Jump to content
bear

Polo 9N - Αμορτισέρ & Eλατήρια [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

το μόνο που θα χάσει είναι ότι αντί για 100 στο κοντερ θα πηγενει 98 2km δεν είναι σφάλμα, (νομίζω θα το βοηθίσει και όλας) + ότι θα έχει καλήτερο πάτημα στο δρόμο λόγο ότι το αμάξι θα κάθετε πιό χαμηλά.

Oποτε μου προτείνεις το 195/50/15?

Link to comment
Share on other sites

Oποτε μου προτείνεις το 195/50/15?

195/45 R15 (αποψή μου)

Link to comment
Share on other sites

195/45 R15 (αποψή μου)

το 45 είναι λίγο....το αμάξι βάση κατασκευαστή σε 15 και 195 πρέπει να πάρει ή 50 ή 55...( εργοστασιακά στην 15 με 195 βάζουν 55 προφίλ )

αυτό είναι το σωστό ...από εκεί και πέρα....επιλέγεις αναλόγως τις απαιτήσεις σου...

λινκ

Edited by chp
Link to comment
Share on other sites

Σε καμία περίπτωση 195/45/15 στο 9Ν!!! Ακόμα και το 50άρι προφίλ μικραίνει το βήμα του αυτοκινήτου. 45άρι προφίλ φοράει η 16άρα η ζάντα!

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα ρε παιδια εδώ μιλάμε ότι το αυτοκίνητο θα πετάει στην κυριολεξία! γι'αυτο όλα τα 9Ν είναι (δεν σχολιάζω) συγνώμη έτσι... εδώ μιλάμε θα ελαφρίνει σε κιλά μπροστά και το αυτοκίνητο θα κερδίσει πολύ πάρα θα χάσει... δεν σημένει ότι αυτό που λέει ο κατασκευαστής είναι και το εβαγγέλειο... εδώ κοιτάμε να δώσει το αυτοκίνητο... και η διάσταση μπορεί να ακούγετε μικρή αλλα θα δώσει πολύ καλύτερη ζωιράδα στο αυτοκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Καλή Χρονιά να έχετε όλοι με υγεία.Έχω ένα POLO 6n 1997 101ps.O προηγούμενος ιδιοκτήτης όταν το πήγε στη VW για αλλαγή αναρτήσεων(προς Παζαρόπουλο μεριά) του φόρεσαν BILSTEIN μαύρα με ελατήρια EIBACH μαύρα.Στο Fabia που είχα είχα τοποθετήσει EIBACH μαύρα δυστυχώς γιατί κοπάναγε πολύ.Το θέμα είναι ότι το POLO κοπανάει μεν,όχι όπως το Fabia δε αλλά και πάλι είναι ενοχλητικό σε ορισμένες περιπτώσεις.Σκέφτομαι να κρατήσω τα BILSTEIN και να αλλάξω ελατήρια.Έχετε κάτι να μου προτείνετε?Σημ.:Το αμάξι το χρησιμοποιώ τόσο στη δουλειά μου όσο και για να κάνω το χαβαλέ μου,μου αρέσει να μπαίνω στις στροφές και να παραμείνει όσο χαμηλωμένο είναι και τώρα,απλώς ψάχνω αν υπάρχει κάτι πιο άνετο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.Εχω το polo 9n.Ηρθε η ωρα να του αλλαξω αναρτησεις.Θελω να βαλω πιο σκληρες αναρτησεις.Οχι κατι το πολυ ακριβο.Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη.Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

παιδες εχω προβλημα ...κ ειμαι σε σκεψη..τι αναρτηση να βαλω !!! εχετε να μου προτεινετε?

καθε γνωμη θα μετρησει πολυ ευχαριστω (καλες για να μπουμε καλα στις στροφες) :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

+Γω το ίδιο αμαξι έχω (6ν2) και όταν ηρθε η ώρα για αναρτηση έβαλα "Koni" (ρυθμιζόμενα) και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με την ευκαιρία το χαμήλωσα. Όλο το πακέτο μου ηρθε περίπου στα 600 ευρω.

