Jump to content
Guest gpolo

δισκοφρενα πισω

Recommended Posts

Μπαίνουν πολύ εύκολα, αγοράζεις μεταχειρισμένο άξονα από 6Ν2 GTi, κρατάς τα άκρα ουσιαστικά, συνδέονται, ρυθμίζουν τον κατανεμητή (προτείνω να πας σε φρενόμετρο) και έτοιμος!!!

Επίσης σου προτείνω να φτιάξεις σωληνάκια υψηλής πίεσης -επί της ευκαιρίας- και για τα 4 φρένα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σου προτείνω να φτιάξεις σωληνάκια υψηλής πίεσης -επί της ευκαιρίας- και για τα 4 φρένα.

αν βαλεις σωληνακια υψηλης καλο θα ηταν να αλλαξεις και τις δισκοπλακες σου με aftermarket γιατι με τις πιεσεις που θα δεχονται οι μαμα δισκοι δεν θα αντεξουν και πολυ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Scorpio, raven, doggy Ευχαριστω για το ενδιαφέρον παιδια !~!!!!!!!!!!!!!!!

Σιγουρα θα ειναι μια καλη επενδυση γιατι τα φρένα μπορούν να αποβουν σωτήρια !!!

Για τα σωληνακια υψηλης μου εχουν πει αρκετοι... ξερετε ποσο θα μου πανε ?? και αν ξερετε καμια καλη μαρκα ???? καμια προταση ?????

Βασικα αυτο που φοβομουν ηταν ο κατανεμητης αλλα αφου μπαινουν , μια χαρα !!!!!!!!!!

Οποτε θα ξεκινησω να βρώ καναν μεταχειρισμενο αξονα απο 6n2 gti. Λεω να ξεκινισω απο Λιοσιον (Αθηνα) που γινεται ψιλοχαμος απο τρακαρισμένα .... Εσεις τι λετε ???? Καπου αλλου ?????? και ποσο θα μου παει /??????????

Sorry για την ταλαιπορια αλλα την ψαχνω την δουλεια και γιαυτο ζηταω τα φωτα σας μαγκες worthy.gif !!!!

Ευχαριστω ! ! ! ! ! smurf2.jpg

Αμα εχει κανεις καμια αλλη ιδεα.. :D ...... καλοδεχουμενη ! ! ! ! ! ! !

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ανάγκη για aftermarket δισκόπλακες, οι μαμά δεν παθαίνουν τίποτε (σου μιλάω εκ πείρας ;) )

Σωληνάκια goodrich θα πρότεινα όσο για κόστος, αν δε κάνω λάθος κανένα 80άρι ευρώ και τα 4 έχουν.

¶ξονας για πίσω υπολογίζεις κανένα 200άρι ευρώπουλα (ίσως λίγο παρακάτω ίσως λίγο παραπάνω). Λιοσίων, Φρατζή και στη Θηβών σύνορα Αιγάλεω με Ρέντη έχει καλές μάντρες ;)

...αυτά..!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ μαγκες !!!!!!!!!!!!!!!!!

Οποτε με καμια 300 την βγαζω ?>???? ετσι ????

Πιστευω θα ειναι καλη επενδυση !!!

Ευχαριστω και παλι !!! Θανος !! :D

Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει αξονα σε polo6n2 1.4 75hp απο 1.4 100hp αλλα εαν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει τοτε οτι δεν χρειαζεται να αλλαξουν κατι στον κατανεμητη.

το εχει κανει κανεις να μου πει ? καμια πληροφορία?

ευχαριστω :huh:

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου τα είχαν ρυθμίσει από την αρχή :huh:

Link to comment
Share on other sites

τα εχω βαλει ειδη και διαφορα υπαρχει ιδιως σε επαρχιακους δρομους που κυκλοφορω απλα επειδη τότε μου είπαν οτι δεν χρειαζεται καποια ρυθμηση στον κατανεμητη και διαβασα εδω οτι χρειαζετε για αυτο και θελω καποια πληροφορια που να παω για το κοιταξω

Link to comment
Share on other sites

Θηβών, έχει κανά 2 φρενάδικα :D

Link to comment
Share on other sites

Θηβών μετά την Πέτρου Ράλλη προς πειραιά, δεν έχουν φρενόμετρο αυτοί αλλά είναι καλοί, με φρενόμτερο είναι ένα άλλο κάπου ποιό κάτω από την Θηβων (1η-2η παράλληλη προς Αθήνα) μετά την Καβάλας στο ρεύμα προς Περιστέρι... ακριβώς που είναι δε θυμάμαι και έχει και καλό φρενόμετρο ο τύπος.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω πολυ :lol:

---------------------------------------------------------------------------------------

Θηβών μετά την Πέτρου Ράλλη προς πειραιά, δεν έχουν φρενόμετρο αυτοί αλλά είναι καλοί, με φρενόμτερο είναι ένα άλλο κάπου ποιό κάτω από την Θηβων (1η-2η παράλληλη προς Αθήνα) μετά την Καβάλας στο ρεύμα προς Περιστέρι... ακριβώς που είναι δε θυμάμαι και έχει και καλό φρενόμετρο ο τύπος.

