bear Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 (edited) Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ στο 9Ν πολάκι μου (100ps) και θέλω τα φώτα σας. Πολλοί προτείνουν τον κλασσικό συνδυσμό bilstein sprint και 3ποντα eibach. Στο Ηράκλειο τα έχω βρει 800 ευρώ. Ξέρω ότι οι τιμές ποικίλουν, γι'αυτό αν μπορείτε πείτε μου και τιμές από Αθήνα μπας και τα τσιμπήσω από εκεί. Κανένας άλλος καλός συνδυσμός?? Έχω σκεφτεί να βάλω ελατήρια/αμορτισέρ από ibiza cupra. Λέτε να δουλέψει καλά στο πολάκι? Edited January 25, 2021 by nikdev Quote
Peryrho Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Στον ίδιο συνδιασμό είμαι και eγω. Έχω βάλει ήδη τα ελατήρια Eibach τα οποία πήγαν 210 € και τώρα βρήκσ 450 € τα bilstein sport και 475 € τα bilstein sprint από τον Luis. Quote
Σπύρος Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ στο 9Ν πολάκι μου (100ps) και θέλω τα φώτα σας. Πολλοί προτείνουν τον κλασσικό συνδυσμό bilstein sprint και 3ποντα eibach. Στο Ηράκλειο τα έχω βρει 800 ευρώ. Ξέρω ότι οι τιμές ποικίλουν, γι'αυτό αν μπορείτε πείτε μου και τιμές από Αθήνα μπας και τα τσιμπήσω από εκεί. Κανένας άλλος καλός συνδυσμός?? Έχω σκεφτεί να βάλω ελατήρια/αμορτισέρ από ibiza cupra. Λέτε να δουλέψει καλά στο πολάκι? ← Και εγω θέλω να τα αλλάξω. Λέω να βάλω την KW 2. Είναι ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα και ύψος αλλά είναι ακριβή κάπου ¤ 1.100 μαζί με την τοποθέτηση. Quote
bear Posted January 29, 2005 Author Report Posted January 29, 2005 Η ρυθμιζόμενη θέλει πολύ ψάξιμο (και πολλά χρήματα). Για κάτι πιο απλό ψάχνομαι... όπως τον συνδυασμό που σας είπα. Quote
Guest Stoilas Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Και εγω θέλω να τα αλλάξω. Λέω να βάλω την KW 2. Είναι ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα και ύψος αλλά είναι ακριβή κάπου ¤ 1.100 μαζί με την τοποθέτηση. ← Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβή αλλά θα είσαι σεβάσιμος... Quote
Peryrho Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβή αλλά θα είσαι σεβάσιμος... ← Για σεβάσιμος δεν ξέρω αλλα ασφαλέστερος και πιο σταθερος σιγουρα... Quote
Guest Roulis Posted January 30, 2005 Report Posted January 30, 2005 με 950Ε βαζεις Fk Highsport Coilover Quote
Guest Stoilas Posted January 30, 2005 Report Posted January 30, 2005 Μεταξύ των 2, σκεπτόμενος και τη μικρή διαφορά, θα προτιμούσα τα KW! Quote
Guest Roulis Posted January 30, 2005 Report Posted January 30, 2005 Μεταξύ των 2, σκεπτόμενος και τη μικρή διαφορά, θα προτιμούσα τα KW! ← Mακραν απλα η τιμη ειναι πιο κοντα στα 800 των bilstein. Aν παραγγελει απο εξω παει κανα 700αριΕ Quote
Σπύρος Posted January 30, 2005 Report Posted January 30, 2005 Μεταξύ των 2, σκεπτόμενος και τη μικρή διαφορά, θα προτιμούσα τα KW! ← Γιατί όχι τα KW2? Quote
bear Posted January 31, 2005 Author Report Posted January 31, 2005 Παιδιά μπορώ να βρω τα bilstein sprint με 450 ευρώ όπως έχω ακούσει?? Quote
meco Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 Όχι ρυθμιζόμενη!!! Καλό το sprint με eibach όπως λες αλλά κοίταξε και κάτι σε έτοιμο kit από Bilstein ή H&R. Προτιμότερη λύση είναι τα κιτ μιας και λογικά θα δουλεύουν σωστότερα. Επίσης και η λύση από ibiza cupra ακούγεται καλή αλλά θα πρέπει να βάλεις και τις αντιστρεπτικές, διαφορετικά τα ελατήρια του FR... Quote