Edited by tormentor
Link to comment
Share on other sites

Exw ena polaki 9n tou 2005 teleutaio modelo k tha tou allaxw tin anartisi...exw idi agorasei ta elatiria 5 pontwn xamilwmatos (eibach pro kit) k thelw na mou peite ti amortiser tha tairiazan me timi pou na min xepernaei ta 350 euro...exw sto mualo mou ta koni portokali.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους είμαι καινούργιος χρήστης στο φόρουμ, καλώς σας βρήκα, εύχομαι να οδηγείτε με ασφάλεια, και να είστε πάντα προσεκτικοί στους δρόμους. Διαβάζω εδώ και αρκετές ημέρες διάφορα θέματα και topic στο πολύ όμορφο και ενημερωτικό vwclub και θα ήθελα και εγώ να παραθέσω τους δικούς μου προβληματισμούς. Έχω στην κατοχή μου ένα VW Polo 9N του 2004 1.400cc 16v με 75Hp και πριν 3 ημέρες παρειγγειλα μέσω internet (έπειτα απο πολύ ψάξιμο φυσικά και συζήτηση με μηχανικούς φιλαράκια), 4άδα set αμορτισέρ της Bilstein και συγκεκριμένα τα B4 Gas (μαύρα) μαζί με το pro-kit της Eibach για χαμήλωμα 3 πόντους. Στη συνέχεια περιμένω ζαντολάστιχα σε διάσταση ελαστικών 195/45/16R καρέ 5x100(replica ζάντες της VW, 5άκτινες και ελαστικά της michelen τα pilot) και τώρα δεν ξέρω σε τι σινεμπλόκ να πάω αν γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε από εταιρείες ας αναφέρει κάτι εδώ, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :acute: (Ορίστε και οι ζάντες) post-24217-0-58471000-1374324349_thumb.j

 

Στην συνέχεια προχωράω σε  angel eyes, βαψιμό των προφυλακτήρων-spoiler στο χρώμα του αμαξώματος και μεβράνες τζαμιών. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε!!!Πολύ καλές οι επιλογές σου μέχρι τώρα!!!Σινεμπλόκ δεν ξέρω αν η powerflex βγάζει για σένα.......αν ναι να τα προτιμήσεις.Περιμένουμε φωτό από το φτιαγμένο πολάκι. :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ να είσαι καλά...Μήπως να προμηθευτώ τα σινεμπλόκ απο cupra? έχω ακούσει καλά λόγια, δίνει καλυτερη πληροφόρηση στο τίμονι και γενίκοτερα νιώθεις ένα καλύτερο στήσιμο. παραθέτω και ποια είναι  ...

http://www.saveltrade.gr/antallaktika-autokinhtwn.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1195&category_id=125

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ να είσαι καλά...Μήπως να προμηθευτώ τα σινεμπλόκ απο cupra? έχω ακούσει καλά λόγια, δίνει καλυτερη πληροφόρηση στο τίμονι και γενίκοτερα νιώθεις ένα καλύτερο στήσιμο. παραθέτω και ποια είναι  ...

http://www.saveltrade.gr/antallaktika-autokinhtwn.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1195&category_id=125

Nαι φίλε μου υπάρχει και αυτή η επιλογή.Και γω αυτά φοράω στο passat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, όπως λέει και ο τίτλος ψάχνω για αμορτισέρ .

Εδώ και 6 χρόνια περίπου είχα στήσει το polo με bilstein κίτρινα χοντρομπουκαλα μαζί με ελατήρια HR χαμηλωματος 3πόντων νομίζω, και μαζί με αλλαγή ζαντολάστιχων 185/60/14 έγινε τραίνο. Και σινιμπκόκ απο cupra.

Τώρα επειδή κοπανάει λίγο είπα να ψαχτω για κάτι πιο μαλακό, ένας φίλος μου που μου είχε φτιάξει αυτό το σετάκι Που φοράω τώρα μου πρότεινε να βάλω τα bilstein μαύρα με κατεβασμα στον τόρνο.

Ρωτώντας τον υπάλληλο που τυχαίνει να είναι και γνωστός μου για κάτι καλύτερο από τα bilstein μαύρα μου είπε δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με τα κίτρινα που έχω σε κράτημα.

Θέλω κάτι λίγο πιο μαλακό αλλά όχι να γίνει τελείως βάρκα γιατί η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχα αυτό το σετάκι Θα είχα φύγει αρκετές φορές.

