Jump to content
bear

Polo 9N - Αμορτισέρ & Eλατήρια [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ στο 9Ν πολάκι μου (100ps) και θέλω τα φώτα σας. Πολλοί προτείνουν τον κλασσικό συνδυσμό bilstein sprint και 3ποντα eibach. Στο Ηράκλειο τα έχω βρει 800 ευρώ. Ξέρω ότι οι τιμές ποικίλουν, γι'αυτό αν μπορείτε πείτε μου και τιμές από Αθήνα μπας και τα τσιμπήσω από εκεί. Κανένας άλλος καλός συνδυσμός?? Έχω σκεφτεί να βάλω ελατήρια/αμορτισέρ από ibiza cupra. Λέτε να δουλέψει καλά στο πολάκι?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Στον ίδιο συνδιασμό είμαι και eγω. Έχω βάλει ήδη τα ελατήρια Eibach τα οποία πήγαν 210 € και τώρα βρήκσ 450 € τα bilstein sport και 475 € τα bilstein sprint από τον Luis.

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ στο 9Ν πολάκι μου (100ps) και θέλω τα φώτα σας. Πολλοί προτείνουν τον κλασσικό συνδυσμό bilstein sprint και 3ποντα eibach. Στο Ηράκλειο τα έχω βρει 800 ευρώ. Ξέρω ότι οι τιμές ποικίλουν, γι'αυτό αν μπορείτε πείτε μου και τιμές από Αθήνα μπας και τα τσιμπήσω από εκεί. Κανένας άλλος καλός συνδυσμός?? Έχω σκεφτεί να βάλω ελατήρια/αμορτισέρ από ibiza cupra. Λέτε να δουλέψει καλά στο πολάκι?

Και εγω θέλω να τα αλλάξω. Λέω να βάλω την KW 2. Είναι ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα και ύψος αλλά είναι ακριβή κάπου ¤ 1.100 μαζί με την τοποθέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Και εγω θέλω να τα αλλάξω. Λέω να βάλω την KW 2. Είναι ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα και ύψος αλλά είναι ακριβή κάπου ¤ 1.100 μαζί με την τοποθέτηση.

Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβή αλλά θα είσαι σεβάσιμος...

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ των 2, σκεπτόμενος και τη μικρή διαφορά, θα προτιμούσα τα KW!

Mακραν απλα η τιμη ειναι πιο κοντα στα 800 των bilstein. Aν παραγγελει απο εξω παει κανα 700αριΕ

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρυθμιζόμενη!!!

Καλό το sprint με eibach όπως λες αλλά κοίταξε και κάτι σε έτοιμο kit από Bilstein ή H&R. Προτιμότερη λύση είναι τα κιτ μιας και λογικά θα δουλεύουν σωστότερα. Επίσης και η λύση από ibiza cupra ακούγεται καλή αλλά θα πρέπει να βάλεις και τις αντιστρεπτικές, διαφορετικά τα ελατήρια του FR...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μπορώ να βρω τα bilstein sprint με 450 ευρώ όπως έχω ακούσει??

Για δε χτυπας ενα koni sprt kit ρυθμιζομενο μπρος πισω (σκληροτητα) γυρω στα 600Ε θα παει. Στα ιδια λεφτα εχει και H&R cup kit. επισης κοιτα μη βρεις bilstein B10 power kit.

Link to comment
Share on other sites

Xεχε bilstein sprint/3ποντα eibach Hράκλειο τα έχουν 800 ευρώ. Γι'αυτό τσέκαρα μαζι σας την τιμή που έχω ακούσει

Για δε χτυπας ενα koni sprt kit ρυθμιζομενο μπρος πισω (σκληροτητα) γυρω στα 600Ε θα παει. Στα ιδια λεφτα εχει και H&R cup kit. επισης κοιτα μη βρεις bilstein B10 power kit.

Το H&R cup kit έχει και ελατήρια?? (sorry για την χαζή ερωτηση, αλλά δεν την έχω ψάξει πολύ την δουλειά με ελατήρια/αμορτισέρ)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης και η λύση από ibiza cupra ακούγεται καλή αλλά θα πρέπει να βάλεις και τις αντιστρεπτικές, διαφορετικά τα ελατήρια του FR...

Γιατί θα πρέπει να βάλω και τις αντιστρεπτικές??

Τι διαφορετικό έχουν τα ελατήρια του fr? είναι πιο σκληρά?

Link to comment
Share on other sites

To cup kit εχει και ελλατηριο. -6cm μπροστα -4πισω

Νόμιζα οτι το χαμήλωμα πρέπει να είναι το ίδιο στα μπροστά και στα πίσω ελατήρια. Κανω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

6-4 πόντους είναι στάνταρ χαμήλωμα ή μπορείς να παίξεις με το ύψος??

Αν το H&R cup kit κάνει γύρω στα 600 ευρώ είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή...

Link to comment
Share on other sites

Με το 6-4 πατάς καλύτερα. Τα ραλάκια τα έχεις δει που έχουν μία κλήση προς τα εμπρός?

Το έχω προσέξει απλά νόμιζα οτι ήταν η ιδέα μου. Στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι έτσι ή μόνο στο δικό μας? Δηλαδή όταν το χαμηλώνεις το χαμηλώνεις περισσότερους πόντους μπροστά πάντα?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί θα πρέπει να βάλω και τις αντιστρεπτικές??

Τι διαφορετικό έχουν τα ελατήρια του fr? είναι πιο σκληρά?

Το fr έχει σκληρότερα ελατήρια από το Cupra.

Για να γέρνει λιγότερο το Cupra έχει παχύτερες αντιστρεπτικές.

Προσωπικά προτιμώ τα σκληρότερα ελατήρια από τις αντιστρεπτικές...

Ότι και να κάνεις τελικά πάντως Αντώνη, σου δίνω δύο συμβουλές.

1η Μη βάλεις ρυθμιζόμενη, δεν τη χρειάζεσαι

2η Μη χαμηλώσεις το αυτοκίνητο πάνω από 2-3 πόντους.

Ειδικά το δεύτερο μην το κάνεις με τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Με το 6-4 πατάς καλύτερα. Τα ραλάκια τα έχεις δει που έχουν μία κλήση προς τα εμπρός?

Και έχει καμμία σχέση το rallye με το Polo????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.