Guest Roulis Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 Παιδιά μπορώ να βρω τα bilstein sprint με 450 ευρώ όπως έχω ακούσει?? ← Για δε χτυπας ενα koni sprt kit ρυθμιζομενο μπρος πισω (σκληροτητα) γυρω στα 600Ε θα παει. Στα ιδια λεφτα εχει και H&R cup kit. επισης κοιτα μη βρεις bilstein B10 power kit. Quote
bear Posted February 1, 2005 Author Report Posted February 1, 2005 Xεχε bilstein sprint/3ποντα eibach Hράκλειο τα έχουν 800 ευρώ. Γι'αυτό τσέκαρα μαζι σας την τιμή που έχω ακούσει Για δε χτυπας ενα koni sprt kit ρυθμιζομενο μπρος πισω (σκληροτητα) γυρω στα 600Ε θα παει. Στα ιδια λεφτα εχει και H&R cup kit. επισης κοιτα μη βρεις bilstein B10 power kit. ← Το H&R cup kit έχει και ελατήρια?? (sorry για την χαζή ερωτηση, αλλά δεν την έχω ψάξει πολύ την δουλειά με ελατήρια/αμορτισέρ) Quote
bear Posted February 1, 2005 Author Report Posted February 1, 2005 Επίσης και η λύση από ibiza cupra ακούγεται καλή αλλά θα πρέπει να βάλεις και τις αντιστρεπτικές, διαφορετικά τα ελατήρια του FR... ← Γιατί θα πρέπει να βάλω και τις αντιστρεπτικές?? Τι διαφορετικό έχουν τα ελατήρια του fr? είναι πιο σκληρά? Quote
Guest Roulis Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 To cup kit εχει και ελλατηριο. -6cm μπροστα -4πισω Quote
Σπύρος Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 To cup kit εχει και ελλατηριο. -6cm μπροστα -4πισω ← Νόμιζα οτι το χαμήλωμα πρέπει να είναι το ίδιο στα μπροστά και στα πίσω ελατήρια. Κανω λάθος? Quote
Guest Stoilas Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 Με το 6-4 πατάς καλύτερα. Τα ραλάκια τα έχεις δει που έχουν μία κλήση προς τα εμπρός? Quote
bear Posted February 2, 2005 Author Report Posted February 2, 2005 6-4 πόντους είναι στάνταρ χαμήλωμα ή μπορείς να παίξεις με το ύψος?? Αν το H&R cup kit κάνει γύρω στα 600 ευρώ είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή... Quote
Σπύρος Posted February 2, 2005 Report Posted February 2, 2005 Με το 6-4 πατάς καλύτερα. Τα ραλάκια τα έχεις δει που έχουν μία κλήση προς τα εμπρός? ← Το έχω προσέξει απλά νόμιζα οτι ήταν η ιδέα μου. Στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι έτσι ή μόνο στο δικό μας? Δηλαδή όταν το χαμηλώνεις το χαμηλώνεις περισσότερους πόντους μπροστά πάντα? Quote
meco Posted February 3, 2005 Report Posted February 3, 2005 Γιατί θα πρέπει να βάλω και τις αντιστρεπτικές??Τι διαφορετικό έχουν τα ελατήρια του fr? είναι πιο σκληρά? ← Το fr έχει σκληρότερα ελατήρια από το Cupra. Για να γέρνει λιγότερο το Cupra έχει παχύτερες αντιστρεπτικές. Προσωπικά προτιμώ τα σκληρότερα ελατήρια από τις αντιστρεπτικές... Ότι και να κάνεις τελικά πάντως Αντώνη, σου δίνω δύο συμβουλές. 1η Μη βάλεις ρυθμιζόμενη, δεν τη χρειάζεσαι 2η Μη χαμηλώσεις το αυτοκίνητο πάνω από 2-3 πόντους. Ειδικά το δεύτερο μην το κάνεις με τίποτα... Quote
meco Posted February 3, 2005 Report Posted February 3, 2005 Με το 6-4 πατάς καλύτερα. Τα ραλάκια τα έχεις δει που έχουν μία κλήση προς τα εμπρός? ← Και έχει καμμία σχέση το rallye με το Polo???? Quote