παντω doggy εαν καταφερεις να βρεις διευθυνση θα με υποχρεωνες :D

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου τα ρυθμισε εμπειρικα το συνεργειο. Το περασα φρενομετρο στο χωριο (διπλα στο σπιτι μου εχει συνεργειο εξοπλισμενο πληρως :D ) και ηταν αψογα, Master Tsakouleris εκανε την ρυθμιση. Αυτο που ανακαλυψα ειναι οτι ο τυπος στο συνεργειο διπλα ξερει πως να φτιαξει το προβλημα με το στοπ στο χειροφρενο οταν βαζεις δισκοφρενα πισω. Οσοι εχουν περασει δισκοφρενα ξερουν τι εννοω για την χαλια αισθηση που εχει το χειροφρενο και μοιαζει να ανεβαινει πολυ ψηλα.

Link to comment
Share on other sites

εγώ το έλυσα αλλιώς Κώστα, άλλαξα καστάνια στο χειρόφρενο (είχε σπάσει) και κατέβηκε και κουμπώνει στο 1ο -2ο "σκαλί"

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κι απο μενα! εχω το 9Ν3 1.4 80αρι και σκεφτομαι να βαλω κι εγω πισω δισκους γιατι η μαμα VW ,μου ειχε ταμπουρα!

μηπως γνωριζει κανενας αν και τι χρειαζεται να αλλαξω για να μπουν και ποιο θα ειναι το κοστος?

ευχαριστω!

Edited by Akleftos
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κι απο μενα! εχω το 9Ν3 1.4 80αρι και σκεφτομαι να βαλω κι εγω πισω δισκους γιατι η μαμα VW ,μου ειχε ταμπουρα!

μηπως γνωριζει κανενας αν και τι χρειαζεται να αλλαξω για να μπουν και ποιο θα ειναι το κοστος?

ευχαριστω!

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι το ιδιο αυτοκινητο με 75-80 αλογακια δεν χρειαζεται δισκους ενω το αλλο με τα 100 χρειαζεται!

Την αποσταση φρεναρισματος την αυξανει κατα πολυ το βαρος που ειναι κοινο στα δυο αυτοκινητα με μικρο αποκλισεις καθως βεβαια και τα ελαστικα(σε ιδιες συνθηκες)!

Δηλαδη το 75αρι 120-0 χλμ εχει αποσταση φρεναρισματος οση το 100αρι??? Η μηπως και τα δυο δεν πιανουν τα 180...

Link to comment
Share on other sites

τα δισκοφρενα δε τα βαζουνε για να σταματαει καλυτερα το αμαξι ουτε για να πιανουν καλυτερα τα φρενα.τα βαζουν για σπορ οδηγηση σε στροφες οταν πατας πολλες φορες φρενο με πολλα χιλιομετρα και ανεβαζουν θερμοκρασεις.

Link to comment
Share on other sites

Το 75άρι έχει 100-0 σε 45,1 μέτρα-το 100άρι μήπως ξέρει κανείς σε πόσο?

''τα δισκοφρενα δε τα βαζουνε για να σταματαει καλυτερα το αμαξι ουτε για να πιανουν καλυτερα τα φρενα.τα βαζουν για σπορ οδηγηση σε στροφες οταν πατας πολλες φορες φρενο με πολλα χιλιομετρα και ανεβαζουν θερμοκρασεις.''

'Αρα το Piccanto είναι για σπόρ οδήγηση???? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

τα δισκοφρενα δε τα βαζουνε για να σταματαει καλυτερα το αμαξι ουτε για να πιανουν καλυτερα τα φρενα.τα βαζουν για σπορ οδηγηση σε στροφες οταν πατας πολλες φορες φρενο με πολλα χιλιομετρα και ανεβαζουν θερμοκρασεις.

θα παραγγειλω μια carrera με ταμπουρα τοτε,γιατι τις στροφες δεν τις μπορω..ζαλιζομαι.

σαφως και τα δισκοφρενα εναι για να σταματαει καλυτερα ενα αυτοκινητο και για να πιανουν καλυτερα τα φρενα!τοτε γιατι τα βαζουν;για ομορφια και μοστρα;

ας βαζουν τοτε ταμπουρα και μαλιστα μπρος- πισω οπως τα 2cv εφοσον οπως λες''δε τα βαζουνε για να σταματαει καλυτερα το αμαξι ουτε για να πιανουν καλυτερα τα φρενα''.τα δισκοφρενα πισω δεν ειναι για στροφες,ειναι ενα συμπληρωμα στην γενικοτερη ικανοτητα πεδησης του οχηματος που αλληλεπιδρα με το βαρος,την ταχυτητα,την αποσταση ακινητοποιησης.για στροφες και θερμοκρασιες παμε σε πολυπιστονες δαγκανες,χαρακτους,αεριζομενους,διατρητους δισκους με διαιρουμενες καμπανες ή οχι,απο χαλκο,απο ατσαλι,ανοδιομενο αλουμινιο ή αν θες σε kevlar με ανθρακονηματινους δισκους.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.