Edited by nexus1982
Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχω ακριβώς το ίδιο σετακι εκτός των ζαντων.

Bilstein κίτρινα χοντρομπούκαλα

Ελατήρια χαμηλωμάτος 3 πόντων

Σινιμπλόκ από cupra

Είναι τραίνο, όπου στρίψεις το τιμονι θα πάει, είναι λίγο κουραστικό όμως σε ταξίδι γιατί καταλαβαίνεις και το παραμικρό σαμαράκι .

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχω ακριβώς το ίδιο σετακι εκτός των ζαντων.

Bilstein κίτρινα χοντρομπούκαλα

Ελατήρια χαμηλωμάτος 3 πόντων

Σινιμπλόκ από cupra

Είναι τραίνο, όπου στρίψεις το τιμονι θα πάει, είναι λίγο κουραστικό όμως σε ταξίδι γιατί καταλαβαίνεις και το παραμικρό σαμαράκι .

Η αληθεια είναι ότι το αμάξι όντως είναι τρένο, αλλά τελικά είναι πάρα πολύ κουραστικό μιας και είναι αρκετά

σκληρή ανάρτηση..

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι αρκετά σκληρή, αν σκάσεις σε σαμαρακι η λακουβα η ανάρτηση θα κανει απόσβεση μέχρι ένα ορισμένο σημείο, μετά δεν κάθεται άλλο και εύχεσαι να μην είναι μεγάλο το σκαμπανέβασμα!

Υπάρχει κάποια άλλη ανάρτηση εξίσου καλή αλλά σκληρότητα περίπου όσο τα κανονικά κίτρινα bilstein?

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω την ιδια απορια, διαφορετικο ομως αμαξι...

εχω αλαξει τα ελατηρια σε eibach χαμηλωματος 3.5, ενω το αμαξι βελτιωθηκε πολυ στις στροφες, σε καποια σαμαρακια, ή σε διαφορες λακουβες αντιδραει πολυ ξερα, 

το ξερω οτι δεν δουλευει σωστα και θελει τα καταλληλα αμορτισερ να δουλεψει, φοβαμαι ομως με τα bilstein τα κιτρινα οτι θα γινει κουτσουρο,

απο την αλλη δεν ξερω αν τα bilstein τα μαυρα θα κρατανε καλα...

σημειωτέον. με μονο τα ελατηρια που αλλαξα το αμαξι εγινε πολυ καλο στις στροφες, ακριβως οπως το θελω απλα με ενοχλει το ξερο κοπανημα του τερματισμενου αμορτισερ..

πιστευετε οτι θα με ικανοποιησουν τα bilstein τα μαυρα και θα εχω το ιδιο αποτελεσμα?

Edited by kkoletsis
Link to comment
Share on other sites

Με τα bilstein τα μαύρα θα είσαι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα όπως τώρα, αλλά απλά δε θα δουλεύουν ούτε αυτά σωστά και θα προκληθεί και πρόωρη φθορά. Με ελατήρια χαμηλωματος θέλεις και τα αντίστοιχα αμορτισέρ. Τα κίτρινα βγαίνουν σε δύο τύπους, με λεπτή και με χοντρη μπουκάλα / καλάμι, θεωρητικά αυτά με το λεπτό είναι και πιο άνετα. Εγώ τα φόραγα στο δικό μου πριν πολλά χρόνια, μέχρι τα 30.000 χλμ ήταν φοβερά και στην άνεση, τα ένιωθες όπως σε ένα εργοστασιακό mini Cooper s αν έχεις μπει. Μετά όμως τα χλμ αυτά, όσο πιο πολλά έκανα τόσο πιο κούτσουρα γίνονταν, αλλά από κράτημα, πάντα τρένο.

Sent from my XT910 using Tapatalk 4

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι φτιάχνονται σε τόρνο για να ταιριάζουν σε ελατήρια χαμηλωμάτος.

Εσύ έχεις παρόμοια σαν τα μαύρα και κρατάει καλά?

Ο φίλος μου που μου το φτιάχνει είπε ότι και με τα μαύρα δεν θα έχω πρόβλημα κρατηματος γιατί θα το κρατάνε τα ελατήρια που είναι καλά, αφού φτιαχτούν πρώτα στον τόρνο γιατί είναι ψηλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.