαξαν πολλαπλασιαστη, ευτυχως μεσα στην εγγυηση ,την επομενη μερα παλι τα ιδια. Τελικα την πρωτη φορα ειχε μια τρυπα το μπουζοκαλωδιο του 1 κυλινδρου , ισα που φενοταν σαν το κεφαλι τησ καρφιτσας και εσκαγε απο εκει το ρευμα.Και την δευτερη ειχε το ιδιο ο 4ος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Το συγκεκριμενο δεν εχει μπουζοκαλοδια οπως τα εννοεις εσυ!! αλλα εχει πολλαπλασιαστη σε καθε κυλινδρο!! Σχετικα με τον Alx16V ειναι πολυ συχνο φαινομενο να χαλανε οι πολλαπλασιαστες, αν στο ξανακανει να πεις να στους αλλαζουν τετραδα, και στους αλλαζουν χωρις να σου πουν τιποτα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_black Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Να ρωτησω και γω, ξαφνικα το polo μου αρχισε να ρεταρει και να κανει μικρες βουτιες στο ρελαντι, μεσα το αυτοκινητο ανα περιοδους κουνιεται απο κραδασμους ενω ο ηχος της εξατμισης εγινε λιγο πιο αγριος (λες και φοραω εκκεντροφορους στο ρελαντι). Επειτα ανοιξε το λαμπακι του καταλυτη (δεν αναβοσβηνει, ειναι ΜΟΝΙΜΑ ανοικτο) ενω μετα απο αλλαγη βενζινης η κατασταση καλυτερεψε (δεν κανει πλεον βουτες το ρελαντι) αλλα οι περιεργοι κραδασμοι παραμενουν και το ρελαντι δεν ειναι απολυτα σταθερο, οπως και ο ηχος της βενζινης. Τι λετε; Πολλαπλασιαστης ή κακη βενζινα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 περισσοτερα για πολλαπλασιαστης ειδικα αν εχει κραδασμους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_black Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 εχω βαλει βαρελακι και τελικο. τον επιταχυντη τον εβγαλα για να παω στο σερβις.θα μου δεχτουν την αγγυηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 (edited) Εϊναι η ώρα 18:00+ και γυρνάω από τη δουλειά ενώ μιλάω στο κινητό με τον (καταραμένο) polistas για κάτι φανοδουλειές όταν ακόυω τον ήχο της μηχανής του αυτοκινήτου μου να μεταλλάσεται σε ήχος από μηχανή boxer (Impreza πχ.) Ταυτόχρονα άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη καυσαερίων και το αμάξι δεν πήγαινε. Το μυαλό μου πήγε στο ότι το αμάξι μπούκωσε καθώς μιλώντας στο τηλέφωνο, αφηρημένος, από 1η αντί γαι 2α έβαλα 4η. Κατεβάζω 2α και λέω εντάξει αυτό ήταν. Αμ δε, το πρόβλημα παρέμεινε και συνέχισε και μετά από ένα πολύ σύντομο σκίσιμο που του έκανα μπας και ξεμπουκώσει. Κατευθείαν σταματάω σε ένα άνοιγμα και τσεκάρω το service book που αναφέρει ότι η λυχνία αναβοσβύνει όταν ο καταλύτης πάρει λάθος ενδείξεις. Ταυτόχρονα παίρνω και τον Παντελή Καμπά, ιδιοκτήτη του συνεργείου "Καμπας" για τον οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα και τυγχάνει να έχω γνωρίσει και θεωρώ και πολύ καλό μηχανικό χωρίς να τον έχω χρειαστεί μέχρι τώρα H πρώτη του κουβέντα μόλις του περιέγραψα το πρόβλημα και τον έβαλα να ακούσει και τον ήχο της μηχανής είναι πως έχει καεί κάποιος πολλαπλασιαστής. Τα συμπτώματα αυτό δείχνουν. Σε κάποιον από τους κυλίνδρους δεν έχει ανάφλεξη. Δεν έχει δύναμη το αμάξι, κοινώς ρετάρει, και η μηχανή έχει πολλούς κραδασμούς. Πάμε για αλλαγή πολ/στών λοιπόν αύριο που μάλλον είναι και το πρόβλημα. Edited February 15, 2006 by Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Δυστυχως συνηθεστατο προβλημα στα 9Ν και κυριως στα 75αρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 (edited) Τί να πω, το αμάξι έχει 55.000χλμ οπότε δεν μπορώ να παραπονεθώ. Δεν ξέρω αν το παρουσιάζουν γενικώς τα 75άρια, πάντως δεν μου κάνει εντύπωση. Το αμάξι το έφερα σπίτι με οδική βοήθεια που ευτυχώς με φώτησε ο Θεός να βάλω με την ασφάλεια πριν ένα μήνα. Γαμώτο ήθελα να το βγάλω φωτογραφία το πολάκι πάνω στο γερανό, ΡΟΜΠΑ!!! Χαχα! Ναι ξέρω, καμένος πολλαπλασιαστής = αλλαγή με 20VT! Βάστα γερά Μιχάλη, κοντά είναι ο καιρός που θα σε κάνω βολτούλα και θα ξεφυσάμε... Edited February 26, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 ναι σταθερο προβλημα σε ολο το γκρουπ βαγκ! ειδες για να μιλας στο τηλεφωνο?ο θεος σε τιμωρησε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 α ρε κωστα,περαστικα ρε φιλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 Eλα δεν μασαμε! Συχνο φαινομενο οχι μονο στο VAG αλλα σε πολλα αυτοκινητα. Και που να δεις Κωστα Cayenne να ρεταρει..........Ενας κυλινδρος απο τους 8 δεν δουλευει και χτυπας φραπεδακι μεσα στο αμαξι....... Πικρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 Τέτοια λέγε μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...